Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?
Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.
Kommentit (333)
APUA!!! Voisko joku mies tulla tänne puhumaan järkeä???
156. Tyttölapsia vihataan koska he liittyvät aviomiehen sukuun. Ja sinä et ole aviomiehelle yhtään sen enemmän sukua kuin isäpuolelle. Ja miksi sinulle edes annettiin isäpuolen nimi? miksi alistut lisää???
Miehesi vihaa tyttöä ja sinua. Ne pojat ovat arvostettuja nimenjatkajana. Missä miesten joustaminen? Aika ITSEKÄStä.
Mikset vaihda myös etunimeäsi? On varmasti kauniimpia. :) Vaihda vaihda.
Aapeesta tulee mieleen se vanhojen mustavalkoelokuvien Justiina mikä äkäsenä mätkii miestään kaulimella.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö miten puolustatte vain sitä miellyttämistä, vaikka te miellyttäjät tässä haukutte hulluiksi ja lehmiksi niitä jotka eivät miellytä. Tehän tässä yritätte viedä muiden päätäntävaltaa omista suhteistaan. Niin sokeita omalle logiikalle. Tehän tässä ette sitä arvosta että joku EI halua miellyttää. Ja missä edelleen MIESTEN velvollisuudet? Haloo???? Naisia on aina Pakotettu ajattelemaan miehiä enemmän ja sitten te vain puolustelette tätä väkivaltaa? Haloo!!!! Miksi miehet eivät ole lööpeissä kertomassa miten miellyttävät naista?
Ja miehenne ovat itsekkäitä narsisteja kun saavat aina nimensä lapselle. Se ei teitä haittaa. Ja mitä jos nainen ITSE haluaa olla miellyttämään?
Tyttölapsen abortti ja miehen omaisuudeksi alistuminen on vapautta, mutta nainen ei saa valita omaa itsekkyyttä? Te sallitte miehille itsekkyyden, ihan jäätävän tekopyhää.
Te perinteiset tässä yritätte estää toisten suhdemallien päätökset ja pakotatte muita alistumaan.
(Miten joku pystyy kirjoittamaan noin paljon viestejä? Kiireellä on pitänyt selata keskustelua.)
Kerran näin 60-luvulla tehdyn haastattelun jossa miehet sanoivat arvostavansa vaimojaan. Kertoivat myös auttavansa naista kotitöissä jos tarve vaatii. Eli vaikka naisen oli oltava kotona, ei mies ajatellut häntä vähemmän arvokkaana.
Tyttölapsen abortti aviomiehen ja isän kautta menevä sukunimi on suurta vapautta. Mutta sitten nainen ei saisi käyttää vapauttaan OMAAN hyötyyn.
Vaativat miehetkin heidän kauttaan menevää suvun laskentaa. Miksi nainen ei saa vaatia?
Ja se miellyttäminen on edelleen vain naisen pakko! Miksi tyrkytätte sitä muille? Miten se on teidän asia että joku ei halua alistua? Miksi puututte?
Antakaa järkeville naisille vapaus olla miellyttämättä. Ette te sitä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te oikeasti sanelee edelleen muille mitä heidän suhteensa pitää olla? Tehän kutsuttu naisen alistamista ja naisen mielipiteen sivuuttamista vapaudeksi. Ette te ala muille kertomaan millaisia heidän suhteensa tulee olla. Meillä kaikki menee kuten minä haluan. En minä ketään miellytä. Meillä nainen on perheen johtaja ja pää joka päättää kaiken. Teidän mukaan aina se että nainen palvoo on oma valinta mutta jos nainen on se tärkeämpi niin kauhea ajojahti.
Te typerät kanat ette edes saa miehiä tekemään samaa. Menkää ulisemaan miehille itsekkyydestä ja meillyttämisestä. Miehet tekevät vähemmän suhteen, perheen ja avioliiton eteeen, silti olette naisten kimpussa.
Jos miehen sukunimi on vapautta, on myös se vapautta että nainen ei ota miehen ajatuksia huomioon. Ette te ala pakottamaan muita alistumaan.
Minä en todellakaan edes haluaisi että meillä menisi kaikki kuten minä haluan. Olisipa tavattoman raskas reki vetää perässään ja tehdä yksin ihan jokainen päätös. Kyllä meillä mennään kuten me molemmat haluamme. Joskus miehen idea on parempi kuin minun, joskus toisinpäin. Toisinaan päädytään kompromissiin. Hyvin on toiminut jo yli 23 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kun ei ap:n päähän ei mahdu järkevä puhe...
Miehet osaisit tässä sanoo kuin väärässä ap olet...
Vierailija kirjoitti:
Ööö ei?:D En ole ap enkä sukunimihullu tai samaa mieltä heidän kanssaan, mutta tuollaiset ”voisko joku mies tulla puhumaan järkeä”-heitot on kyllä ala-arvoisia enkä anteeksi vaan arvosta naisia, jotka arvottavat miehen mielipiteen korkeammalle kuin naisen.
Tai pitävät miestä automaattisesti järkevämpänä.
TÄSSÄ sukunimihullulle aito esimerkki typerästä nyhväkkeestä jolle miehen sana painaa aina vähän enemmän kuin naisen!
Suotta meille muille länkytät.
Ukkos ottaa kyllä hatkat alta aikayksikön kun paasaat sitä että sä olet perheen pää ja kaikki tehdään kuten sä tahdot. Ootko aatellut että joku kultainen keskitiekin voisi löytyä näiden "hakatun naisen ja abortoitujen tyttölasten" ja naisen tyrannian ja itsevaltiuden väliltä?
Oo yksinään, et sä tarvitse suhdetta mihinkään. Käy sääliksi miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tyttölapsen abortti aviomiehen ja isän kautta menevä sukunimi on suurta vapautta. Mutta sitten nainen ei saisi käyttää vapauttaan OMAAN hyötyyn.
Vaativat miehetkin heidän kauttaan menevää suvun laskentaa. Miksi nainen ei saa vaatia?
Ja se miellyttäminen on edelleen vain naisen pakko! Miksi tyrkytätte sitä muille? Miten se on teidän asia että joku ei halua alistua? Miksi puututte?
Antakaa järkeville naisille vapaus olla miellyttämättä. Ette te sitä päätä.
Säkin täällä tyrkytät itseäsi ja mielytät itseäsi kuin mies
Vierailija kirjoitti:
Luuletko aapee ettämiehesi on tyytyväinen tähän panokseesi suhteen eteen? Oot tosissas sitä mieltä että sinähän et älä miellyttämää, et tee mitään etkä tee kompromisseja.
Kaiken lisäksi olet muuttamassa miehen nurkkiin ja pihtaat. Kuulostatpa aika ihanteelliselta ja unelmapuolisolta! Oletko ikinä kysynyt mieheltä mitä mieltä hän on kaikesta? Onko mies tosiaan sanonut että haluaa naisen jolta ei heru seksiä ja joka keskittyy suhteessa vaan itseensä? Hieno juttu jos näin on.
Anteeksi mutta "rakkauden täyteisessä" suhteessasi on pakko olla joku vinkurallaan tai elämässäsi perustavanlaatuisia puutteita tai traumoja kun koet tarpeelliseksi sotia mammapalstalla satojen vuosien takaisista sukupuolirooleista.
Mikä on sun suhde vanhempiisi?
En mä luule vaan tiedän että mies on onnellinen kanssani kun on niin monta kertaa sen sanonut. Suhteemme ei perustu alistamiseen, pakottamiseen eikä miellyttämiseen ja mies on käynyt tuon läpi edellisessä suhteessa eikä halua kokea samaa uudestaan. Pihtaan? Kaikkien parisuhde ei perustu pelkkään seksiin koska jokainen on erilainen! Molemmat meistä on tyytyväisiä tilanteeseen joten en ala tässä paljastelemaan mitä makkarissa tapahtuu. Kumpikin on täysin tasapainoinen emmekä ole traumatisoituneita mutta sä et kestä erilaisuutta.
Miten niin keskityn itseeni? Miehen kanssa ollessa teemme kaikkea kivaa yhdessä eikä mies ole ikinä haukkunut itsekeskeiseksi. Emme riitele eikä ole ollut tarvetta tapella koska osaamme keskustella rauhallisesti asioista. En pakota miestä muuttamaan Suomeen kun hän ei halua eikä mieskään pakota mua muuttamaan luokseen mutta olen muuttamassa miehen luo koska molemmat niin haluavat.
Nämä naiset eivät osaa keskustella yhtään. Näitä naisellisia on aina käytetty vain pojan synnyttämiseen. Ette te miesten kimppuun hyökkää jos he ovat itsekkäitä. Olette itse mukana suosimassa poikia ja miehen kautta menevää suvun laskentaa. Sehän ei ole yhtään itsekästä miehiltä....
Naisen kimpussa. Ei ketään kiinnosta naisen halu. Miksi tekin korostatte sitä miten TE miellytätte miestä sängyssä eikä toisinpäin? Nainen laukeaa miehen kanssa vähiten, miksi siis miehet eivät ole joukolla rynnimässä miellyttämään?
Ja tehän sanoitte että toisen naisen kanssa ei tarvitse miellyttää, eli myönsitte että että meillyttämään on MIEHEN takia. Eikä tuo ole aika itsekästä että miellyttäminen tehdään sen paremmassa asemassa olevan sukupuolen eteen?
Tehän vain todistattr miten nainen ei saa tehdä valintoja, vaan muut naiset yrittävät pakottaa kaikki naiset olemaan alistettuna. Ette te miehen velvollisuuksia korosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö ei?:D En ole ap enkä sukunimihullu tai samaa mieltä heidän kanssaan, mutta tuollaiset ”voisko joku mies tulla puhumaan järkeä”-heitot on kyllä ala-arvoisia enkä anteeksi vaan arvosta naisia, jotka arvottavat miehen mielipiteen korkeammalle kuin naisen.
Tai pitävät miestä automaattisesti järkevämpänä.TÄSSÄ sukunimihullulle aito esimerkki typerästä nyhväkkeestä jolle miehen sana painaa aina vähän enemmän kuin naisen!
Suotta meille muille länkytät.
🙄 En ole tuo joka kirjoitti, mutta olen sunkaa erimieltä... Tänne tulisi joku mies puhumaan ap:lle järkeä kun se ei näe tilanneta kuin omansa ja ei huomioi muiden mielipiteitä vai olenko väärässä?
Tuo oli sun mielipide, ja tämä oli omani... Ja miehet ovat puheissaan järkeviä kuin naiset... Kuten näet täälläkin keskustellaan ihan ristiin ja rastiin eikä mitään järkeä koko touhussa
Eikö käy sääliksi naisia joiden oman suvun nimi ei koskaan jatku? Jos tyttölapsen abortti ja aviomiehen sukunimi on vapautta, on myös naisen parempi asema vapautta.
Siis te olette niin epäloogisia! Mies saa olla perheen pää. Mutta jos nainen haluaa itselleen etuja niin kukaan ei puolusta!!!!
Ja miksi ette ikinä syytä miehiä itsekkyydestä? Te itse annatte miesten nimien jatkua miehen isän kautta. Missä keskitie? Miksi ei naisen isän nimi? missä keskitie?
Perustelee naisen huonompaa asemaa aina naisen omalla vapaudella, mutta ei se vapaus kelpaalaan kun nainen käyttää sitä OMAAN etuun
Miksi yritätte estää perheitä alistamasta miehiä? Naisen edun sivuuttaminen on kuulemma vapautta!
Ei kukaan ketään pakota, vapaa olet valitsemaan miten ja kenen kanssa elät.
Omat isoäitini olivat molemmat kouluttautuneita uranaisia ja tienasivat enemmän kuin puolisonsa.
Molemmilla nuoremmat miehet jotka tekivät (ja tekevät yhä) enemmän ruokaa, olivat kotona kun lapset tulivat koulusta jne.
Toinen isoisä oli vuosia koti-isänäkin, kumpikaan isoäideistä ei ollut kotiäitinä koskaan eikä tehnyt kotona muutenkaan juuri muuta kuin lueskeli, järjesti kutsuja ja keskusteli ihmisten kanssa.
Jos tuo oli mahdollista heidän aikanaan, miksei olisi nykyäänkin?
Vai onko kiva vaan länkyttää p askaa?
Ei toimia ja tehdä valintoja, länkyttää vaan netissä?
Molemmat isoäitini ovat mukavia ihmisiä, enkä ole kuullut heidän ikinä mouhottavan mitään miehet vs. naiset-juttuja.
Elivät vaan niinkuin heille sopi, tosin fuuuck NIILLÄ OLI MIESTEN SUKUNIMET.........
Itselleni on aina ollut itseselvyys, että jokainen voi olla ja tehdä mitä haluaa kunhan ei muita satuta, niin en aina ymmärrä mistä ihmiset sössöttää.
No siinä taas näitte että miehen sukunimen ja poikalapsen lisäksi nainen arvostaa enemmän miehen näkemyksiä. Eikö se kompromissi enää pädekään!
Tehän vain koko ajan todistattr miten alistatte naisia. Jos miehen kautta saa laskea sukua, saa naisellakin silloin olla itsekkäitä etuja.
Moooonessa keskustelussa tyttölapsen aborttrja perustellaan sillä naisen omalla valinnallaan, mutta miksi naisen oman edun valitseminen yritetään estää?
Perinteiset vain todistatte miten alempi nainen on perheessä. Menkää itkemään miehille HEIDÄN itrklyydestä. Käskekää miehiä miellyttämään ja tekemään kompromisseja.
Tehän puolustatte tyttölasten hävittämistä ties millä argumenteilla. Miksi miesten mielipiteitä pitäisi ottaa huomioon? Ei naisen sitä tarvitse tehdä.
Miehen pitää miellyttää koska naiset ottavat enemmänkin eroja. Menkää ulisemaan narsistiukoillenne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?? Ettekö kanat edelleenkään tajua että tässä on kyse siitä että VAIN NAiSEN oletetaan tekevän kaikki!!!! Ja ette te toisten suhteita määritä. Mies saa aina olla itsekås, tyttölasten abortteja narsistimiesten takia kutsutaan vapaudeksi mutta nainen ei saa olla itsekäs? Miksi ei?
Ette te ala naiselle sanelemaan. Heti kun nainen haluaa olla se parempi suhteessa niin alkaa alistuvien rouvien tehtaama ajojahti.
Te ette muille sanele! Haloo! Ja missä se miesten velvollisuus miellyttää? Ei miehillä mitään velvollisuuksia ole. Missä nimenvaihdot? Eikö olekaan kompromissi? Miksi mies saa olla itsekäs ja narsistinen?
Nainen voi hyvin löytää miehen olemalla itsekäs. Teitä vain ärsyttää.
En tiiä, mutta sun mielipiteissä ei löydy järkeviä pointteja ja pointtisi kuulostavat ala-koululaiset selityksiltä...
Meitä ärsyttää sun rasittava käytös.. millä ei oo järkevää syytä, kun meet ihan yli näissä "asioissa"
Ei meitä ärsytä hänen käytöksensä vaan sinua ja muita alistuneita naisia ärsyttää. Siskoni on ollut nyt 20 v. miehensä kanssa ja hän ei osaa kertoa yhtään tilannekomiikkaa meidän siskojen välillä vaan kaikki on mitä hänen miehensä tekee tai sanoo. Hän ei ole enää itsellinen persoona vaan lähinnä jakautunut miehensä osapersoona. Hän vain toistelee miehensä ja itsensä välisiä sisäpiirin juttuja ja olettaa, että minua mitenkään kiinnostaisi tai naurattaisi saatikka ymmärtäisin.. Hän ei kykene luomaan miehestään erillistä sisarussuhdetta kanssani.
😅😅😅 Ja tämän siskon miehestä kerroit miksi mulle? Mitä vittua tällä tiedolla teen...
Ihan oikeesti, lähde lepäämään ota kauneusunet... Hyvää yötä
Sinuahan tässä ei ap:n ketju kiinnosta, mutta minua kiinnostaa. Poistu siis sinä.
Koska oot alistunut ap:lle... Hyvä äijä pystyy vaa alistuu muille 😎
Olen syntynyt kauan ennen ap:tä ja paasannut ennen ap:tä.
Lapsuuden perheessäni oli kaksi töissäkäyvää vanhempaa. Heistä isä oli se joka enemmän leikki lasten kanssa, näytti hellyyttä ja huomioi. Kumpaakaan kahdesta tyttölapsesta ei abortoitu ja veljen syntyessäkään tyttöjen tarpeita ei ohitettu. Äiti teki ruuan aina välillä kun oli kotiäitinä, yleensä viikonloppuna isä kokkasi, viikolla ei kerennyt kun teki töitä että perheellä oli koti ja ruokaa. Isä näytti esimerkillään että naiset on tasa-arvoisia, puhui aina rakkaudella ja kauniisti vaimostaan, eikä keneltäkään jäänyt epäselväksi etteikö olisi tehnyt kaikkensa perheensä ja vaimonsa eteen. Isä huomioi äitiä todella paljon sanoin, teoin ja lahjoin. Ylipäätään tasavertaisuus ja toisten huomiointi tulee meille synnyinlahjana enkä ikinä ole pitänyt sitä huonona asiana. Nyt seuraan ilolla kun veljeni kasvattaa perhettään ja tekee paljon naisensa ja abortoimattoman tyttölapsensa eteen. On aina ollut lämmin, välittävä ja huomioiva ja tuolla luonteella kerää ympärilleen samankaltaisia ihmisiä. Sanomattakin selvä että isä tai veli ei ole alistanut eikä lyönyt elämässään ketään ja suvun tytöillä ja naisilla on aina ollut turvallinen ja hyvä olla. Enemmän meitä on ehkä kohdeltu uin prinsessoja. Toivottavasti säkin joskus saat huomiota ja rauhotut.
Minkälainen sun perhe aapee oli? Miksi koet että kumppania ei tulisi huomioida ja pitää tasaveroisena? Miksi ainoastaan sun haluja ja tarpeita tulisi noudattaa?
Nuori nainen kyselee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko aapee ettämiehesi on tyytyväinen tähän panokseesi suhteen eteen? Oot tosissas sitä mieltä että sinähän et älä miellyttämää, et tee mitään etkä tee kompromisseja.
Kaiken lisäksi olet muuttamassa miehen nurkkiin ja pihtaat. Kuulostatpa aika ihanteelliselta ja unelmapuolisolta! Oletko ikinä kysynyt mieheltä mitä mieltä hän on kaikesta? Onko mies tosiaan sanonut että haluaa naisen jolta ei heru seksiä ja joka keskittyy suhteessa vaan itseensä? Hieno juttu jos näin on.
Anteeksi mutta "rakkauden täyteisessä" suhteessasi on pakko olla joku vinkurallaan tai elämässäsi perustavanlaatuisia puutteita tai traumoja kun koet tarpeelliseksi sotia mammapalstalla satojen vuosien takaisista sukupuolirooleista.
Mikä on sun suhde vanhempiisi?En mä luule vaan tiedän että mies on onnellinen kanssani kun on niin monta kertaa sen sanonut. Suhteemme ei perustu alistamiseen, pakottamiseen eikä miellyttämiseen ja mies on käynyt tuon läpi edellisessä suhteessa eikä halua kokea samaa uudestaan. Pihtaan? Kaikkien parisuhde ei perustu pelkkään seksiin koska jokainen on erilainen! Molemmat meistä on tyytyväisiä tilanteeseen joten en ala tässä paljastelemaan mitä makkarissa tapahtuu. Kumpikin on täysin tasapainoinen emmekä ole traumatisoituneita mutta sä et kestä erilaisuutta.
Miten niin keskityn itseeni? Miehen kanssa ollessa teemme kaikkea kivaa yhdessä eikä mies ole ikinä haukkunut itsekeskeiseksi. Emme riitele eikä ole ollut tarvetta tapella koska osaamme keskustella rauhallisesti asioista. En pakota miestä muuttamaan Suomeen kun hän ei halua eikä mieskään pakota mua muuttamaan luokseen mutta olen muuttamassa miehen luo koska molemmat niin haluavat.
Milloin muutat lähi-Itään?
Koska oot alistunut ap:lle... Hyvä äijä pystyy vaa alistuu muille 😎