Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?

Nuori nainen kyselee
21.01.2019 |

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Kommentit (333)

Vierailija
181/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota aapee muna suuhun et pysyt hiljaa vähän aikaa, ei kukaan jaksa tuota kotkotusta.

Ehkä sä voit auttaa sitä, niin pysyy hetken hiljaa.

glub mudga migdnää ydritän dtäältdtä sabgoa ..

ZinkkisMan

Vierailija
182/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehenä kukaan ottaisi naisen, joka ei häntä miellytä?

En ymmärrä edes kysymystä. Miksi haluaisin seurustella epämiellyttävän ihmisen kanssa?

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Se, että sinä pidät jotakuta miellyttävänä silloin kun tämä joku on luonnollinen oma itsensä on eri asia kuin se, että hänen pitäisi miellyttää sinua kuin orja, ettei paha isäntä suutu.

Sä olet mun orjani, pikkuinen.

ZinkkisKing

Olen ainoastaan koirani orja. Palvelen sitä 24/7 aina kun se tarvitsee jotain. Laitan sille ruoat ja vedet, pyykkään sen pedin jne. , leikitän, sitä, rapsuttelen sitä ja vien sen lenkille. Se on oma valintani ja koiran palveleminen miellyttää minua.

Sitä palvelua sinä et tule koskaan saamaan :)

Mutta tykkään kuitenkin asenteestasi. Kun osaat sen vielä antaa miehille, niin alat oppimaan, typy.

ZinkkisMan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä edes kysymystä. Miksi haluaisin seurustella epämiellyttävän ihmisen kanssa?

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Se, että sinä pidät jotakuta miellyttävänä silloin kun tämä joku on luonnollinen oma itsensä on eri asia kuin se, että hänen pitäisi miellyttää sinua kuin orja, ettei paha isäntä suutu.

ZinkkisKing

Olen ainoastaan koirani orja. Palvelen sitä 24/7 aina kun se tarvitsee jotain. Laitan sille ruoat ja vedet, pyykkään sen pedin jne. , leikitän, sitä, rapsuttelen sitä ja vien sen lenkille. Se on oma valintani ja koiran palveleminen miellyttää minua.

Toivottavasti noukit myös piskin p*skat muovipussiin, ettet jätä niitä muiden riesaksi, kuten 99 % teistä koirien palvojista tekee.

Vierailija
184/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki beta-miesten suhteet on sellaisia. Naisen ei tarvitse miellyyttää. Nainenhan on jo tehnyt hyvän työn ottamalla betan ja luopumalla hetkeksi kůllikarusellista.( vain muutamaksi vuodeksi)

No niin, tule nyt sinäkin kullikaruselleinesi tähän ketjuun sekoilemaan. Enää ei puutu kuin Äitihullu, niin jankkaavien psykopaattien kokontumisajot ovat täydelliset! :D

Äitihullu? En osaa yhdistää tätä nimitystä keneenkään?

Mutta niin. Jos tosiaan sitä miellyttämistä haluat välttää.niin beta on valintasi! Betaa voi sitten hyppyyttää ja laittaa kustantamaan kotileikkisi ja saa kerästä hyvän isän , vaikka ei olisikaan "isä". Eikä betaa tarvitse sietää kuin sen noin 5v. Sitten lapset on jo sen verran isoja , että pärjäät ja pääset takaisin kůllíkarusęllin vietäväksi.

Äitihullu on palstan vakiojankkaajia ihan kuten sinäkin, armas Karusellimies. Ja minulle sinun ei tarvitse tulla parisuhdeneuvojasi antamaan, minä olen jo keski-iässä. Mieheni aakkosarvosta en osaa sanoa, mutta kotileikkimme ollaan kustannettu ihan yhdessä ja tasapuolisesti. Lapset (jotka muuten ovat 100 % varmuudella aviomieheni tuotoksia) ovat jo aikuisia, ja mieti: minulla ei ole aikomustakaan lähteä minkäänlaisiin karuselleihin.

Vierailija
185/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaat lenkkarit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

ZinkkisKing

Toivottavasti noukit myös piskin p*skat muovipussiin, ettet jätä niitä muiden riesaksi, kuten 99 % teistä koirien palvojista tekee.

Toimin heti noin, kun sinäkin viet omat paskasi muovipussissa roskiin. Ne on maatuvia ja hyvää lannoitetta kaupungin kasveille. Saisivat jopa maksaa ilmaisesta lannoittamisesta.

ZinkkisMan

Vierailija
186/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi esittää mitään, mutta naisen pitää olla miellyttävä.

Hyvät tissit, kiva runko, sekä hyvät suihinottotaidot pitää olla.

ZinkkisMan

No tässäpä sinulle rautalangasta: Jos nainen ei halua silikoneja, mutta ottaa ne sinun takiasi niin silloin hän miellyttää sinua (kuin orja pahaa isäntää), sama juttu suihinoton kanssa. Jos nainen ei haluaisi ottaa suihin, eikä edes pidä siitä. mutta tekee sen vain miellyttääkseen sinua (kuin orja pahaa isäntää) niin se on sellaista miehen miellyttämistä, jota kenenkään naisen ei pitäisi alistua tekemään.

Sen sijaan jos nainen itse haluaa silarit ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin! Samoin jos nainen itse haluaa ottaa suihin ja nauttii siitä ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin!

Miksi naisen pitäisi ottaa silarit, jos sillä on hyvät tissit? Miksi naisen pitäisi ei pitää seksistä.

Jos nainen ei pidä seksistä, niin sitten etsitään avoin nainen, joka pitää.

ZinkkisMan

Niitä seksistä pitäviä naisia tosiaan tursuaa ovista ja ikkunoista, sitähän palstan miehet joka päivä valittelevat.

Vierailija
187/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-avoinen suhde jossa ei miellytetä toista, tatkoittaa että henkilöä harrasta seksiä, niin että kumpikaan ei tee mitään. Arjessa kumpikaan ei alistu tekemään toisen puolesta mitään, vaan molemmat tekevät omat ruoat. Toisen kehuminen on kielletty ja vittuillakkin saa vain jos toinen vittuilee takaisin.

Vierailija
188/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

ZinkkisKing

Mutta tykkään kuitenkin asenteestasi. Kun osaat sen vielä antaa miehille, niin alat oppimaan, typy.

ZinkkisMan

Valitan miessukukunnan puolesta, mutta ei tule tapahtumaan. Koirissa ja miehissä on se ero, että koirilla on 4 tassua. He eivät siis voi itse laittaa ruokaansa jne. Olen siis koiran ottaessani tietoisesti valinnut orjan roolin. Miehillä on 2 kättä, joilla tehdä ruokaa ja pestä pyykit, joten pystyvät tekemään hommansa ihan itse. Koirat kohtelevat ihmisiä paremmin kuin miehet, joten koirat ansaitsevat täysihoidon, miehet eivät.

Vierailija
189/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeesta tulee mieleen se vanhojen mustavalkoelokuvien Justiina mikä äkäsenä mätkii miestään kaulimella.

Muahahahaa! En mä ole Justiina enkä lyö poikaystävääni, en edes huvikseni läpsi.

Vierailija
190/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi esittää mitään, mutta naisen pitää olla miellyttävä.

Hyvät tissit, kiva runko, sekä hyvät suihinottotaidot pitää olla.

ZinkkisMan

No tässäpä sinulle rautalangasta: Jos nainen ei halua silikoneja, mutta ottaa ne sinun takiasi niin silloin hän miellyttää sinua (kuin orja pahaa isäntää), sama juttu suihinoton kanssa. Jos nainen ei haluaisi ottaa suihin, eikä edes pidä siitä. mutta tekee sen vain miellyttääkseen sinua (kuin orja pahaa isäntää) niin se on sellaista miehen miellyttämistä, jota kenenkään naisen ei pitäisi alistua tekemään.

Sen sijaan jos nainen itse haluaa silarit ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin! Samoin jos nainen itse haluaa ottaa suihin ja nauttii siitä ja se miellyttää miestä niin kaikki hyvin!

Miksi naisen pitäisi ottaa silarit, jos sillä on hyvät tissit? Miksi naisen pitäisi ei pitää seksistä.

Jos nainen ei pidä seksistä, niin sitten etsitään avoin nainen, joka pitää.

ZinkkisMan

Niitä seksistä pitäviä naisia tosiaan tursuaa ovista ja ikkunoista, sitähän palstan miehet joka päivä valittelevat.

Heikompi aines ei kuulu tähän.

Kirjoittelevat myös provoja, jossa komean miehen valinneen naisen elämä on mennyt pilalle.

