Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sohvapotaatit perse ylös sieltä seslongista ja ulos!

Vierailija
19.01.2019 |

Siellä on kyllä kertakaikkisen mahtava ilma!

Itse tuossa kolasin täällä mökillä sellaiset 500 neliötä lunta, eli 100 metriä tietä ja piha-alueen ja oli kyllä nautittavaa hommaa. Pakkasta 18 astetta ja aurinko paistoi, eikä minkäänlaista tuulenvirettä. Tein siinä vielä päälle klapihommia, kun oli niin hieno keli. Pari tuntia siinä tuli ulkoiltua ja nyt on kyllä mahtava olo.

Ei muuta kuin pihalle sieltä ja auringosta, sekä upeasta talvisäästä nauttimaan, hopi hopi :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ihan mahtava päivä.

Minä päätin pitää pyjamapäivän kun huomasin että on 25 astetta pakkasta ja vielä tuleekin. En todellakaan mene ulos ellei ole pakko.

Vierailija
22/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ulos sitten, kunhan pakkaset lauhtuvat -10 asteen lämpimämmälle puolelle. Tuo on mulla pakkasrajana ulkoilulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä, tai muutakaan omaa pihaa, mikä pakottaisi ulos.

Kärsin myös lättäjaloista, joka aiheuttaa kipua kävellessä.

Mielummin pysyn sisällä.

Vierailija
24/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma makaa palstalla päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Kelillä ei ole väliä

Vierailija
25/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kohta ulos. Pakkasta -30.

Vierailija
26/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä tosiaan mitä mainioin talvisää. Harmi vaan, että aurinko paistaa niin lyhyen aikaa, mutta kuitenkin se jo hieman lämmittää, eli kevättä kohti mennään.

Vierailija
27/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, mulla on jalka paketissa ja kepit ja aivan karmea flunssa päällä, enkä ole saanut pihalta kolattua lumia. Ehkä ensi viikolla uskaltaudun sen verran ulos, että kömmin tosta hangen yli taksilla apteekkiin ja kauppaan...

Vierailija
28/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kolasin jo lunta vaikka olen kuumeessa. Nyt todellakin vain makaan loppupäivän. Anteeksi laiskuuteni. 

Vierailija
29/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ulkolenkillä ja nauttinut.

Kuinka muuten joku voi oikeasti jaksaa maata sängyssä koko päivää peittojen alla, jos on perusterve eikä masentunut (tai krapulassa)? Vaikka voisinkin joskus, niin en pysty.

Vierailija
30/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas, googletan ensin, mikä on seslonki. En tiedä onko minulla sellaista.

Vierailija
31/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä tosiaan mitä mainioin talvisää. Harmi vaan, että aurinko paistaa niin lyhyen aikaa, mutta kuitenkin se jo hieman lämmittää, eli kevättä kohti mennään.

Eletään nyt tätä talvea vaan vielä jokunen tovi.

Vierailija
32/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen penkkiurheiluhullu, joten pitää katsoa ensin hiihdot ja ampumahiihdot, ennen kuin lähden itse lenkille. Aurinko alkaa tuolloin jo laskea mailleen, mutta ei se haittaa, kun on kuitenkin reilusti lunta! Eilen oli myös todella upea päivä, tällainen kunnon talvi on kyllä ihana! Tänne on ajettu jo hyvät hiihtoladutkin.

Vierailija
33/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen penkkiurheiluhullu, joten pitää katsoa ensin hiihdot ja ampumahiihdot, ennen kuin lähden itse lenkille. Aurinko alkaa tuolloin jo laskea mailleen, mutta ei se haittaa, kun on kuitenkin reilusti lunta! Eilen oli myös todella upea päivä, tällainen kunnon talvi on kyllä ihana! Tänne on ajettu jo hyvät hiihtoladutkin.

Eikö tv:stä tule liikaa urheilua? Koko tv2 muuttunut urheilukanavaksi.

Vierailija
34/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ei nyt ole lumitöitä, tällä viikolla olen jo kolmet lumityöt tehnyt. Määrää en osaa arvioida, mutta pihatietä reilut 50 m, polku liiterille ja varastolle ja pihasaunalle, portaiden edusta ja parkkipaikka. Niin iso terassi. Kävin kuitenkin aamulla koiran kanssa lenkillä n. 5 km ja sitten kannoin muutaman kopallisen puita. Ennen saunaa kävin lumikenkäilemässä tunteroisen. Huomenna hiihtämään! 

Mukavan iloinen viesti :)

On kyllä hienon valoisa päivä. Nopsaan valo lisääntyy.

Vierailija
35/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Töitä tehnyt aamusta alkaen. Vetäisin kermaleivoksen kermaperseeseen ja loikoilen näissä fällyissä mänty. Jokin fällyjenlämmittäjä pitäis saada😉

Kyllähän sulle lämmittäjä aina löytyy, jos et aivan mahdottoman kermaista persettä omaa :)

Sanoisin näin, että jos bmi on alle 30 niin varmasti on lämmittäjiä tarjolla jonoksi asti ;)

Kyllä se melko kermainen on XDDDD.

Saako 127 cm rinnanympäryksellä fällyjen lämmittäjän?

Juu, en ulkoile tänäänkään. Ei jaksa töiden jälkeen muuta kuin pyöriskelee seslomgeissa...

Vierailija
36/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat talvikelit ovat vasta kevättalvella hankikannon aikaan. Ensin kun suojasäät saa hangen painumaan tarpeeksi kasaan ja sitten yöpakkanen jäädyttää hangen liukkaksi ja kantavaksi. Kyllä sen jälkeen kelpaa jotain aurinkoisena kevättalvisena aamuna lähteä retkihiihtämään, kun Aurinkokin jo lämmittää ja valoisaa aikaa riittää huomattavasti sydäntalvea enemmän.

Ai että, niitä odotellessa.

Vierailija
37/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi näyttää inhan kylmältä. Ja märältä. Makoilen mielummin seslongilla ja katselen telkkaria ja juon hyvää punkkua.

Vierailija
38/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat talvikelit ovat vasta kevättalvella hankikannon aikaan. Ensin kun suojasäät saa hangen painumaan tarpeeksi kasaan ja sitten yöpakkanen jäädyttää hangen liukkaksi ja kantavaksi. Kyllä sen jälkeen kelpaa jotain aurinkoisena kevättalvisena aamuna lähteä retkihiihtämään, kun Aurinkokin jo lämmittää ja valoisaa aikaa riittää huomattavasti sydäntalvea enemmän.

Ai että, niitä odotellessa.

Näin on. Talvi vanhenee kuin viini. Eli on parhaimmillaan vasta ehtoopuolellansa.

Vierailija
39/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkona. En nauttinut hetkestäkään. Silmät vuotavat, nenä valuu, naama jäässä. Oli tarpeeksi päällä, mutta hikoilu ja palelu samaan aikaan ei ole käsitykseni ”ihanasta” . Meikit pitkin poskea, tulka sekaisin. Kaulaliina ahdistaa, iho kärsii.

Talvi on helvetistä. Ja ei se ei ole varustelu tai asenne kysymys!

Vierailija
40/41 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisikin lumen kolaamista ja klapihommia, menisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi