Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuulet, että tuttavasi selän takana tästä levitetään törkeitä huhuja, niin kerrotko tästä kaverillesi.

Vierailija
10.01.2025 |

Minun tuttavastani on liikkeellä ikäviä juoruja. Hän itse ei tiedä niistä mitään. Pitäisikö minun kertoa hänelle?

M 30v

Jos kuulet, että tuttavasi selän takana tästä levitetään törkeitä huhuja, niin kerrotko tästä hänelle.

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon levittäjälle jotain, jos kyseessä on vale.

Vierailija
2/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Minäkin yritän pysäyttää juorun ja osoittaa sem perättömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kertoisin mutta pitää tietää sitten mitä ne huhut ovat. Hieman ärsyttävää olisi, susta on huhuja, mutta ei yhtään osaa sanoa mitä mukamas.  Vähön sama kun eräs sanoi mulle että oli luullut joltain toiselta että: Kaikki ajattelee että  olet oito etkä ole positiivinen.

Meillä ei yhteisiä tuttavia paitsi yksi, enkä ole somessa. En oikeastaan hirveän monen kanssa tekemisissä muutenkaan kun oman perheen. Emme asu samalka alueella. En kyllä ymmärtänyt ketkä nämä kaikki sitten voisi sitten olla?

Vierailija
4/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen sukupuolesta, jos juoruilu kohde on nainen kertoisin kyseiselle naiselle heti mutta jos kyseessä olisi mies niin levittäisin ja värittäisin hieman lisää niitä enkä todellakaan kertoisi.

Miehet inhottavia ja ällöttäviä niin miehille pitää aiheuttaa ongelmia vaikka levittämällä perättömiä juoruja ja valheita

Vierailija
5/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on aina se systeemi miten leviää jostain henkilöstä huhut hyvin laajalle ehkä jopa tuhansille, ilman että henkilö on itse somessa tai olisi laaja tuttavaverkosto. Niin, muuthan niitä voi levittää, mutta jos ei sitä laajaa tuttavaverkostoa huhujen kohteella, miksi hänestä olisi levinnyt kaikenlaisia huhuja? 

Vierailija
6/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on aina se systeemi miten leviää jostain henkilöstä huhut hyvin laajalle ehkä jopa tuhansille, ilman että henkilö on itse somessa tai olisi laaja tuttavaverkosto. Niin, muuthan niitä voi levittää, mutta jos ei sitä laajaa tuttavaverkostoa huhujen kohteella, miksi hänestä olisi levinnyt kaikenlaisia huhuja? 

Hyvä kello kauas kuuluu - paha kello vielä kauemmas.

Vierailija
7/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielenkiintoista siinä on? Kertoo paljon jos sanavalinta on mielenkiintoista....?!! ..eläkää omaa elämäänne ja sanokaa juoruilijoille vastaan. Että:

ENPÄ USKO tai  KATO PEILIIN tai  SEIS KUUNTELE ITSEÄSI tai  TUO ON VÄÄRÄ TUNNUSTUS LÄHIMMÄISESTÄSI tai VALHEELLA ON LYHYET JÄLJET !!! 

Vierailija
8/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron. Kaverini pitää saada tietää näistä huhuista, että hänellä on mahdollisuus puolustautua.

Vierailija
9/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavat saa hoitaa asiat keskenään. Ystävälle kertoisin.

Vierailija
10/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen kiitollinen, että minulle kerrottiin. Siitä selvisi ihan h...moinen vyyhti, jonka vuoksi oltiin käräjillä jne. Vaikutti mun ja miehen työkuvioihin jne. 

Vierailija
11/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata tähän että miten mahdollista: Oon ollu koulukiusattu, eikä nämä henkilöt jätä rauhaan. Et tiedäkään kuinka ilkeitä +30 ihmiset on. Et osaakaan arvata kuinka röyhkeitä he ovat. Heillä ei mitään kunnioitusta toista kohtaan. En itsekään sitä ymmärrä, mutta voin sanoa, että he ovat sairaita stalkkereita. Koulussa se oli vaan kiusaamista, ilman mitään seuraamuksia. Minulla ei pahemmin mitään todisteita, mutta jos olis, olisin poliisiin samantien yhteydessä. 

Voisiko valottaa hieman kuinka hirveitä ihmiset on jos he lähettävät fb keskustelussa eri mieltä olevalle henkilölle tosta noin vain messengerissä viestiä : "tapa ittes". 

Jotain on vialla. P. S. En oikeesti yhtään ihmettele nykypäivän nuorten väkivaltaisuutta. 

Ihmettelen vaan, miten raukkoja jotkut on +30, kun eivät uskalla vieläkään avata suutaan, vaan annetaan muiden samanikäisten jatkaa samaa rataa talloen muita. 

Ja ihmettelen ihmisiä, jotka ihmettelevät väkivaltaisuutta "kun ei sille oikein mitään voi" 

Kyllä voi, mutta pelkäät itse, koska tiedät mitä se voi olla. 

Vierailija
12/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielenkiintoista siinä on? Kertoo paljon jos sanavalinta on mielenkiintoista....?!! ..eläkää omaa elämäänne ja sanokaa juoruilijoille vastaan. Että:

ENPÄ USKO tai  KATO PEILIIN tai  SEIS KUUNTELE ITSEÄSI tai  TUO ON VÄÄRÄ TUNNUSTUS LÄHIMMÄISESTÄSI tai VALHEELLA ON LYHYET JÄLJET !!! 

Paljastit! Uskovainen?

Vierailija
13/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi?un pässit juoruaa muista. Taitaa se  kalikka kohta kolahtaa omaan nilkkaan. OOttakkaa vaan.

Vierailija
14/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juoruista, tilanteesta ja suhteestani henkilöön, josta niitä levitetään.

Jos tiedän että juoru on perätön, kerron sen levittäjälle. Jos en ole varma onko se perätön, pidän asian todennäköisesti omana tietonani. Jos juorujen kohde on mulle läheinen ihminen, saatan kertoa hänelle, vähän ihmisestä ja juorusta riippuen.

Asun paikkakunnalla, jossa ihmisten juoruilu on loputonta, ja iso osa juoruista ei todellakaan pidä paikkaansa. Niinpä annan suurimman osan niistä mennä korvien ohi miettimättä asiaa liikaa.

Vierailija
15/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset, jotka eivät saa miestä itselleen panevat matkaan sellaisista naisista, jotka ovat suosittuja miesten keskuudessa, huhuja matkaan.

Vierailija
16/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raukkamaista, jos ei kerro ystävälleenasiasta, jos hänen selkänsä takanalevitetään huhuja.

Vierailija
17/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin ihmisiä, jotka puhuvat pahaa muista ihmisistä. On ihan yleistä, että miehen ex-nainen, jos tämä on tullut jätetyksi, tehtailee miehen uudesta naisesta tämän mainetta likaavia juttuja.

Vierailija
18/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on hyvä eli olemme ystäviä niin pidämme toistemme puolta ja tottakai kerron. Jos kyseessä on pintapuolisempi kaveri, niin en lähde juoruiluun mukaan, mutta en välttämättä koe että minun pitäisi sekaantua asiaan.

Vierailija
19/19 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi mutta heti sanoisin huhun levittäjälle ettei pidä paikkaansa, älä puhu p...aa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän