Millaiset miehet ihastuvat sinuun?
Tai miehetkin voivat vastata millaiset naiset. Tai samaa sulupuolta olevistakin voi kertoa.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet joilla on kova tarve päästä naimisiin ja hankkia lapsia suunnilleen viikon seurustelun jälkeen. Sinällään pidän kyllä sitoutumiskykyisistä miehistä, mutta liika on liikaa.
Jep tiedän tunteen. Kaikki jännitys puuttuu kun mies on heti valmiina olemaan lojaali. Jännä mies joka ei heti lyö kaikkia kortteja pöytään se saa biksut kosteeksi. On kuin kissa mikä pitää laskea ovesta ulos viikon rilluttelu matkoille. Sieltä se sitten tulee lopulta vanhan viinan hajuisena huulipunat nupin ympärillä kotiin ja jännitys päättyy hetkeksi. Kiltti mies on kuin koira joka on kiltisti kotona ja haluaa miellyttää emäntää.
Sulun puolta tarkoittaa kai kanavaportteja kanavassa.
Yleensä todella komeat tai sitten jotenkin erikoiset tyypit. Normaalit keskivertomiehet ei, paitsi sitten ehkä kun tutustuvat muhun.
Mut usein tunnistan, et jos on jotenkin tavismies niin ei pidä musta ollenkaan.
Oon omasta mielestä aika tavallinen ja ihmettelen komeiden/kauniiden miehien huomiota, kun tavallisemmat ei ole yleensä kiinnostuneita.
Ja noiden lisäksi mua 20-30 vuotta vanhemmat osoittaa kiinnostusta. Se on todella ärsyttävää.
Läheisriippuvaiset. Sellaiset, joista ei pääse eroon niin sitten millään. Ja jos on sattunutkin pääsemään, niin on pitänyt matkustaa suunnilleen toiselle puolen maapalloa, mukamas töihin, mutta sieltä palattua en enää pidä yhteyttä. Ja siltikin vielä haikailevat vuosien jälkeenkin .... En tajua. En kuitenkaan ole mikään saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiset, rikki olevat, kaltoin kohdellut, masentuneet, epätoivoiset.
Ei se heidänkään ihastus kauaa kestä. Olen liian kunnollinen ja tylsä.
M
Tuntuu vahvasti siltä, ettei muunlaisia naisia enää ole olemassakaan.
Ja nämä samat valittaa vastaavanlaisista miehistä, kuin he olisivat jotain syöpäkasvaimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet joilla on kova tarve päästä naimisiin ja hankkia lapsia suunnilleen viikon seurustelun jälkeen. Sinällään pidän kyllä sitoutumiskykyisistä miehistä, mutta liika on liikaa.
Jep tiedän tunteen. Kaikki jännitys puuttuu kun mies on heti valmiina olemaan lojaali. Jännä mies joka ei heti lyö kaikkia kortteja pöytään se saa biksut kosteeksi. On kuin kissa mikä pitää laskea ovesta ulos viikon rilluttelu matkoille. Sieltä se sitten tulee lopulta vanhan viinan hajuisena huulipunat nupin ympärillä kotiin ja jännitys päättyy hetkeksi. Kiltti mies on kuin koira joka on kiltisti kotona ja haluaa miellyttää emäntää.
Lähde nyt oikeasti ajamaan tuota kiltti mies -propagandaasi johonkin muualle. Vammainen spämmäri.
Epätoivoiset. Sellaiset, joita elämä on kohdellut kovalla kädellä. Yhdellä rankka ero takana ja toista oli petetty kolmannella seks.hyväksikäyttöä lapsuudessa jne. Olen itse aika avoin ja hauskaa seuraa silloin kun menee hyvin, joskin mielenterveysongelmainen myös. Viimeisin mies myönsi pitävänsä "hulluista naisista" ja ehkä juuri siksi on saanutkin siipeensä kun edellinenkin oli niin epävakaa. Ongelmat taustalla vetää koko ajan etsimään rakkautta ja huomiota vääriltä ihmisiltä. Siksi itsekään en deittaile, vaikka olenkin saanut näitä ihastumisia osakseni. Olen myös bi eli mainitsemani ihastuneet ovat otteita kummastakin sukupuolesta.
Miehet, jotka saavat minusta väärän käsityksen. Ei, en ole puuma ja kiinnostunut karmeista nuoremmista miehistä tai kiinnostu miehistä, joiden mielestä pettäminen on normaalia.
Musta kiinnostuu lähinnä 4-7 vuotta nuoremmat pelinörtit. Ovat yleensä vielä hyvännäköisiä ja kroppa timmissä kunnossa.
Ylipainoinen n27
Olen sosiaali- ja terveysalan ammattilainen, ja uskon että ensinnäkin se vetää vähän reppainoita miehiä puoleensa. Halutaan kuuntelijaa, hoivaajaa, terapeuttia. Huono homma, ettei minua sellainen rooli kiinnosta enkä vapaa-ajalla kaipaa ns. keskustelevaa kumppania. Terapeutin ja hoivaajan etsijät dumppaan siis alkuunsa. Haluan miehen olevan henkisesti vakaa, itsevarma ja turvallinen.
Olen myös aika lyhyt, joten lyhyet miehet lähestyy paljon useammin mitä pitkät. Pituudella ei ole mulle niin väliä, mutta koska olen hädintuskin vain 160 cm, niin toivoisin nyt vähän pidempää miestä kuin itse olen. Rakastan korkokenkiä ja yksi lyhyt tapailumies esittikin toiveen, että älä laita korkkareita kun korkkarit jalassa olin häntä selvästi pidempi.
Tykkään nostaa punttia salilla ja olen aika harteikas/lihaksikas naiseksi. Sekin jostain syystä houkuttelee hoikkia ja hinteliä miehiä, mikä mulle on aika turn-off kun itse ihailen kookkaita ja lihaksikkaita vartaloita. En myöskään koe kovin innostavana, jos hintelä mies kehuu mua tyyliin amatsoniksi. Kaipaisin fyysisesti isoa ja lihaksikasta miestä, jonka rinnalla omat lihakseni vaikuttaisivat naisellisen söpöiltä (kuten ovatkin) ;) . Mutta ne isot bodarimiehet tykkäävät hoikista aerobic-tyttösistä :(
Laidasta laitaan, perse saa aina kehuja ja nytkun on vielä silaritkin niin myös tissimiehet.
Introvertit. Varmaan koska olen sellainen itsekin.
Ei minkäänlaiset. Ei miehet eikä naiset.
Nuorempana, kun olin viattoman näköinen, hoikka ja söpö :D vedin puoleeni paljon isovelimäisiä kundeja, jotka halusivat ottaa minut jotenkin kuin siipensä suojaan. Ihan normaaleja tyyppejä, semi-hyvännäköisiä mutta kaikilla jokin hoivavietti minua kohtaan.
Nykyään, kun olen valitettavsti kerännyt kiloja tässä vuosien varrella, minua tulee jututtamaan baarissa ollessa itseäni vanhemmat miehet, mutta tämä ei kyllä taas vetoa minuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen sosiaali- ja terveysalan ammattilainen, ja uskon että ensinnäkin se vetää vähän reppainoita miehiä puoleensa. Halutaan kuuntelijaa, hoivaajaa, terapeuttia. Huono homma, ettei minua sellainen rooli kiinnosta enkä vapaa-ajalla kaipaa ns. keskustelevaa kumppania. Terapeutin ja hoivaajan etsijät dumppaan siis alkuunsa. Haluan miehen olevan henkisesti vakaa, itsevarma ja turvallinen.
Olen myös aika lyhyt, joten lyhyet miehet lähestyy paljon useammin mitä pitkät. Pituudella ei ole mulle niin väliä, mutta koska olen hädintuskin vain 160 cm, niin toivoisin nyt vähän pidempää miestä kuin itse olen. Rakastan korkokenkiä ja yksi lyhyt tapailumies esittikin toiveen, että älä laita korkkareita kun korkkarit jalassa olin häntä selvästi pidempi.
Tykkään nostaa punttia salilla ja olen aika harteikas/lihaksikas naiseksi. Sekin jostain syystä houkuttelee hoikkia ja hinteliä miehiä, mikä mulle on aika turn-off kun itse ihailen kookkaita ja lihaksikkaita vartaloita. En myöskään koe kovin innostavana, jos hintelä mies kehuu mua tyyliin amatsoniksi. Kaipaisin fyysisesti isoa ja lihaksikasta miestä, jonka rinnalla omat lihakseni vaikuttaisivat naisellisen söpöiltä (kuten ovatkin) ;) . Mutta ne isot bodarimiehet tykkäävät hoikista aerobic-tyttösistä :(
Wow, kaipaat kookkaita ja lihaksikkaita miehiä! Oletpa uniikki lumihiutale!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, kaipaat kookkaita ja lihaksikkaita miehiä! Oletpa uniikki lumihiutale!
Osui ja upposi hoikkaan mieheen näemmä :D
Mutta joo, on oikeasti myös hintelille miehille ottajansa. Ei kaikki naiset todellakaan tykkää isoista ja lihaksikkaista miehistä. Se on vain hintelien kilttimiesten stereotypia. Esim. omassa kaveripiirissäni itse olen ainoa, joka preferoi miehillä kunnon muskeleita. Suurin osa kavereista tykkää normaalivartaloisista miehistä, yksi jopa oikein maratoonari-hoikista.
Ahaa, ilmeisesti sanaa jän nä mi es ei saanut käyttää...
Noh, minuun siis ihastuvat kahdentyyppiset miehet. Ensinäkin jän nä mi es-tyyppiset ääliöt ja toisekseen itsevarmat yleisesti komeina pidetyt ihan kunnolliset miehet. Olisi monelle varmaan ihan ideaalitilanne, mutta kun minä taas ihastun ujoihin nör ttityyppisiin herkkiin ja poikamaisiin, yleensä vähän särkyneisiin ja epävarmoihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo yksikään mies ollut ihastunut. Ei ainakaan ole mulle kukaan kertonut. N30
Koska et ole antanut mahdollisuutta kilteille miehille.
ÄLÄ ÄLÄ ALOITA TAAS!
Älä ammu totuudenpuhujaa.
SULUPUOLTA ??!!!!!!!! HIHAHAHIHAHAHAHIHAHHAA !!!! 🤣🤣🤣🤣🤣