Nyt sohvapotaatit perse ylös sieltä seslongista ja ulos!
Siellä on kyllä kertakaikkisen mahtava ilma!
Itse tuossa kolasin täällä mökillä sellaiset 500 neliötä lunta, eli 100 metriä tietä ja piha-alueen ja oli kyllä nautittavaa hommaa. Pakkasta 18 astetta ja aurinko paistoi, eikä minkäänlaista tuulenvirettä. Tein siinä vielä päälle klapihommia, kun oli niin hieno keli. Pari tuntia siinä tuli ulkoiltua ja nyt on kyllä mahtava olo.
Ei muuta kuin pihalle sieltä ja auringosta, sekä upeasta talvisäästä nauttimaan, hopi hopi :)
Kommentit (41)
Tule kanssani kammarin seslonkiin...
En nyt taas jaksa, kun juuri tulin sisälle.
Jättäkää ne konsolit ja nauttikaa aidosta Auringosta kerta finlandia sallii meidän puhua isosta A:sta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kyllä kertakaikkisen mahtava ilma!
Itse tuossa kolasin täällä mökillä sellaiset 500 neliötä lunta, eli 100 metriä tietä ja piha-alueen ja oli kyllä nautittavaa hommaa. Pakkasta 18 astetta ja aurinko paistoi, eikä minkäänlaista tuulenvirettä. Tein siinä vielä päälle klapihommia, kun oli niin hieno keli. Pari tuntia siinä tuli ulkoiltua ja nyt on kyllä mahtava olo.
Ei muuta kuin pihalle sieltä ja auringosta, sekä upeasta talvisäästä nauttimaan, hopi hopi :)
Tykkaa 💛👓💭💫
Vierailija kirjoitti:
Tule kanssani kammarin seslonkiin...
Hyvä Kake! https://www.youtube.com/watch?v=QZBzxr8Fquc
Tosin ensimmäisenä mieleen tuli Salomon, kun tuon viestin lukasin, mutta Silvennoisellahan olikin jo pyynnöt pyydelty ja toiminta päällänsä: https://www.youtube.com/watch?v=3lcJsgTkVNw
.
Ei jaksa. Olen uupunut ja poden rapulaa. Pystyin juuri ja juuri juomaan puoli lasillista samariinia.
Just olin ulkona tupakalla. Joko mun taas pitäisi mennä? Ajattelin ainakin kahvit ensin keittää.
Lepäilen seslongillani flunssan kourissa.
Aurinko on suurin kaikista
Olen sitä katsonut ja lumoutunut.
Pitkä päivä aamusta iltapäivään.
Ei jaksa. Töitä tehnyt aamusta alkaen. Vetäisin kermaleivoksen kermaperseeseen ja loikoilen näissä fällyissä mänty. Jokin fällyjenlämmittäjä pitäis saada😉
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa. Töitä tehnyt aamusta alkaen. Vetäisin kermaleivoksen kermaperseeseen ja loikoilen näissä fällyissä mänty. Jokin fällyjenlämmittäjä pitäis saada😉
Kyllähän sulle lämmittäjä aina löytyy, jos et aivan mahdottoman kermaista persettä omaa :)
Sanoisin näin, että jos bmi on alle 30 niin varmasti on lämmittäjiä tarjolla jonoksi asti ;)
En. Mullon selkä operoitu ja käveleminen on edelleen vaikeaa ja sattuu. Kaupunki ei hoida katuja kuntoon. Eilen meni kauppareissuun aikaa tunteja kun piti tarpoa hangessa 4 kilometriä suuntaansa. Siinä oli liikuntaa kerrakseen.
Kävin kävellen kaupassa. Ihan jees keli, pakkasta 4 astetta ja pieni viima.
Nyt teen ruokaa ja ruoan jälkeen meen lötköttämään sohvalle. Väsyttää eilisen baari-illan jäljiltä vaikka kotiuduin jo 23.30 aikaan ja nukuin 0.15-8.
Harmi kun ei nyt ole lumitöitä, tällä viikolla olen jo kolmet lumityöt tehnyt. Määrää en osaa arvioida, mutta pihatietä reilut 50 m, polku liiterille ja varastolle ja pihasaunalle, portaiden edusta ja parkkipaikka. Niin iso terassi. Kävin kuitenkin aamulla koiran kanssa lenkillä n. 5 km ja sitten kannoin muutaman kopallisen puita. Ennen saunaa kävin lumikenkäilemässä tunteroisen. Huomenna hiihtämään!
No niin rötväkkeet, pihalle mars!
Siellä on tänäänkin aivan loistava keli ja kun nopeasti vedätte koltun niskaan ja ampaisette pirtistä pihalle, niin kerkiätte vielä nauttia auringostakin. Hopi hopi!
Ei mulla ole sinne mitään asiaa. Pidä huoli omista asioistas.
Ei minulla ole ulkona mitään tekemistä. Käyn illalla treeneissä sisähallissa.
Nousin jo ennen yhdeksää. Kahvia, röökiä ja nettiä siitä asti, tää on täyttä elämää.