olenko miehelle pelkkä lelu?
Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?
Kommentit (109)
on, nainen on luotu miehen leluksi, ikäero 20 vuotta on ok
Aloittajalle kysyi miten tällaisen kanssa toimitaan. Ei tarvitse toimia mitenkään. Jatka vain nykyistä toimintaasi niin jossain vaiheessa huomaat, että miehen tavarat ja itse mieskin on häipynyt huushollista. Sitten voit rauhassa ja keskeytyksettä jatkaa pyykin lajittelua ja muuta tärkeää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?
Et ole lelu,mies halusi sinut säkenoivän aivotoiminnan takia...
Musta toi ois vaan sulosta. Meillä on jopa tapana keittiössä tulla halailemaan toista takaa, kun toinen vaikka laittaa kahvia tai tiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se yritti sängyssä kiehnätä kai seksin toivossa mutta ei saa tänä iltana. Ei sen jälkeen kun piti taas napata minut sohvalle siliteltäväksi kun katsoi hiihtoa. Olin menossa lajittelemaan pyykkiä. -ap
Nyt on pakko kysyä että miksi sitten edes olet miehen kanssa etkä elele yksiksesi? Saisit ainakin olla rauhassa. Et haikaile muuta kuin seksiä edeltävää hellyyttä etkä ilmeisesti paljon sitä seksiäkään. Onko teidän liitonne pelkkää kotitalouden jakamista ilman intimiteettiä?
Mieheni tekee samoin ja olen tyytyväinen. Onneksi mies osaa antaa huomiota ja hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se yritti sängyssä kiehnätä kai seksin toivossa mutta ei saa tänä iltana. Ei sen jälkeen kun piti taas napata minut sohvalle siliteltäväksi kun katsoi hiihtoa. Olin menossa lajittelemaan pyykkiä. -ap
Nyt on pakko kysyä että miksi sitten edes olet miehen kanssa etkä elele yksiksesi? Saisit ainakin olla rauhassa. Et haikaile muuta kuin seksiä edeltävää hellyyttä etkä ilmeisesti paljon sitä seksiäkään. Onko teidän liitonne pelkkää kotitalouden jakamista ilman intimiteettiä?
Olen eri kuin ap, mutta en tajua tätä hänen parjaamistaan. En minäkään haluaisi, että kumppani käyttäisi fyysistä ylivoimaansa epäkunnioittavasti, vaikka hän kuinka naamioisi sen hellittelyksi. Kyllä normaaleilla ihmisillä hellittely on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Sanon suoraan elämän tuomalla kokemuksella.
Kun rakastaa tai ainakin tykkää kumppanistaan ja on vetovoimaa niin pyykit sun muut saa jäädä siihen paikkaan kun toinen tulee hellimään. Tehdään vaikka sitten yhdessä kunhan ehditään. 😉 Ei ärsytä yhtään, päinvastoin.
Kun on kyllästynyt kumppaniinsa tai vetovoimaa ei jostain syystä ole, niin keksii koko ajan tekosyitä välttyäkseen hellimiseltä. Ja se *keskeytys* myös ärsyttää.
Kokemusta asiasta on.
Ja sinun parin ihmissuhteesi kokemus antaa sinulle jonkun universumin rakkausoraakkelin voimat, joka voi puhua kaikkien muidenkin puolesta?
Minä rakastan kyllä miestäni hyvin paljon, mutta huokaisen helpotuksesta ettei hän ole ap:n kaltainen. Kuulostaa todella ahdistavalta käytökseltä.
Voin AP kokemuksella sanoa että kun miehen antamasta huomiosta parisuhteen aikana tarpeeksi monta kertaa valitat niin varmasti tulee loppumaan. Ei niinkään kannustuksena vaan varoituksena.
Se kun loppuu niin loppuu aika moni muukin asia jota mies tekee pitääkseen sinua hyvänä ja sitten hän pikkuhiljaa alkaa emotionaalisesti kuolla sisältä; lopulta saat olla ihan rauhassa. Niin rauhassa että lopulta alat kaivata sitä ja siinä vaiheessa onkin jo liian myöhäistä koska siitä sopasta ei enää omin voimin nousta.
Kaappaa syliin no mitä sitten. Kai läpsyttää välillä pyllyllekin.
Vierailija kirjoitti:
Kaappaa syliin no mitä sitten. Kai läpsyttää välillä pyllyllekin.
Onkohan se edes avioliitossa sallittua metoo.....
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina miehelle lelu. Tai ainakin sellainen lemmikkimarakattiin rinnastettava olio.
Itselläni oli tuollainen exä. Ikinä ei voinut olla varma koska hän taas nappaa syliin ja halailee, vaikka olisi kuinka kiire. Todellakin tunsin itseni leluksi ja tämä oli suurin syy miksi hän on exä. Onneksi nykyään olen miehen kanssa joka kunnioittaa rajojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen yrittää piristää teidän parisuhdetta ja toinen kokee sen ongelmaksi.
Vastaus: keskustelkaa!Minusta tuntuu että miehellä ei ole mitään kunnioitusta minun suunnitelmiani ja tekemisiäni kohtaan kun kuvittelee että ne voi keskeyttää koska hyvänsä, se että saa lemmikin tai pehmokelun paijjailtavakseen on muka tärkeämpää -ap
Olisin onneni kukkuloilla jos mun mies olisi tällainen! Onneksi vähän onkin. Minä halin miestä koko ajan, kesken tiskien, kokkaamisen yms! Hän vitsailee joskus tuolla että ei voi halia kun on hommat kesken ja tulee tahallaan häiritsee mua kesken juttujen.
Mutta ap: ole onnellinen ja kiitollinen. Arvosta miestäsi ja sitä että osoittaa hellyyttä. Ota vastaan se. Arjen hellyys pitää parisuhteen kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastaa tai ainakin tykkää kumppanistaan ja on vetovoimaa niin pyykit sun muut saa jäädä siihen paikkaan kun toinen tulee hellimään. Tehdään vaikka sitten yhdessä kunhan ehditään. 😉 Ei ärsytä yhtään, päinvastoin.
Kun on kyllästynyt kumppaniinsa tai vetovoimaa ei jostain syystä ole, niin keksii koko ajan tekosyitä välttyäkseen hellimiseltä. Ja se *keskeytys* myös ärsyttää.
Kokemusta asiasta on.Ja sinun parin ihmissuhteesi kokemus antaa sinulle jonkun universumin rakkausoraakkelin voimat, joka voi puhua kaikkien muidenkin puolesta?
Minä rakastan kyllä miestäni hyvin paljon, mutta huokaisen helpotuksesta ettei hän ole ap:n kaltainen. Kuulostaa todella ahdistavalta käytökseltä.
Heh, mistä ajattelit, että parin?
Onhan niitä suhteita ehtinyt kertyä enemmän kuin se pari, puhuinhan elämänkokemuksesta. Enkä ihan tyttönen ole iältäni.
Itsellä ainakin on näin, ja aika monen naiskaverini kanssa on juteltu ja aivan samoin heilläkin tuntuu kokemukset olevan.
Et rakasta miestäsi jos hänen hyvänäpitonsa ahdistaa, tai mies ahdistaa ylipäätään. Siis normaali läheisyys ja yhdessäolo.
Toki ihan alituinen ja joka hetkinen läheisyys saattaa ahdistaa, mutta tuskin sinun miehesi nyt alvariinsa on kimpussasi?
Et ole pelkkä lelu. Olet vinkulelu.
Itse kun katselin naistani tiskaamassa tunsin ylpeyttä ja rakkautta. Hän siellä huolehtimassa meistä samalla kun itse katsoin uutisia. Ohi mennessäni tartuin aina takaapäin kiinni halaamaan ja suutelemaan kaulaa. Joskus tiskit jäivät kesken.
Ei se ole leluna pitämistä, vaan rakkauden osoittamista.
Pistä miehesi kiertoon ja tee kanssasisaret onnellisiksi! Pääset eroon sinua rakastavasta ja haluavasta miehestäsi ja joku hellyydenpuutteesta kärsivä nainen saa itselleen tarvitsemansa. Problem solved! Otat tilalle vaikka sinua huomioimattoman pleikkaria pipo päässä ja saliverkkarit jalassa sohvalla lojuen pelaavan vätyksen, jonka mielestä formulat ja lätkä sekä kaljoittelu kaveripiirissä on elämän sisältö.
jeesmies kirjoitti:
Itse kun katselin naistani tiskaamassa tunsin ylpeyttä ja rakkautta. Hän siellä huolehtimassa meistä samalla kun itse katsoin uutisia. Ohi mennessäni tartuin aina takaapäin kiinni halaamaan ja suutelemaan kaulaa. Joskus tiskit jäivät kesken.
Ei se ole leluna pitämistä, vaan rakkauden osoittamista.
Kyllähän sitä tuntee mielihyvää kun on osannut valita hyvin toimivan kodinkoneen, antaa vielä pilluakin.
Kokemusta asiasta on.