Naiset, halveksitteko sellaista miestä joka ei saa helposti naisia?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yllä jauhetaan nyt vartaloista?
Nähdäkseni se ei ole ongelma ensinkään.
Miehen on erittäin helppoa pysyä "timminä". Itse olin nuorena suorastaan "lihaksikas" koska harrastin kehonrakennusta. Ei minulla silti ikinä yhtään naista ole ollut. Se mikä ulkoisesti merkitsee on pituus, ja pää. Minulle ei isohkoista hauiksista huolimatta tullut laatikkopäätä isolla leualla. Silloin se on ihan se ja sama, että millaisen vartalon omaa.
Itse asiassa ei. Meillä oli nuorena muutaman kaverin treenaajaporukka ja erot olivat todella suuria. Yksi laiha kaveri ei meinannut saada lisää painoa, vaikka söi usein ja isoja annoksia. Itse lihoin, jos edes ajattelin muuta kuin kanaa ja parsakaalia, toki lihastakin tuli samalla. Kolmas kaveri, joka kehittyi ylivoimaisesti parhaiten, skippasi treenejä, ryyppäsi viikonloput ja teki fiiliksen mukaan eikä seurannut mitään ohjelmaa.
No kenestä naiset tykkäsivät? Neljännestä kaverista, joka ei edes käynyt salilla, mutta sillä oli komeat kasvot ja pituutta sen 185
Tuo on linjassa omankin kokemukseni kanssa. Kavereistani 190cm, tummahiuksinen ja komeakasvoinen, joka ei urheile/treenaa, mutta osaa peittää keskivartalon ylimääräiset kilot vaatteilla, saa eniten huomiota naisilta.
Ei voi olla totta! 😯
Komea mies saa enemmän huomiota kuin tavallinen tai ruma! Jestas, mä en ollut edes tajunnut että näin vois olla, kun miehet aina jahtaa niitä porukan rumiluksia ja harmaita hiirulaisia ja nyrpistelevät nenää kaunottarille!
Fidu mitä einsteinejä täällä taas paikalla. 😑
Kyllä mun mielestä on hieman yllättävää, että naaman ja pituuden rooli on noin paljon merkittävämpi kuin kropan, vaikka vartalo sisältää informaatiota myös luonteesta
- ei lainattu
Niin mitä informaatiota? Ei kaikki jaksa mitään urheiluhullua, mielummin halutaan rento joka tykkää syödä eikä vahdi kaloreita.
Eli mielellään laiska, kunhan on komea ja pitkä.
Se, että tykkää syödä eikä vahtaa kaloreita ei tarkoita että olisi ”laiska” muiden asioiden suhteen.
Minusta kolmenkympin jälkeen tietty maltillinen pehmeys kertoo siitä luonteesta nimenomaan positiivisia asioita - elämään mahtuu muutakin kuin salilla rehkimistä ja hysteeristä vouhottamista ruuasta. Joskus voi relata vaikka oluen, pizzan ja leffan kanssa sohvalla. Parikymppisissä on niitäkin, jotka pysyy kuosissa suht rennollakin otteella, mutta iän karttuessa se täydessä tikissä pysyminen alkaa vaatia koko ajan isompaa ja isompaa siivua elämästä. Itse ainakin etsin kumppania, joka käyttää suurimman osan vapaa-ajasta perheen kanssa puuhauiluun eikä jatkuvaan salilla laukkailuun.
Se kertoo vain siitä, ettet itse jaksa panostaa riittävästi kuntoosi ja haluat kumppaninkin olevan samanlainen. Terveellisesti syöminen ei vie yhtään enempää aikaa kuin epäterveellisesti syöminen. Ja joskus voi silloinkin syödä pizzan ja juoda olutta. Salilla tai lenkillä käyminen vie n. tunnin kerrallaan eli ei kovin aikaavievä harrastus, jos sitä tekee muutaman kerran viikossa. Ei tarvita mitään hysteriaa tai valtavaa panostusta. Ennemminkin halua.
Entä sitten? Kyllähän se on täysin luonnollista, että ihminen haluaa kaltaisensa kumppanin. Ja jos lapsia tulee joskus kuvioihin, niin voin kyllä sanoa että se 3-4 kertaa viikossa on ihan helkkarin paljon. Eikä muuten todellakaan ole suihkuineen ja matkoineen pelkkä tunti. Kyllä siihen menee suurin osa siitä työpäivän ja lasten nukkumaanmenon välisestä ajasta.
Ihmisen nyt pitää saada jotain omaakin aikaa, että pää pysyy kunnossa. Mikäs sen parempi jos fyysinen kuntokin pysyy kunnossa siinä samalla. Ihmisten pitäisi sitäpaitsi liikkua muutenkin enemmän nykyään. Kyllä sille perheellekin jää aikaa ihan riittävästi.
"Jotain omaakin aikaa" ei kyllä tarkoita sitä, että ollaan kolme viidestä arki-illasta salilla ja jätetään toinen huolehtimaan kotiasiat yksin. Ja meinaatko, että vaan se mies tarvitsee omaa aikaa? Koska jos vaimolla on samanlainen harrastus, niin eihän koko perheellä nähdä kuin viikonloppuisin.
Tietysti liikkuminen on hyvästä ja kyllähän monessa perheessä liikutaankin. Se yhdessä liikkuminen on vaan sellaista rennompaa puuhastelua, jossa ei välttämättä isimasua saa vaihdettua tiukkaan siksipäkkiin. Tätä meinasinkin sillä, ettei kova ulkonäkötavoitteinen treenaus ole minusta mikään plussa jos on elämänkumppania etsimässä. Mieluummin sellainen rento ja reipas ote elämään ja liikuntaan.
Minun omassa elämässä on paljon tekemistä, niin en ehkä sen takia ole joutanut miettimään kenenkään saamista. Olen paljon joutunut keskittymään kehitysvammaiseen lapseeni, fyysiseen sairauteeni ja työhöni. Aika paljon on siis elämä pyörinyt oman perheen ympärillä, eikä kenenkään miehen saamisten.
Mutta en ajattele, että kenenkään arvo tulee toisen ihmisen kautta. Eli siis mies tai nainen ei tarvitse naista, miestä, lasta ym. ollakseen arvokas, eikä halveksunta liity tuollaisia asioihin. Toki halveksin joitain ihmisiä, mutta syyt ovat noiden ihmisten toiminnassa toisia kohtaan. Halveksin ihmisiä, jotka luulevat että heillä on oikeus tehdä mitä vaan toisista välittämättä. Ja ahneita, jotka pitävät toisia palvelijoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on erittäin helppoa pysyä "timminä". Itse olin nuorena suorastaan "lihaksikas" koska harrastin kehonrakennusta. Ei minulla silti ikinä yhtään naista ole ollut. Se mikä ulkoisesti merkitsee on pituus, ja pää. Minulle ei isohkoista hauiksista huolimatta tullut laatikkopäätä isolla leualla. Silloin se on ihan se ja sama, että millaisen vartalon omaa.
Itse asiassa ei. Meillä oli nuorena muutaman kaverin treenaajaporukka ja erot olivat todella suuria. Yksi laiha kaveri ei meinannut saada lisää painoa, vaikka söi usein ja isoja annoksia. Itse lihoin, jos edes ajattelin muuta kuin kanaa ja parsakaalia, toki lihastakin tuli samalla. Kolmas kaveri, joka kehittyi ylivoimaisesti parhaiten, skippasi treenejä, ryyppäsi viikonloput ja teki fiiliksen mukaan eikä seurannut mitään ohjelmaa.
No kenestä naiset tykkäsivät? Neljännestä kaverista, joka ei edes käynyt salilla, mutta sillä oli komeat kasvot ja pituutta sen 185
Tuo on linjassa omankin kokemukseni kanssa. Kavereistani 190cm, tummahiuksinen ja komeakasvoinen, joka ei urheile/treenaa, mutta osaa peittää keskivartalon ylimääräiset kilot vaatteilla, saa eniten huomiota naisilta.
Ei voi olla totta! 😯
Komea mies saa enemmän huomiota kuin tavallinen tai ruma! Jestas, mä en ollut edes tajunnut että näin vois olla, kun miehet aina jahtaa niitä porukan rumiluksia ja harmaita hiirulaisia ja nyrpistelevät nenää kaunottarille!
Kyllä mun mielestä on hieman yllättävää, että naaman ja pituuden rooli on noin paljon merkittävämpi kuin kropan, vaikka vartalo sisältää informaatiota myös luonteesta
- ei lainattu
Niin mitä informaatiota? Ei kaikki jaksa mitään urheiluhullua, mielummin halutaan rento joka tykkää syödä eikä vahdi kaloreita.
Se, että tykkää syödä eikä vahtaa kaloreita ei tarkoita että olisi ”laiska” muiden asioiden suhteen.
Minusta kolmenkympin jälkeen tietty maltillinen pehmeys kertoo siitä luonteesta nimenomaan positiivisia asioita - elämään mahtuu muutakin kuin salilla rehkimistä ja hysteeristä vouhottamista ruuasta. Joskus voi relata vaikka oluen, pizzan ja leffan kanssa sohvalla. Parikymppisissä on niitäkin, jotka pysyy kuosissa suht rennollakin otteella, mutta iän karttuessa se täydessä tikissä pysyminen alkaa vaatia koko ajan isompaa ja isompaa siivua elämästä. Itse ainakin etsin kumppania, joka käyttää suurimman osan vapaa-ajasta perheen kanssa puuhauiluun eikä jatkuvaan salilla laukkailuun.
Se kertoo vain siitä, ettet itse jaksa panostaa riittävästi kuntoosi ja haluat kumppaninkin olevan samanlainen. Terveellisesti syöminen ei vie yhtään enempää aikaa kuin epäterveellisesti syöminen. Ja joskus voi silloinkin syödä pizzan ja juoda olutta. Salilla tai lenkillä käyminen vie n. tunnin kerrallaan eli ei kovin aikaavievä harrastus, jos sitä tekee muutaman kerran viikossa. Ei tarvita mitään hysteriaa tai valtavaa panostusta. Ennemminkin halua.
Entä sitten? Kyllähän se on täysin luonnollista, että ihminen haluaa kaltaisensa kumppanin. Ja jos lapsia tulee joskus kuvioihin, niin voin kyllä sanoa että se 3-4 kertaa viikossa on ihan helkkarin paljon. Eikä muuten todellakaan ole suihkuineen ja matkoineen pelkkä tunti. Kyllä siihen menee suurin osa siitä työpäivän ja lasten nukkumaanmenon välisestä ajasta.
Ihmisen nyt pitää saada jotain omaakin aikaa, että pää pysyy kunnossa. Mikäs sen parempi jos fyysinen kuntokin pysyy kunnossa siinä samalla. Ihmisten pitäisi sitäpaitsi liikkua muutenkin enemmän nykyään. Kyllä sille perheellekin jää aikaa ihan riittävästi.
Missä naisen oma aika, jos mies käyttää salilla käymiseen 6-8 tuntia viikossa?
Kyl näistä näkee, ettei todellakaan ole jätkillä pienintäkään käsitystä perhe-elämästä.
Jep. Jos se oman ajan tarve on 1,5-2 h monta kertaa viikossa, niin ei pidä ehkä ihmetellä, miksi osa naisista ei pidä ihan toivottuna aviomies- ja isäaineksena.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään halveksi. Ei se ole mikään luuseriuden tai pahalaatuisten mt-ongelmien merkki, jos naisseuraa ei löydy kovin helposti. Moni keskivertoa fiksumpi ja pohdiskelevampi tyyppi ei löydä vaivattomasti samanhenkistä kumppania. Pätee myös heihin, jotka eivät koe nykyistä tinderöintikulttuuria omakseen. Deittailumaailma voi olla todella raaka, jos et sovi johonkin tiettyyn muottiin. Vika ei aina ole ihmisessä itsessään.
N32
Tämä oli hyvin vastattu, ja olen samaa mieltä, siitä pisteet 5/5 tämän kirjoittajalle.
Juha Valjakkala on ollut useita kertoja naimisissa. Toukokuussa 2008 hän solmi seitsemännen avioliittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Juha Valjakkala on ollut useita kertoja naimisissa. Toukokuussa 2008 hän solmi seitsemännen avioliittonsa.
Ja sinäkö kadehdit paykopaattia siitä, että hän vetää puoleensa mielisairaita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! 😯
- ei lainattu
Missä naisen oma aika, jos mies käyttää salilla käymiseen 6-8 tuntia viikossa?
Kyl näistä näkee, ettei todellakaan ole jätkillä pienintäkään käsitystä perhe-elämästä.
Jep. Jos se oman ajan tarve on 1,5-2 h monta kertaa viikossa, niin ei pidä ehkä ihmetellä, miksi osa naisista ei pidä ihan toivottuna aviomies- ja isäaineksena.
Ehkä osa ei pidä, mutta itse olen isä ja olen harrastanut urheilua aina n. 6h viikossa. Vastaavasti vaimoni (sittemmin ex) on harrastanut hänkin saman verran. Osaanhan minäkin olla lasten kanssa! Ei meitä molempia tarvittu jatkuvasti kotona samaan aikaan. Itse ainakin näen liikunnallisuuden plussana, vaikka tietenkin moni muukin asia vaikuttaa, kenen kanssa perheen perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö kadehdit paykopaattia siitä, että hän vetää puoleensa mielisairaita naisia?
Nainen kuin nainen.
Miksei naisilla ole koskaan sellaista mielisairautta, että tykkäisivät kilteistämiehistä ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mielisairaita? Lähde? En jaksa lukea että ’no mun mielestä täytyy olla hullu et tappajan kanssa on!!!’.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen.
Miksei naisilla ole koskaan sellaista mielisairautta, että tykkäisivät kilteistämiehistä ??
Eri, mutta minä olen siitä harvinaislaatuinen tapaus, että pidän nimenomaan kilteistä ja kunnollisista, seksuaalisesti kokemattomista (mutta seksin makuun päästyään sitten mielellään alistuvista) miehistä.
Harmi vain, että he eivät pidä minusta (pääasiassa koska olen ruma ja ilkeä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen.
Koska se on niin tylsää ja tavallista. Ei nainen kestä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis onko tuon "hahaa tapaa ihttes ku oot niin huono ettet saa naisia" -valttikorttine tarkoitus kuittailla siitä että ei saa ketään naisia vai siitä että ei saa tietyn tasorajan ylittäviä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen.
"Reikä se on rotallakin" yms. Eli taas ihan itse muistutitte siitä, miksi ei kannata sotkeutua kaltaisiinne.
Minua ainakin nuorena haukuttiin homoksi ja runkkariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mielisairaita? Lähde? En jaksa lukea että ’no mun mielestä täytyy olla hullu et tappajan kanssa on!!!’.
Miten niin ei? Kuka normaali ihminen ehdoin tahdoin haluaa parisuhteeseen murhajan kanssa? Sinäkö haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen.
Nainen kuin nainen ei päde psyykkisesti terveiden ihmisten elämässä ja mielenterveysongelmaisen kumppanin kanssa voi olla todella raskasta elää. Joko olet niin eristäytynyt maailmasta ettei sinulla ole ollut mitään käsitystä ihmissuhteista enää vuosikymmeniin, tai vaihtoehtoisesti olet niin autistinen että ihminen on sinulle oikeasti pelkkä esine jossa on reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi noista kolmoissurmaajan naisista tunki julkisuuteen ja kertoi olevansa hyvin mustasukkainen ja mm repivänsä muita naisia hiuksista jos lähestyvät hänen kultakimpalettaan. Kuulostaa tunne-elämältään epävakaalta joka on about niin vaikea elämänkumppani kuin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi noista kolmoissurmaajan naisista tunki julkisuuteen ja kertoi olevansa hyvin mustasukkainen ja mm repivänsä muita naisia hiuksista jos lähestyvät hänen kultakimpalettaan. Kuulostaa tunne-elämältään epävakaalta joka on about niin vaikea elämänkumppani kuin voi olla.
Varmaan ihan normaali otanta että joka seitsemännellä naisella on mt-ongelmia?
En, kun enpä itsekään saa.
T. Lesbo
Varmaan suurin osa etsii kumppania, jossa sekä ulkonäkö että luonne miellyttää. Itselleni se olisi naamasta kivannäköinen, hauska, sosiaalinen ja rento mies. Kroppa ei ole minulle kriittinen tekijä ulkonäössä eikä himourheilu ole ainakaan plussaa luonteessa/arvoissa. Ei siis mitään syytä valita sitä lihaskimppua.