Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meille syntynyt uusi mykkäsokea Tinder-miesten alalahko?

Vierailija
18.01.2019 |

MIKSI nämä miehet ovat Tinderissä jos he eivät puhu mitään?
Eivät aloita keskustelua tai eivät vastaa keskustelunaloitukseen?? Miksi ne swaippailee siellä oikealle mutta mätsin saadessaan ovat kädettömiä, kirjoituskyvyttömiä mykkiä?
Tämä on siis useamman sinkkunaisen kokemus joten ei ehkä (ehkä!) ole henkilökohtaista..
Ja juu, olen kuullut, että jotkut naiset tekee samaa.
Mutta kertokaa mulle mitä tämä porukka edes Tinderissä tekee??

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin taata , että se mitä naiset kokee tinderissä on pientä miehiin verrattuna. Tavismiehelle hiton huono paikka. Naisilla tarjontaa liiaksi ja perusmiehille liian vähän. Se vähäinenkin tarjonta on laiha lohtu, kun sillä naisella tinderi jatkaa rullaamista ja ihan pian on taas uusi mies kiinnostavampi. Ei siellä pärjää kuin komeimmat miehet ja heille se onkin kuin candy shop.

Näin sivustaseuraajana kysyn, miten kommenttisi liittyy aloitukseen. Siksikö miehet swaippaavat oikealle mutta eivät kirjoita mitään, koska naisille on tarjontaa liiaksi ja miehille vähän? Mikä ihmeen järki siinä on?

Olet oikeassa , ei kommenttini istu oikein optimaalisesti ketjun aiheeseen .

Yleisellä tasolla ja tinderissä olleena ja siellä itsetuntoon kolhuja saaneena ja pettyneenä vain avauduin. Mjtta on sen verran asian tynkää, että siellä on varmasti muitakin samanlaisia kuin minä olin lopuksi, että kertakaikkiaan tietää, että ei siitä mitään tule. Joku komeampi kiinnodtavampi ehtii aina väliin. Hirveän harva matchi johtaa treffeihin ja treffeistä harva toisiin. Hyvät keskustelut kuihtuu.. kivat hymiöt vaihtuu yksitavuisiin vastauksiin ja sitten loppuu kokonaan.

hei sulla sentään ON keskusteluja :D

Mutta ei KUKAAN mies aloita tai vastaa aloitukseen. En siis pääse edes keskustelemaan, saati sitten pettymään treffeille!!

Enkä ihan mikään ämpäriruma ole, ja mätsejä siis tulee, eli .. jaa.. en tiedä mikä mättää :D

Ja tuskin aloitat itse yhtään? Ja enää en siis ole kiusaamassa itseäni siellä. Saihan sitä keskustelua kun oli se tirehtööri joka aloitti ja pyöritti koko hommaa.

Negatiivisuuden kierre valitsee siellä ,Kyynistyminenkin ja siellä roikuin itsekin liian pitkään vaikka olin jo huomannut, ettei mikään johda mihinkään. Ajankäyttö ei ole missään suhteessa siitä saatuun "hyötyyn". En siis vertaa ketään "hyödykkeeksi" ja osoittakaa kerran kun suuruutenne ihmisinä, älkääkä tarttui yhteen sanaan, millä en tarkoita mitään esineellistävää.

Vierailija
22/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kokeilleet tinderiä ja poistaneet puhelimesta. Profiili vain jää jäljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin hiukan surullisena tätä Tinderin kehitystä (?). Siis oletan, että aiemmin siellä on ollut keskusteluja ja kohtaamisia.

Kun ei hirveästi jää enää mitään paikka missä sähköisesti tavata ketään. Kapakoissa en juokse eikä harrastuksia ole sellaisia että kehenkään törmäisi eikä kadulla tai hississä kukaan kompastu eteen. Asun syrjäseudulla joten ei pahemmin livenä ihmisiä näe.

Onhan noita treffisivustoja, mutta sielläkin alkaa tämä outo hiljaisuus tai pelien pelaaminen olla arkipäivää.

Jos online maailmasta haluaa jotain kiinnostavaa löytää, ei taida enää olla mitään paikkaa mistä etsiä?

Olen samassa tilanteessa On yksiköltä kuten sinä ja uskallan sanoa minä, että ei jaksa näitä pelejä ja todella kylmää kyytiä. Sellainen se vain on. Harvoin onnistuu siinä todennäköisyyslotosa, että sattuu matchaamäön kaksi vilpitöntä ja kyynistymätöntä ihmisten . Sen Se vaati onnistuakseen. Jos toinen on jo oppinut online-tavoille, on se jo niitti koko hommalle.

Vierailija
24/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Ei tuon sovelluksen kautta voi ketään löytää. 😒

Vierailija
25/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku täällä sanonut kavereineen "pelaavansa" (?) tinderiä niin, että swaippaa kaikki miehet/naiset ja katsoo vaan sitten montako matchia tulee. Varmaan näitä pelaajia nuo mykät.

Tämä, moni mieshän on myöntänyt tekevänsä juuri näin "maksimoidakseen voitot" ja sitten vain jälkeenpäin poistaa kontakteista ns. "jämäpalat".

Vaan kun eivät poista niitä "jämäpaloja" vaan jättävät ne sinne roikkumaan.

Niin mitä sitten? Onko se jotenkin sinulta pois? Anna toisten pelata miten tahtovat ja keskity sinä omaan toimintaasi.

Vierailija
26/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Tinder joutaisi hevon kuuseen

Ei paljon häiritse kun ei käytä sitä.

Vierailija
27/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se kerman kuoriminen päältä ja laajenna hakukenttää. Komeat miehet sitä saldoa juuri keräilee ja valikoivat mieluisimmat.

Vierailija
28/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme myös, että miehet (välillä, mutta harvoin) kysyvät jotain, mutta sitten ekan tai tokan vastauksen jälkeen eivät enää kirjoitakkaan mitään. Vaikka kysyisi itse takaisin jotain... niin omituista. Miksi kysyä edes "mitä kuuluu" jos ei kiinnosta kuitenkaan jutella.

Vierailija
29/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se kerman kuoriminen päältä ja laajenna hakukenttää. Komeat miehet sitä saldoa juuri keräilee ja valikoivat mieluisimmat.

Just joo.. ja tyytyäkkö pitäisi? Hah, mielummin yksin. On vaan outoa, miksi niin harva puhuu ja ne jotka puhuu niin lopettaa juttelun tosi nopeasti. Eli ihan vaan tyyliin "moi" keskustelun jälkeen.

Vierailija
30/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme myös, että miehet (välillä, mutta harvoin) kysyvät jotain, mutta sitten ekan tai tokan vastauksen jälkeen eivät enää kirjoitakkaan mitään. Vaikka kysyisi itse takaisin jotain... niin omituista. Miksi kysyä edes "mitä kuuluu" jos ei kiinnosta kuitenkaan jutella.

Mitä mahdat itse vastailla? Minä en jaksa tuhlata aikaani tuppisuiden kanssa, vaan siirryn seuraavaan.

Vierailija
31/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin taata , että se mitä naiset kokee tinderissä on pientä miehiin verrattuna. Tavismiehelle hiton huono paikka. Naisilla tarjontaa liiaksi ja perusmiehille liian vähän. Se vähäinenkin tarjonta on laiha lohtu, kun sillä naisella tinderi jatkaa rullaamista ja ihan pian on taas uusi mies kiinnostavampi. Ei siellä pärjää kuin komeimmat miehet ja heille se onkin kuin candy shop.

Näin sivustaseuraajana kysyn, miten kommenttisi liittyy aloitukseen. Siksikö miehet swaippaavat oikealle mutta eivät kirjoita mitään, koska naisille on tarjontaa liiaksi ja miehille vähän? Mikä ihmeen järki siinä on?

Yleisellä tasolla ja tinderissä olleena ja siellä itsetuntoon kolhuja saaneena ja pettyneenä vain avauduin. Mjtta on sen verran asian tynkää, että siellä on varmasti muitakin samanlaisia kuin minä olin lopuksi, että kertakaikkiaan tietää, että ei siitä mitään tule. Joku komeampi kiinnodtavampi ehtii aina väliin. Hirveän harva matchi johtaa treffeihin ja treffeistä harva toisiin. Hyvät keskustelut kuihtuu.. kivat hymiöt vaihtuu yksitavuisiin vastauksiin ja sitten loppuu kokonaan.

hei sulla sentään ON keskusteluja :D

Mutta ei KUKAAN mies aloita tai vastaa aloitukseen. En siis pääse edes keskustelemaan, saati sitten pettymään treffeille!!

Enkä ihan mikään ämpäriruma ole, ja mätsejä siis tulee, eli .. jaa.. en tiedä mikä mättää :D

Ja tuskin aloitat itse yhtään? Ja enää en siis ole kiusaamassa itseäni siellä. Saihan sitä keskustelua kun oli se tirehtööri joka aloitti ja pyöritti koko hommaa.

Negatiivisuuden kierre valitsee siellä ,Kyynistyminenkin ja siellä roikuin itsekin liian pitkään vaikka olin jo huomannut, ettei mikään johda mihinkään. Ajankäyttö ei ole missään suhteessa siitä saatuun "hyötyyn". En siis vertaa ketään "hyödykkeeksi" ja osoittakaa kerran kun suuruutenne ihmisinä, älkääkä tarttui yhteen sanaan, millä en tarkoita mitään esineellistävää.

Sisälukutaidossasi on parantamisen varaa: sanoin "tai vastaa aloitukseen"

Eli ihan sama odotanko aloitusta tai aloitan, lopputulos on sama, mykkiä miehiä.

Vierailija
32/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.. ja tyytyäkkö pitäisi? Hah, mielummin yksin. On vaan outoa, miksi niin harva puhuu ja ne jotka puhuu niin lopettaa juttelun tosi nopeasti. Eli ihan vaan tyyliin "moi" keskustelun jälkeen.

Mitä sit valitat täällä, jos olet mieluummin yksin?

Vierailija
33/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahdat itse vastailla? Minä en jaksa tuhlata aikaani tuppisuiden kanssa, vaan siirryn seuraavaan.

Mies: Hei, mitä kuuluu?

Minä: Mitäpä tässä, saunaa lämmittelen. Mitäpä sinne päin?

Hiljaisuus.

Vierailija
34/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät aloita keskustelua tai eivät vastaa keskustelunaloitukseen?? Miksi ne swaippailee siellä oikealle mutta mätsin saadessaan ovat kädettömiä, kirjoituskyvyttömiä mykkiä?

Tämä on siis useamman sinkkunaisen kokemus joten ei ehkä (ehkä!) ole henkilökohtaista..

Sinä tai kaverisi vain ei herätä heidän kiinnostustaan. Ei sen ihmeellisempää.

Vierailija
35/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne laittaa, ketkä ovat kiinnostuneita. Jos ne tykkää sadasta naisesta, ne viestii sille mielenkiintoisimmalle, mikä ongelma tässä on? Ei se ole mitään henkilökohtaista. Mä en aloita keskustelua enää, koska heti kun olen aloittanut niin mies joko ei vastaa, tai sitten juttu lysähtää. Ei niitä kannata siellä hännystellä, kiinnostunut mies kirjoittaa AINA itse ensin.

En mä edes halua miestä, jota MUN pitää jallittaa. Mä itse tykkään aika harvasta, joten mun kohdalla on helppoa vastailla hetken vaikka kaikille. Mutta miehet tykkäävät useammista, jopa ei-kiinnostavista näteistä naisista, ihan vaan kokeillakseen ja boostatakseen itsetuntoaan.

t. yks nainen vaan

Vierailija
36/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sit valitat täällä, jos olet mieluummin yksin?

Ootko jotenkin yksinkertainen? Sanoin, että olen mielummin yksin, kun jonkun kanssa joka ei mielytä silmää. Vajaata porukkaa taas täällä. Taas sitä sisälukutaitoa kiitos.

Vierailija
37/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin hiukan surullisena tätä Tinderin kehitystä (?). Siis oletan, että aiemmin siellä on ollut keskusteluja ja kohtaamisia.

Kun ei hirveästi jää enää mitään paikka missä sähköisesti tavata ketään. <B>Kapakoissa en juokse</B> eikä harrastuksia ole sellaisia että kehenkään törmäisi eikä kadulla tai hississä kukaan kompastu eteen. Asun syrjäseudulla joten ei pahemmin livenä ihmisiä näe.

Onhan noita treffisivustoja, mutta sielläkin alkaa tämä outo hiljaisuus tai pelien pelaaminen olla arkipäivää.

Jos online maailmasta haluaa jotain kiinnostavaa löytää, ei taida enää olla mitään paikkaa mistä etsiä?

Tätä sainkin idean, että miksi kapakoissa ei järjestetä juoksukilpailuja? Jossain isossa ravintolassa mahtuisi hyvinkin juoksemaan sisätiloissa 60m pikajuoksua, tai sitten maastojuoksua parven kautta kiertäen. Voisi olla yllättävänkin suosittua.

Vierailija
38/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstistäsi jo paistaakin läpi se, että sinulla on huono itsetunto. Ja itsetuntoa tuollaisessa sovelluksessa oleminen kuitenkin vaatii, sen ettei anna huonojen kokemusten liikaa vaikuttaa itseensä. Olet jo varmaan todennutkin ettei se ole ”sinun paikkasi”. Fiksut sanovat, että kannattaa keskittyä siihen, mikä oikeasti on elämässä hyvää ja sinulle arvokasta. Itse ainakin yhdyn tuohon.

Vierailija
39/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tai kaverisi vain ei herätä heidän kiinnostustaan. Ei sen ihmeellisempää.

Tämä on toki erittäin mahdollista.

Harmi.

Vierailija
40/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne laittaa, ketkä ovat kiinnostuneita. Jos ne tykkää sadasta naisesta, ne viestii sille mielenkiintoisimmalle, mikä ongelma tässä on? Ei se ole mitään henkilökohtaista. Mä en aloita keskustelua enää, koska heti kun olen aloittanut niin mies joko ei vastaa, tai sitten juttu lysähtää. Ei niitä kannata siellä hännystellä, kiinnostunut mies kirjoittaa AINA itse ensin.

En mä edes halua miestä, jota MUN pitää jallittaa. Mä itse tykkään aika harvasta, joten mun kohdalla on helppoa vastailla hetken vaikka kaikille. Mutta miehet tykkäävät useammista, jopa ei-kiinnostavista näteistä naisista, ihan vaan kokeillakseen ja boostatakseen itsetuntoaan.

t. yks nainen vaan

Itse olen kokeillut sekä että -taktiikkaa.

Joskus olen aloittamatta keskustelua ja odottanut miesten aloittavan. Eivät ole aloittaneet. Eivät kyllä poista mätsiäkään. (ja nämä sellaisia, joilla saattaa lukea profiilissa, että haluavat nimenomaan, että jutellaan).

Sitten joskus testaan laittamalla keskustelunaloituksen jokaiselle mätsille.

Eivät vastaa, tai vastaavat yhdellä lauseella ja sen jälkeen hiljenevät.

Lopputulos sama kuin aloittajalla eli hiljainen on miessukupuoli Tinderissä kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi