Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sohvapotaatit perse ylös sieltä seslongista ja ulos!

Vierailija
19.01.2019 |

Siellä on kyllä kertakaikkisen mahtava ilma!

Itse tuossa kolasin täällä mökillä sellaiset 500 neliötä lunta, eli 100 metriä tietä ja piha-alueen ja oli kyllä nautittavaa hommaa. Pakkasta 18 astetta ja aurinko paistoi, eikä minkäänlaista tuulenvirettä. Tein siinä vielä päälle klapihommia, kun oli niin hieno keli. Pari tuntia siinä tuli ulkoiltua ja nyt on kyllä mahtava olo.

Ei muuta kuin pihalle sieltä ja auringosta, sekä upeasta talvisäästä nauttimaan, hopi hopi :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin jo ennen yhdeksää. Kahvia, röökiä ja nettiä siitä asti, tää on täyttä elämää.

Vierailija
2/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kanssani kammarin seslonkiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt taas jaksa, kun juuri tulin sisälle. 

Vierailija
4/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula päällä, käyn nukkumaan.

Vierailija
5/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne konsolit ja nauttikaa aidosta Auringosta kerta finlandia sallii meidän puhua isosta A:sta.

Vierailija
6/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kyllä kertakaikkisen mahtava ilma!

Itse tuossa kolasin täällä mökillä sellaiset 500 neliötä lunta, eli 100 metriä tietä ja piha-alueen ja oli kyllä nautittavaa hommaa. Pakkasta 18 astetta ja aurinko paistoi, eikä minkäänlaista tuulenvirettä. Tein siinä vielä päälle klapihommia, kun oli niin hieno keli. Pari tuntia siinä tuli ulkoiltua ja nyt on kyllä mahtava olo.

Ei muuta kuin pihalle sieltä ja auringosta, sekä upeasta talvisäästä nauttimaan, hopi hopi :)

Tykkaa 💛👓💭💫

Vierailija
8/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule kanssani kammarin seslonkiin...

Hyvä Kake! https://www.youtube.com/watch?v=QZBzxr8Fquc

Tosin ensimmäisenä mieleen tuli Salomon, kun tuon viestin lukasin, mutta Silvennoisellahan olikin jo pyynnöt pyydelty ja toiminta päällänsä: https://www.youtube.com/watch?v=3lcJsgTkVNw

.

Vierailija
9/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. Olen uupunut ja poden rapulaa. Pystyin juuri ja juuri juomaan puoli lasillista samariinia.

Vierailija
10/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin ulkona tupakalla. Joko mun taas pitäisi mennä? Ajattelin ainakin kahvit ensin keittää.

Vierailija
11/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilen seslongillani flunssan kourissa.

Vierailija
12/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko on suurin kaikista

Olen sitä katsonut ja lumoutunut.

Pitkä päivä aamusta iltapäivään.

Vierailija
13/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. Töitä tehnyt aamusta alkaen. Vetäisin kermaleivoksen kermaperseeseen ja loikoilen näissä fällyissä mänty. Jokin fällyjenlämmittäjä pitäis saada😉

Vierailija
14/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Töitä tehnyt aamusta alkaen. Vetäisin kermaleivoksen kermaperseeseen ja loikoilen näissä fällyissä mänty. Jokin fällyjenlämmittäjä pitäis saada😉

Kyllähän sulle lämmittäjä aina löytyy, jos et aivan mahdottoman kermaista persettä omaa :)

Sanoisin näin, että jos bmi on alle 30 niin varmasti on lämmittäjiä tarjolla jonoksi asti ;)

Vierailija
15/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mullon selkä operoitu ja käveleminen on edelleen vaikeaa ja sattuu. Kaupunki ei hoida katuja kuntoon. Eilen meni kauppareissuun aikaa tunteja kun piti tarpoa hangessa 4 kilometriä suuntaansa. Siinä oli liikuntaa kerrakseen.

Vierailija
16/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävellen kaupassa. Ihan jees keli, pakkasta 4 astetta ja pieni viima.

Nyt teen ruokaa ja ruoan jälkeen meen lötköttämään sohvalle. Väsyttää eilisen baari-illan jäljiltä vaikka kotiuduin jo 23.30 aikaan ja nukuin 0.15-8.

Vierailija
17/41 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei nyt ole lumitöitä, tällä viikolla olen jo kolmet lumityöt tehnyt. Määrää en osaa arvioida, mutta pihatietä reilut 50 m, polku liiterille ja varastolle ja pihasaunalle, portaiden edusta ja parkkipaikka. Niin iso terassi. Kävin kuitenkin aamulla koiran kanssa lenkillä n. 5 km ja sitten kannoin muutaman kopallisen puita. Ennen saunaa kävin lumikenkäilemässä tunteroisen. Huomenna hiihtämään! 

Vierailija
18/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin rötväkkeet, pihalle mars!

Siellä on tänäänkin aivan loistava keli ja kun nopeasti vedätte koltun niskaan ja ampaisette pirtistä pihalle, niin kerkiätte vielä nauttia auringostakin. Hopi hopi!

Vierailija
19/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sinne mitään asiaa. Pidä huoli omista asioistas.

Vierailija
20/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ulkona mitään tekemistä. Käyn illalla treeneissä sisähallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi