Millaiset miehet ihastuvat sinuun?
Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.
Kommentit (264)
Vähän kaikenlaiset, nuoremmat ja vanhemmat miehet. Koulutustaso oikeastaan mitä vain amiskasta yliopistoon, tulot keskitasoa. Usemmat ovat liikunnallisia, introverttejä nörttejä.
N29
Varatut, yhden yön panoa kaipaavat.
Pitäisköhän alkaa bisnesnaiseks ja alkaa vetään näitä äijiä luokseni, pikapankin kautta tietty! Prkl!
Laidasta laitaan, yllättävän hyvännäköisetkin vaikka itse olen korkeintaan ihan tavallisen näköinen. En siis käännä päitä mutta kai se on se luonne sitten 😁
Aika vaaleat tai korkeintaan ristiveriset. Olen luonnostani melkein valkotukkainen, ja minun kohdalla ei ainakaan toteudu tuo klishee että tummat miehet ihastuisivat vaaleisiin naisiin. Ulkomailla käydessäni kaikki naiset aina ihailevat ulkonäköäni, mutta miehiin se ei sen kummemmin vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo yksikään mies ollut ihastunut. Ei ainakaan ole mulle kukaan kertonut. N30
Koska et ole antanut mahdollisuutta kilteille miehille.
ÄLÄ ÄLÄ ALOITA TAAS!
Se ainoa joka on ihan oikeasti ihastunut oli vähän reppana ja jonka mielestä minä olin jännä ja erilainen kuin muut tapaamansa naiset. Naispuolinen ystäväni kehitti minuun jonkinlaisen pakkomielteen mutta en sanoisi sitä ihastumiseksi, ja entisellä työpaikalla oli sellainen henkisesti hieman jälkeen jäänyt mies joka ihastui vuoron perään kaikkiin työpaikan naisiin, joten en häntäkään laske tähän. Aika vähissä ovat ne ihastuneet olleet, tai sitten eivät vaan ole tuoneet sitä koskaan julki.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaaleat tai korkeintaan ristiveriset. Olen luonnostani melkein valkotukkainen, ja minun kohdalla ei ainakaan toteudu tuo klishee että tummat miehet ihastuisivat vaaleisiin naisiin. Ulkomailla käydessäni kaikki naiset aina ihailevat ulkonäköäni, mutta miehiin se ei sen kummemmin vetoa.
Sama. Olen vaalea ja lisäksi lyhyt. Legendojen mukaan minuun pitäisi ihastua pitkien ja tummien miesten. Oikeasti kaikki minuun ihastuneet ovat olleet sihteellisen vaaleita ja lyhyitä. Yksi tummempi mies on minuun hieman ihastunut, mutta lyhyt oli hänkin. Ihan tyytyväinen olen silti ollut tarjontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen vaalea ja lisäksi lyhyt. Legendojen mukaan minuun pitäisi ihastua pitkien ja tummien miesten. Oikeasti kaikki minuun ihastuneet ovat olleet sihteellisen vaaleita ja lyhyitä. Yksi tummempi mies on minuun hieman ihastunut, mutta lyhyt oli hänkin. Ihan tyytyväinen olen silti ollut tarjontaan.
Kuinka lyhyt 178cm? Onko liian lyhyt? Pitääkö olla 190cm?
En ole huomannut selkeää tyyppiä. Erilaisia ovat olleet kaikki.
Sellaiset, jotka tykkää keskustelua ja puhua. Osaan kuunnella ja tehdä oikeanlaisia kysymyksiä ja olen kiinnostunut monista asioista.
Skarpit, hieman nörtit, omalaatuisen huumorintajun omaavat miehet. Sellaiset jotka tietää mitä ne haluaa..riippumatta mitä muut haluaa :D
Ei se kovin vikaan mene. Mutta minulla on jo mies.
Mulla on kolme exää sellaista jotka olen tuntenut jo yläasteelta asti mutta vasta aikuisiällä tulivat kunnolla iskemään, tietysti humalassa baarissa. Näistä kaikista aavistelin silloin teininä jo jotain kiinnostuksen tapaista ja ehkä jotain pienenpientä tapahtuikin mutta ei silloin kauan sitten mitään muuta.
Mitä tämä sitten minusta kertoo? Ainakin sen etten ole nuoruudenpaikkakunnaltani muuttanut sittemmin minnekään ja piirit ovat yhtä pienet kuin silloinkin.
Sellaiset kunnolliset ja oikeasti kivat, mutta aina jää harmittamaan se, että pidän heistä vain kaveri mielessä:(
Ulkomaalaiset. Tai ainakin ne uskaltaa ilmaista sen, suomalaiset miehet ei kyllä yleensä mua lähesty.
Sellaiset miehet joilla on kova tarve päästä naimisiin ja hankkia lapsia suunnilleen viikon seurustelun jälkeen. Sinällään pidän kyllä sitoutumiskykyisistä miehistä, mutta liika on liikaa.
Monenlaiset ihastuivat. En voi niputtaa heitä samaan
kastiin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiset, rikki olevat, kaltoin kohdellut, masentuneet, epätoivoiset.
Ei se heidänkään ihastus kauaa kestä. Olen liian kunnollinen ja tylsä.
M
Tuntuu vahvasti siltä, ettei muunlaisia naisia enää ole olemassakaan.
Kiltit, nörtihtävät, lukemista harrastavat introvertit. Merkittävän usein näillä on ollut myös jokin musiikkiharrastus, joka sinänsä on musta hassua, koska itse en ole mikään musiikki-ihminen. Itse kyllä ehkä pidänkin eniten juuri tämän tyyppisistä miehistä. Nuorempana olin kiinnostunut esim. urheilijoista, mutta he eivät minusta. Sittemmin miesmakuni onneksi kehittyi paremmaksi, eli lähemmäs näitä, jotka myöskin luontaisemmin tuntevat vetoa seuraani... :)
Jotenkin sellaiset tylsät. Tavalliset, varmaan ihan fiksuja ovat, mutta eivät vaan sytytä.