En jaksa elämää
Tekis mieli vaan maata sängyssä tekemättä mitään... 😩
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
työttömänä tuntuu että kaikki päivät menee samalla kaavalla ja se väsyttää :(
Tiedän, ja se ettei ole rahaa. Nyt olen henkilökohtaisena avustajana ja tilanne parantunut.
Jos mitenkään pystyt, hanki vaikka kortti uimahalliin. Ui, sauno jne. Kirjasto. Joku ihminen ketä näet. Taiteilu. Tai ota riski, soita työkkäriin ja sano että olet valmis kokeilemaan jotain uutta.
Työkkärin Pupukurssia.
Vierailija kirjoitti:
Makaa sitten. Jossakin vaiheessa keksit jotakin, kun olet tännekin kirjoittanut. Ei sinua kukaan tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi AV:lla palstailun radikaali vähentäminen. Ihmiset purkaa tänne pahaa oloaan ja mieli ei pysy terveenä, kun niitä täältä lukee. Elämänlaatu parani huomattavasti, kun alkoi käymään vain kerran viikossa.
Tämä. Ei sitä välttämättä tajua miten koukussa tähänkin on, ja miten paljon palstailu vaikuttaa tuolla kodin ulkopuolella. Kun päähän tulee niitä pahimpia ketjuja mitä on lukenut ja miettii että tuokin ihminen on varmasti joku kirjoittelija ja ajattelee niin ja näin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaa sitten. Jossakin vaiheessa keksit jotakin, kun olet tännekin kirjoittanut. Ei sinua kukaan tule hakemaan.
Valitettavasti tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
työttömänä tuntuu että kaikki päivät menee samalla kaavalla ja se väsyttää :(
Tiedän, ja se ettei ole rahaa. Nyt olen henkilökohtaisena avustajana ja tilanne parantunut.
Jos mitenkään pystyt, hanki vaikka kortti uimahalliin. Ui, sauno jne. Kirjasto. Joku ihminen ketä näet. Taiteilu. Tai ota riski, soita työkkäriin ja sano että olet valmis kokeilemaan jotain uutta.
Työkkärin Pupukurssia.
Ei vaan jotain työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi AV:lla palstailun radikaali vähentäminen. Ihmiset purkaa tänne pahaa oloaan ja mieli ei pysy terveenä, kun niitä täältä lukee. Elämänlaatu parani huomattavasti, kun alkoi käymään vain kerran viikossa.
Tämä. Ei sitä välttämättä tajua miten koukussa tähänkin on, ja miten paljon palstailu vaikuttaa tuolla kodin ulkopuolella. Kun päähän tulee niitä pahimpia ketjuja mitä on lukenut ja miettii että tuokin ihminen on varmasti joku kirjoittelija ja ajattelee niin ja näin...
Hahahah no niin 😂😂
Eilen 0 syntymäpäiväonnittelua. :( Eikä kukaan jaksa kuunnella mun juttuja. Olen tylsä ja tyhmä. Töitä en hae, kun olisin kuitenkin pettymys, niinkuin olen aina kaikessa ollut. Kavereita tai kumppaniakaan en uskalla hakea, sillä ne oppisivat mut tuntemaan, niin varmasti kaikkoaisivat :( 😖
Vierailija kirjoitti:
Eilen 0 syntymäpäiväonnittelua. :( Eikä kukaan jaksa kuunnella mun juttuja. Olen tylsä ja tyhmä. Töitä en hae, kun olisin kuitenkin pettymys, niinkuin olen aina kaikessa ollut. Kavereita tai kumppaniakaan en uskalla hakea, sillä ne oppisivat mut tuntemaan, niin varmasti kaikkoaisivat :( 😖
No sehän olisi kuin veikkaisit kuollutta hevosta, sanot että menee huonosti ennen kuin olet edes alkuun päässyt. Jos et itse pidä itsestäsi niin sinulla on täysi vapaus siirtyä eteenpäin entisestä toiminnastasi.
Ja hyvää syntymäpäivää sekä onnea ja elämäsi parantumista eri osa-alueilla tulevalle vuodelle! 🌟
Sama täällä. Kohta 8v kuntoutusta takana ja psykoterapia käyntejä, enkä vieläkään jaksaisi tätä elämää. Elämäni oli mukavaa ne ensimmäiset 10v. Sen jälkeen kaikki ollut vain yhtä selviytymistä ja väsymystä. En sovi tänne, en pysty tähän elämään enkä tähän maailmaan... Joskus haaveilen, että olisin syntynyt johonki alkuperäisheimoon tai sitten linnuksi...