Naiset, halveksitteko sellaista miestä joka ei saa helposti naisia?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ainoat naiset mitä voi saada, on sairaalloisen lihavat, heikkolahjaiset tai kehitysvammaiset, niin elämä ei ole elämisen arvoista. Koulutus on DI enkä ole lihava läski, vaan liikuntaa harrastava, terveellisesti syövä 33-vuotias mies. Omille vanhemmilleni olen varmaan loppuiän katkera ja vihainen, ettei syntymälahjaksi annettu komeita kasvonpiirteitä. Poikuudenpoistossa varmaan käyn maksullisella, kun alkaa siltä tuntua.
M33
Olen osapuilleen samanikäinen nainen ja minulla ei ole koskaan ollut miestä. Juttelin vähän aikaa netissä yhden miehen kanssa ja hänen ehdotuksestaan sovimme treffit. Mies ei koskaan ilmaantunut paikalle. Hän laittoi puhelimeen viestin, että kaveri oli käynyt tarkastamassa minut salaa ja olin kuulemma liian ruma. Kiitos vaan. Toisen miehen tapasin opintojen kautta. Kävimme kahvilla ja elokuvissa. Mies oli lyönyt kaverinsa kanssa vetoa, onnistuisiko huijaamaan tällaista rumilusta. Kiitos tästäkin.Millainen sitten olen ulkonäöltäni? Ihan tavallinen. Minulla on silmälasit ja pitkä tukka. Näytän jonkin verran ikäistäni nuoremmalta, käytän paljon hameita ja mekkoja jne. Ehkä joskus tulee minullekin oikea mies tai sitten ei. Ei hyvään elämään tarvita välttämättä kumppania. Katkeroitua en itse halua. t.kelpaamaton nainen.
Olen vilpittömästi pahoillani jos noin on käynyt. Samaan hengenvetoon on kyllä todettava, että tuo samankaltainen surullinen tarina on valitettavan tuttu palstalta, eri variaatioineen, mutta aina kantavana teemana tuo sama esimerkki siitä, kuinka "meitä naisiakin sorsitaan, katsokaa vaikka". Sori vaan, mutta tuo kuulostaa vain niin keksityltä, että pakko epäillä. En näe mitään, yhtäkään, järkevää tai järjetöntä syytä sille, miksi kukaan mies, vaikka olisi minkälainen autistinen teinijonne, haluaisi vedättää edes "rumaa" naista noin.
Menee samaan kategoriaan niiden viestien kanssa, joissa kantava teema on "kerran tein naisena aloitteen ja sain pakit. Nevö evö!!!!!"
Tästä vastauksestasi tuntemattomalle ihmiselle huomaa kyllä, miksi et saa naista. Vika ei ole sun naamassa vaan luonteessa. Empatiakyvytön juntti. Hyvä vain, ettet ole saanut ketään ja saat kiehua omissa liemissäsi.
Mistäköhän sinäkään minun saamisistani tiedät? Raukka parka, kiehu vain itse omissa liemissäsi.
Eivät myönnä, mutta sellaisen kanssa eivät itse koskaan alkaisi olemaan kuitenkaan. Inho on koodattu geeneihin ja tälläkin palstalla naisettomat ovat "naisvihaajia" ja itse tilansa ansainneet jollain tapaa olemalla epäkelpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisiakin että ei saa helposti miehiä. Miksi halveksia?
Ei tekisi nyt taas mieli mennä tähän, mutta: joopa joo ja missä.
Huoh.. vituttaa aina tämä sama vastaan väittäminen. Miksi kukaan valehtelisi tästä asiasta? Ja kuka sinä olet tietämään kun et ole nainen ja tuskin olet kaikkien naisten kanssa ollut tekemisissä tietääksesi.
Tässä pitää erottaa kaksi asiaa:
1) nainen ei saa ketään hänen ehtoihinsa sopivaa
2) mies ei saa ketään
Varmasti sinäkin saisit jokun, jos sinulla ei olisi ehtoja. Vai väitätkö, että sinulle kelpaa ihan kuka tahansa nainen? ohis
Aina tämä sama argumentti.
Täälläkin on miehiä, jotka ovat kertoneet yrittäneensä ihan mitä tahansa. Samoin heitä on maailmassa aika paljon.
Itse esimerkiksi olen tällainen mies, joka ei ole ikinä saanut ketään naista. Ja uskokaa pois, on yritetty kirjaimellisesti kaikkea. Minussa on jotakin mikä puistattaa naisia - olivatpa he millaisia tahansa, kuinka kännissä tahansa jne.
Oletko yrittänyt esim. äitisi tai isoäitisi ikäisiä naisia? Tai vaikkapa vaikeasti ylipainoisia, parisataakiloisia? Maksajaa etsiviä, elämänsä sössineitä alkoholisteja?
Ellei voi sanoa yrittäneensä suorastaan vastenmielisiä kumppanikandidaatteja, ei voi sanoa yrittäneensä KAIKKEA.
Nuo nyt ovat aika perus.
Vanhin jota olen yrittänyt oli varmaan jotain 50+ eli ei nyt ihan isoäitini ikäinen, vaikka teoriassa olisi silloin voinut olla :D
Maksajaa etsiviä naisia en ole ikinä kohdannut. Tuskin heitä keskituloinen kiinnostaa.
Alkoholistia ehdottomasti. Silloin kun ei vielä päässyt parempiin paikkoihin (siihen aikaan ikäraja niihin oli usein 21), tuli pyörittyä aika paljon erilaisissa pubeissa ja siellähän niitä runsaammin alkoholia kuluttavia naisia riitti.
Voidaan kai sanoa, että ainoastaan laittomuuksia en ole yrittänyt.
Etkä ikinä ole saanut ketään sänkyyn asti? Kuinka monelle naiselle olet ehdotellut jotain? Kaikilta pakit?
Ehdottelu on nykyään laitonta, ja tuon kirjoittajahan ei ainakaan myönnä tehneensä mitään laitonta.
Eipä ole paljon vara halveksua tai naureskella, kun ei itsellä mene sen paremmin. Ja noita "Miksi olet sinkku?"-ketjuja lukiessa vielä totean omaavani samoja "vikoja" kuin ne sinkkumiehet (tai sellaisiksi tekeytyvät) siellä. Ei ole liian helppoa ja jos on, niin sillon vasta onkin joku vikana.
-N21
En nyt tajua tätä aloittajaa. Mistä hitosta joku random-nainen voi tietää saako joku tälle täysin yhdentekevä mies seuraa vai ei?
Ja miksi ihmeessä asiaa edes pitäisi naisen miettiä?
Kuvitellaan seuraavanlainen mies:
Hän mieluusti löytäisi itselleen elämänkumppanin, nykytiedon mukaan naisen. Hän ei kuitenkaan juuri käytä sosiaalisia medioita eikä vietä aikaansa baareissa; erityisesti hän ei siis käytä Tinderiä eikä etsi naisia juottoloista. Hän ei ylipäänsä etsi seuraa, varsinkaan (pelkkää) seksiseuraa. Hän on päättänyt, että joko hän jonain päivänä löytää kumppanin etsimättäkin tai on yksin.
Millä ilmaisuilla kuvaisitte tällaista miestä?
Todettakoon että en puhu kenestäkään mielikuvitusihmisestä, kaveristani tai "kaveristani" vaan itsestäni. Kysyn tätä pelkästä uteliaisuudesta. En ole kinuamassa mitään neuvoja tai hakemassa itsevarmuutta, vaan toimin ja tulen toimimaan kuvauksen mukaisesti kommenteistanne tai niiden puutteesta riippumatta. Toki asenteeni voi vuosien myötä periaatteessa muuttua, mutta niin tuskin käy.
En tietenkään halveksu. Onnistuin itse saamaan sellaisen, samalla vaikeasti valloitettavan. Win win.