Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko miehelle pelkkä lelu?

Vierailija
16.01.2019 |

Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on onnentyttö, olispa itelläkin yhtä hyvin asiat. <3

Välitin Heidille vauvalaisten terveiset, kun lähetin ääniviestillä toiveen että keksii mahd. paljon tekemistä illaksi että voi keskeytellä aamuyöhön asti.

Vierailija
22/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Heidi nyt on kun kaikki puhuu siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu tuollaiseen patriarkaaliseen alistamiseen ap. Et ole lelu, hoida pyykit ylpeänä ja keskeytyksettä!

Vierailija
24/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

j ä t ä   s e   s i k a

kyllä

Vierailija
25/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää sinusta noin paljon.

Vierailija
26/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut vielä käytöstäsi joku päivä, kun ne hyväilyt loppuu. 

Mikä kiire niillä pyykeillä ja muilla kotitöillä on?

Vierailija
27/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan hirveää jos yksin joutuu huushollin pyykit ja muut laittamaan niin sitten vielä kesken hommien tullaan tuolla tavalla lääppimään!

Vierailija
28/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu tuollaiseen patriarkaaliseen alistamiseen ap. Et ole lelu, hoida pyykit ylpeänä ja keskeytyksettä!

Juuri näin. Älä ole lelu, ole kodinkone.

Vierailija
29/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ihan hirveää jos yksin joutuu huushollin pyykit ja muut laittamaan niin sitten vielä kesken hommien tullaan tuolla tavalla lääppimään!

Juuri näin. Inhottaa ja ärsyttää. Ja ne pyykit ja siivoukset eivät muuten hoidu, sitäkö hän haluaa? -ap

Vierailija
30/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden vältteleminen on hyvä suunnittelma suhteellenne, jatka samaan malliin

Vierailija
31/109 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se yritti sängyssä kiehnätä kai seksin toivossa mutta ei saa tänä iltana. Ei sen jälkeen kun piti taas napata minut sohvalle siliteltäväksi kun katsoi hiihtoa. Olin menossa lajittelemaan pyykkiä. -ap

Vierailija
32/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin samaistua :D

itse kun olen sellainen persoona etten tykkää jättää asioita kesken. oon kuitenkin oppinut hölläämään vähän ja sanoisin että 70-80% mieheni tekemistä keskeytyksistä on ihan mieluisiakin. sitten jos haluan ihan palavalla tarmolla vaikkapa tiskata loppuun niin ihan rehdisti sanon sille, että mitäpä jos teen tämän loppuun ja mennään sitten kuhertelemaan. näin säästytään kummatkin mielen pahoittamiselta.

Vierailija
33/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin samaistua :D

itse kun olen sellainen persoona etten tykkää jättää asioita kesken. oon kuitenkin oppinut hölläämään vähän ja sanoisin että 70-80% mieheni tekemistä keskeytyksistä on ihan mieluisiakin. sitten jos haluan ihan palavalla tarmolla vaikkapa tiskata loppuun niin ihan rehdisti sanon sille, että mitäpä jos teen tämän loppuun ja mennään sitten kuhertelemaan. näin säästytään kummatkin mielen pahoittamiselta.

Koetko olevasi päivällä kodinkone, illalla pehmolelu ja yöllä barbara?

Vierailija
34/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihana mies sulla <3

Vierailija
35/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se yritti sängyssä kiehnätä kai seksin toivossa mutta ei saa tänä iltana. Ei sen jälkeen kun piti taas napata minut sohvalle siliteltäväksi kun katsoi hiihtoa. Olin menossa lajittelemaan pyykkiä. -ap

Sä et voi olla tosissasi :D Mut jos olet, niin ajat suhteenne eroon, ja syy se että pyykit on tärkeämpi kuin suhteenne. Mietipä sitä, olletko tosissasi valintasi takana.

Vierailija
36/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy naiseutesi ja omaksu roolisi. Naiset OVAT leluja. Pehmoleluja, koska niissä on siliteltävää pintaa, pitkiä hiuksia ja pehmeitä ulokkeita. Ja niinkuin nukkeja, niitä voi pukea vaikka isot pojat enemmän tykkäävätkin riisua... anna miehesi leikkiä välillä, molemmat tykkäävät siitä.

Vierailija
37/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö väärin, että mies huomioi, antaa aikaa ja pitää hyvänä?

Ehkä se mies ajattelee, että läheisyys on hyvä asia ja siihen pitää panostaa. Kuinka ihanaa onkaan, että puolisot laittavat toisensa muiden arkiaisoiden edelle. Tällaistahan pitää vaalia. 

Muistakaa olla läsnä ja tehdä arjesta juhlaa, niillä pienillä teoilla. 

Jos taas se mies väkivaltaisesti pitää otteessaan eikä päästä pois sieltä kainalosta, sitten on asiat huonosti. 

Vierailija
38/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies varmaan pistäisi pahakseen, jos nainen tulisi hellimään miehen tehdessä kotitöitä. Miksi naisille kotityöt ovat niin tärkeitä ettei niitä voi keskeyttää hellimishetken ajaksi?

Vierailija
39/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy naiseutesi ja omaksu roolisi. Naiset OVAT leluja. Pehmoleluja, koska niissä on siliteltävää pintaa, pitkiä hiuksia ja pehmeitä ulokkeita. Ja niinkuin nukkeja, niitä voi pukea vaikka isot pojat enemmän tykkäävätkin riisua... anna miehesi leikkiä välillä, molemmat tykkäävät siitä.

Juuri näin. Muutenkin isot pojat eroavat pikkulapsista siinä että he pitävät leluistaan hyvää huolta.

Vierailija
40/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä.

Kyllä se menee ohi kunhan vähän lihot ja vanhenet.

Ei se mene :)

t. vanha ja lihava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä