Miksi jotkut loukkaantuvat ta ottaavat itseensä sen, ettivät olleet saaneet kuulla jotain asiaa kaverinsa elämästä?
Urputetaan, että "luulin olleeni läheisempi, se toinen on huonompi ystävä, kuin mä, koska mä kerron asioitani". Ai? Kyllähän siinä sinulla nimenomaan on syytä ruveta paremmaksi ystäväksi, osoittamaan, että olet luottamuksen arvoinen, eikä syytellä sitä toista 😂
Jos mä en kerro jotain asiaani jollekin, niin se johtuu siitä, etten luota siihen toiseen. Eihän se minusta tee huonoa ystävää, jos jonkun, niin se toinen ajatelkoot olevansa sellaien. Mutta kummasti he aina syyttävät muita. Taitaa just olla tiedossa, että itseä pitäisi syyttää. Vaikka itse en tajua, miksi siitä pitää edes toisille suuttua. Ei ole niin big deal.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No olipas teinimäistä kitinää.
Siis aloittajalla, ei tämän ystävällä.
Vierailija kirjoitti:
No en itse ollut edes teininä tuollainen :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aloittajalla, ei tämän ystävällä.
Ystävähän se nimenomaan tuollaisessa kitinässään lapsellinen ja itsekeskeinen on. Eikä mikään hyvä ystävä.
Ap
Ap, oletko jo täyttänyt 10 vuotta vai ovatko juhlat pian tulossa?
Mitä järkeä tätä on upata? Lapsellista kitinää sekä ap:lla ja kommentoijilla.
Tärkeä aihe. Jos sinä oletkin tuollainen muiden asiat omistavasi luuleva, niin otapahan tästä opiksesi, että olet väärässä oleva luuseri.
Eli nää valittajat eivät tajua, että ovat ystävinä vielä sisäänajovaiheessa, ja jotain tarttis tehdä. Jos haluaa läheisemmäksi. Eihän se sitä tarkoita, että se toinen ois huono ystävä.
Ap