Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Eevi valittaa kuin ala-astelainen: ”Oisin halunnut toiseen tiimiin :( Kai tääki on ihan hyvä.”
Vierailija kirjoitti:
Onko Eevi vetänyt massakautta ennen saarelle lähtöä? On jotenkin isompi
No fiksuahan se on saada lisää kiloja, kun lähtee saarelle kitoamaan. Lihas kasvaa ravinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Eevi on tän kauden chrystal snow?
Toivottavasti tippuu huonon asenteensa takia alussa. Ei jaksa tuota mökötystä, jota olikin odotettavissa jo fort boyardin perusteella. Siinäkin tuli selväksi, ettei Teittinen suoriudu fyysisistä tehtävistä hyvin ja että hänellä itsellään on vääristynyt kuva omista kyvyistään. Haluaa itse tehdä nuo fyysisimmät osuudet vaikkei rahkeet riitä.
Chrystal :D
Miksi nooran naama pärähtää tossa äänettömässä mainoksessa joka kerta ruutuun
Eevillä nyt ei tuon suorituksen jälkeen ole varaa arvostella omaa joukkuettaan. Lolakin olisi taatusti kaivanut paljon paremmin.
Enpä olis tunnistanu Virpiä, jos olis kadulla tullut ilman meikkiä vastaan.
Eevillä nyt ei tuon suorituksen jälkeen ole varaa arvostella omaa joukkuettaan. Lolakin olisi taatusti kaivanut paljon paremmin.
Prkl poistakaa toi puolet lyhyempi ketju kun nyt kommentit hajaantuu kahteen ketjuun
Wallu herättää samanlaisia fiiliksiä kuin Juhana viime kaudella
Oih Niklas, olin lapsena tosi ihastunut tuohon.
Lola on jotenkin emäntämäinen :D
Onko tolla Nooralla joku koulutus vai pelkästään pelannut työkseen?
Tuolla huippumallilla ei ole muuta kuin hampaat.
Miksi Lolalla on futissukat jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla huippumallilla ei ole muuta kuin hampaat.
:D
Kunpa Kim Herold saisi edes vähän onnistumisia aluksi, hänellä on ollut niin vähän onnistumisia aikuisessa elämässä. Kim on luonnoltaan hyväntahtoinen ja miellyttämisenhaluinen, mutta kunnianhimo vaikuttaa pakotetulta.
Hannes saattaa olla helppo höynäytettävä
Eevi vaikuttaa kaikin puolin hankalalta persoonalta.