Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meille syntynyt uusi mykkäsokea Tinder-miesten alalahko?

Vierailija
18.01.2019 |

MIKSI nämä miehet ovat Tinderissä jos he eivät puhu mitään?
Eivät aloita keskustelua tai eivät vastaa keskustelunaloitukseen?? Miksi ne swaippailee siellä oikealle mutta mätsin saadessaan ovat kädettömiä, kirjoituskyvyttömiä mykkiä?
Tämä on siis useamman sinkkunaisen kokemus joten ei ehkä (ehkä!) ole henkilökohtaista..
Ja juu, olen kuullut, että jotkut naiset tekee samaa.
Mutta kertokaa mulle mitä tämä porukka edes Tinderissä tekee??

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän saatte mitä ootte tilanneet. Aina valitatte täällä että miehillä on paska aloitukset. Ei riitä, moi eikä miten sun ilta on mennyt, eikä mitään sen tapaista vaan pitäisi keksiä joku satumaisen hyvä aloitus.

Sitten kun täällä kyselee tarkalleen mikä olis se sellainen hyvä aloitus niin tosi hiljaista on. Mutta joo, aina välillä kyllä joku mamma tällä väittää että heti natsasi miehen kanssa, juteltiin tunteja jne. Epäilenpä että johtui vaan siitä miehen mallinaamasta ja se aloitus oli tyyliin mennäänks paneen...

Niinhän se on. Ei aloituksella ole väliä jos on veistoskasvoinen Alfa.

Vierailija
62/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin taata , että se mitä naiset kokee tinderissä on pientä miehiin verrattuna. Tavismiehelle hiton huono paikka. Naisilla tarjontaa liiaksi ja perusmiehille liian vähän. Se vähäinenkin tarjonta on laiha lohtu, kun sillä naisella tinderi jatkaa rullaamista ja ihan pian on taas uusi mies kiinnostavampi. Ei siellä pärjää kuin komeimmat miehet ja heille se onkin kuin candy shop.

Näin sivustaseuraajana kysyn, miten kommenttisi liittyy aloitukseen. Siksikö miehet swaippaavat oikealle mutta eivät kirjoita mitään, koska naisille on tarjontaa liiaksi ja miehille vähän? Mikä ihmeen järki siinä on?

Olet oikeassa , ei kommenttini istu oikein optimaalisesti ketjun aiheeseen .

Yleisellä tasolla ja tinderissä olleena ja siellä itsetuntoon kolhuja saaneena ja pettyneenä vain avauduin. Mjtta on sen verran asian tynkää, että siellä on varmasti muitakin samanlaisia kuin minä olin lopuksi, että kertakaikkiaan tietää, että ei siitä mitään tule. Joku komeampi kiinnodtavampi ehtii aina väliin. Hirveän harva matchi johtaa treffeihin ja treffeistä harva toisiin. Hyvät keskustelut kuihtuu.. kivat hymiöt vaihtuu yksitavuisiin vastauksiin ja sitten loppuu kokonaan.

Tekstistäsi jo paistaakin läpi se, että sinulla on huono itsetunto. Ja itsetuntoa tuollaisessa sovelluksessa oleminen kuitenkin vaatii, sen ettei anna huonojen kokemusten liikaa vaikuttaa itseensä. Olet jo varmaan todennutkin ettei se ole ”sinun paikkasi”. Fiksut sanovat, että kannattaa keskittyä siihen, mikä oikeasti on elämässä hyvää ja sinulle arvokasta. Itse ainakin yhdyn tuohon.

Eipä käy kieltäminen mitä tulee itsetunto asiaan ja luovuin siitä sovelluksesta jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se, että en aloita keskustelua johtuu siitä, että en ehdi.

Niin monta keskustelua on jo käynnissä ja tapaamiset rullaa eri asteilla, että ei vaan enää mahdu.

Olet siis jonossa, mutta jos aloitat keskustelun, vastaan varmasti.

Tämähän se on syynä monen (komean) miehen hiljaisuuteen. Itse näin keskivertomiehenä olin 6kk tinderissä, tulos 20 mätsiä ja laitoin kyllä jokaiselle viestiä sekä koitin saada naista treffeille. Kaverini on taas komea ja urheilullinen mies, niin hänellä mätsejä oli 1200 (näytti minulle puhelimestaan). Kun mätsejä on yli tuhat, niin ei siinä riitä aika viestitellä kaikkien kanssa, vaan sieltä valikoidaan ne kauneimmat naiset, joiden kanssa yritetään päästä treffeille. Joskus darrapanetuksissaan hän lähti kuitenkin netflix&chill-treffeille vähän rumempien kanssa.

Komealle miehelle tinder on kuin karkkikauppa, mistä saa poimia parhaat päältä, keskivertomiehelle jotain aivan muuta.

Vierailija
64/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun jotkut naiset tässäkin ketjussa valittaa että mikseivät niin monet miehet aloita keskustelua. Voin taata, että keskustelun aloittavien naisten määrä on PALJON pienempi.

Vierailija
65/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sfdfsd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kokeilleet tinderiä ja poistaneet puhelimesta. Profiili vain jää jäljelle.

Veikkaan että aika paljon on ihan tätä. Luulevat, että se kuvakkeen poistaminen riittää, mutta tili jää voimaan ja muille näkyviin.

Ööö.. miten niistä voi mätsi tulla.. siis jos vaikka olen vasta mennyt tinderiin...?

Kyllä mä sanoisin, että ne on ihan aktiivisia profiileja. Toiset pelaa pokemon-go:ta, toiset tinderii.

T. Mykkäsokea tindermies.

Hei Mykkäsokea tindermies,

Olisin todella kiitollinen jos avaisit vähän mykkäsokeutesi perusteita. Aidosti kiinnostaa, koska oma ymmärrys ei enää näihin kuvioihin riitä.

Miksi et puhu tai vastaa?

Jos pelaat Tinder-gota, mitä siitä saat?

yt. Kohta luopumassa koko hommasta

Kaikki jutut on jo kerrottu ja kuultu.

En enää naura vitseille en jaksa miettiä iskulauseita.

En ole enää kiinnostunut lähtemään matkoille.

Urheilu ja salisuoritukset kuultu.

Työjutut kuultu.

Opiskelujutut kuultu.

Entiset parisuhdekriisit kuultu.

Paskat tinderkokemukset kuultu.

Poliittiset mielipiteet kuultu.

Ympäristöasiat kuultu.

Lempielokuvat ja sarjat kuultu.

Lempiruoat ja horoskooppien yhteensopivuudet kuultu.

Seksifetissit kuultu.

Erikoiset parisuhdesuuntautumiset kuultu.

Ainoa mitä en ole kuullut: "Hei. Oot mukavan näköinen ja oloinen tyyppi. Saanko pommittaa sua vähän viesteillä, koska mulla on niin paljon asioita joita haluun jakaa ja ymmärrän, että te miehet ootte jo täysin väsyneitä tähän tinderiin. Voisin siis yrittää ottaa onneni omiin käsiin ja iskeä sinut. Saat poistaa minut matcheistä koska haluat mikäli juttuni ovat outoja tai rasittavia."

-Monogaaminen heteronainen.

Ei oikeen enää jaksa jahdata naisia..Se on niin alentavaa touhua. Alkaa tuntumaan, että mieleni on saavuttanut täydellisen sukupuolten välisen tasa-arvon. Tottakai haluaisin elämänkumppanin, mutta kai naisetkin sellaisen haluavat, joten luulisi heidänkin tekevän jotain asian eteen.

Niijoo. Ja ne kahvittelutreffit on pahempaa ku hammaslääkärillä käynti nykyään. Hammaslääkärissä sentään vaan istut paikoilles ja lääkäri poraa.

Kahvitreffeillä tuntuu, että raahaudut paikalle ja mietit, että ei helvetti. Tää elämä on ku "päiväni murmelina". Miks mun pitää taas käydä nää samat keskustelut.

Musta tuntuu, että mä tunnen maailman kaikki naiset, mutta en tunne yhtään ketään.

Netflix&chill on parasta. Siinä kaks tinderiin väsynyttä ihmistä vaan rojahtaa sängynpohjalle koomaamaan. (Mut vaikka miehenä tällaisesta helppoudesta tykkäänki, ni mä silti vähän pelkään naisten puolesta. Ettei vaan käy mitään.) Mut anyway. Tollasilla suoraan netfilx&chill -treffeillä ollaan päästy hyvin juttuun. Mut en enää jaksa niillekään lähteä, ellei matchi oo alle 1km päässä. 

Summa summarum. Tinder yliannostus.

Hyvä kirjoitus, vaikka se kertoo, että pääset "Netflix-treffeille " siitä, että luulut siihen 20% joita varten sovellus käytännössä on. Mutta hyvähän se on kuulla näkemys nokkimisjärjestyksen huipultakin.

Itse roikun jossain siinä rajamaastossa. Ulkonäkö riittää matcheihin, mutta ei "netflix-matcheihin". En niitä ole hakemassakaan, mutta välillä ajatteli, että se olisi edes jotain, verrattuna tähän kahvitreffailuun, joka aina lopulta näivettyy.

Vierailija
66/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte matcheja liian korkeatasoisten miesten kanssa. Nämä tykkäävät "liian monista" ja juttelevat vain parhaiden naisten kanssa. Tykätkää niistä rumista miehistäkin niin voitte saada keskustelua

Vierailija
67/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte matcheja liian korkeatasoisten miesten kanssa. Nämä tykkäävät "liian monista" ja juttelevat vain parhaiden naisten kanssa. Tykätkää niistä rumista miehistäkin niin voitte saada keskustelua

Mutta miksi tykkäisin rumasta miehestä Tinderissä? Jos en haluaisi hänen kanssaan aloittaa suhdetta kuitenkaan. Ja siis nyt en tarkoita tavallista perus-pertsaa, vaan oikeasti jotenkin rumaa tai jotain känniääliökuvaansa käyttävää. (tiedoksi: harva nainen innostuu jostain sekoilukuvasta, jossa mies on sekaisin kuin seinäkello)

Jos ja kun  (naiivina) olen tuolla etsimässä jotain pysyvämpää, tykkään kuvista, joissa mies jollain laila tuntuu kifvalta tai lähestyttävältä. Hottiksia en edes swaippaa oikealle, koska sellaiset eivät minusta taatusti ole kiinnostuneita (en mikään ruma ole, mutta tidnerissä varmasti paljon paremman näköisiä naisia).

Mutta siis ei kai mun tartte tykätä KENESTÄ vaan, jotta saisin jonkun?? öö... Osaan kyllä olla yksinkin ja jos ei ketään kivaa löydy, ei löydy. mutta en ala swaippaamaan jotakuta oikealle vain siksi, että saisin edes jonkun. ei kiitos.

Vierailija
68/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa nähdä vaivaa. Tsekkaan välillä viestit mutta en ole aloitteellinen koska nähty vaiva-saadut tulokset suhde on niin huono.

Vierailija
69/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi tykkäisin rumasta miehestä Tinderissä? Jos en haluaisi hänen kanssaan aloittaa suhdetta kuitenkaan. Ja siis nyt en tarkoita tavallista perus-pertsaa, vaan oikeasti jotenkin rumaa tai jotain känniääliökuvaansa käyttävää. (tiedoksi: harva nainen innostuu jostain sekoilukuvasta, jossa mies on sekaisin kuin seinäkello)

Jos ja kun  (naiivina) olen tuolla etsimässä jotain pysyvämpää, tykkään kuvista, joissa mies jollain laila tuntuu kifvalta tai lähestyttävältä. Hottiksia en edes swaippaa oikealle, koska sellaiset eivät minusta taatusti ole kiinnostuneita (en mikään ruma ole, mutta tidnerissä varmasti paljon paremman näköisiä naisia).

Mutta siis ei kai mun tartte tykätä KENESTÄ vaan, jotta saisin jonkun?? öö... Osaan kyllä olla yksinkin ja jos ei ketään kivaa löydy, ei löydy. mutta en ala swaippaamaan jotakuta oikealle vain siksi, että saisin edes jonkun. ei kiitos.

Voi hitto sentään. Mitä jos kuitenki swaippaisit ne hottikset myös. Anna meiän ite päättää ollanko kiinnostuneita vai ei. Aaaaargh.

Vierailija
70/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tälläisiä tosielämässä.

Vierailija
71/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

moi. Peruspertsahan se tässä on seuraa etsimässä. Ohessa kuva. :D

Vierailija
72/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tälläisiä tosielämässä.

Millaisia?

Mykkäsokeita?

Vierailija
73/73 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voisin kertoa, että kun toistuvasti miettii mitä keksit aina aiotuksesi erikseen jokaiselle naiselle, eikä se lopulta johda mihinkään niin tulee turhautuminen. Sitten ei jaksa enää tehdä keskustelun aloituksia ollenkaan vaikka mätsi tulisikin. Naiset ei keskusteluja koskaan ole aloittaneet omalla kohdalla.

Osalla naisista on ehkä vaikea ymmärtää tätä, jos on itse vain odottamassa niitä miesten aloituksia. Varmaan suurinosa miehistä tekee aloituksia niin paljon, että jossain vaiheessa ei vaan enää jaksa hakata päätä seinään.

Itsekin vain roikun siellä tällä hetkellä mutten ole tehnyt yhtään keskustelun avausta pariin kuukauteen. Ehkä jaksan panostaa taas jossain vaiheessa.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän