Kevyempi vuosi 2019
Jatkoa painonpudotusketjulle.
Tämä on laihduttajien vertaistukiketju, missä kirjoitetaan nimimerkeillä. Emme kaipaa neuvoja tai kommentteja ruokavaliosta. Ellet pudota painoa, jatka muualle, kiitos.
Kommentit (1129)
Kesäksi kuntoon 2020, tai muut uudenvuodenlupaukset.
Olen painonpudottaja, pudotin käsipainon lattialle 😄😄😄
Hitaasti mutta varmasti homma etenee. Tammikuusta asti olen harrastanut liikuntaa 3-4 viikossa, joka päivä 10000 askelta ja lisäksi lopetin hissin käytön (asutaan viidennessä kerroksessa). Herkkuja syön vain juhlissa tai kylässä, kotiin en niitä osta ollenkaan. Kiloja lähtenyt tänä vuonna 20, ja Vielä 15 pitäis saada pois. En ole jättänyt hiilareita, liha, rasvoka tai mitääb muutakan kokonaan pois, vaan syönyt ihan tavallisesti, joskin koettanut olla santsaamatta.
Mulla nyt heiluu paino ihan miten sattuu. Eka tuli 3kg ilman että muutin mitään ja sitte lähti 2 kg ilman että muutin mitään ja nyt junnaa jo toista viikkoa ihan paikallaan paino. 😭
Samurai
Tämän vuoden pudotus on n. 10kg. Vähemmän kuin olisin toivonut, vaikka alkuvuodesta julistinkin ettei ole mitään tavoitetta. Syksy on ollut vaikea ja raju stressi on vaikuttanut motivaatioon ja myös ruokavalioon. Siitä olen tyytyväinen, ettei painoa ole kuitenkaan tullut takaisin muuta kuin se vähä mikä loman aikana tuli ja arkeen palatessa myös lähti. Ei siltikään kovin hyvät tunnelmat. Toivottavasti motivaatio löytyisi uudelleen ja pääsisin taas vauhtiin.
Luumuhillo
Tein uuden ketjun ensi vuodelle
Kertokaa tulokset !! rehellisesti,minä +6kg, se siitä laihtumisesta siis .
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tulokset !! rehellisesti,minä +6kg, se siitä laihtumisesta siis .
-13kg
Tavoitteet saavutettu? 😆😆😆😆 Ei vaan siirretty taas vuodella 😅😅😅