Jos et ole huomannut. Ihan hyvää yritystä mielipidevaikuttamiseen.

ZinkkisMan

Vierailija
191/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

ZinkkisKing

ZinkkisMan

Valitan miessukukunnan puolesta, mutta ei tule tapahtumaan. Koirissa ja miehissä on se ero, että koirilla on 4 tassua. He eivät siis voi itse laittaa ruokaansa jne. Olen siis koiran ottaessani tietoisesti valinnut orjan roolin. Miehillä on 2 kättä, joilla tehdä ruokaa ja pestä pyykit, joten pystyvät tekemään hommansa ihan itse. Koirat kohtelevat ihmisiä paremmin kuin miehet, joten koirat ansaitsevat täysihoidon, miehet eivät.

Ihan hyvin on pärjätty ilman sinuakin, joten olet siis hyödytön.

ZinkkisMan

Vierailija
192/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on siis vainminä ja minäitse AP, sitten spykoosiin vajonnut sukunimihullu ja viimeisenä (muttei vähäisempänä) porukkaan liittynyt just teini-ikään päässyt zinkkipoju. Laatuviihdettä luvassa. Haen pikaiseen popparit, tästä ei pidot parane. Yhteistä näillä on sentään sinkkuus, ja vielä pitkän aikaa.

Vierailija
193/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla naisista on onneksi myös aivot ja ymmärtävät mitä parisuhde tarkoittaa. Ap saa elää elämäänsä millä asenteella tahansa, mutta ei siitä ainakaan mitään parisuhdejuhlaa tule. On ap parempi lopettaa haaveilu suhteesta ja tehdä niillä käsillä mitä lystäät.

Vierailija
194/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko aapee ettämiehesi on tyytyväinen tähän panokseesi suhteen eteen? Oot tosissas sitä mieltä että sinähän et älä miellyttämää, et tee mitään etkä tee kompromisseja.

Kaiken lisäksi olet muuttamassa miehen nurkkiin ja pihtaat. Kuulostatpa aika ihanteelliselta ja unelmapuolisolta! Oletko ikinä kysynyt mieheltä mitä mieltä hän on kaikesta? Onko mies tosiaan sanonut että haluaa naisen jolta ei heru seksiä ja joka keskittyy suhteessa vaan itseensä? Hieno juttu jos näin on.

Anteeksi mutta "rakkauden täyteisessä" suhteessasi on pakko olla joku vinkurallaan tai elämässäsi perustavanlaatuisia puutteita tai traumoja kun koet tarpeelliseksi sotia mammapalstalla satojen vuosien takaisista sukupuolirooleista.

Mikä on sun suhde vanhempiisi?

En mä luule vaan tiedän että mies on onnellinen kanssani kun on niin monta kertaa sen sanonut. Suhteemme ei perustu alistamiseen, pakottamiseen eikä miellyttämiseen ja mies on käynyt tuon läpi edellisessä suhteessa eikä halua kokea samaa uudestaan. Pihtaan? Kaikkien parisuhde ei perustu pelkkään seksiin koska jokainen on erilainen! Molemmat meistä on tyytyväisiä tilanteeseen joten en ala tässä paljastelemaan mitä makkarissa tapahtuu. Kumpikin on täysin tasapainoinen emmekä ole traumatisoituneita mutta sä et kestä erilaisuutta.

Miten niin keskityn itseeni? Miehen kanssa ollessa teemme kaikkea kivaa yhdessä eikä mies ole ikinä haukkunut itsekeskeiseksi. Emme riitele eikä ole ollut tarvetta tapella koska osaamme keskustella rauhallisesti asioista. En pakota miestä muuttamaan Suomeen kun hän ei halua eikä mieskään pakota mua muuttamaan luokseen mutta olen muuttamassa miehen luo koska molemmat niin haluavat.

Milloin muutat lähi-Itään?

En mä ole muuttamassa lähellekään lähi-itää mutta sä voit matkustaa sinne vaikka heti kun niin näyttää kiinnostavan. Poikaystäväni ei ole muslimi eikä asu muslimimaassa!

Vierailija
195/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtisin nähdä mitä mieltä ap on ajatuksistaan kahdenkymmenen vuoden päästä. Voiko itselleen olla katkera?

Vierailija
196/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on siis vainminä ja minäitse AP, sitten spykoosiin vajonnut sukunimihullu ja viimeisenä (muttei vähäisempänä) porukkaan liittynyt just teini-ikään päässyt zinkkipoju. Laatuviihdettä luvassa. Haen pikaiseen popparit, tästä ei pidot parane. Yhteistä näillä on sentään sinkkuus, ja vielä pitkän aikaa.

Ja sulla on oma asunto poju?

https://aijaa.com/RyAKzM

ZinkkisMAN

Vierailija
197/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Olisitko valmis jatkuvaan alistavaan miellyttämiseen eli tekemään asioita joita et halua? Epämiellyttäviä asioita joista sulle tulee paha olo. Enpä usko että monikaan haluaa olla sellaisessa suhteessa mutta tämä ketju kertoo miten paljon ihmiset on valmiita alistumaan ja miellyttämään kumppania oman hyvinvoinnin kustannuksella. Aborteista ja sukunimestä en ole sanonut sanaakaan vaan joku muu niistä tänne kirjoittelee!

Vierailija
198/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.

Olet sitten tullut taas raivoomaan tänne!

Vierailija
199/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko aapee ettämiehesi on tyytyväinen tähän panokseesi suhteen eteen? Oot tosissas sitä mieltä että sinähän et älä miellyttämää, et tee mitään etkä tee kompromisseja.

Kaiken lisäksi olet muuttamassa miehen nurkkiin ja pihtaat. Kuulostatpa aika ihanteelliselta ja unelmapuolisolta! Oletko ikinä kysynyt mieheltä mitä mieltä hän on kaikesta? Onko mies tosiaan sanonut että haluaa naisen jolta ei heru seksiä ja joka keskittyy suhteessa vaan itseensä? Hieno juttu jos näin on.

Anteeksi mutta "rakkauden täyteisessä" suhteessasi on pakko olla joku vinkurallaan tai elämässäsi perustavanlaatuisia puutteita tai traumoja kun koet tarpeelliseksi sotia mammapalstalla satojen vuosien takaisista sukupuolirooleista.

Mikä on sun suhde vanhempiisi?

En mä luule vaan tiedän että mies on onnellinen kanssani kun on niin monta kertaa sen sanonut. Suhteemme ei perustu alistamiseen, pakottamiseen eikä miellyttämiseen ja mies on käynyt tuon läpi edellisessä suhteessa eikä halua kokea samaa uudestaan. Pihtaan? Kaikkien parisuhde ei perustu pelkkään seksiin koska jokainen on erilainen! Molemmat meistä on tyytyväisiä tilanteeseen joten en ala tässä paljastelemaan mitä makkarissa tapahtuu. Kumpikin on täysin tasapainoinen emmekä ole traumatisoituneita mutta sä et kestä erilaisuutta.

Miten niin keskityn itseeni? Miehen kanssa ollessa teemme kaikkea kivaa yhdessä eikä mies ole ikinä haukkunut itsekeskeiseksi. Emme riitele eikä ole ollut tarvetta tapella koska osaamme keskustella rauhallisesti asioista. En pakota miestä muuttamaan Suomeen kun hän ei halua eikä mieskään pakota mua muuttamaan luokseen mutta olen muuttamassa miehen luo koska molemmat niin haluavat.

Milloin muutat lähi-Itään?

En mä ole muuttamassa lähellekään lähi-itää mutta sä voit matkustaa sinne vaikka heti kun niin näyttää kiinnostavan. Poikaystäväni ei ole muslimi eikä asu muslimimaassa!

Yllättävää.

Vierailija
200/333 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata tähän.

ZinkkisMan

Olisitko valmis jatkuvaan alistavaan miellyttämiseen eli tekemään asioita joita et halua? Epämiellyttäviä asioita joista sulle tulee paha olo. Enpä usko että monikaan haluaa olla sellaisessa suhteessa mutta tämä ketju kertoo miten paljon ihmiset on valmiita alistumaan ja miellyttämään kumppania oman hyvinvoinnin kustannuksella. Aborteista ja sukunimestä en ole sanonut sanaakaan vaan joku muu niistä tänne kirjoittelee!

Tietenkin mä olisin valmis miellyttämään kumppaniani, vaikka se ei mulle olisi se ykkös juttu. 

Olethan sinäkin valmis miellyttämään koiraasi. (jos olet ap)

ZinkkisMan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme