Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka niitä miehiä saa eniten?

Vierailija
18.01.2019 |

Asian ydin tuli tässä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea usko ettei kaunis nainen saa helpommin miehiä (vertaamatta mihinkään. Ja vielä helpommin saa kun on hyvä luontoinen.

Eikä kannatakaan uskoa. Ihan selvästi miehet pyörivät mukavien ja kauniiden naisten ympärillä. Miksei muidenkin mukavien naisten, mutta kauneus nyt aina vetää puoleensa, kunhan ei vaikuta töykeältä. Tuli taas taannoin työpaikan juhlissakin todettua.

Vierailija
22/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse, naama, kroppa. Miellyttävä ääni, nauraa miehen jutuille ja sellainen, jonka seurassa mies tuntee olevansa _MIES_!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tärkein on se, että näyttää olevansa kiinnostunut. Suomen huonosta itsetunnosta kärsivät miehet ei uskalla tehdä aloitetta.

Niinpä. Naisellehan se aloitteen tekeminen on fyysisesti mahdotonta, joten muista näyttää kiinnostus.

Miten aloitteen tekeminen ja kiinnostuksen näyttäminen on niin eri asia? Kai ne aika läheltä liippaa? Jos toinen osoittaa kiinnostusta, ja toinen ei tee aloitetta, niin kumpaa pitää syyttää?

Jos toinen on kuin sfinksi, vaikka toinen kuolaa päälle, niin ehkä ongelma on selvillä.

Vierailija
24/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan yksi

Vierailija
25/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut ovella jonoa.

Olen kaunis, naapurintyttömäisellä tavalla. Hieman ujo, kuitenkin ystävällinen joten mulle uskaltaa puhua. Kihlattuni kiinnostui minusta kuulemma koska olin hyvännäköinen ja kuvitteli että meillä oli silmäpeliä (ei ollut). :D Ja sen jälkeen syvemmin löysi minussa nörtin sielunkumppanin, parhaan ystävän. Kykenee rentoutumaan ja olemaan oma itsensä seurassani, lisäksi boostaan jatkuvasti hänen miehistä egoaan ja näyttää nauttivan.

Vierailija
26/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa joka ei pidä rimaa korkealla. Miehet on helppoja! Ikinä ei oo yksikään kieltäytynyt. Jos oikeesti itse kelpuuttaa kaikki halukkaat niin kertyyhän niitä ihan tuhoton määrä.

Vierailija
27/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiä ei tulevaisuudessa saada, meidät pitää ansaita

Vierailija
28/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten paikkakuntien naiset. Miestä riittää jonoksi asti.

Vierailija
29/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogatytöt.Ikää myöten vaan lisääntyy suosio.

Vierailija
30/30 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ei anna pakkeja siksi, että se kohottaisi hänen itsetuntoa, vaan koska kokee, että ei saisi itse tarpeeksi hyvää laatua mieheltä,. Miehen on oltava puoleensa vetävä. Kaunis nainen on geneettisesti usein vahva, hyvä synnyttäjä ja ei ota riskiä vahinkoraskaudesta väärälle miehelle. Nainen kunnioittaa kehoaan niin paljon, että ei ole kevyesti valmis aborttiin, joten valinta miehestä, jonka vie sänkyyn asti, on tarkemmin harkittu, naisen itsensä suojaksi. Nainen haistaa nenällään, että saako miehen kanssa terveitä lapsia vai ei.  Sellaisiin miehiin ei kannata edes vilkaista, jotka eivät tuoksu erittäin hyvälle ja näytä kohtuullisen hyviltä! Rumempi nainen parantaisi geenejään mieluummin, tulisi siis raskaaksi, vaikka mies ei osoittaisikaan sitoutumishalukkuuttaan. Rumuus on suhteellista. Rumemmaksi naisen tekee jo tyhmä käytös ja huonot terveystottumukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi