Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa elämää

Vierailija
22.01.2019 |

Tekis mieli vaan maata sängyssä tekemättä mitään... 😩

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu jollekin

Vierailija
22/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu jollekin

Ei oikeen oo ketään kelle puhua, siksi tänne kirjoitinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu jollekin

Juu mutta helpompi olisi kai naamatusten puhua. Itse olen käynyt puhumassa psykologille (jolla siis on koulutus siihen hommaan) terveydenhoitajalle ja mm. seurakunnan palvelevaan nettiin.

Vierailija
24/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä tuntuu että kaikki päivät menee samalla kaavalla ja se väsyttää :( 

Vierailija
25/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Töissä mikään ei maistu ja äitini kuoli syksyllä. Mikään ei tunnu miltään ja toivoisi vapautuvan työn ikeestä.

Vierailija
26/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön kirjoitti:

työttömänä tuntuu että kaikki päivät menee samalla kaavalla ja se väsyttää :( 

Tiedän, ja se ettei ole rahaa. Nyt olen henkilökohtaisena avustajana ja tilanne parantunut.

Jos mitenkään pystyt, hanki vaikka kortti uimahalliin. Ui, sauno jne. Kirjasto. Joku ihminen ketä näet. Taiteilu. Tai ota riski, soita työkkäriin ja sano että olet valmis kokeilemaan jotain uutta.

Vierailija
27/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö, ilmaiskonsertit ja tapahtumat

Vierailija
28/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivitamiini ja omega-rasvahapot sekä riittävä vedenjuonti. Naurakaa vaan.

Vierailija
29/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi AV:lla palstailun radikaali vähentäminen. Ihmiset purkaa tänne pahaa oloaan ja mieli ei pysy terveenä, kun niitä täältä lukee. Elämänlaatu parani huomattavasti, kun alkoi käymään vain kerran viikossa.

Vierailija
30/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kun ap:llä ollut jo monta kuukautta, tänään ehkä vähän parempi mieli kun oon saanut aikaiseksi

jotain pientä tehtyä, pyykit pestyä ja kaupassa käynti. Jollekkin pieni asia , mulle isö.

Vierailija
31/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtunut jotakin kauheaa?

Vierailija
32/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu jollekin

Juu mutta helpompi olisi kai naamatusten puhua. Itse olen käynyt puhumassa psykologille (jolla siis on koulutus siihen hommaan) terveydenhoitajalle ja mm. seurakunnan palvelevaan nettiin.

Jaa minusta helpompi näin.

Kerran kävin psykiatrilla eikä antanut mitään neuvoja kyseli vaan koko ajan, hyvä ettei suu auki tuijottanut. Tuosta maksoin 90e... avauduin ihan turhaan ei mitään auttanut, lähinnä tuntui typerältä.

Vierailija
33/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu jollekin

Kerran kävin psykiatrilla eikä antanut mitään neuvoja kyseli vaan koko ajan, hyvä ettei suu auki tuijottanut. Tuosta maksoin 90e... avauduin ihan turhaan ei mitään auttanut, lähinnä tuntui typerältä.

Minulla on mielikuva että psykiatri voi olla sairauskeskeisempi, jos haluaisin tulla kuulluksi enkä vain lääkkeitä, en menisi psykiatrille vaan jollekin ratkaisukeskeisemmälle taholle kuten psykologi/psykoterapeutti.

Vierailija
34/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttoi AV:lla palstailun radikaali vähentäminen. Ihmiset purkaa tänne pahaa oloaan ja mieli ei pysy terveenä, kun niitä täältä lukee. Elämänlaatu parani huomattavasti, kun alkoi käymään vain kerran viikossa.

Joo itsekkin oon ajatellu vähentää.. itse asiassa tossa tunti sitten olisi pitänyt laittaa välilehdet pois. 🤦‍♀️

Tässä on vain jotain niin hiton koukuttavaa.

Vierailija
35/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu jollekin

Minulla on mielikuva että psykiatri voi olla sairauskeskeisempi, jos haluaisin tulla kuulluksi enkä vain lääkkeitä, en menisi psykiatrille vaan jollekin ratkaisukeskeisemmälle taholle kuten psykologi/psykoterapeutti.

Eikun psykoterapeutti se taisi ollakin.. menee sekaisin nimissä. Ei kyllä auttanut yhtään mitenkään. Tuijotti mua kuin ongelmani olisi jotain ennen kuulematonta.

Vierailija
36/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun illalla menen nukkumaan, toivon etten heräisi koskaan.

Miksi on niin paha olla?

Elämällä ei ole mitään tarjottavaa. Tai voi ollakin: surua, pelkoa ja onnettomuuksia, eikä houkuttele vain odotella niitä. En ole koskaan onnistunut missään tai saanut mitään toivomaani. Aika kuluu tulevia peläten ja menneitä surren.

Vierailija
37/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yhtään lohduttaa, niin mun mielestä ihmisessä on jotakin vikaa, jos sen mielestä elämä tässä nykymaailmassa on jotenkin upeaa. Ootte hyviä tyyppejä, teitä tarvitaan täällä.

Vierailija
38/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poor little rich girl :(

Vierailija
39/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Minulla tätä on jatkunut jo kohta vuoden, olen käynyt kahdesti psykiatrilla ja viime kesäkuusta asti mielenterveystoimistossa puhumassa. Mutta ei tähän puhuminen auta. En vain löydä elämääni iloa enää mistään, kolmet eri lääkkeetkin kokeiltu, ei apua. Mikään ei vain tunnu enää hyvältä ja joka ilta nukkumaan mennessä toivon ja rukoilen, etten enää aamulla heräisi. Tuntuu väärältä, että minun täytyy elää, vaikken halua ja jonkun toisen täytyy kuolla, vaikkei hän haluaisi.

Vierailija
40/50 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poor little rich girl :(

?