Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihmiset kummoisia ilman hienoja vaatteita, meikkejä ym.. Ihan tavallisen pulliaisen näköisiä
Viime kaudelta jäi mieleen Sara Chafak . Niin erinäköinen ilman meikkejä ja hiusten laittoa.
Ei tuu Miska tuolla kauaa olemaan.
Virpi on kova luu, kun on saanu Tauskilta turpiin niin monta kertaa, ettei vähästä hätkähdä.
Virpi on kyllä kaunis ikäisekseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihmiset kummoisia ilman hienoja vaatteita, meikkejä ym.. Ihan tavallisen pulliaisen näköisiä
Tämä ei ole missikilpailu, johon kuuluu ulkonäön arvostelu.
Mutta siellä on kaksi missiä, joiden ulkonäköä mielestäni saa arvostella, koska ovat misseiksi hakeutuneet. Lola nyt tietenkin onkin muuttunut 23 vuoden aikana, mutta mitenkä tuo Lotta on voinut olla missi lähivuosina!? Meikki tekee kyllä ihmeitä, vaikkei kaikilla sitäkään.
Olli on ainoo joka näyttää tuolla paremmalta ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, Sauli on ollu Adam Lambertin kanssa "sillai".
Niin ja mitä sitten?
Mä oon kade!
Saisko Miska tulen? Tulee seurattua ja tehtyä monta asiaa.
Miksi tuolla ei ole oikeita ööh.. siis tavallisia ihmisiä kilpailemassa, nää turhakkeet on niin nähty..
Pelle Hermannilla rinnassaan ex-muijansa nimi. :'D mahtaa nykyistä ärsyttää
Missä noi säilyttää amulettia päivästä toiseen? Voiko sen antaa tuotantotiimille säilöön vai kantoiko viime kaudella Sampo oikeasti kalsareissaan sitä koko ajan?
Ollilla ex-vaimon nimi tatuoituna rintaan. Kiva varmaan uuden tyttöystävän mielestä tuijotella sitä hommien aikana.
AAand Eevi has left the island
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla ei ole oikeita ööh.. siis tavallisia ihmisiä kilpailemassa, nää turhakkeet on niin nähty..
Koska tavikset ei kiinnosta ketään.
Miten toi malli puhuu niin vaikean oloisesti?
Vierailija kirjoitti:
AAand Eevi has left the island
Ja nyt katellaan ens viikon jakso!
Vierailija kirjoitti:
Ollilla ex-vaimon nimi tatuoituna rintaan. Kiva varmaan uuden tyttöystävän mielestä tuijotella sitä hommien aikana.
jos on nyt peittänyt, eiks tää kuvattu joskus syksyllä
No ei jos tarttis roikkua vaikka 2 min, mutta nyt tartti olla vaan 5sek, ni aika helppo arvata, ettei kisa mennyt niin tasan.