Onko meille syntynyt uusi mykkäsokea Tinder-miesten alalahko?
MIKSI nämä miehet ovat Tinderissä jos he eivät puhu mitään?
Eivät aloita keskustelua tai eivät vastaa keskustelunaloitukseen?? Miksi ne swaippailee siellä oikealle mutta mätsin saadessaan ovat kädettömiä, kirjoituskyvyttömiä mykkiä?
Tämä on siis useamman sinkkunaisen kokemus joten ei ehkä (ehkä!) ole henkilökohtaista..
Ja juu, olen kuullut, että jotkut naiset tekee samaa.
Mutta kertokaa mulle mitä tämä porukka edes Tinderissä tekee??
Kommentit (73)
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietoha…
"Estyneestä persoonallisuudesta kärsivä on ja ihmissuhteissaan voimakkaan estoinen. Hän kärsii jatkuvista riittämättömyyden, jännityksen ja epävarmuuden tunteista ja on herkkä arvostelulle ja hylkäämiselle. Sosiaaliset tilanteet ovat vaikeita, koska estynyt ajattelee muiden olevan häntä kohtaan kriittisiä tai väheksyviä. Estyneestä persoonallisuudesta kärsivän läheinen tuttavapiiri on usein suppea, hän kaipaa korostuneesti kiintymystä ja hyväksyntää. Hän on vastahakoinen osallistumaan uusiin toimintoihin, joissa voisi joutua noloihin tilanteisiin. Hän ei halua olla tekemisissä uusien ihmisten kanssa, joiden myötämielisyydestä hän ei ole varma.
Estyneen persoonallisuushäiriön taustalla saattaa olla lapsuusiän itsetuntovaurioita sekä synnynnäisiä luonteenpiirteitä. Yleensä estynyt persoonallisuushäiriö johtaa jonkinlaisiin sopeutumisen tai pärjäämisen vaikeuksiin, mutta sopivassa ympäristössä oireita esiintyy vähemmän tai ei ollenkaan."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mulle diagnosoitiin tällanen. Olis ollu kiva tiedostaa toi homma ennen tinderiä, koska tossa diagnoosissaki lukee: "Sopivassa ympäristössä oireita esiintyy vähemmän tai ei ollenkaan."
Itellä siis mathcejä on kyllä ja suht "komee" ja menestynyt, mut itsetunto ihan romuna.
Ei vaan kestä enää yksiäkään pakkeja, vaikeasti tavoiteltavia, pelaajia tai ghostaamisia.
Ymmärrän kyllä, että monella lukee profiilissaan. "Poika haaveilee. Mies ottaa." Täytyy vaan sanoa, että herran vuonna 2019 toi tollanen "ottaminen" sen ruudun läpi on aika vaikeeta.
En halua kuulostaa katkeralta. Tiedostan, että vika on minun persoonallisuudessani. Hoidan homman kuntoon ja etsin minulle sopivammat piirit ja deittailukultuurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ei tuon sovelluksen kautta voi ketään löytää. 😒
Lopeta se kerman kuoriminen päältä ja laajenna hakukenttää. Komeat miehet sitä saldoa juuri keräilee ja valikoivat mieluisimmat.
Just joo.. ja tyytyäkkö pitäisi? Hah, mielummin yksin. On vaan outoa, miksi niin harva puhuu ja ne jotka puhuu niin lopettaa juttelun tosi nopeasti. Eli ihan vaan tyyliin "moi" keskustelun jälkeen.
Mitä sit valitat täällä, jos olet mieluummin yksin?
Ootko jotenkin yksinkertainen? Sanoin, että olen mielummin yksin, kun jonkun kanssa joka ei mielytä silmää. Vajaata porukkaa taas täällä. Taas sitä sisälukutaitoa kiitos.
Kyllä tuo kertoo sinusta ihan tarpeeksi ihmisenä, kun näet muut sinua alempina ja tyytymisenä. Jätät varmaan miehesi myös, jos ei enää miellytä silmää ja joudut tyytymään tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kerman kuoriminen päältä ja laajenna hakukenttää. Komeat miehet sitä saldoa juuri keräilee ja valikoivat mieluisimmat.
Just joo.. ja tyytyäkkö pitäisi? Hah, mielummin yksin. On vaan outoa, miksi niin harva puhuu ja ne jotka puhuu niin lopettaa juttelun tosi nopeasti. Eli ihan vaan tyyliin "moi" keskustelun jälkeen.
Ootko jotenkin yksinkertainen? Sanoin, että olen mielummin yksin, kun jonkun kanssa joka ei mielytä silmää. Vajaata porukkaa taas täällä. Taas sitä sisälukutaitoa kiitos.
Kyllä tuo kertoo sinusta ihan tarpeeksi ihmisenä, kun näet muut sinua alempina ja tyytymisenä. Jätät varmaan miehesi myös, jos ei enää miellytä silmää ja joudut tyytymään tähän.
Täähän taas on sitten jo ihan oma eri keskustelunsa - kuka kelpaa ja kenelle.
Tinder ON ikävä kyllä ulkonäköön perustuva sovellus enkä itse ainakaan swaippaa oikealle tyyppiä, joka ei jollain lailla kipinää sytyttele. Joillakin voi tosin olla kiva teksti ja se saattaa kumota ei-välttämättä-niin-hotin ulkonäön.
Mutta monella on pelkkä maisema tai FBn yleisprofiilikuva eikä tekstiä.. mitä NE tyypit luulee saavuttavansa siellä?
Itse olen myös mieluummin yksin kuin tyytyisin johonkin kompromissiin, eli että ottaisin kenet vaan, jotta en ole yksin. Ei kai sitä suhdetta haluta hinnalla millä hyvänsä, kenen kanssa tahansa, kunhan olisi JOKU. Ei, sitten olen ihan tyytyväisenä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kokeilleet tinderiä ja poistaneet puhelimesta. Profiili vain jää jäljelle.
Veikkaan että aika paljon on ihan tätä. Luulevat, että se kuvakkeen poistaminen riittää, mutta tili jää voimaan ja muille näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ON ikävä kyllä ulkonäköön perustuva sovellus enkä itse ainakaan swaippaa oikealle tyyppiä, joka ei jollain lailla kipinää sytyttele. Joillakin voi tosin olla kiva teksti ja se saattaa kumota ei-välttämättä-niin-hotin ulkonäön.
Mutta monella on pelkkä maisema tai FBn yleisprofiilikuva eikä tekstiä.. mitä NE tyypit luulee saavuttavansa siellä?Itse olen myös mieluummin yksin kuin tyytyisin johonkin kompromissiin, eli että ottaisin kenet vaan, jotta en ole yksin. Ei kai sitä suhdetta haluta hinnalla millä hyvänsä, kenen kanssa tahansa, kunhan olisi JOKU. Ei, sitten olen ihan tyytyväisenä yksin.
Ehkä se on joku tosi hyvä yksilö, joka ei halua esiintyä omalla naamallaan.
Vähän niinkuin sammakko joka muuttui prinssiksi. Tietää, että kuvallisella profiiliillaan saisi liikaa pinnallisia matchejä. Etsii aitoa rakkautta. Tahtoo pintaa syvemmälle ja palkitsee rehellisen, aidon ja ystävällisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta monella on pelkkä maisema tai FBn yleisprofiilikuva eikä tekstiä.. mitä NE tyypit luulee saavuttavansa siellä?Itse olen myös mieluummin yksin kuin tyytyisin johonkin kompromissiin, eli että ottaisin kenet vaan, jotta en ole yksin. Ei kai sitä suhdetta haluta hinnalla millä hyvänsä, kenen kanssa tahansa, kunhan olisi JOKU. Ei, sitten olen ihan tyytyväisenä yksin.
Ehkä se on joku tosi hyvä yksilö, joka ei halua esiintyä omalla naamallaan.
Vähän niinkuin sammakko joka muuttui prinssiksi. Tietää, että kuvallisella profiiliillaan saisi liikaa pinnallisia matchejä. Etsii aitoa rakkautta. Tahtoo pintaa syvemmälle ja palkitsee rehellisen, aidon ja ystävällisen naisen.
Kyllä se vaan on niin, että yleensä se maisemakuvalla esiintyvä on joko varattu tai muuten vaan utelias kyttääjä. Olen kokeillut.
Joskus eli harvoin saattaa tulla vastaan tällainen ujo naamaton, mutta yleensä profiilitekstissä mainittu miksi näin.
Anteeksi näin insinöörimäinen näkemys, mutta oletteko kuulleet koskaan sanaa joukko-oppi. Meille 80-luvun lapsille opetettiin sitä jo ala-asteella. Jos otetaan yksi joukko miehet, josta leikataan pienempi joukko, joka on a)kirjoittanut mielenkiintoisen tekstin tinderiin, b)on puhelias ja aloitekykyinen ja c)on kovasti silmää miellyttävä. Olettaisin että suurin osa naisista on kokemuksensa perusteella sitä mieltä että kyseessä on hyvin pieni osa tinderissä olevista miehistä. Mitäpä luulette kuinka kauan tämmöinen mies viihtyy tinderissä jos hänellä on vakaana aikomuksena pariutua? Toisaalta miehetkin on todennu että naisilla tahtoo olla niin paljon matcheja että joutuu monelle avaamaan keskustelun ennen kuin saa sellaisen matchin joka vastaa, eli niitä matcheja pitää olla tämän vuoksi paljon. Koskaan ei kuitenkaan voi tietää kuka alkaa keskustelemaan, joten niitä keskustelun aloituksia tulee heitettyä illan aikana useita. Toisella matchilla voi mennä vastaamiseen muutama minuutti ja toisella useampia päiviä. Jos keskustelu on jo lähtenyt käyntiin tämän heti vastanneen kanssa, niin mielenkiinto vastata tälle myöhemmin vastanneelle on paljon pienempi. Tinderissä tulee kyllä raakasti esille se, että mitä mielenkiintoisempi tyyppi, niin sitä enemmän hänellä on halutessaan matcheja ja sitä epätodennäköisemmin hän sinulle vastaa. Varsinkin jos on "Minä en ole koskaan tyytynyt!" asenteella liikenteessä, niin on varauduttava siihen, että kilpailu on kovaa ja matcheilla olisi paljon muitakin ottajia. Se on kuin entisaikaan opiskeluasuntoa etsiessä. Kaikki toivoivat sitä yksiötä keskustassa, mutta se 397. varasija ei hirveästi talvipakkasella lämmitä, vaan joidenki oli vaan asuttava soluissa. Sitten jos se soluasuminen ei kiinnosta, niin en minä jaksa hirveästi kuunnella valitusta siitä kuinka kylmä on nukkua lumihangessa, kun se tuntuu minusta itseaiheutetulta ongelmalta. Samanlainen fiilis minulla tulee näistä jotka sanovat että heistä on tykännyt 2000, mutta match oli vain 40:n parhaan kanssa ja valituksen aiheena on että he ovat joutuneet kaikkien kohdalla varasijalle. Ongelmaan on olemassa ratkaisu, mutta on vain itsestä kiinni näkeekö sitä mahdollisena.
sfdfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika paljon on ihan tätä. Luulevat, että se kuvakkeen poistaminen riittää, mutta tili jää voimaan ja muille näkyviin.
Ööö.. miten niistä voi mätsi tulla.. siis jos vaikka olen vasta mennyt tinderiin...?
Vierailija kirjoitti:
sfdfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö.. miten niistä voi mätsi tulla.. siis jos vaikka olen vasta mennyt tinderiin...?
Kyllä mä sanoisin, että ne on ihan aktiivisia profiileja. Toiset pelaa pokemon-go:ta, toiset tinderii.
T. Mykkäsokea tindermies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sfdfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sanoisin, että ne on ihan aktiivisia profiileja. Toiset pelaa pokemon-go:ta, toiset tinderii.
Hei Mykkäsokea tindermies,
Olisin todella kiitollinen jos avaisit vähän mykkäsokeutesi perusteita. Aidosti kiinnostaa, koska oma ymmärrys ei enää näihin kuvioihin riitä.
Miksi et puhu tai vastaa?
Jos pelaat Tinder-gota, mitä siitä saat?
yt. Kohta luopumassa koko hommasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sfdfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin todella kiitollinen jos avaisit vähän mykkäsokeutesi perusteita. Aidosti kiinnostaa, koska oma ymmärrys ei enää näihin kuvioihin riitä.
Eiköhän tuo mykkäsokea jo vastannutkin. Tinder on vain ajankulua ja hetkellistä virtuaalijännitystä tuova peli. Ymmärretty.
siis mä ainakin vaan masturboin kaikille matcheille. on kuumaa kun tulee matchi mimmistä nii tietää heti et kelpaisin sänkyyn ja sitten masturboin ja katson naisen kuvia ja ajattelen sitä :)
itse seksi tai tutustuminen ei kiinnosta yhtään.
Omalla kohdallani se, että en aloita keskustelua johtuu siitä, että en ehdi.
Niin monta keskustelua on jo käynnissä ja tapaamiset rullaa eri asteilla, että ei vaan enää mahdu.
Olet siis jonossa, mutta jos aloitat keskustelun, vastaan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sfdfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jutut on jo kerrottu ja kuultu.
En enää naura vitseille en jaksa miettiä iskulauseita.
En ole enää kiinnostunut lähtemään matkoille.
Urheilu ja salisuoritukset kuultu.
Työjutut kuultu.
Opiskelujutut kuultu.
Entiset parisuhdekriisit kuultu.
Paskat tinderkokemukset kuultu.
Poliittiset mielipiteet kuultu.
Ympäristöasiat kuultu.
Lempielokuvat ja sarjat kuultu.
Lempiruoat ja horoskooppien yhteensopivuudet kuultu.
Seksifetissit kuultu.
Erikoiset parisuhdesuuntautumiset kuultu.
Ainoa mitä en ole kuullut: "Hei. Oot mukavan näköinen ja oloinen tyyppi. Saanko pommittaa sua vähän viesteillä, koska mulla on niin paljon asioita joita haluun jakaa ja ymmärrän, että te miehet ootte jo täysin väsyneitä tähän tinderiin. Voisin siis yrittää ottaa onneni omiin käsiin ja iskeä sinut. Saat poistaa minut matcheistä koska haluat mikäli juttuni ovat outoja tai rasittavia."
-Monogaaminen heteronainen.
Ei oikeen enää jaksa jahdata naisia..Se on niin alentavaa touhua. Alkaa tuntumaan, että mieleni on saavuttanut täydellisen sukupuolten välisen tasa-arvon. Tottakai haluaisin elämänkumppanin, mutta kai naisetkin sellaisen haluavat, joten luulisi heidänkin tekevän jotain asian eteen.
Niijoo. Ja ne kahvittelutreffit on pahempaa ku hammaslääkärillä käynti nykyään. Hammaslääkärissä sentään vaan istut paikoilles ja lääkäri poraa.
Kahvitreffeillä tuntuu, että raahaudut paikalle ja mietit, että ei helvetti. Tää elämä on ku "päiväni murmelina". Miks mun pitää taas käydä nää samat keskustelut.
Musta tuntuu, että mä tunnen maailman kaikki naiset, mutta en tunne yhtään ketään.
Netflix&chill on parasta. Siinä kaks tinderiin väsynyttä ihmistä vaan rojahtaa sängynpohjalle koomaamaan. (Mut vaikka miehenä tällaisesta helppoudesta tykkäänki, ni mä silti vähän pelkään naisten puolesta. Ettei vaan käy mitään.) Mut anyway. Tollasilla suoraan netfilx&chill -treffeillä ollaan päästy hyvin juttuun. Mut en enää jaksa niillekään lähteä, ellei matchi oo alle 1km päässä.
Summa summarum. Tinder yliannostus.
Vierailija kirjoitti:
Ihme myös, että miehet (välillä, mutta harvoin) kysyvät jotain, mutta sitten ekan tai tokan vastauksen jälkeen eivät enää kirjoitakkaan mitään. Vaikka kysyisi itse takaisin jotain... niin omituista. Miksi kysyä edes "mitä kuuluu" jos ei kiinnosta kuitenkaan jutella.
Usein (mitä olen miesvaltaisia keskustelualustoja seurannut) "ongelma" kuuluu olevan siinä, että moni mies kyllästyy huomattavasti nopeammin, jos nainen vastaileekin ihan arkisesti eikä flirttaillen, eikä mies saa johdateltua keskustelua seksuaalisille urille.
Moni on kyllä ottanut onkeensa siitä, etteivät naiset useinkaan tykkää, jos jo keskustelunavaus kuuluu "reh röh mites ois noi makuuhuonehommat?" – mutta naisen jokaista sanaa kytätäänkin sitten silmä kovana, josko jostain sanankäänteestä kuitenkin saisi väännettyä "flirttailevan, pikkutuhman vitsin ;)".
Onhan se vähän hölmöä, mutta moni mies todella "pettyy", jos naisen kuulumiset ovatkin luokkaa "vähän väsyttää, pyörähdin töiden jälkeen vanhempien luona kahvilla, mutta vielä pitäisi jaksaa kokata ja naputella muutamat sähköpostit :/".
Sitähän saatte mitä ootte tilanneet. Aina valitatte täällä että miehillä on paska aloitukset. Ei riitä, moi eikä miten sun ilta on mennyt, eikä mitään sen tapaista vaan pitäisi keksiä joku satumaisen hyvä aloitus.
Sitten kun täällä kyselee tarkalleen mikä olis se sellainen hyvä aloitus niin tosi hiljaista on. Mutta joo, aina välillä kyllä joku mamma tällä väittää että heti natsasi miehen kanssa, juteltiin tunteja jne. Epäilenpä että johtui vaan siitä miehen mallinaamasta ja se aloitus oli tyyliin mennäänks paneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme myös, että miehet (välillä, mutta harvoin) kysyvät jotain, mutta sitten ekan tai tokan vastauksen jälkeen eivät enää kirjoitakkaan mitään. Vaikka kysyisi itse takaisin jotain... niin omituista. Miksi kysyä edes "mitä kuuluu" jos ei kiinnosta kuitenkaan jutella.
Usein (mitä olen miesvaltaisia keskustelualustoja seurannut) "ongelma" kuuluu olevan siinä, että moni mies kyllästyy huomattavasti nopeammin, jos nainen vastaileekin ihan arkisesti eikä flirttaillen, eikä mies saa johdateltua keskustelua seksuaalisille urille.
Moni on kyllä ottanut onkeensa siitä, etteivät naiset useinkaan tykkää, jos jo keskustelunavaus kuuluu "reh röh mites ois noi makuuhuonehommat?" – mutta naisen jokaista sanaa kytätäänkin sitten silmä kovana, josko jostain sanankäänteestä kuitenkin saisi väännettyä "flirttailevan, pikkutuhman vitsin ;)".
Onhan se vähän hölmöä, mutta moni mies todella "pettyy", jos naisen kuulumiset ovatkin luokkaa "vähän väsyttää, pyörähdin töiden jälkeen vanhempien luona kahvilla, mutta vielä pitäisi jaksaa kokata ja naputella muutamat sähköpostit :/".
Ok. No tämä kyllä vahvistaa käsitystäni että eihän miehillä ole mielessä muuta kuin se mikä Matti Nykäselläkin.
Kiitos ja amen. (Välillä jo luulin että se Ei aina pidäkään paikkaansa.)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän saatte mitä ootte tilanneet. Aina valitatte täällä että miehillä on paska aloitukset. Ei riitä, moi eikä miten sun ilta on mennyt, eikä mitään sen tapaista vaan pitäisi keksiä joku satumaisen hyvä aloitus.
Sitten kun täällä kyselee tarkalleen mikä olis se sellainen hyvä aloitus niin tosi hiljaista on. Mutta joo, aina välillä kyllä joku mamma tällä väittää että heti natsasi miehen kanssa, juteltiin tunteja jne. Epäilenpä että johtui vaan siitä miehen mallinaamasta ja se aloitus oli tyyliin mennäänks paneen...
En mä valita MOI -aloituksesta. Vaan siitä, että sitä MOIta seuraa hiljaisuus.
Pysyvä. Vaikka vastaisin.
Vastaan siis aina kaikkiin aloituksiin, mutta miehet ne on niitä jotka hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin taata , että se mitä naiset kokee tinderissä on pientä miehiin verrattuna. Tavismiehelle hiton huono paikka. Naisilla tarjontaa liiaksi ja perusmiehille liian vähän. Se vähäinenkin tarjonta on laiha lohtu, kun sillä naisella tinderi jatkaa rullaamista ja ihan pian on taas uusi mies kiinnostavampi. Ei siellä pärjää kuin komeimmat miehet ja heille se onkin kuin candy shop.
Näin sivustaseuraajana kysyn, miten kommenttisi liittyy aloitukseen. Siksikö miehet swaippaavat oikealle mutta eivät kirjoita mitään, koska naisille on tarjontaa liiaksi ja miehille vähän? Mikä ihmeen järki siinä on?
Olet oikeassa , ei kommenttini istu oikein optimaalisesti ketjun aiheeseen .
Yleisellä tasolla ja tinderissä olleena ja siellä itsetuntoon kolhuja saaneena ja pettyneenä vain avauduin. Mjtta on sen verran asian tynkää, että siellä on varmasti muitakin samanlaisia kuin minä olin lopuksi, että kertakaikkiaan tietää, että ei siitä mitään tule. Joku komeampi kiinnodtavampi ehtii aina väliin. Hirveän harva matchi johtaa treffeihin ja treffeistä harva toisiin. Hyvät keskustelut kuihtuu.. kivat hymiöt vaihtuu yksitavuisiin vastauksiin ja sitten loppuu kokonaan.
hei sulla sentään ON keskusteluja :D
Mutta ei KUKAAN mies aloita tai vastaa aloitukseen. En siis pääse edes keskustelemaan, saati sitten pettymään treffeille!!
Enkä ihan mikään ämpäriruma ole, ja mätsejä siis tulee, eli .. jaa.. en tiedä mikä mättää :DJa tuskin aloitat itse yhtään? Ja enää en siis ole kiusaamassa itseäni siellä. Saihan sitä keskustelua kun oli se tirehtööri joka aloitti ja pyöritti koko hommaa.
Negatiivisuuden kierre valitsee siellä ,Kyynistyminenkin ja siellä roikuin itsekin liian pitkään vaikka olin jo huomannut, ettei mikään johda mihinkään. Ajankäyttö ei ole missään suhteessa siitä saatuun "hyötyyn". En siis vertaa ketään "hyödykkeeksi" ja osoittakaa kerran kun suuruutenne ihmisinä, älkääkä tarttui yhteen sanaan, millä en tarkoita mitään esineellistävää.
Sisälukutaidossasi on parantamisen varaa: sanoin "tai vastaa aloitukseen"
Eli ihan sama odotanko aloitusta tai aloitan, lopputulos on sama, mykkiä miehiä.
Olet oikeassa, jäi huomaamatta kohta: "tai vastaa aloitukseen". Anteeksi siitä.
Oman kokemukseni mukaan sellaiseen vastaamattomuuteen ei kertakaikkiaan ole varaa miehillä. Tai sitten se, että roikutaan siellä enäö tavan vuoksi, kun tietää että ei mikään hyvältäkään vaikuttava juttu vain johda muuhun kuin pettymykseen.
Osa nykyään lataa sovelluksen vain kun panettaa, hankkivat sen panoseuran ja unohtavat sovelluksen kunnes taas panettaa. Silloin luodaan uusi profiili ja sama kierros uusiksi.