Onko tosiaan ihmisiä jotka eivät treenaa lantionpohjalihaksiaan säännöllisesti?
Meillä asian tärkeydestä puhuttiin jo koulun liikuntatunneilla.
Onko käynyt mielessä, että tulette myöhemmin kärsimään virstankarkailusta?
Kommentit (55)
Ryhmäliikuntatunneilla ja pilateksessa tulee treenattua noita lihaksia säännöllisesti, samoin seksin aikana ja masturboidessa. Eiköhän se riitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan treenannut, ikää 44 v. Sitten varmaan treenaisin jos olisi jotain ongelmia, mutta en todellakaan usko että on muuten mitenkään välttämätöntä.
Hyvä testi testata lantionpohjan kunto, on mennä trampalle.
Tottakai on. On ihmisiä jotka eivät saa itseään sohvalta ylös saati treenaa yhtään mitään lihaksia säännöllisesti. Paino kolminumeroinen tietysti.
Lopetin treenaamisen kolme vuotta aynnytyksen hälkeen. Töysin hyödytöntä. Pidätyskyky meni synnytyksen takia. Vaikka kuinka treenasin ei se palautunut. Tenat housussa mennään ja lorisee ihan samalla lailla treenas tai ei. Olkoon.
Öööh, esim seksissä ne treenautuu automaattisesti. :D Ite en oo kuutee vuoteen harrastanut seksiä, joten on ihan fakta että siinä muuttuu pillu esim epäkimmoisammaks.
Heti ku löytyy sopiva mies nii oon kyl valmis harrastaa seksii useit kertoi päivässä, mut en erikseen todellakaa käytä mtn geishakuulia.
jumpissa sitten ne mitä erikseen siel treenautuu muun jumpan ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole lentokonehallia.
... omasta mielestä.
ja mun pillua on aina kehuttu parhaaks maholliseks.
paitsi yks mies, yks jolla oli itellään nii pieni et harvemmin semmost ees näkee, nii se haukku ja sano et mun kaverilla on kuulemma paljon parempi pillu ku mulla. pidin miestä typeränä, niinku se oliki
kaikki on kehunu, paitsi se yks. ja en siis tee erikseen mtn lantionpohjatreenii.
Onko tosiaan ihmisiä, jotka eivät lue kirjoja säännöllisesti? Meillä asian tärkeydestä puhuttiin jo koulun äidinkielen tunneilla. Onko käynyt mielessä, että tulette myöhemmin kärsimään mielikuvituksen puutteesta, suppeasta sanavarastosta, ilmaisun vaikeudesta, älyllisestä kapea-alaisuudesta ja keskittymiskyvyn heikkenemisestä?
Kuntosalin ohjaaja yritti selittää mulle, mitä on lantionpohjan lihakset. Kertoi että naiset monesti ymmärtää, kun kertoo niiden liittyvän virtsan pidättämiseen. Varmaan siellä suoliluun alueella (sen luun nimen muistan!) on paljon kaikenlaisia lihaksia ristiin rastiin... mutta ei mulla mitään pidätysongelmia ole. Se on käsittääkseni hormonaalinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
paitsi yks mies, yks jolla oli itellään nii pieni et harvemmin semmost ees näkee, nii se haukku ja sano et mun kaverilla on kuulemma paljon parempi pillu ku mulla. pidin miestä typeränä, niinku se oliki
kaikki on kehunu, paitsi se yks. ja en siis tee erikseen mtn lantionpohjatreenii.
Kuulostaa siltä että oot ollut vain teinipoikien kanssa.
Voisko joku linkata tähän jonkin hyväksi todetun ohjeen tehdä tuota jumppaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, esim seksissä ne treenautuu automaattisesti. :D Ite en oo kuutee vuoteen harrastanut seksiä, joten on ihan fakta että siinä muuttuu pillu esim epäkimmoisammaks.
Heti ku löytyy sopiva mies nii oon kyl valmis harrastaa seksii useit kertoi päivässä, mut en erikseen todellakaa käytä mtn geishakuulia.
Onko Geisha-kuula sama kuin pesäpallo?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on naiseuden ydin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Geisha-kuula sama kuin pesäpallo?
Minä käytän lentopalloa.
Niin kauan kuin voin juosta 20 km ilman ongelmia katson, et homma on sillä kunnossa. Ei kiinnosta räpeltäminen jonkun parin lihaksen parissa.
No varmaan 80% ihmisistä ei treenaa lantionpohjalihaksia. Eikä se suurelle osalle varmasti koskaan tule olemaan minkäänlainen ongelma.
Itse olen kuntoutuksen ammattilainen ja aika iäkäs jo, mutta en ole koskaan vaivautunut noita lihaksia hirveästi kuntouttamaan, eikä minulla ole minkään valtakunnan pidätysongelmia. Niillä kellä on kannattaa tietenkin treenata.
Yleensä ihmiset alkaa treenaamaan kaikkia juttuja vasta sitten, kun vaivoja alkaa esiintymään. Koska muuten koko elämä olisi yhtä treenaamista. Lihaskuntoa, tasapainoa, pidätyskykyä, huimauksen estoa, jne , jne.
En ole koskaan treenannut, ikää 44 v. Sitten varmaan treenaisin jos olisi jotain ongelmia, mutta en todellakaan usko että on muuten mitenkään välttämätöntä.