Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyempi vuosi 2019

Vierailija
20.01.2019 |

Jatkoa painonpudotusketjulle.

Tämä on laihduttajien vertaistukiketju, missä kirjoitetaan nimimerkeillä. Emme kaipaa neuvoja tai kommentteja ruokavaliosta. Ellet pudota painoa, jatka muualle, kiitos.

Kommentit (1129)

Vierailija
1101/1129 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaruokailen. Ja kuukaudessa tipahti 20kg ja sen jälkeen yhdessä kuussa 10kg ja sitten seuraavassa vielä 10 kg. Nyt painan 70 kg ja olen 172cm pitkä.

En ole täysin tarkka raakaruokailustani, eli smoothieen saattaa mennä mukaan vähän sokeroimatonta mantelimaitoa tai saatan joskus syödä ihan kokatun vegeaterian. Tai voin kokata esim. "Bataattiletun" tai muun wrapin ja täyttää sitten salaatilla yms.

Eilisen ruokailut:

Pari banaania

Muutama raakakaakao-kuorrutteinen taateli

Salaatti:

150g pieneksi silputtua lehtikaalia

100g salaattia

250g kirsikkatomaatteja

Punasipulia

10 lehteä basilikaa

Kourallinen parsakaalin nuppuja

1 avokado

Kurpitsansiemeniä

Pari rkl raakaa mantelivoita

Ravintohiivahiutaleita 🤤

Puolikas sitruunan mehu

Korkillinen raakaa omenasiiderietikkaa

Ripaus ruususuolaa

Cayannepippuria

Paprikajauhetta

Juustokuminaa

Sitten söin yhden wrapin, johon sisälle tein tällaisen täytteen:

- raastettua porkkanaa ja punakaalia

- punasipulia

- kurpitsansiemeniä

- 1rkl raakatahinia

- 1rkl cashewvoita

- mausteeksi vähän coconut aminos kastiketta, chiliä, jeeraa, currya..

Ja söin vielä suklaista banana nice creamia johon laitoin pikkasen maapähkinävoita 😄

...oli pakko jakaa reseptejä kun on niiiin hyvää ja ei kyllä ole nälkä 😛. Tää on meikäläisen uus elämäntapa. Tosi hyvä ja energinen olo! Yleensä vedän vielä vihersmoothien ja protskujauhetta siihen, mutta tänään näin.

Vierailija
1102/1129 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakaruokailen. Ja kuukaudessa tipahti 20kg ja sen jälkeen yhdessä kuussa 10kg ja sitten seuraavassa vielä 10 kg. Nyt painan 70 kg ja olen 172cm pitkä.

En ole täysin tarkka raakaruokailustani, eli smoothieen saattaa mennä mukaan vähän sokeroimatonta mantelimaitoa tai saatan joskus syödä ihan kokatun vegeaterian. Tai voin kokata esim. "Bataattiletun" tai muun wrapin ja täyttää sitten salaatilla yms.

Eilisen ruokailut:

Pari banaania

Salaatti:

100g salaattia

250g kirsikkatomaatteja

Punasipulia

10 lehteä basilikaa

1 avokado

Kurpitsansiemeniä

Ravintohiivahiutaleita 🤤

Puolikas sitruunan mehu

Ripaus ruususuolaa

Cayannepippuria

Paprikajauhetta

Juustokuminaa

- punasipulia

- kurpitsansiemeniä

- 1rkl raakatahinia

- 1rkl cashewvoita

Ja söin vielä suklaista banana nice creamia johon laitoin pikkasen maapähkinävoita 😄

...oli pakko jakaa reseptejä kun on niiiin hyvää ja ei kyllä ole nälkä 😛. Tää on meikäläisen uus elämäntapa. Tosi hyvä ja energinen olo! Yleensä vedän vielä vihersmoothien ja protskujauhetta siihen, mutta tänään näin.

Voi jessus näitä ruuan pelkääjiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1129 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen ruokailut:

Pari banaania

Salaatti:

100g salaattia

250g kirsikkatomaatteja

Punasipulia

10 lehteä basilikaa

1 avokado

Kurpitsansiemeniä

Ravintohiivahiutaleita 🤤

Puolikas sitruunan mehu

Ripaus ruususuolaa

Cayannepippuria

Paprikajauhetta

Juustokuminaa

- punasipulia

- kurpitsansiemeniä

- 1rkl raakatahinia

- 1rkl cashewvoita

Voi jessus näitä ruuan pelkääjiä!

Voi jessus näitä jessustelijoita! Tämä on tsemppiketju ja jaetaan omia fiiliksiä ja kokemuksia. Ei jessustella tai muutenkaan paineta toisiamme alas. Kukin syököön miten parhaaksi katsoo.

Vierailija
1104/1129 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiiin! Nyt oon taas päässy vauhtiin! Sain taas itseäni niskasta kiinni ja stressin hallintaan. Painu tullut 2,2 kg alas 4 päivässä! On kyllä siis lähinnä nestettä kun paino noussut turhien herkuttelujen takia.

Samurai

Vierailija
1105/1129 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniiiin! Nyt oon taas päässy vauhtiin! Sain taas itseäni niskasta kiinni ja stressin hallintaan. Painu tullut 2,2 kg alas 4 päivässä! On kyllä siis lähinnä nestettä kun paino noussut turhien herkuttelujen takia.

Samurai

Hienoa! Olispa mullakin paino vain muutamassa päivässä tippunut noin paljon...itsellä kovaa junnaamista... ja pakko myöntää, edelleen harmittaa jojokilot.

No en anna periksi, tähyän jo 2020 vuoteen!

-Muotila-

Vierailija
1106/1129 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän hiljaista, ettekö laihduta enää? Vai onko tavoitteet saavutettu?

Vierailija
1107/1129 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihtunut nyt noin 13 kiloa kesäkuusta. Mielestäni se on ihan tarpeeksi tälle vuodelle. Ensi vuonna sitte vielä 10 kiloa pois. Valitettavasti räällä hidasta ku kaikilla lasku hidastunut tai tavoite saavutettu.

Samurai

Vierailija
1108/1129 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta voidaan aloittaa kesäksi kuntoon .

olen ollut jo 3 vuonna mukana, ja aina jäänyt laihdutukset kesken ekan kuun aikana.

ja paino lisääntynyt vamraan 15 kg ekasta alotuksesta

Vierailija
1109/1129 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohta voidaan aloittaa kesäksi kuntoon .

olen ollut jo 3 vuonna mukana, ja aina jäänyt laihdutukset kesken ekan kuun aikana.

ja paino lisääntynyt vamraan 15 kg ekasta alotuksesta

Mä olen ekaa kertaa mukana, mutta laihduttanut olen toki aikaisemminkin. Toi on niin tuttua! Parhaillaan taistelen alaspäin jojokiloja. Todella turhauttavaa, mutta tällä kertaa olen päättänyt että en anna periksi ja koetan hyväksyä takapakit ja koko homman hitauden.

Eli koeta jotenkin kaivaa motivaatiota jostain, tiedän, että on vaikeeta, mutta silti!

-Muotila-

Vierailija
1110/1129 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etenen todella pienin askelin, mutta painon on sitten myös pysyttävä alemmissa lukemissa. Maaliskuun alusta lähtenyt -5 kg. Tavoitteeni on -500/600 grammaa kuukaudessa. Ensi vuoden tavoite siis -6/7 kg. Syön hieman kevyemmin ja liikun enemmän. En jaksa spurtteja tai kitukuureja.

Vierailija
1111/1129 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä menee? Oma stressistöminen lähtenyt taas ihan lapasesta ja kiloja tullut takaisin. Tilanne erinomainen kuitenkin lähtöhetkeen nähden, joulukuussa stressi helpottaa ja uskon että painon hallinta tulee olemaan helpompaa.

Samurai

Vierailija
1112/1129 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistuneesti pystynyt nyt pitämään laihduttamani kilot poissa puoli vuotta. Ensi vuosi on tärkeä se n kannalta ettei lipsahda entiseen, mutta juuri nyt on luottavainen olo. Ensi vuoden alusta alkaen yritän vielä pudottaa 4 kg hitaalla tahdilla. Tämä tasapainotteluvaihe on ollut hyvä, koska nyt on oppinut miten voi syödä (liikaa asiasta stressaamatta) painon pysyessä tasapainossa.

Fixaaja 163cm/64kg

Vierailija
1113/1129 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näyttää nyt tasan 20kg vähemmän kuin vuoden alussa. Tahti on siis verkkainen, mutta ei haittaa. Suunta on kuitenkin oikea. Vointi on todella paljon parempi vuoden takaiseen verrattuna. Ensi vuoden aikana pitäisi vieä pudottaa 10-20kg. Sitten uskoisin olevani tyytyväinen.

Vierailija
1114/1129 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein elokuussa ruokavaliomuutoksen ja sen jälkeen on pudonnut hiukan yli 12kg.

Pudotettavaa on toki vielä reippaasti. Olen yrittänyt välttää varsinaisia tavotteita eli ajattelin vain katsoa, mihin asti tämä riittää. Toki aina välillä laskeskelen, että mitähän paino olisi ensi kesään mennessä tai vuoden päästä.

Vierailija
1115/1129 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin minäkin palailla linjoille, katse kylläkin enemmän suunnattuna vuoteen 2020... Syksy on ollut tosi aktiivinen marraskuuhun asti, lenkkeilin ja kävin salilla useamman kerran viikossa. Paino junnaa aika lailla paikallaan, mutta monet syysvaatteet ovat istuneet paremmin.

Nyt olen ollut pidemmässä sairastelukierteessä ja on stressiputkessa, työt + opiskelu päällekkäin verottaa kovasti voimia. Ajattelin ensi vuodelle hommata personal trainerin, sillä kaipaan tosi paljon tukea ja sitä, että joku kertoo mitä teen. En kannata herkkulakkoja, mutta pakko on vähentää, noutoruokaa on tullut haettua reissutyössä vähän liian usein :D

-Talviomena

Vierailija
1116/1129 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea kuulumisia! Itsellä ihan ookkosti menee, ei tipu paljoa/ollenkaan, mutta onneksi ei ole tullut lisääkään. Tuleva joulukausi pelottaa... Tuntuu turhauttavalta tavoitella ihan samaa, kuin keväällä, eli 90kg alitusta....hieman allehan jo pääsin keväällä pienistä vaikeuksista huolimatta. Tsemppejä! Tammikuussa lupaan päivittää uudestaan, joku voi laittaa uuden ketjun!

-Muotila-

Vierailija
1117/1129 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden joulukuussa tein päätöksen, että olen kolmekymppisenä elämäni kunnossa. Vuosi oli aikaa.

Puntarin heitin vesilinnuille. Kävin pihtimittauksessa katsomassa läskieni tilanteen ja silloin punnittiin samalla. Puntarissa kävin tässä vuoden aikana muutaman kerran, vähän tutkailemassa että tapahtuuko mitään. Uusi pihtimittaus tehtiin viime viikolla.

Olen ollut koko tähän astisen elämäni jojoilija. Ei mitään valtavaa ylipainoa missään vaiheessa mutta haluan olla pieni (en epäterveellisellä tavalla). Sellainen hoikka ja vahva. Vaatteet näyttää hyvältä, ei kiristä. Lihakset saa vähän näkyä.

Vuodessa painoa on pudonnut 14,5kg. Olen 160cm ja painoa nyt 54kg. Rasvaprosentti oli ensimmäisessä mittauksessa yli 30, nyt 20,1.

Kolmekymppisiä tuli siis juhlittua elämänsä kunnossa. Nyt vaan ylläpitoa! Tsemppiä kaikille. Antakaa itsellenne kunnolla aikaa muutoksiin.

Vierailija
1118/1129 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden joulukuussa tein päätöksen, että olen kolmekymppisenä elämäni kunnossa. Vuosi oli aikaa.

Puntarin heitin vesilinnuille. Kävin pihtimittauksessa katsomassa läskieni tilanteen ja silloin punnittiin samalla. Puntarissa kävin tässä vuoden aikana muutaman kerran, vähän tutkailemassa että tapahtuuko mitään. Uusi pihtimittaus tehtiin viime viikolla.

Olen ollut koko tähän astisen elämäni jojoilija. Ei mitään valtavaa ylipainoa missään vaiheessa mutta haluan olla pieni (en epäterveellisellä tavalla). Sellainen hoikka ja vahva. Vaatteet näyttää hyvältä, ei kiristä. Lihakset saa vähän näkyä.

Vuodessa painoa on pudonnut 14,5kg. Olen 160cm ja painoa nyt 54kg. Rasvaprosentti oli ensimmäisessä mittauksessa yli 30, nyt 20,1.

Kolmekymppisiä tuli siis juhlittua elämänsä kunnossa. Nyt vaan ylläpitoa! Tsemppiä kaikille. Antakaa itsellenne kunnolla aikaa muutoksiin.

Hienoa, onnea! ekä laihtumisen että synttärin johdosta :) Millaisilla keinoilla pääsit tavoitteeseesi?

Vierailija
1119/1129 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pitkästä aikaa! Nyt on painokin taas lähtenyt laskemaan alaspäin. 73 kg se oli 6 viikkoa sitten ja nyt näyttää vaaka 70,6 kg. Lähestyn lopullista tavoitettani 68 kiloa siis! Pituutta 177 cm.

Harmittaa oikeastaan että joulu on nyt niin lähellä. Käy varmaan niin että ehdin juuri pääsemään 70 kilon alle ja sitten joulusyömiset tuo taas jonkin verran takaisin. Toisaalta ehtii sitä sitten taas ensi vuoden puolellakin. Nyt on tavoitekin jo niin lähellä. Tämän vuoden aikana nyt kuitenkin karissut 25 kiloa ja ne kilot olen onnistunut pitämään poissa joten pakko olla tyytyväinen.

- Parsakaali

Vierailija
1120/1129 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän hiljaista, ettekö laihduta enää? Vai onko tavoitteet saavutettu?

Edellisvuonna -15kg, tänä vuonna -10kg. Olen ihan tyytyväinen, koska rasva palaa vähän niinkuin sivussa, eikä tarvitse dietata, laskea tai stressata. Vielä jäljellä viitisentoista kiloa, mutta nekin sulanee tässä ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi