Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

Vierailija
23.01.2019 |

Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä todella sosiaalisesti kömpelöt, ja sellaiset jotka yrittävät aivan kaikkia mahdollisia 😅 harvemmin kukaan omaa silmää miellyttävä on tullut vastaan, mutta silloinkin keskustelussa kömpelyys tai voimakas epätoivo-/varmuus on kyllä luotaantyöntävää.

Ollen onnellinen ihan sinkkuna

Vierailija
62/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä yhtä tyyppiä. On ollut laidasta laitaan erilaisia miehiä. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mielenterveysongelmaiset tai varatut. Nyt keski-ikäisenä kiinnostuneet on 70+ jotka on vailla omaishoitajaa.

Vierailija
64/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi niin ihastujia oli vähän laidasta laitaan. Ja tietenkin itse usein ihastuin sitten niihin, jotka eivät olleet niin ihastuneita minuun.

Nyt yli nelikymppisenä eniten kiinnittävät huomiota pappaikäiset, taitaa nuoruudenhehku olla mun osalta historiaa, heh. Toisaalta on kiva saada olla rauhassa, enkä varattuna mitään lisähuomiota kaipaakaan. Jos ero tulisi, niin varmaan elelisin ihan sinkkuna ja varmaan onnellisena sellaisena.

Vierailija
65/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändissä soittavat pitkätukat.

Aina.

Vierailija
66/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset oman elämänsä hiljaiset anarkistit. Villapaitamiehet. Liian lyhyet, itseäni lyhyemmät siis. Jollain tapaa viheraatteelliset ja vasemmistolaisia vähintään ovat he kaikki olleet. Sellaiset, jotka unelmoivat omavaraisesta elämästä jossain pöpelikössä ja luulevat, että olisin ihana iloinen vaimo ja äiti ja nauttisin puusaunasta ja jostain perunanviljelystä ja niistä lapsosista. En tajua mistä he keksivät, että voisin olla tuollainen nainen! Olen vähän erikoinen, mutta ehdottomasti kaupunkilainen kulttuuri-ihminen enkä edes pidä lapsista. Olen varakas hedonisti, tosin kiinnostunut ihmisistä ja ympäristöstä, joten en sentään mikään sikailija. 

Vierailija
67/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka haluavat vähän muutakin kuin lähetyssaarnaaja seksiä. Kysymys menäänkö toteutamaan seksifantasiasi saa 90% naisista lämpenemään ja niiyä onkin toteutettu ja paljon.

Vierailija
68/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori niin lyhyet, blondit, itseäni vanhemmat miehet ihastuivat minuun.

Nyt vähän vanhempana pidemmät, ristiveriset tai tummat, itseäni nuoremmat miehet ovat osoittaneet kiinnostusta.

Yhteinen tekijä näille miehille on omintakeinen huumoritaju, ammatti liikunnan tai urheilun parista ja halu katsoa mitä introvertin sisuksista löytyy.

Vierailija
69/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väärän tyyppiset. no viimeksi kyseessä oli 30 v vanhempi alkoholisoitunut mies.

Itse hän kuvitteli mahdollisuuksia olevan..

Vierailija
70/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmaiset, jotka ihastuivat heti, jos heille edes oli kohtelias. Miehet, joille kelpasi nainen kun nainen, kunhan vain olisi parisuhde jonkun kanssa mutta ei niin väliä, kenen kanssa. 20v. vanhemmat. Sitten vielä sellaiset sairaat, jotka sairaassa mielessään kuvittelivat minun ystävällisenä aspana olevan kiinnostuneen heistä, vaikka alusta alkaen kaikille flirttailijoille teen selväksi, että minulla on jo mies. Nykyinen mies on kuulemma hidaste, muttei este. 🤢

Vierailija
71/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä ihastujat ovat pääosin olleet vahvoja, perinteisiä miehiä. Itse olen rauhallinen ja ehkä vähän ujohko.

Vierailija
72/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset. Nuoret, vanhat, komeat, vähemmän komeat, vapaat, varatut... Ikäväkseni on todettava, että neljänkympin paremmalla puolella innostus on laantunut. Vielä kymmenisen vuotta sitten sain huomiota paljon enemmän ja pystyin hurmaamaan lähes kenet tahansa. Tällainen vanheneva pyydys ei kelpaa enää kenellekään.

Vierailija
73/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimielessä minusta on aina ollut kiinnostunut sellainen kiltti, hiukan mitäänsanomaton insinöörityyppinen mies. (Seurustelin ”parhaat” nuoruusvuoteni kuitenkin boheemin, epävakaan pahan pojan kanssa.)

Naimisiin menin 3-kymppisenä pitkän, komean Dressmannin mannekiinin näköisen hunksin kanssa, joka oli (ja on edelleen) erittäin korkean moraalin herrasmies. Lasteni isä.

Näin kypsällä iällä näiden samojen kilttien insinöörien lisäksi minusta ovat kiinnostuneet äijät, joilla on ollut joku ammattiurheilijatausta, jääkiekko tai jalkapallo. Mutta siis ei tosimielessä... Samoin esim. työelämässä menestyneet yrittäjät, joille tasoni ei kuitenkaan ilmeisesti ole riittänyt.

Vierailija
74/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v, ei lapsia, hyvässä kunnossa fyysisesti, liikunnallinen, peruskohtelias ja ystävällinen. 60+ ja jopa 70+ papparaiset kiinnostuu. En ymmärrä, mitä helv... noi papat luulee oikeasti. Kuten joku aiempi kommentoija sanoi hyvin, varmaan etsivät omaishoitajaa. Mutta todellisuudentaju ihan heillä heikentynyt. Ymmärtäisin vielä, jos olisivat edes tosi rikkaita ja sillä yrittäisivät (en kiinnostuisi siltikään) mutta ei, ihan peruspulliaisia ovat. Surullista on, että taatusti monet heidän ikäiset naiset etsivät kumppania mutta papat katsovat yli 20 vuotta nuorempia. No, siinpäs jäävät yksin ruikuttamaan.

Vierailija
75/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihastumisesta tai veikkaan, että ne jotka ovat olleet ihastuneita tuskin ovat sitä minulle kertoneet. Valitettavasti vain yli 40 v miehet yleensä kiinnostuu musta ja yleensä nekin on jotain impotentteja/ juoppoja ja tai vähintään super kännissä olevia, kun ns. Lähestyvät. No sitä ennen vaan mustat miehet lähesty, että ehkä jotain edistystä tapahtunut.

Tosi masentavaa, että ikinä ei kukaan oman ikäinen ollut muhun silleen ihastunut. No oli mulla kerran joku hevari, mutta vaikka se ns. Tykkäsi musta niin ei siitä sit enää kuulunut. Sai ilmeisesti haluamansa ja lähti tai sillä oli joku muu kiikarissa. En tiedä luulen, että sillon kun olin vapailla markkinoilla oman ikäiset pojat oli niin keskenkasvuisia nysvääjiä ja tosi ujoja, että ei niitä vaan jaksanut.

Muutama mun ikäinen tyttö ja ihan siis kaunis ja laihakin ottivat itelleen sitten itseään huomattavasti vanhemman miehen varmaan just tän takia. Miehet/pojat kannattaisi vaan olla aina rohkea ja lähestyä naista/tyttöä. Mikään ei ole niin masentavaa, kun tajuta monen vuoden jälkeen, että hitsi vie miksi en pyytänyt sitä ja sitä tyttöä ulos tai edes yrittänyt sitä jotain tyttöä. Että miehet kasvattakaa ne munat. Mitään neitimiehiä ei kyllä jaksa.

Vierailija
76/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v, ei lapsia, hyvässä kunnossa fyysisesti, liikunnallinen, peruskohtelias ja ystävällinen. 60+ ja jopa 70+ papparaiset kiinnostuu. En ymmärrä, mitä helv... noi papat luulee oikeasti. Kuten joku aiempi kommentoija sanoi hyvin, varmaan etsivät omaishoitajaa. Mutta todellisuudentaju ihan heillä heikentynyt. Ymmärtäisin vielä, jos olisivat edes tosi rikkaita ja sillä yrittäisivät (en kiinnostuisi siltikään) mutta ei, ihan peruspulliaisia ovat. Surullista on, että taatusti monet heidän ikäiset naiset etsivät kumppania mutta papat katsovat yli 20 vuotta nuorempia. No, siinpäs jäävät yksin ruikuttamaan.

Kuullut samasta.

Ihan mielenkiinnosta, missä kohtaat noita ”papparaisia”?

Vierailija
77/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, tämähän on hauska kysely.

Olen pitkä, vaalea, hoikka ja aika lailla suomalaisen näköinen nainen. Akateeminen tutkinto löytyy, Olen aika iloinen ja nauravainen ihminen, vähän kyllä ujo. Olen ulkoilmaihminen ja tykkään liikunnasta. 

Tykkäisin itse semmoisista vähän älyköistä miehistä, mutta älyköt kiertää mut kaukaa, ovat aina kiertäneet. Minusta kiinnostuu  hyvin fyysiset, jotain äijälajia harrastavat tummahkot, partasänkiset, usein kiharahiuksiset aika isokokoiset miehet, jotka eivät koskaan lue mitään, tai siis ainakaan kirjoja,  eivät koskaan käy teatterissa, oopperassa tms. kulttuuririennoissa.  Koulutus ei akateeminen.

Usein on jotain vammojakin saatu jossain lajissa, arpia vähintään, olut on maistunut kaveriseurassa ja joskus ehkä liikaakin nuorempana. Semmoisen hauskat tyypit, jotka ei kauheesti välitä keskustella muusta kuin urheilusta. Syövät lähinnä grillimättöä, pukeutuvat urheilumerkkeihin ja farkkuihin. Yleisolemus hiukan epäsiisti hyvin miehisellä tavalla, koira voi olla lemmikkinä. En ehkä oikein osaa selittää, mutta tunnistan tyypin, kun sellaisen näen. Suhtautuvat minuun jotenkin suojelevasti, eivät vonkaa vaan ovat enemmän tosissaan.

Näissä miehissä ei siis todellakaan ole mitään vikaa, oma mieheni ja isänikin ovat itse asiassa aika lailla samanlaisia. Mutta hassua, että näihin mun persoona sitten vetoaa. 

Vierailija
78/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistävä tekijä on ehkä vähintään kohtalainen älynkäyttö. Muuten löytyy kyllä kaikenlaista 19-vuotiaasta opiskelijasta ulkomaalaisen toimittajan kautta viisikymppiseen tuomariin. Olen sillä lailla joustava ja mielestäni aika tarkkanäköinen, että pystyn lukemaan aika hyvin, mistä narusta kenenkin kanssa pitää vetää. Samalla olen sillä lailla riippumaton ja takertumaton, että kun on nähnyt tarjontaa olevan, voi pitää olemisensa kuitenkin melko passiivisena.

Vierailija
79/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikenlaiset. On ollu punttisikoja, koviksia, rikollisia, kilttejä isämiehiä, nörttejä, mua vanhempia ja nuorempia ja samanikäsiä....

N31

Vierailija
80/264 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit nörtit. Insinöörihenkiset. 

Alapäähuumorinviljelijät ja baariveikot eivät luojan kiitos ole koskaan tykänneet minusta. Tai sellaiset, joille on tärkeää pelkkä iso etumus ja kikattava käytös. Tästä olen ikuisesti kiitollinen. Inhoan typeriä kaksimielisyyksien viljelijöitä. Kummassakin sukupuolessa. 

Baarikärpäsetkin löysivät  aikanaan kaltaistaan seuraa. Minun onneni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi