Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

Vierailija
23.01.2019 |

Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellaiset tylsät. Tavalliset, varmaan ihan fiksuja ovat, mutta eivät vaan sytytä.

Vierailija
22/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikenlaiset, nuoremmat ja vanhemmat miehet. Koulutustaso oikeastaan mitä vain amiskasta yliopistoon, tulot keskitasoa. Usemmat ovat liikunnallisia, introverttejä nörttejä.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut, yhden yön panoa kaipaavat.

Pitäisköhän alkaa bisnesnaiseks ja alkaa vetään näitä äijiä luokseni, pikapankin kautta tietty! Prkl!

Vierailija
24/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidasta laitaan, yllättävän hyvännäköisetkin vaikka itse olen korkeintaan ihan tavallisen näköinen. En siis käännä päitä mutta kai se on se luonne sitten 😁

Vierailija
25/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaaleat tai korkeintaan ristiveriset. Olen luonnostani melkein valkotukkainen, ja minun kohdalla ei ainakaan toteudu tuo klishee että tummat miehet ihastuisivat vaaleisiin naisiin. Ulkomailla käydessäni kaikki naiset aina ihailevat ulkonäköäni, mutta miehiin se ei sen kummemmin vetoa.

Vierailija
26/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo yksikään mies ollut ihastunut. Ei ainakaan ole mulle kukaan kertonut. N30

Koska et ole antanut mahdollisuutta kilteille miehille.

ÄLÄ ÄLÄ ALOITA TAAS!

Vierailija
27/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainoa joka on ihan oikeasti ihastunut oli vähän reppana ja jonka mielestä minä olin jännä ja erilainen kuin muut tapaamansa naiset. Naispuolinen ystäväni kehitti minuun jonkinlaisen pakkomielteen mutta en sanoisi sitä ihastumiseksi, ja entisellä työpaikalla oli sellainen henkisesti hieman jälkeen jäänyt mies joka ihastui vuoron perään kaikkiin työpaikan naisiin, joten en häntäkään laske tähän. Aika vähissä ovat ne ihastuneet olleet, tai sitten eivät vaan ole tuoneet sitä koskaan julki.

Vierailija
28/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaaleat tai korkeintaan ristiveriset. Olen luonnostani melkein valkotukkainen, ja minun kohdalla ei ainakaan toteudu tuo klishee että tummat miehet ihastuisivat vaaleisiin naisiin. Ulkomailla käydessäni kaikki naiset aina ihailevat ulkonäköäni, mutta miehiin se ei sen kummemmin vetoa.

Sama. Olen vaalea ja lisäksi lyhyt. Legendojen mukaan minuun pitäisi ihastua pitkien ja tummien miesten. Oikeasti kaikki minuun ihastuneet ovat olleet sihteellisen vaaleita ja lyhyitä. Yksi tummempi mies on minuun hieman ihastunut, mutta lyhyt oli hänkin. Ihan tyytyväinen olen silti ollut tarjontaan.

Vierailija
29/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen vaalea ja lisäksi lyhyt. Legendojen mukaan minuun pitäisi ihastua pitkien ja tummien miesten. Oikeasti kaikki minuun ihastuneet ovat olleet sihteellisen vaaleita ja lyhyitä. Yksi tummempi mies on minuun hieman ihastunut, mutta lyhyt oli hänkin. Ihan tyytyväinen olen silti ollut tarjontaan.

Kuinka lyhyt 178cm? Onko liian lyhyt? Pitääkö olla 190cm?

Vierailija
30/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin homot

Vierailija
31/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut selkeää tyyppiä. Erilaisia ovat olleet kaikki.

Vierailija
32/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka tykkää keskustelua ja puhua. Osaan kuunnella ja tehdä oikeanlaisia kysymyksiä ja olen kiinnostunut monista asioista.

Vierailija
33/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skarpit, hieman nörtit, omalaatuisen huumorintajun omaavat miehet. Sellaiset jotka tietää mitä ne haluaa..riippumatta mitä muut haluaa :D

Ei se kovin vikaan mene. Mutta minulla on jo mies.

Vierailija
34/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme exää sellaista jotka olen tuntenut jo yläasteelta asti mutta vasta aikuisiällä tulivat kunnolla iskemään, tietysti humalassa baarissa. Näistä kaikista aavistelin silloin teininä jo jotain kiinnostuksen tapaista ja ehkä jotain pienenpientä tapahtuikin mutta ei silloin kauan sitten mitään muuta.

Mitä tämä sitten minusta kertoo? Ainakin sen etten ole nuoruudenpaikkakunnaltani muuttanut sittemmin minnekään ja piirit ovat yhtä pienet kuin silloinkin.

Vierailija
35/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kunnolliset ja oikeasti kivat, mutta aina jää harmittamaan se, että pidän heistä vain kaveri mielessä:(

Vierailija
36/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset. Tai ainakin ne uskaltaa ilmaista sen, suomalaiset miehet ei kyllä yleensä mua lähesty.

Vierailija
37/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet joilla on kova tarve päästä naimisiin ja hankkia lapsia suunnilleen viikon seurustelun jälkeen. Sinällään pidän kyllä sitoutumiskykyisistä miehistä, mutta liika on liikaa.

Vierailija
38/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset ihastuivat. En voi niputtaa heitä samaan

kastiin.

Vierailija
39/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset, rikki olevat, kaltoin kohdellut, masentuneet, epätoivoiset.

Ei se heidänkään ihastus kauaa kestä. Olen liian kunnollinen ja tylsä.

M

Tuntuu vahvasti siltä, ettei muunlaisia naisia enää ole olemassakaan.

Vierailija
40/264 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit, nörtihtävät, lukemista harrastavat introvertit. Merkittävän usein näillä on ollut myös jokin musiikkiharrastus, joka sinänsä on musta hassua, koska itse en ole mikään musiikki-ihminen. Itse kyllä ehkä pidänkin eniten juuri tämän tyyppisistä miehistä. Nuorempana olin kiinnostunut esim. urheilijoista, mutta he eivät minusta. Sittemmin miesmakuni onneksi kehittyi paremmaksi, eli lähemmäs näitä, jotka myöskin luontaisemmin tuntevat vetoa seuraani... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä