Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan ihmisiä jotka eivät treenaa lantionpohjalihaksiaan säännöllisesti?

Vierailija
18.01.2019 |

Meillä asian tärkeydestä puhuttiin jo koulun liikuntatunneilla.

Onko käynyt mielessä, että tulette myöhemmin kärsimään virstankarkailusta?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi ja ratsastus harrastuksena riittänyt kahden synnytyksen jälkeen pitämään paikat kunnossa. Haluan pysyä tiukkana ja ostin kalliit Kegel-kuulat kyseistä treeniä varten. Ohje oli pitää niitä sisällä 3 kertaa viikossa 15min. Kokeilin suoraan haastavimpia eli painavimpia. Ei tarvinnut tehdä erikseen mitään, pysyivät sisällä ns.pitelemättä. Ja minä oon luullu että ikä ja käyttö tehneet tehtävänsä.

-toi ei välttämättä oo myöskään mikään ihanne jos sellaset 1,5cm x 1,5cm kuulat pysyy sisällä ties kuinka kauan. :D kyllähän toi vaikuttaa esim siihen et miten synnytys menee ja pystyykö harrastaa seksiä helposti. :DDDD

ite pystyn aina harrastaa seksiä ku haluun, oon kuullu et jotkut naiset ei edes pysty joko kuivuuden / jonku takia et ne ei osaa käyttää koko kehoansa mitenkään. mulla tota ongelmaa ei oo.

ja koin kuulat ärsyttävinä. 

ja osaan kyllä paikallistaa mun lantionpohjalihakset. mut veikkaanpa että ne sisälihakset on eri asia ku se aukko. :D

Vierailija
42/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, esim seksissä ne treenautuu automaattisesti. :D Ite en oo kuutee vuoteen harrastanut seksiä, joten on ihan fakta että siinä muuttuu pillu esim epäkimmoisammaks.

Heti ku löytyy sopiva mies nii oon kyl valmis harrastaa seksii useit kertoi päivässä, mut en erikseen todellakaa käytä mtn geishakuulia.

jumpissa sitten ne mitä erikseen siel treenautuu muun jumpan ohessa.

En tee noista kumpaakaan, kuitenkin olen "sieltä" tiukka. Kyse on rakenteellisista eroista, jotka vaihtelevat suuresti yksilöiden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan erikseen treenannut niitä, urheilin muuten vaan paljon yms. yms. Ensimmäisen raskauden jälkeen (uskon, että johtui enimmäkseen raskaudesta, siis hormoneista ja liikunnan vähentämisestä) koin elämäni ensimmäiset pillupierut. Aluksi en edes tajunnut mistä oli kyse koska minulla ei ollut mitään pissaongelmia sun muita, joista oli peloteltu ja olinhan tehnyt synnäriltä fyssarilta saamaani treeniä jopa kaksi kertaa synnytyksen jälkeen.... no sitten kirjoitin suoli24:ään, että mitä ihmettä tämä on?! ja aika moni kommentoi, että "lantionpohjanlihakset kuntoon". Ja silloin ensimmäisen kerran sitten havahduin tähän ja olen sen jälkeen treenannut säännöllisesti vaikka tässä vaiheessa varmaan riittäisikin taas normiliikunta, mutta varmuuden vuoksi :D

Vierailija
44/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, esim seksissä ne treenautuu automaattisesti. :D Ite en oo kuutee vuoteen harrastanut seksiä, joten on ihan fakta että siinä muuttuu pillu esim epäkimmoisammaks.

Heti ku löytyy sopiva mies nii oon kyl valmis harrastaa seksii useit kertoi päivässä, mut en erikseen todellakaa käytä mtn geishakuulia.

jumpissa sitten ne mitä erikseen siel treenautuu muun jumpan ohessa.

Ei siellä mitää jumppaudu ”muun jumpan ohessa”.

Ei reisilihaksiakaan kasvateta hauiskäännöillä, kyllä ne pitää ihan erikseen tehdä ne liikkeet.

Vierailija
45/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen seksi ja ratsastus harrastuksena riittänyt kahden synnytyksen jälkeen pitämään paikat kunnossa. Haluan pysyä tiukkana ja ostin kalliit Kegel-kuulat kyseistä treeniä varten. Ohje oli pitää niitä sisällä 3 kertaa viikossa 15min. Kokeilin suoraan haastavimpia eli painavimpia. Ei tarvinnut tehdä erikseen mitään, pysyivät sisällä ns.pitelemättä. Ja minä oon luullu että ikä ja käyttö tehneet tehtävänsä.

-toi ei välttämättä oo myöskään mikään ihanne jos sellaset 1,5cm x 1,5cm kuulat pysyy sisällä ties kuinka kauan. :D kyllähän toi vaikuttaa esim siihen et miten synnytys menee ja pystyykö harrastaa seksiä helposti. :DDDD

ite pystyn aina harrastaa seksiä ku haluun, oon kuullu et jotkut naiset ei edes pysty joko kuivuuden / jonku takia et ne ei osaa käyttää koko kehoansa mitenkään. mulla tota ongelmaa ei oo.

ja koin kuulat ärsyttävinä. 

ja osaan kyllä paikallistaa mun lantionpohjalihakset. mut veikkaanpa että ne sisälihakset on eri asia ku se aukko. :D

En puhunut nyt todellakaan mistääm aukon kireydestä. Olen kaksi lasta ongelmitta alakautta synnyttänyt ja seksi on aina ollut helppoa. Käytän lihaksiani myös siinä. Luulen että lihaskunto siellä alakerrassa on luonnostaan hyvä juuri sen ratsastusharrastuksen ja säännöllisen seksin ansiota.

Vierailija
46/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitää jumppaudu ”muun jumpan ohessa”.

Ei reisilihaksiakaan kasvateta hauiskäännöillä, kyllä ne pitää ihan erikseen tehdä ne liikkeet.

-niinno, kyl esim aerobic ja muut tollaset lajit mis saa koko keho kuormitusta nii tottakai kuormittaa joka paikkaa melkeenpä.

mut joo se on totta et mun kuntosalilla on enemmän ollu noita paikallisii jumppia, ku niitä perus aerobikei mis kävin esim. vuosia sitten. :)

Vierailija
47/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Miksi minun, synnyttämättömän naisen - jolle gynetarkastuksissa joudutaan kaivelemaan esiin ne pienimmät 'levittimet' tarvitsisi alkaa tekemään jtn alapään tiukentamisharjoituksia? Nimim. 40v

Vierailija
48/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä, että nainen voi ”lypsää” lantionpohjillaan miehen elintä, jos siis lihakset on kunnossa.

Ja sellaista kun kerran saa, ei tee mieli kakkosta tai pomppia mihinkään muuallekaan. Laiska lettu on vaan pelkkä passiivinen reikä.

Vierailija
49/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä, että nainen voi ”lypsää” lantionpohjillaan miehen elintä, jos siis lihakset on kunnossa.

Ja sellaista kun kerran saa, ei tee mieli kakkosta tai pomppia mihinkään muuallekaan. Laiska lettu on vaan pelkkä passiivinen reikä.

Ihan sama. En mä harrasta seksiä.

Vierailija
50/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen tietää. Passiivisena lahnana on vaan kiva olla ja valittaa sitten kun ei tunnu missään kun mies ei samalla sormeta.

Vierailija
51/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Miksi minun, synnyttämättömän naisen - jolle gynetarkastuksissa joudutaan kaivelemaan esiin ne pienimmät 'levittimet' tarvitsisi alkaa tekemään jtn alapään tiukentamisharjoituksia? Nimim. 40v

Mullakin on tiukka, mutta silti lievää virstankarkailua. Eli ei taida lihakset olla ihan priimakunnossa.

Vierailija
52/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenailen säännöllisesti, esim. bussissa matkustaessa tai töissä, kun istun tietokoneen ääressä. Silti joka kerta jotenkin hämmentää kun miespuolinen pt muistuttelee jännittämään lantionpohjan lihaksia treenatessa.

T. Nimim. Estynyt

Vierailija
53/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä käytännössä opitaan? Mulla on hyvät lihakset sielläkin ja puristusvoima kunnossa mutta en ole oppinut mitään temppuja. Olis hauska jos osais vaikka ampua herneitä sieltä.

Vierailija
54/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi myös treenata liikaa, tulla ns ylikuntoon. Näin varoitteli fysioterapeutti meilahdessa kun yhden synnytyksen jälkeen siellä piti ravata treeneissä.

Kiinnostaa kuinka tämä ylikunto ilmenee? Joskus kun treenasin päivittäin niin mulla oli vatsakipuja ja tuntui kun paikat kramppas. Nyt en ole tehnyt eikä ole kramppaillut. Voiko ilmetä näin? Mitä haittaa pitemmällä aikavälillä?

Vierailija
55/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. On ihmisiä jotka eivät saa itseään sohvalta ylös saati treenaa yhtään mitään lihaksia säännöllisesti. Paino kolminumeroinen tietysti.

Haha.

Sitä voi joko maksaa salilla treenaamisesta, tai sitten voi järjestää elämänsä niin että saa ihan kylliksi pumppia omasta elämästään.

T: normaalipainoinen, nostaa esimerkiksi tonnin hirsiä päivässä jos löytyt vastaava kaveri toiseen päähän