Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikoin lenkki: ainoa lentävä nisäkäs - joutsen.

Vierailija
23.01.2019 |

Ei sillä, mietin ihan yhtä kauan kuin vastaaja, ja ainoa päässä pyörinyt ajatus oli pterodactyl (lentolisko), joka ei sekään kyllä ole nisäkäs.

Joskus sitä jäätyy :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat tavattoman tyhmiä. :D

Vierailija
22/26 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli nopeasti mieleen pöllö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepakkoja on yli tuhat eri lajia, joten on harhauttavaa puhua "ainoasta nisäkkäästä"

No eikö ne yli tuhat lajia ole kuitenkin kaikki lepakoita? Eli ei harhaanjohtavaa.

Lepakko on yhtä laaja yläkäsite (lahko) kuin petoeläimet, kavioeläimet tai vaikka oma lahkomme kädelliset.

Vastaisitko seepra vai aasi jos sinulta kysyttäisiin mikä on ainoa nisäkäs, jolla on kaviot?

Mikäs saivartelija sinä olet vai haluatko esitellä omaa (yleis?)sivistystäsi?

Jopa Luomus-sivustolla (Luonnontieteellinen keskusmuseo) kerrotaan että ainoa lentävä nisäkäs on lepakko.

EIkö lepakkolajien moninaisuus ole sinusta keskustelunarvoista? Minusta on asianharrastajiltakin valitettavaa yleistystä, joka köyhdyttää kuvaa jonka he lepakoista maallikoille antavat. Tuhat lajia on vähän saivarta enemmän.

Vierailija
24/26 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tässä heti ajattelin lepakkoa.

Mutta en ihmettelisi vaikka tuossa kilpailutilanteessa olisin vastannut sinivalas :D

Vierailija
25/26 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä.

Vierailija
26/26 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka sekunnin ajatus oli pingviini.

Ei ole nisäkäs, eikä edes lennä. Aivot jäätyy kun kysytään jotain yllättävää, ja pitäisi samalla sekunnilla vastata.

Saatan vastata myös oman ikäni väärin, jos sitä kysytään nopeasti ja yllättäen, kun olen muissa ajatuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän