Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
921/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että Lola pelaa hyvin. Ei hän muutoin kuin vahvalla ohjailulla kisassa pärjäisi. Kuitenkin Lolan käytöksessä on muutakin kuin pelkkää peliä. Lola vaikuttaa pelottavan kylmältä ja manipuloivalta ja ihan sellainen ei tarvitsisi olla. Puhuu muista alistavasti ja kuin muut olisivat hänen alapuolellaan. Mut Markoltahan on täyttä peliä olla ”hissukka”, joka ei muka tajua mitään ja on Lolan vietävissä. Siinä korin pitely kisassa Marko tuntui siltä, ettei antanut kaikkeaan.

Tuo kertoo vaan Lolan huonosta itsetunnosta, kun hän puhuu muista ihmisistä alentuvasti, joten omapahan on ongelmansa. Tuommoiset tapaukset ovat todella hankalia esim. työelämässä ja tietty myös parisuhteissa, yleensä ovatkin eronneita/sinkkuja. Minkähänlaiset välit Vilmalla ja Lolalla mahtaa olla nykyään? Oliko se niiden keskinäinen kärhämöinti puhtaasti peliä, vai oliko siinä jotain henkilökohtaistakin, olisi mielenkiintoista tietää.

Vierailija
922/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu seuraavaksi??

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

|

|

|

|

|

|

|

|

--------> SPOILER: haluatteko tietää??

Häähää empä kerrokkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki CatCatin Virpi kätkä... Koska Bye bye baby!

Vierailija
924/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

Sama pränkki xd

Vierailija
925/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä osannut mairea "kaikkienkaverisaulikaan" pelata, pudottuaan kitisi kuin reppana eevityty. "Kaikki ajattelevat vain itseään, yhyy ja mä kun ajattelen kaikkia muita epäitsenäisesti epätasapainossa, yhyy.."

Kyseessä ei ole yksinkertainen suosiokilpa, jossa suosituin tyhjäpäädille voittaa ilman uurastusta ja perusteluja. Sitäpaitsi limainen perseennuolija kaikkienkaveri on lopulta eikenenkäänkaveri.

Vierailija
926/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä osannut mairea "kaikkienkaverisaulikaan" pelata, pudottuaan kitisi kuin reppana eevityty. "Kaikki ajattelevat vain itseään, yhyy ja mä kun ajattelen kaikkia muita epäitsenäisesti epätasapainossa, yhyy.."

Kyseessä ei ole yksinkertainen suosiokilpa, jossa suosituin tyhjäpäädille voittaa ilman uurastusta ja perusteluja. Sitäpaitsi limainen perseennuolija kaikkienkaveri on lopulta eikenenkäänkaveri.

Sauli on kyllä ihan oikeasti irl ihan kaikkienkaveri-tyyppiä, ei se ole mikään julkisuusrooli. Kyllä ihminen voi olla kaikkienkaveri-tyyppi, ilman että on limainen perseennuolija ja lopulta eikenenkäänkaveri. Sauli oli vaan liian suuri uhka noille mimmeille tuolla. Suomiversiossa se kaikkienkaveri on loppuviimein varmemmin kiinni voitossa, kuin kiero pelaaja.

Vierailija
927/2668 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki ovat uhkia ihan kaikille toisilleen, koska vain yksi voi voittaa. Kyllä Sauli nyt kaveerasi väärien tyyppien kanssa ja/tai väärään aikaan, sen osoittaa se, että juuri hän putosi, eikä kukaan muu.

Outwit, outplay, outlast - pelin tunnari ja henki.

Vierailija
928/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilatkaa tämän illan putoaja

Vierailija
929/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli on kyllä ihan oikeasti irl ihan kaikkienkaveri-tyyppiä, ei se ole mikään julkisuusrooli. Kyllä ihminen voi olla kaikkienkaveri-tyyppi, ilman että on limainen perseennuolija ja lopulta eikenenkäänkaveri. Sauli oli vaan liian suuri uhka noille mimmeille tuolla. Suomiversiossa se kaikkienkaveri on loppuviimein varmemmin kiinni voitossa, kuin kiero pelaaja.

Juuri näin ja esim. Hanneshan sanoi suoraan äänestäessään Saulia, että Sauli on iso uhka ja tietty siksi äänesti juuri häntä.

Vierailija
930/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoilatkaa tämän illan putoaja

SPOILER...............

Noora

Vierailija
931/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, Virpi Kätkä on todella kaunis näky bikineissään. Ei oo pilalle leikelty friikki vaan luonnollisen kaunis. Harvinaisen hyvin säilynyt, ei tule heti mieleen toista suomalaista noin hyvin säilynyttä.

Itse olen 5v nuorempi eikä mitään jakoja enää.

Vierailija
932/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolalla Sampon shortsit.

Vierailija
933/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolan kommentit Veronikan reaktiosta kun hänet valittiin viimeisenä... Tiedossa olikin jo että Odusoga on epävarma ja katkera viehättävämpiä naisia kohtaan. Ja muutenkin ärsyttävä. Mutta että noin kaamea "ei riitä henkinen kantti tähän peliin". Kaamea ämm. Tyyppi.

Vierailija
934/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, Virpi Kätkä on todella kaunis näky bikineissään. Ei oo pilalle leikelty friikki vaan luonnollisen kaunis. Harvinaisen hyvin säilynyt, ei tule heti mieleen toista suomalaista noin hyvin säilynyttä.

Itse olen 5v nuorempi eikä mitään jakoja enää.

Kaunis nainen sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Vierailija
935/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lolan kommentit Veronikan reaktiosta kun hänet valittiin viimeisenä... Tiedossa olikin jo että Odusoga on epävarma ja katkera viehättävämpiä naisia kohtaan. Ja muutenkin ärsyttävä. Mutta että noin kaamea "ei riitä henkinen kantti tähän peliin". Kaamea ämm. Tyyppi.

No onhan tuo itku vähän outoa tuossa tilanteessa ja jatkuu vaan "aina mä häviän".

Vierailija
936/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin pudottua Kim on mun suosikki. Hyväntahtoinen ja symppis tyyppi, vaikka osaakin ajatella peliä.

Vierailija
937/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola on niin kateellinen kaikille hoikille naisille.

Vierailija
938/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tottahan Lola puhui

Vierailija
939/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lola on niin kateellinen kaikille hoikille naisille.

Lolasta näkee, että on ollut pakko oppia puolustamaan itseään.

Vierailija
940/2668 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja esim. Hanneshan sanoi suoraan äänestäessään Saulia, että Sauli on iso uhka ja tietty siksi äänesti juuri häntä.

Mitä sitten? Se ja sama, mitkä perustelut kelläkin, enemmistön äänet ratkaisevat. Ei muuta lopputulosta, Saulin peli pelattu, vaikka hyvin olisi voinut juonitella paremmin, esim. saada muut uskomaan jonkun, jota ei edes tajuta uhaksi olevan paljon pahempi uhka. Taidot eivät vain riittäneet pidemmälle.

Ketju on lukittu.