Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kahden ihmisen välillä on selvästi molemminpuolista

Vierailija
21.01.2019 |

kiinnostusta ja vetovoimaa, pystyvätkö he olemaan vain ystäviä? Vai tapahtuuko väistämättä jotain jossain vaiheessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä naisen kanssa ystävänä olemisessa ei ole mitään järkeä. Ellet sitten tykkää olla nartu.

Sulla ilmeisesti monta miestä kenestä tykkäät vai haluaisitko vielä lentää seipäästä seipääseen etkä sitoutua tähän yhteen mieheen?

Vierailija
2/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan tapahtuu, sopivan tilaisuuden koittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tapahdu yhtään mitään. Ihminen voi kokea monenlaisia tunteita ja tuntea vetoa moneenkin ihmiseen elämänsä aikana. ilman, että tunteista syntyy mitään enempää

Vierailija
4/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiinnostusta ja vetovoimaa, pystyvätkö he olemaan vain ystäviä? Vai tapahtuuko väistämättä jotain jossain vaiheessa?

On ihmisiä, jotka pystyvät ja on ihmisiä, jotka eivät pysty. Minä olen ainakin tähän mennessä pystynyt, vaikka vetovoima on selkeästi ollut molemminpuolista. Joskus on vastapuolella ollut vähän hankalampaa, mutta puhumalla on siitäkin selvitty. Toisinaan tilanne on sellainen, että mikään muu kuin ystävyys ei tule kysymykseenkään.

Vierailija
5/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu, elleivät elämä ja olosuhteet vie heitä erilleen. Kavereita ja tuttavia voivat olla, mutta ystäviä, ei.

Vierailija
6/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla hakeutumatta lähelle ja siinä voikin sitten tapahtua vaikka mitä.

Vierailija
7/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei käy ilmi miksi pitäisi olla vain ystäviä ja miksi mitään ei saisi tapahtua? Pelätäänkö kaveri- vai parisuhte(id)en puolesta? Toisaalta onko tällä väliä? Itse luulen jotain, mutta en tiedä mitä, väistämättä tapahtuvan. Sopivan tilaisuuden suhteen voi mennä intiimiksi, jos sitä mietit. Vaikea sanoa mitäbsen jälkeen tapahtuu, kun kokemusta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi