Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan ihmisiä jotka eivät treenaa lantionpohjalihaksiaan säännöllisesti?

Vierailija
18.01.2019 |

Meillä asian tärkeydestä puhuttiin jo koulun liikuntatunneilla.

Onko käynyt mielessä, että tulette myöhemmin kärsimään virstankarkailusta?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskushan mul on ollu geishakuulat, ne kaikista pienimmät ei pysyny sisällä :DD joskus kokeilin kahta sellasta eikä tod pysyny.. sit on sitä vähän isompaa kokoo, ja ne taas jäi jumiin.. :D ja toinen tippu vessanpönttöön.

tostaki aikaa varmaan vuosia. enää en tiedä miten on muuttunu, koska en oo käyttäny mun pillua ollenkaa muttei myöskään ole mitään virtsankarkailua.

treenautuukohan jumpissa miten?? en käy erikseen missää lantionpohjajumpissa, mut kyl mul ainaki sisä vatsalihakset on ihan kovat ja jättikokoset tuol rasvan alla. et kyl uskoisin et se vaikuttaa ihan pilluunki.

Vierailija
22/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin treenaamisen kolme vuotta aynnytyksen hälkeen. Töysin hyödytöntä. Pidätyskyky meni synnytyksen takia. Vaikka kuinka treenasin ei se palautunut. Tenat housussa mennään ja lorisee ihan samalla lailla treenas tai ei. Olkoon.

Oletko tietoinen, että vaivan voi korjata melko yksinkertaisella päiväkirurgisella leikkauksella? Ei tarvitse jäädä kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa, koska motivaatio vähän kärsii kun en vaan osaa. Onkohan mulla tavallista tunnottomampi alapää, kun en tunne mitä siellä mukamas oletettavasti tapahtuu. En voi laskea toistoja tai mitään "alhaalta ylöspäin". Niin turhauttavaa että en viitsi.

Vierailija
24/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mun pillua on aina kehuttu parhaaks maholliseks.

paitsi yks mies, yks jolla oli itellään nii pieni et harvemmin semmost ees näkee, nii se haukku ja sano et mun kaverilla on kuulemma paljon parempi pillu ku mulla. pidin miestä typeränä, niinku se oliki

kaikki on kehunu, paitsi se yks. ja en siis tee erikseen mtn lantionpohjatreenii.

Sori mut miehillä on tapana lirkutella ummet lammet että pesän saanti on taattu. Mullekin on jokainen mies sanonu et "sulla on maailman paras pillu, en o ikinä saanu niin hyvää", ainoo joka ei sitä hokenut oli neitsyt ennen mua eli ei osannut valehdella asiasta vielä. Vaikka tiedän että se varmaan oikein mukavalta ja lämpimältä tuntuukin niin tiedän myös että ei se mikään superpesä ole, jotkut vaan kokevat tarpeelliseksi hokea sitä upeutta ja tiukkuutta kun aattelevat että saa sit varmemmin myöhemminkin.

Vierailija
25/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Kahden synnytyksen jälkeen treenasin säännöllisesti, nyt epäsäännöllisemmin.

Pitäisikin ottaa salitreenin yhteyteen.

Vierailija
26/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos alan treenaamaan alapäätä, saan heti orkun. :(

Vierailija
27/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa treenata. Syöminen ja nukkuminen on tärkeämpää! Miu!

Terv. Kotikissa

Vierailija
28/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin treenaamisen kolme vuotta aynnytyksen hälkeen. Töysin hyödytöntä. Pidätyskyky meni synnytyksen takia. Vaikka kuinka treenasin ei se palautunut. Tenat housussa mennään ja lorisee ihan samalla lailla treenas tai ei. Olkoon.

Oletko tietoinen, että vaivan voi korjata melko yksinkertaisella päiväkirurgisella leikkauksella? Ei tarvitse jäädä kärsimään.

Mitäs ko leikkauksessa tehdään?

Vierailija
29/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa nais liikanmaikka opetti yhden perusliikkeen lantiopohjalihaksia varten. Sillon en kyllä vielä yhtään hahmottanut niitä lantion pohjalihaksia. Vasta nyt 2 lapsen syntymän jälkee fysioterapiassa olen löytänyt ne lantionpohjalihakset. Itse olen huomannut sen, että jos tekee liian monta toistoa niin sitten hukkuu se tunto niihin lantionpohjalihaksiin. Ja tiedän, että olen ihan normi kokoa, että seksi on ennen ja jälkeen syntymien ainakin minusta naisena aina tuntunut ihan yhtä hyvältä ja itse en ainakaan huomaa, että olisi mitään ns. Koko eroa tapahtunut. Virtsan karkailu liittyy yhtäkkiseen liikkeeseen (esim. Aivastus), jota seksissä harvemmin tapahtuu. Lantion pohjalihasliikkeet ovat paljon monipuolisempia kuin mitä esim. Vain seksissä käytetään, vaikka tottakai siinäkin niitä käytetään ja parantaa tottakai sitäkin puolta ;)

Vierailija
30/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En treenaa, koska motivaatio vähän kärsii kun en vaan osaa. Onkohan mulla tavallista tunnottomampi alapää, kun en tunne mitä siellä mukamas oletettavasti tapahtuu. En voi laskea toistoja tai mitään "alhaalta ylöspäin". Niin turhauttavaa että en viitsi.

Minä tässä treenailen samalla kun katson "Puoli seiskaa":D.  Ihan tässä sohvalla istuen.

Vierailija
31/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi myös treenata liikaa, tulla ns ylikuntoon. Näin varoitteli fysioterapeutti meilahdessa kun yhden synnytyksen jälkeen siellä piti ravata treeneissä.

Vierailija
32/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku linkata tähän jonkin hyväksi todetun ohjeen tehdä tuota jumppaa, kiitos.

Tee alapäällä samaa liikettä kuin kun lopetttaisit virtsan tulon ja toista toista ja toista. Tunnet ne lihakset,

Vierailija
33/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lantionpohjalihakset menevät ylikuntoo voi seksuaaliset halut samalla mennä ylikierroksille.  Siksi urheilullisuus liittyy viriiliyteen.

Vierailija
34/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi myös treenata liikaa, tulla ns ylikuntoon. Näin varoitteli fysioterapeutti meilahdessa kun yhden synnytyksen jälkeen siellä piti ravata treeneissä.

Miten se ylikunto näkyy?

Vierailija
35/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi ja ratsastus harrastuksena riittänyt kahden synnytyksen jälkeen pitämään paikat kunnossa. Haluan pysyä tiukkana ja ostin kalliit Kegel-kuulat kyseistä treeniä varten. Ohje oli pitää niitä sisällä 3 kertaa viikossa 15min. Kokeilin suoraan haastavimpia eli painavimpia. Ei tarvinnut tehdä erikseen mitään, pysyivät sisällä ns.pitelemättä. Ja minä oon luullu että ikä ja käyttö tehneet tehtävänsä.

Vierailija
36/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut miehillä on tapana lirkutella ummet lammet että pesän saanti on taattu. Mullekin on jokainen mies sanonu et "sulla on maailman paras pillu, en o ikinä saanu niin hyvää", ainoo joka ei sitä hokenut oli neitsyt ennen mua eli ei osannut valehdella asiasta vielä. Vaikka tiedän että se varmaan oikein mukavalta ja lämpimältä tuntuukin niin tiedän myös että ei se mikään superpesä ole, jotkut vaan kokevat tarpeelliseksi hokea sitä upeutta ja tiukkuutta kun aattelevat että saa sit varmemmin myöhemminkin.

-ihanku en tietäis millasia miehet on??? :DDD siis miehil on tapana mielistellä niitä naisia, joilta ne saa jotain ja niitä naisia, jotka on valmiita esittämään ja feikkaamaan ja sitäkautta miellyttämään esim rahaa vastaan. sit jos nainen ei oo sellanen, vaan esim poikkasee välit koska tyypistä paljastuu epämiellyttäviä piirteitä, nii haukutaan heti pillu jopa. :DD

kai mä nyt tiedän jos mies kehuu niin se kehuu.

Vierailija
37/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänä vuonna 4 kertaa virtsaumpi. Mielummin pissisin housuun kun ramppaisin sairaalassa tyhjennyksessä.

Vierailija
38/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lantionpohjalihakset menevät ylikuntoo voi seksuaaliset halut samalla mennä ylikierroksille.  Siksi urheilullisuus liittyy viriiliyteen.

Mitä nyt tarkoitat? Väännätkö vähän rautalangasta?

Vierailija
39/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule treenailtua eikä silti ole kusi karkaillut.

Vierailija
40/55 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäälihakset, mikkä ne on?