Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rattijuopumus pitäisi laillistaa

Vierailija
19.01.2019 |

Kaikki rattijuopot eivät kolaroi ja kyllä ne raivoraittiitkin kolaroivat. Itseasiassa suurin osa kolareista ajetaan selvinpäin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
2/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole sallittua 0,5 promilleen asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rattijuopot eivät kolaroi ja kyllä ne raivoraittiitkin kolaroivat. Itseasiassa suurin osa kolareista ajetaan selvinpäin.

Korkki on auki ja baariin pitää päästä. Miten sattuikin ap on juuri näitä jotka osaa ajaa humalassa.

Vierailija
4/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
5/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joko trolli tai v i t u n tyhmä avaus. Joka tapauksessa ap on aika surullinen tapaus. Harkitsisin köyden rasvaamista.

Vierailija
6/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että rattijuopumus voisi olla sallittua siihen asti kunnes mitään ei satu liikenteessä, mutta jos tapahtuu onnettomuus jossa alkoholi todetaan syylliseksi tapahtumaan tulee erittäin ankara rangaistus.

Vierailija
7/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on joko trolli tai v i t u n tyhmä avaus. Joka tapauksessa ap on aika surullinen tapaus. Harkitsisin köyden rasvaamista.

Vitsi oli siinä, että kaikki musulmаanit eivät rаiskaa.

Vierailija
8/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pitäisi. Olen ajanut 2-kertaa kolarin, kun olin nuori ja tyhmä. Ajattelin silloin juuri, että kyllä nyt pienessä kännissä, tai pilvessä voi ajaa autoa ja mites kävikään. Olen vieläkin niin kiitollinen, etten ajanut kenenkään päältä, tai kukaan ei saanut vammoja tyhmyyteni takia. Vaikka kuinka joskus kännissä/sekaisin olevassa olotilassa tekisi mieli ajaa, niin rattiin ei mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä