Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Kuka tippuu seuraavaksi??
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
|
|
|
|
|
|
|
|
--------> SPOILER: haluatteko tietää??
Häähää empä kerrokkaa ;)
Oma suosikki CatCatin Virpi kätkä... Koska Bye bye baby!
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Sama pränkki xd
Eipä osannut mairea "kaikkienkaverisaulikaan" pelata, pudottuaan kitisi kuin reppana eevityty. "Kaikki ajattelevat vain itseään, yhyy ja mä kun ajattelen kaikkia muita epäitsenäisesti epätasapainossa, yhyy.."
Kyseessä ei ole yksinkertainen suosiokilpa, jossa suosituin tyhjäpäädille voittaa ilman uurastusta ja perusteluja. Sitäpaitsi limainen perseennuolija kaikkienkaveri on lopulta eikenenkäänkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Eipä osannut mairea "kaikkienkaverisaulikaan" pelata, pudottuaan kitisi kuin reppana eevityty. "Kaikki ajattelevat vain itseään, yhyy ja mä kun ajattelen kaikkia muita epäitsenäisesti epätasapainossa, yhyy.."
Kyseessä ei ole yksinkertainen suosiokilpa, jossa suosituin tyhjäpäädille voittaa ilman uurastusta ja perusteluja. Sitäpaitsi limainen perseennuolija kaikkienkaveri on lopulta eikenenkäänkaveri.
Sauli on kyllä ihan oikeasti irl ihan kaikkienkaveri-tyyppiä, ei se ole mikään julkisuusrooli. Kyllä ihminen voi olla kaikkienkaveri-tyyppi, ilman että on limainen perseennuolija ja lopulta eikenenkäänkaveri. Sauli oli vaan liian suuri uhka noille mimmeille tuolla. Suomiversiossa se kaikkienkaveri on loppuviimein varmemmin kiinni voitossa, kuin kiero pelaaja.
Ihan kaikki ovat uhkia ihan kaikille toisilleen, koska vain yksi voi voittaa. Kyllä Sauli nyt kaveerasi väärien tyyppien kanssa ja/tai väärään aikaan, sen osoittaa se, että juuri hän putosi, eikä kukaan muu.
Outwit, outplay, outlast - pelin tunnari ja henki.
Spoilatkaa tämän illan putoaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli on kyllä ihan oikeasti irl ihan kaikkienkaveri-tyyppiä, ei se ole mikään julkisuusrooli. Kyllä ihminen voi olla kaikkienkaveri-tyyppi, ilman että on limainen perseennuolija ja lopulta eikenenkäänkaveri. Sauli oli vaan liian suuri uhka noille mimmeille tuolla. Suomiversiossa se kaikkienkaveri on loppuviimein varmemmin kiinni voitossa, kuin kiero pelaaja.
Juuri näin ja esim. Hanneshan sanoi suoraan äänestäessään Saulia, että Sauli on iso uhka ja tietty siksi äänesti juuri häntä.
Vierailija kirjoitti:
Spoilatkaa tämän illan putoaja
SPOILER...............
Noora
Pakko sanoa, Virpi Kätkä on todella kaunis näky bikineissään. Ei oo pilalle leikelty friikki vaan luonnollisen kaunis. Harvinaisen hyvin säilynyt, ei tule heti mieleen toista suomalaista noin hyvin säilynyttä.
Itse olen 5v nuorempi eikä mitään jakoja enää.
Lolan kommentit Veronikan reaktiosta kun hänet valittiin viimeisenä... Tiedossa olikin jo että Odusoga on epävarma ja katkera viehättävämpiä naisia kohtaan. Ja muutenkin ärsyttävä. Mutta että noin kaamea "ei riitä henkinen kantti tähän peliin". Kaamea ämm. Tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, Virpi Kätkä on todella kaunis näky bikineissään. Ei oo pilalle leikelty friikki vaan luonnollisen kaunis. Harvinaisen hyvin säilynyt, ei tule heti mieleen toista suomalaista noin hyvin säilynyttä.
Itse olen 5v nuorempi eikä mitään jakoja enää.
Kaunis nainen sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lolan kommentit Veronikan reaktiosta kun hänet valittiin viimeisenä... Tiedossa olikin jo että Odusoga on epävarma ja katkera viehättävämpiä naisia kohtaan. Ja muutenkin ärsyttävä. Mutta että noin kaamea "ei riitä henkinen kantti tähän peliin". Kaamea ämm. Tyyppi.
No onhan tuo itku vähän outoa tuossa tilanteessa ja jatkuu vaan "aina mä häviän".
Saulin pudottua Kim on mun suosikki. Hyväntahtoinen ja symppis tyyppi, vaikka osaakin ajatella peliä.
Lola on niin kateellinen kaikille hoikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottahan Lola puhui
Vierailija kirjoitti:
Lola on niin kateellinen kaikille hoikille naisille.
Lolasta näkee, että on ollut pakko oppia puolustamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja esim. Hanneshan sanoi suoraan äänestäessään Saulia, että Sauli on iso uhka ja tietty siksi äänesti juuri häntä.
Mitä sitten? Se ja sama, mitkä perustelut kelläkin, enemmistön äänet ratkaisevat. Ei muuta lopputulosta, Saulin peli pelattu, vaikka hyvin olisi voinut juonitella paremmin, esim. saada muut uskomaan jonkun, jota ei edes tajuta uhaksi olevan paljon pahempi uhka. Taidot eivät vain riittäneet pidemmälle.
Tuo kertoo vaan Lolan huonosta itsetunnosta, kun hän puhuu muista ihmisistä alentuvasti, joten omapahan on ongelmansa. Tuommoiset tapaukset ovat todella hankalia esim. työelämässä ja tietty myös parisuhteissa, yleensä ovatkin eronneita/sinkkuja. Minkähänlaiset välit Vilmalla ja Lolalla mahtaa olla nykyään? Oliko se niiden keskinäinen kärhämöinti puhtaasti peliä, vai oliko siinä jotain henkilökohtaistakin, olisi mielenkiintoista tietää.