Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt onni potkais löysin lompakon missä on 578€

Vierailija
23.01.2019 |

Rahat pidän itelläni, lompakon lähetän omistajalle jos saan osoitteen selville. Ei anna luonto periksi heittää kortteja sun muita roskiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun eläkeläisen koko kuukauden käyttövara...

Vierailija
2/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 , mutta täältä löytyy id.- tunniste Ap:stä😂

Vierailija
4/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alle 50e rahan saa pitää. Muuten ae on rikos. Vie löytötavaratoimistoon.

Vierailija
5/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaanhan tuo pitäisi kiikuttaa kiltisti pollareille, mutta katin kontit! Rehellisyydestä ei ketään palkita, kissa kiitoksella elää ja tämä yhteiskunta on vedetty niin tiukoille, että ei tee edes moraaliselle integriteetille tiukkaa pitää rahat. Kunpa itsekin löytäisin moisen aarteen, rahat tulisivat tarpeeseen.

Vierailija
6/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 , mutta täältä löytyy id.- tunniste Ap:stä😂

😎😎😎

Vierailija
7/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Pankkikortit pankkiin niin saat löytöpalkkion. Rahat pidä itse. Rahapussi muine sisältöineen poliisipartiolle. Poliisit ilmoittaa omistajalle.

Siistiä ja helppoo.

Köyhällä ei ole noin paljon rahaa mukana

Vierailija
8/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Porvoon poliisitalolle, saat löytöpalkkion.

Vierailija
9/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , vie poliisilaitokselle jolle kukaan niitä rahoja kaipaa rahat menevät poliisien virkistyskäyttöön.

Vierailija
10/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeessti...täällä voidaan selvittää id. Yhden tuttavan id selvitettiin ku julkaisi vääriä juttuja.

Rauhallisia yöunia ja toivottavasti mummu saa jostain kaurapuurorahat loppukuuksi.

Vierailija
11/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oktiin pusikossa piilossa ja filmattiin koko touhu. Haluttiin nähdä ootko epärehellinen vai ei. Se oli ansa!

Vierailija
12/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin. Pidin rahat, otin yhteyttä. pyysin ja sain löytöpalkkion. En olis pyytänyt köyhältä mutta öykkäri oli, kännipäissään pudonnut.

Vierailija
13/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie Pankkikortit pankkiin niin saat löytöpalkkion. Rahat pidä itse. Rahapussi muine sisältöineen poliisipartiolle. Poliisit ilmoittaa omistajalle.

Siistiä ja helppoo.

Paitsi niillä eläkeläisillä joilla vielä tapana nostaa koko pieni eläkkeensä käteisellä pois tililtä.

Vierailija
14/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeessti...täällä voidaan selvittää id. Yhden tuttavan id selvitettiin ku julkaisi vääriä juttuja.

Rauhallisia yöunia ja toivottavasti mummu saa jostain kaurapuurorahat loppukuuksi.

Kovasti oletetaan että tässä oltaisiin viemässä puuroa mummon suusta, vaikka sen tekee hallitus. On täysin mahdollista että lompakon omistaja on joku porsasteleva osinkosijoittaja joka ei edes muista montako sijoitusasuntoa hallinnoi. Tuollaiselle ponsarille ei muutama satanen ole edes lounaan hinta.

Vierailija
15/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet ne heti poliisiasemalle.

Vierailija
16/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistiä ja helppoo.

Eläkeläisillä on kun nostavat käteiseksi kaikki.

t: entinen pankkitäti

Vierailija
17/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itsellä olisi aika paljon siitä kiinni kenen lompsa löytyisi? Jos voisin päätellä lompakosta että sillä on varaa niin pitäisin surutta rahat. Vaikka olen tämmöinen pössyttelijä, nautinto ensin niin 90 % varmuudella jättäisin lompakon rahoineen kassalla kaupassa tai kadulta löydettäessä veisin sheriffeille.

Yhden lompsan vein miliiseille. Siinä ei ollut rahaa, varmaan joku oli huolehtinut ne. Sai kuitenkin kortit takaisin että jotain kuitenkin. Mulla on omanlainen oikeustaju. Vähän sellainen robin hood mallinen ajattelu.

Tylsäähän tämä työttömyys on niin pitäisköhän alkaa jakaa rahaa ihan uudella tavalla? Mikä on sun kortin numero?

Vierailija
18/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä rangaistaan. Eli siitä, että kulkee huolimattomasti tuollainen summa käteistä rahaa mukanaan.

Vierailija
19/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain alle 50e rahan saa pitää. Muuten ae on rikos. Vie löytötavaratoimistoon.

Jo 20e setelin täytyy palauttaa

Vierailija
20/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen vaikka uskaltanut vihdoin lähteä väkivaltaisesta liitosta ja tuossa takuuvuokra?

Mies aikoo kosia näistä ja tuossa rahat kihlasormukseen?

Joku pistänyt koko omaisuutensa kirpparille säästääkseen jotain unelmaa varten?

Vanhan ihmisen eläke?

Multa kerran hävis kukkaro just kun olin nostanut 250e käteistä (olin säästänyt telkkariin kun teininä muutin omilleni). Kukkaro oli palautettu pankkiin ja sinne oli jätetty hurjat 20e, en oikein tiennyt pitäskö olla vihainen vai kiitollinen. Pettynyt olin.

Ihmiset on ahneita mulkkuja mut en mä silti kestäis pitää itselläni kenenkään muun omaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme