olenko miehelle pelkkä lelu?
Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?
Kommentit (109)
Hyvin huomaa, että nainen leimataan heti, jos ei ole samanlainen tai ei halua sitä samaa, kuin mitä rakkausromaaneissa kuvaillaan.
Ihanne on sellainen hyvin yksinkertainen nainen, joka kokee velvollisuudentuntoa, ja kiitollisena antaa miehen koskettaa myös vasten naisen tahtoa, koska pelkää muuten jäävänsä vanhaksipiiaksi? :D Tosi modernia.:D Siitä se hyvä suhde syntyy, kun antaa vain miehen häärätä, ei sen tarvi naisen mielipiteistä tietää mitään. Ja jos ne ovat vääriä tuntemuksia ja mielipiteitä, niin aina löytyy elokuvahahmo esimerkiksi, johon voi verrata ja pelotella, että nyt olet sitten se Justiina tms
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessa ainakin on kyse siitä, että perunen kuoriminen EI ole tärkeää eikä mielekästä, olo on turhautunut ja haluan hommasta nopeasti eroon. Tästä seuraa, että mielentilani ei ole vastaanottavainen hellyydenosoituksille.
Sen sijaan rentoutuneessa mielentilassa olen valmis molemminpuolisiin hellyydenosoituksiin. Enkä kertakaikkiaan suostu uskomaan, että olen viallinen ihminen, kun haluan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan.
Toivottavasti rentoudut joku päivä ja pääset noista turhista turhautuneista mielentiloista eroon?
Oli se mitä tahansa, mutta onko se sen arvoista? Mieti sitä toiseen kertaan...
"Joskus pistää oikein vihaksi kun joku Justiina ja riivinrauta on jonkun kivan ja empaattisen miehen kanssa.
Ja sitten taas kiva ja lämmin nainen jöröjukan ja tönkkösuolatun miehen kanssa."
Hyvä yritys kuulostaa tasapuoliselta. Jotenkin tulee silti mielikuva, ettei sulla paljoa säälitä joku kiva ja lämmin nainen yhtä lailla.
Mä aloin miettiä, että mahdatko edes itse olla miten kiva ja lämmin? Jotenkin nuo sun sanankäänteet millä tuomitset naisia, ja miehiäkin sikäli kun tasapuolisuuden vuoksi myös koitit haukkua, jotka eivät ole kuten sinun ihannemaailmassa, niin melko kylmältä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen yrittää piristää teidän parisuhdetta ja toinen kokee sen ongelmaksi.
Vastaus: keskustelkaa!
Juurihan tästä keskustellaan av:lla
Olen vain ihmetellyt miksi joku kokee miehensä kosketuksen vastentahtoiseksi?
Toki oletan, että molemmat haluavat kosketusta.
Kun mies lähestyy niin se tuntuu kivalta, paljon kivemmalla kuin perunat.
Sitähän minä ajattelen, että jos rakastan miestäni niin mieluummin hiplaan häntä ja jätän ne perunat ilomielin hetkeksi.
Ei ole siis vastentahtoista vaan koska se on mukavaa.
Mutta monella ei se olekaan näköjään mukavaa kun mies koskee.
Joskus on myös niin, että joskus keksii kaikenlaista puuhaa ja työtä, ettei tarvitse olla lähellä.
Joko tietoisesti tai alitajuisesti.
Selittää, että nyt on niin kiire, ettei millään....
Jos ap pakottaisi miehensä istumaan sohvalla katsomassa "Haluan hääpuvun"-ohjelmaa vain, jotta saisi silittää miehen hiuksia samalla, kaikki tajuaisivat että tuollainen on ärsyttävää käytöstä. Tai jos ap änkeäisi miehen syliin paijattavaksi kun tämä yrittää katsoa formuloita. Se on häiritsevää.
Pitää kunnioittaa sitä, jos toisella on muita suunnitelmia. Ei kenenkään ole pakko pysäyttää elämäänsä vain siksi, että puoliso haluaa JUST NYT paijata.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ❤️
Nyt oikeesti mikä tää Heidi-juttu on
Kovin on suorituskeskeistä näköjään.
Se sopii, että yhdessä tehdään töitä tai yksin.
Mutta arkisin hellyydenosoitukset turhia lääppimisiä.
Joskus on täällä valitettu, että mies koskee vain seksimielessä eikä muulloin.
No se on vähän pakko että edes silloin saa koskea.
Koska monet kokevat muuna aikana tulevat lähestymiset ahdistavina, häiritsevinä ja turhina.
Miten voi kumppanin läheisyys olla noin vaikeata *sietää*?