Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1007)

Vierailija

Joo aloitin tässä ketjussa tammikuussa. Olen saanut siitä painoa pois 6,5kiloa. Hitaasti, mutta tippuu silti. Olen säännöllistänyt syömiset ja sillä seurauksella en syö enään niin isoja annoksia. Myös lopetettuani yritykseni, ollessani nyt palkkatöissä en tee nii pitkää päivää eli ruokailut on säännöllisempiä. En enään syö niin paljoa suklaapatukoita enkä osta ässän paisto pisteestä tuotteita. Vielä matka jatkuu mutta olen tyytyväinen tähän alkuun. Huomaan myös että muitakin onnistujia, hienoa!

Vierailija

Nyt pudotusta 6kg kolmen kuukauden aikana. Oli aika kiva pukeutua eilen vanhaan juhlamekkoon joka ei kiristänyt yhtään!

Jotenkin on sellainen tunne, että saanut takaisin entisen liikkumisen ja sopivan syömisen fiiliksen. Kävin juuri salilla ja peilikuvakin alkaa näyttämään omaan silmään yllättäen kivalta. Kehonkoostumusanalyysin mukaan pitäisi vielä kuitenkin saada rasvaa 6kg pois. Väittäisin, että jos/kun tiputtaisin sen verran painoa, niin alkaisin näyttämään ehkä jo aika kireältä :D

Rouva51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä jatketaan samalla mallilla. Vaa'asta on päässyt paristo loppumaan, mutta tuskin suuria lukemia lähtenytkään. Hitaasti ja varmasti edelleen... 18 kuukautta elämäntapamuutosta takana, mutta painoa on lähtenyt vain n. 10-12kg. Tavoitteena ryhdikäs, hyvinvoiva ja terve keho, ei niinkään pelkkä laihuus. Tavoitteena sekin, ettei kiloja tulisikaan enää takaisin, ja että aineenvaihdunta alkaisi toimia vilkkaammin. En aio kituuttaa minikaloreilla loppuikää ja pilata nopealla laihdutuksella aineenvaihduntaa entisestään...

Alkuvuodesta valmistauduin kuntosaliharrastusta varten tekemällä kyykkyjä 8kg kahvakuulalla. Toissa päivänä tein kyykkysarjan tangolla, joka painoi 60kg. Lisänä maastavetoja, lantionnostoja ja punnerruksia. Kyllä tää kroppa näyttää nyt erilaiselta kuin talvella. Kasvotkin ovat vähemmän pöhöttyneet. Kunhan saisin vielä 10kg pois, niin voisin ehkä keskittyä enemmänkin painonnostoon... Mutta hyvää rasvanpolttoa on kyllä treenata isommilla painoilla!

Tällä hetkellä teen ruoaksi linssimureketta. Yritän vaikuttaa suoliston kuntoon syömällä paljon hyviä kuituja. Ruoan jälkeen olisi tarkoitus lähteä rullaluistelemaan.

Kiva olisi kuulla miten muillakin menee ja mitä kesäsuunnitelmia on kenelläkin! :)

-Lyydi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä jatketaan samalla mallilla. Vaa'asta on päässyt paristo loppumaan, mutta tuskin suuria lukemia lähtenytkään. Hitaasti ja varmasti edelleen... 18 kuukautta elämäntapamuutosta takana, mutta painoa on lähtenyt vain n. 10-12kg. Tavoitteena ryhdikäs, hyvinvoiva ja terve keho, ei niinkään pelkkä laihuus. Tavoitteena sekin, ettei kiloja tulisikaan enää takaisin, ja että aineenvaihdunta alkaisi toimia vilkkaammin. En aio kituuttaa minikaloreilla loppuikää ja pilata nopealla laihdutuksella aineenvaihduntaa entisestään...

Alkuvuodesta valmistauduin kuntosaliharrastusta varten tekemällä kyykkyjä 8kg kahvakuulalla. Toissa päivänä tein kyykkysarjan tangolla, joka painoi 60kg. Lisänä maastavetoja, lantionnostoja ja punnerruksia. Kyllä tää kroppa näyttää nyt erilaiselta kuin talvella. Kasvotkin ovat vähemmän pöhöttyneet. Kunhan saisin vielä 10kg pois, niin voisin ehkä keskittyä enemmänkin painonnostoon... Mutta hyvää rasvanpolttoa on kyllä treenata isommilla painoilla!

Tällä hetkellä teen ruoaksi linssimureketta. Yritän vaikuttaa suoliston kuntoon syömällä paljon hyviä kuituja. Ruoan jälkeen olisi tarkoitus lähteä rullaluistelemaan.

Kiva olisi kuulla miten muillakin menee ja mitä kesäsuunnitelmia on kenelläkin! :)

-Lyydi

Kiva kuulla, että jollakin toisellakin on sama tavoite! Nimenomaan itsekin havittelen sitä, että keho on terveen ja  vahvan näköinen. Eikä vaan näköinen, vaan sellainen, että tuntee myös itsensä elinvoimaiseksi. Salilla käynti on voiman hankkimisen lisäksi myös tehokas keino muokata vartaloa. Minusta laihuus ei ole tavoiteltavaa, mielessäni se on synonyymi hauraudelle ja voimattomuudelle.

Tällä hetkellä tunnen itseni elinvoimaiseksi, alkaneella lomalla on varmasti osuutta myöskin tunteeseen :) Aloittelen mökkikautta ja valitettavasti punttisali ei ole kovin lähellä mökkiä, mutta mies lupasi tehdä meille mökille oman pienen kuntopisteen. Sinne tulee penkki, levytanko ja irtopuntteja. Eiköhän niillä saa tehtyä jonkinlaista treeniä. Epäilen, että mökkinaapuri saattaa vetäistä oluen väärään kurkkuun jos havaitsee naapurin muijan nostelemassa painoja mökkirannassa :D 

Rouva51

Vierailija

2 kk takana ja aamun tulos -6,6 kg. Oon niin onnellinen! Vyötäröltä on lähtenyt 20 cm ja kun katsoo mittanauhalla alkutilannetta, iskee epäusko. En ole todellakaan mieltänyt olevani niin iso! Siinä näkee kuinka ihminen näkee itsensä helposti todellisuutta hoikempana ja sitten ihmettelee kiristyviä vaatteita tai ”huonoja kuvakulmia”. Mittanauha tai puntari ei valehtele.

-Ananas

100%

Aloitin laihduttamaan noin kuukausi sitten, ja nyt olen laihtunut noin kuusi kiloa. Tällä hetkellä painoa on 83 kiloa ja olen nyt taas hetken aikaa ollut ”jumissa” tässä painossa, mutta eiköhän se paino taas pian ala laskemaan. Kuuden kilon pudotuksenkin huomaa jo hyvin kuvia vertailemalla, mikä antaa kyllä voimaa jatkaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi lomanpätkä, toivottavasti ei tule liikaa houkutuksia. Suunta onneksi alaspäin (vaikka hitaasti) edelleen. Voisin tehdä kokeilun nyt pariksi viikkoa ja sitten vasta katsoa vaakaa, kun taas palaan töihin. Kokeilu siksi, että koen joskus ramppaavani liian usein vaa’alla ja osaisinko ilman vaa’alla hyppäämistä harjoitella sitten joskus tapahtuvaa normaalipainossa pysymistä.
Aivan upeita pudotuksia ja onnistumisia täällä! Koetetaan tsempata lomakausien yli!
-Muotila-

Lainaan itseäni. Vaa'aton kokeilu ei sovi selvästikään minulle. Parempi sitten ravata vaa'alla, niin ainakin tietää missä ollaan menossa. En viitsi/kehtaa edes tänne laittaa, kuinka paljon tuli takapakkia. Nyt vihdoin sain taas itseä "niskasta kiinni", ja koetan jatkaa. Hauskaa ja terveellistä juhannusta kaikille!

-Muotila- 

Vierailija

En ole enää seuraillut palstaa aktiivisesti. Painon ylläpito jatkuu edelleen, jos joku minut vielä muistaa. Haasteellisempaa yllättäen onkin ettei paino putoa liikaa. Tällä hetkellä lievästi alipainoinen, kesällä tulee liikuttua paljon. Hyvää juhannusta kaikille, terveisin Miuku 🐈

Vierailija

Aamun tilanne -7 kg (nykyinen paino 69,7 kg), eli sopivassa tahdissa pudotus etenee. Ihanaa päästä pitkästä aikaa alemmalle kymmenlukemalle.. katsotaan mikä tilanne juhannuksen jälkeen. 😉 Hyvää juhannusta kaikille!
-Ananas

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aamun tilanne -7 kg (nykyinen paino 69,7 kg), eli sopivassa tahdissa pudotus etenee. Ihanaa päästä pitkästä aikaa alemmalle kymmenlukemalle.. katsotaan mikä tilanne juhannuksen jälkeen. 😉 Hyvää juhannusta kaikille!
-Ananas

Juuri tuo on aina superpalkitsevaa, kun pääsee alenmalle kymmenlukemalle! Vaikka vain vähänkin! Hienoa! Juhannus on hieman haastavaa laihdutuksen puolesta...kun muutenkin olen lipsunut...mutta periksi ei anneta!
-Muotila-

Vierailija

Täällä ollut nyt aika hiljaista mutta aattelin tulla kokeilemaan jos vielä mahtuisi mukaan. Lähtöpaino oli 92 kg kesäkuun puolivälissä, jolloin totesin että pakko on jotain tehdä. Aloitin 100% herkkulakon joka on yhtä reissupäivää lukuunottamatta pitänyt. Painoa nyt reilussa 3 viikossa lähtenyt 6,7 kg. Tavoitteena pudottaa yht 25 kg. Jos täällä vielä toimintaa on niin mielelläni tan osaa keskusteluin täällä. Kaloreita syön päivätasolla n 1000-1400.

Samurai

Vierailija

Nyt paino lakannu putoamasta niin nopeasti, reilu kuukaus takana ja painoa tippunu sellanen 7,4 kg, mikä on edelleen hyvä. Toisaalta mielenterveydelle olis parempi jos koko ajan tippuis vähän eikä niin että kerralla tippuu kauheesti ja sitte viikkoon ei tapahdu edistystä.

Samurai

Vierailija

Paino aamulla 74.4. Reilu kilo tullut lisää lomalla. Aloituspaino oli 81.5. Aloitin projektini 1.2. Tavoitteeni on 70 kg vuoden loppuun mennessä. Pituuteni on 174.

Vierailija

Tilanne tänään -8,6 kg. Aamupaino 68,1 kg. Hitaasti mutta varmasti edetään kohti tavoitetta. Parasta tässä on se, että paino on tippunut kun on järkeistänyt omaa toimintaa luopumatta mistään täysin. Perusasiat kuntoon: säännöllinen ruokailu, riittävä uni ja liikunta fiiliksen mukaan. 👍
-Ananas

Vierailija

Olen ollut nyt kipeänä niin paino on tippunut kilon tässä sairastaessa. 🙄 saa nähä tuleeko takasin heti ku tervehtyy ja rupee syömään normaalisti. Nyt siis painoa lähteny 5 viikossa 8,1 kg.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi lomanpätkä, toivottavasti ei tule liikaa houkutuksia. Suunta onneksi alaspäin (vaikka hitaasti) edelleen. Voisin tehdä kokeilun nyt pariksi viikkoa ja sitten vasta katsoa vaakaa, kun taas palaan töihin. Kokeilu siksi, että koen joskus ramppaavani liian usein vaa’alla ja osaisinko ilman vaa’alla hyppäämistä harjoitella sitten joskus tapahtuvaa normaalipainossa pysymistä.
Aivan upeita pudotuksia ja onnistumisia täällä! Koetetaan tsempata lomakausien yli!
-Muotila-

Lainaan itseäni. Vaa'aton kokeilu ei sovi selvästikään minulle. Parempi sitten ravata vaa'alla, niin ainakin tietää missä ollaan menossa. En viitsi/kehtaa edes tänne laittaa, kuinka paljon tuli takapakkia. Nyt vihdoin sain taas itseä "niskasta kiinni", ja koetan jatkaa. Hauskaa ja terveellistä juhannusta kaikille!

-Muotila- 

Eikai kahdessa viikossa tule paljoa takapakkia ,ei se ole mahdollista ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Muotila-

-Muotila- 

Jos söisin mitä sattuu saisin kahdessa viikossa helposti painoni takaisin lähtölukemiin. Eli kyllä sitä voi saada paljo takapakkia aikaseks.

Eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Muotila-

-Muotila- 

Mutta sitähän pitäis syödä ihan järkyttävät määrät ja mahalaukku varmaan ratkeas . Leuka väsyis eikä ehtis muutakun syyä.

Kuka niitä ruokia edes ehtis käydä ostamassa.

Jos söisin mitä sattuu saisin kahdessa viikossa helposti painoni takaisin lähtölukemiin. Eli kyllä sitä voi saada paljo takapakkia aikaseks.

Eri

Vierailija

No jos kaksi viikkoa ahmii holtittomasti niin varmasti ehtii tulla kiloja, mutta sellaiset ihmiset kuuluu psykiatrian puolelle, ei tähän ketjuun.

Ja oishan ne määrät aika jäätäviä jos kilon lisää painoa viikkossa tms.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat