Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?

Nuori nainen kyselee
21.01.2019 |

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Kommentit (333)

Vierailija
161/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on näemmä lähtenyt ihan lapasesta, mutta mulle ainakin on selvää että en näin heteronaisena enää koskaan tule olemaan suhteessa miehen kanssa. Eli harmillisesti siis ei suhteita enää mulle.

Tämä johtuu siitä että en kykene enää esittämään heteromiesten kaipaamaa naisperfirmanssia.

Ei tarvitse olla laiha tai kaunis, mutta tarvitsee katsoa silmiin, hymyillä, tehdä tunnetyötä ja hoitaa suhteessa ne jämäduunit joita mies ei halua hoitaa.

Tasaveroista neuvottelutilannetta ei ole, koska miehet, vaikka esittäisivät feministiäkin, eivät käsitä omaa asemaansa lainkaan eivätkä siten sitä välikättä jihon puolisonsa pakottavat.

Vierailija
162/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista tuubaa tämä yksi hullu täällä jankkaa. Luulin että kunhan provoaa paskaa, mutta sehän taitaa uskoa tuohon länkytykseen jota jaksaa suoltaa viestistä toiseen. Kissaäitylikin on tämän rinnalla on täysipäinen.

Mutta aiheeseen. Minusta AP:n muutto miehen kanssa voi onnistua vain jos molemmat on minäminäminä tyyppejä, ja joita ei voisi vähempää toisen asiat kiinnostaa.

Yhteenmuutto onnistuu vain kun toinen on hiljaa, alistuu ja mielistelee? Mikä on minäminäminä tyyyppi? En mä enkä poikaystäväni ole kumpikaan itsekeskeisiä oman navan tuijotteljoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku jo ihmeessä kuka niitä tyttölapsia abortoi?

Vierailija
164/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkikki naisesta, joka alistuu kivuliaaseen seksiin vain miellyttääkseen miestään:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3371821/mita-esileikki-teilla-kaytannos…

On ihan aiheellista pohtia onko asetelmassa mitään järkeä. Miksi oletetaan, että naisen pitäisi alistua kivuliaaseen seksiin miehen vuoksi ja miksi naiset pakottavat itsensä kivuliaisiin asioihin miehen vuoksi? Ei ole mikään pakko.

Vierailija
165/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

156. Tyttölapsia vihataan koska he liittyvät aviomiehen sukuun. Ja sinä et ole aviomiehelle yhtään sen enemmän sukua kuin isäpuolelle. Ja miksi sinulle edes annettiin isäpuolen nimi? miksi alistut lisää???

Miehesi vihaa tyttöä ja sinua. Ne pojat ovat arvostettuja nimenjatkajana. Missä miesten joustaminen? Aika ITSEKÄStä.

Mikset vaihda myös etunimeäsi? On varmasti kauniimpia. :) Vaihda vaihda.

Miehelläni on sukua elossa pari tätiä, yksi serkku ja pari pikkuserkkua. En tunne olevani heille sukua, eikä heillä edes ole sama sukunimi kuin omalla perheelläni. Isäpuoleni nimi minulle on annnettu ollessani yksivuotias. Oma isäni kuoli ja äitini meni uusiin naimisiin. Tuon ajan mukaan (70-luvulla) perheillä oli sama nimi. Koin sen vapauttavaksi kun sain vaihdettua isäpuoleni nimen kauniiseen mieheni nimeen. En tunne oloani alistetuksi. Kerroin sinulle jo aikaisemmin, että en olisi missään tapauksessa suostunut siihen että mieheni ottaisi minun (eli isäpuoleni) nimen avioituessamme.

Etunimeni kelpaa minulle vallan mainiosti. Olet aika lapsellinen paasatessasi vain paasaamisen ilosta, järkevää keskustelua kanssasi ei synny.

Mistä päättelet miehni vihaavan minua ja tytärtämme? Olet väärässä. Rakastavampaa aviomiestä ja isää saa hakea. Tekee kaikkensa eteemme, myös poikamme eteen, tasapuolisesti.

Vierailija
166/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki beta-miesten suhteet on sellaisia. Naisen ei tarvitse miellyyttää. Nainenhan on jo tehnyt hyvän työn ottamalla betan ja luopumalla hetkeksi kůllikarusellista.( vain muutamaksi vuodeksi)

Vierailija
167/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki beta-miesten suhteet on sellaisia. Naisen ei tarvitse miellyyttää. Nainenhan on jo tehnyt hyvän työn ottamalla betan ja luopumalla hetkeksi kůllikarusellista.( vain muutamaksi vuodeksi)

No niin, tule nyt sinäkin kullikaruselleinesi tähän ketjuun sekoilemaan. Enää ei puutu kuin Äitihullu, niin jankkaavien psykopaattien kokontumisajot ovat täydelliset! :D

Vierailija
168/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä olla parisuhteessa jos et halua osoittaa rakkautta toiseen millään tavalla? Kannattaa jatkaa sillä tinderlinjalla mielummin tai ruveta lesboksi jos oksettaa. Kuulostat joltain tunteettomalta terminaattorilta.

Haluan parisuhteen jossa on hyvä olla ja voimme osoittaa rakkautta omalla tavallamme. Siihen ei liity alistuminen miellyttämään kumppania. Tinderiä en ole koskaan kokeillut ja lesbo en ole! Alistutko miellyttämään miestäsi ja tekemään asioita joista sulle tulee paha olo?

Lesbo et ole, mutta narsistilta vaikutat. Älä huoli se on yleistä nykyään.

En ole lesbo enkä narsisti! Jääkö narsisti sairaan ja kuolevan puolison viereen hoitamaan, lohduttamaan ja tukemaan? Enpä usko!

Häh? :D

Vierailija
169/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehenä kukaan ottaisi naisen, joka ei häntä miellytä?

En ymmärrä edes kysymystä. Miksi haluaisin seurustella epämiellyttävän ihmisen kanssa?

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Vierailija
170/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas tästä ketjusta ikävä miestäni.

Taidan riisuutua valmiiksi ja mennä sängylle odottamaan, ehkä kaivan sitomisvehkeetkin esille että mies voi alistaa kunnolla. Jos raskaudun tänään niin kiitän aapeeta, tyttö tai poika niin kumpaakaan ei abortoida ja hänet opastetaan ottamaan huomioon muutkin ja tasaveroisuuteen ihmisten kesken :)

Vierailija
171/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et sit tyydy olemaan yksin? Jos miehet eivät ole miellyttämisen arvoisia, niin kannattanee olla yksin. Vaan taitaa sittenkin miehet ja kikkeli siinä määrin kiinnostaa, että kaipaat rinnallesi kunnon äijää.

Vierailija
172/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi esittää mitään, mutta naisen pitää olla miellyttävä.

Hyvät tissit, kiva runko, sekä hyvät suihinottotaidot pitää olla.

ZinkkisMan

Vierailija
173/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille miehen kiva ulkonäkö on itsestäänselvyys. Mulle taas naisen kiva luonne on itsestäänselvyys.

ZinkkisMan

Vierailija
174/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä edes kysymystä. Miksi haluaisin seurustella epämiellyttävän ihmisen kanssa?

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Se, että sinä pidät jotakuta miellyttävänä silloin kun tämä joku on luonnollinen oma itsensä on eri asia kuin se, että hänen pitäisi miellyttää sinua kuin orja, ettei paha isäntä suutu.

Vierailija
175/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ketään pakota, vapaa olet valitsemaan miten ja kenen kanssa elät.

Omat isoäitini olivat molemmat kouluttautuneita uranaisia ja tienasivat enemmän kuin puolisonsa.

Molemmilla nuoremmat miehet jotka tekivät (ja tekevät yhä) enemmän ruokaa, olivat kotona kun lapset tulivat koulusta jne.

Toinen isoisä oli vuosia koti-isänäkin, kumpikaan isoäideistä ei ollut kotiäitinä koskaan eikä tehnyt kotona muutenkaan juuri muuta kuin lueskeli, järjesti kutsuja ja keskusteli ihmisten kanssa.

Jos tuo oli mahdollista heidän aikanaan, miksei olisi nykyäänkin?

Vai onko kiva vaan länkyttää p askaa?

Ei toimia ja tehdä valintoja, länkyttää vaan netissä?

Molemmat isoäitini ovat mukavia ihmisiä, enkä ole kuullut heidän ikinä mouhottavan mitään miehet vs. naiset-juttuja.

Elivät vaan niinkuin heille sopi, tosin fuuuck NIILLÄ OLI MIESTEN SUKUNIMET.........

Itselleni on aina ollut itseselvyys, että jokainen voi olla ja tehdä mitä haluaa kunhan ei muita satuta, niin en aina ymmärrä mistä ihmiset sössöttää.

Samoin meillä. Ja toinen mummoni oli töissä vartijana. Miesten tehtaalla. Ei todellakaan miellyttänyt ketään eikä mitään. Mutta rakasti kyllä meitä lapsenlapsiakin ihan älyttömästi ja antoi sen näkyä.

Otti kuitenkin miehensä sukunimen joten karkotimme suvusta.

Vierailija
176/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tule nyt sinäkin kullikaruselleinesi tähän ketjuun sekoilemaan. Enää ei puutu kuin Äitihullu, niin jankkaavien psykopaattien kokontumisajot ovat täydelliset! :D

Äitihullu? En osaa yhdistää tätä nimitystä keneenkään?

Mutta niin. Jos tosiaan sitä miellyttämistä haluat välttää.niin beta on valintasi! Betaa voi sitten hyppyyttää ja laittaa kustantamaan kotileikkisi ja saa kerästä hyvän isän , vaikka ei olisikaan "isä". Eikä betaa tarvitse sietää kuin sen noin 5v. Sitten lapset on jo sen verran isoja , että pärjäät ja pääset takaisin kůllíkarusęllin vietäväksi.

Vierailija
177/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Se, että sinä pidät jotakuta miellyttävänä silloin kun tämä joku on luonnollinen oma itsensä on eri asia kuin se, että hänen pitäisi miellyttää sinua kuin orja, ettei paha isäntä suutu.

Sä olet mun orjani, pikkuinen.

ZinkkisKing

Vierailija
178/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi esittää mitään, mutta naisen pitää olla miellyttävä.

ZinkkisMan

No tässäpä sinulle rautalangasta: Jos nainen ei halua silikoneja, mutta ottaa ne sinun takiasi niin silloin hän miellyttää sinua (kuin orja pahaa isäntää), sama juttu suihinoton kanssa. Jos nainen ei haluaisi ottaa suihin, eikä edes pidä siitä. mutta tekee sen vain miellyttääkseen sinua (kuin orja pahaa isäntää) niin se on sellaista miehen miellyttämistä, jota kenenkään naisen ei pitäisi alistua tekemään.

Sen sijaan jos nainen itse haluaa silarit ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin! Samoin jos nainen itse haluaa ottaa suihin ja nauttii siitä ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin!

Vierailija
179/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

No tässäpä sinulle rautalangasta: Jos nainen ei halua silikoneja, mutta ottaa ne sinun takiasi niin silloin hän miellyttää sinua (kuin orja pahaa isäntää), sama juttu suihinoton kanssa. Jos nainen ei haluaisi ottaa suihin, eikä edes pidä siitä. mutta tekee sen vain miellyttääkseen sinua (kuin orja pahaa isäntää) niin se on sellaista miehen miellyttämistä, jota kenenkään naisen ei pitäisi alistua tekemään.

Sen sijaan jos nainen itse haluaa silarit ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin! Samoin jos nainen itse haluaa ottaa suihin ja nauttii siitä ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin!

Miksi naisen pitäisi ottaa silarit, jos sillä on hyvät tissit? Miksi naisen pitäisi ei pitää seksistä.

Jos nainen ei pidä seksistä, niin sitten etsitään avoin nainen, joka pitää.

ZinkkisMan

Vierailija
180/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Sä olet mun orjani, pikkuinen.

ZinkkisKing

Olen ainoastaan koirani orja. Palvelen sitä 24/7 aina kun se tarvitsee jotain. Laitan sille ruoat ja vedet, pyykkään sen pedin jne. , leikitän, sitä, rapsuttelen sitä ja vien sen lenkille. Se on oma valintani ja koiran palveleminen miellyttää minua.

Sitä palvelua sinä et tule koskaan saamaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän