Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko miehelle pelkkä lelu?

Vierailija
16.01.2019 |

Kotona hän saattaa esim televisiota katsoessaan kaapata minut syliinsä sohvalle. Ainoana tarkoituksenaan silittää hiuksiani ym sellaista, ei mitään varsinaisesti eroottista. Ja tämä aivan riippumatta siitä mitä tekemistä minulla muuten olisi kesken, ruuanlaiton onnistuu rauhoittamaan ainakin niiltä osin kun jotain kuumaa on hellalla. Jos protestoin saan kuulla että ei minulla ole mihinkään kiire, pyykit/kaverit jne odottaa kyllä. Miten tällaisen kanssa toimitaan?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te kukaan ymmärrä, että tässä on olemassa toinenkin vaihtoehto sen lisäksi, että vika on AP:ssa?

Jos mies todellakin väkisin vie AP:n sohvalle stressilelukseen niin ei se ole herttaista. Eikä se, jos mies saa tyydytystä AP:n silittelystä, vaikka tietää että toista ahdistaa ja tämä haluaa pois tai esim. myöhästyy tapaamisesta kavereiden kanssa. Siitä tulee uhattu olo, jos fyysisesti vahvempi osapuoli ei kunnioita sitä, mitä heikompi sanoo. :S

Vierailija
62/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesmies kirjoitti:

Itse kun katselin naistani tiskaamassa tunsin ylpeyttä ja rakkautta. Hän siellä huolehtimassa meistä samalla kun itse katsoin uutisia. Ohi mennessäni tartuin aina takaapäin kiinni halaamaan ja suutelemaan kaulaa. Joskus tiskit jäivät kesken.

Ei se ole leluna pitämistä, vaan rakkauden osoittamista.

Kyllähän sitä tuntee mielihyvää kun on osannut valita hyvin toimivan kodinkoneen, antaa vielä pilluakin.

Minä "kodinkoneena" tein aina ruuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesmies kirjoitti:

Itse kun katselin naistani tiskaamassa tunsin ylpeyttä ja rakkautta. Hän siellä huolehtimassa meistä samalla kun itse katsoin uutisia. Ohi mennessäni tartuin aina takaapäin kiinni halaamaan ja suutelemaan kaulaa. Joskus tiskit jäivät kesken.

Purskahdin nauruun tätä klisettä; mies katsoo telkkaria ja nainen tiskaa ja tekee kotitöitä, ja miestä kun alkaa telkku tylsistyttää ja alkaa himottaa, niin nainenhan joutaa vallan hyvin tiskaamisen keskeyttämään ja palvelemaan tiskien lisäksi muullakin tavalla miestä, oikein 'perinteisesti'. Anskumä arvaan, sä et ikinä vienyt sitä tiskausta loppuun sitten jälkeenpäin, vaan nainen palasi 'naisen paikalleen' ja sinä telkun ääreen? Tosi rakkautta....

Vierailija
64/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesmies kirjoitti:

Purskahdin nauruun tätä klisettä; mies katsoo telkkaria ja nainen tiskaa ja tekee kotitöitä, ja miestä kun alkaa telkku tylsistyttää ja alkaa himottaa, niin nainenhan joutaa vallan hyvin tiskaamisen keskeyttämään ja palvelemaan tiskien lisäksi muullakin tavalla miestä, oikein 'perinteisesti'. Anskumä arvaan, sä et ikinä vienyt sitä tiskausta loppuun sitten jälkeenpäin, vaan nainen palasi 'naisen paikalleen' ja sinä telkun ääreen? Tosi rakkautta....

Erikoinen huumorintaju, jos tuosta purskahti nauruun. Eikun olin esiliinassani pihalla ihastelemassa kun naiseni hakkasi puita. Sen jälkeen kävin suutelemassa hänen kynittyä sikaniskaansa? Sinun mielestäsi parempi?

Vierailija
65/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te kukaan ymmärrä, että tässä on olemassa toinenkin vaihtoehto sen lisäksi, että vika on AP:ssa?

Jos mies todellakin väkisin vie AP:n sohvalle stressilelukseen niin ei se ole herttaista. Eikä se, jos mies saa tyydytystä AP:n silittelystä, vaikka tietää että toista ahdistaa ja tämä haluaa pois tai esim. myöhästyy tapaamisesta kavereiden kanssa. Siitä tulee uhattu olo, jos fyysisesti vahvempi osapuoli ei kunnioita sitä, mitä heikompi sanoo. :S

No, ihan tästä tuskin on nyt kuitenkaan kyse.

Eiköhän aloittajan mies kuitenkin ole hellittelemässä hyvällä eikä käyttämässä fyysistä voimaansa tai uhkaamassa.

Jos näin pelokas ihminen on ja näin pitkälle tässä asiassa ajattelee, niin kannattaa pysyä yksin tai valita sellainen mies, joka ei halaile tai silittele.

Vierailija
66/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli tuollainen exä. Ikinä ei voinut olla varma koska hän taas nappaa syliin ja halailee, vaikka olisi kuinka kiire. Todellakin tunsin itseni leluksi ja tämä oli suurin syy miksi hän on exä. Onneksi nykyään olen miehen kanssa joka kunnioittaa rajojani.

Mulla on tapana halailla miestäni yllätten, kun tulee halipula. Halaa takaisin ja sitten kumpikin jatkaa hommiaan. Mies tekee myös samaa. 

Vierailija
67/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi olla sitä ainesta joka nauttii Kurhisen nukketalon palveluista

Vierailija
68/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille miehille tytöt ja naiset ovat pelkkiä seksileluja.

Vierailija
69/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mies rupeaa urakalla kotitöitä tekemään, nainen rupeaa katselemaan muualle.

Vierailija
70/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisilla vaikeaa. Joitakin halataan vasten tahtoaan ja joillekin tehdään nuoresta pitäen jotain ihan muuta...

Vierailija
71/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies osaa arvostaa naista. Suomalaiset nillittäjä-naiset voisivat pakata laukkunsa ja lähteä etsimään parempaa maata olla nainen. Onnea etsintään!

Vierailija
72/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap miehellesi, että tykkäät halailla, mutta et keskeyttää hommia. Itse en (ilmeisesti?) osannut ilmaista miehelleni, ja se on yksi syy miksi se on nykyisin ex.

Jos teen jotain tylsää kotityötä, pyykkien ripustamista tai perunoiden kuorimista, inhoan tulla keskeytetyksi tai häirityksi, vaikka se häiriö olisi rakkaan halaus. Kyllä aikuinen ihminen pystyy odottamaan 10 minuuttia ja sitten halaamaan. Tai edes kysymään, saanko halata. 

Spontaani hellyys on ihana asia parisuhteessa, mutta ihmiset ovat erilaisia. 

Vierailija
73/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ap miehellesi, että tykkäät halailla, mutta et keskeyttää hommia. Itse en (ilmeisesti?) osannut ilmaista miehelleni, ja se on yksi syy miksi se on nykyisin ex.

Jos teen jotain tylsää kotityötä, pyykkien ripustamista tai perunoiden kuorimista, inhoan tulla keskeytetyksi tai häirityksi, vaikka se häiriö olisi rakkaan halaus. Kyllä aikuinen ihminen pystyy odottamaan 10 minuuttia ja sitten halaamaan. Tai edes kysymään, saanko halata. 

Sen takia miehesi lähtikin. Jos miehen pitää tulla suhteessa kysymään lupa halaamiseen, hän lähtee.

Vierailija
74/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia miehesi lähtikin. Jos miehen pitää tulla suhteessa kysymään lupa halaamiseen, hän lähtee.

Minä halusin erota, mies haikailee edelleen takaisin. 

Vierailija
75/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin erota, mies haikailee edelleen takaisin. 

Ehkä teillä kahdella on vielä keskusteltavaa, mikä ei kuulu nettiin. Kaikella kunnioituksella toivon teille kummallekin hyvää.

Vierailija
76/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just niitä parhaita asioita parisuhteessa. :D

Vierailija
77/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet sitä mieltä, niin sitten eroatte. Ei tarvitse pyytää netistä myöntyjiä.

Vierailija
78/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaani hellyys on juuri sitä, että se tapahtuu siinä hetkessä eikä joskus myöhemmin.

Eihän se ole silloin spontaania jos mies tulee halaamaan ja sitten se siirtään vaikka 10 minuutin päähän? Silloinhan sen spontaaniuden idea ei enää toimi. Tai fiilis menee ohi tai tuleee joku uusi työ tai...

Ihmetyttää etteikö jotkut osaa ottaa rennosti ja nauttia hellyyttä osoittavasta miehestä.

Onko se perunan kuoriminen tai pyykkien ripustaminen nyt niin tärkeä tai tärkeämpää etteikö sitä voi tai halua keskeyttää halimiseen tai suukotteluun?

Joskus tulee mieleen, että nämä ihmiset saisivatkin kokea sen, että niitä haleja ja hyvänäpitoja ei enää tulekaan vaan elämä on pelkkää perunan kuorimista, näin oikaisten.

Ei uskoisi, että ollaan vuodella 2000 jotain eikä 50-luvulla, jolloin nainen tuntikin usein olevansa velvollinen tekemään kotitöitä eikä kuluttamaan aikaansa turhaan *höpsöilyihin*. Harvemmin sen ikäpolven miehet myöskään tulivat vaimoaan halailemaan.

Nyt on kaikki koneet ja vimpaimet, silloin ei ollut.

Kuinka edelleen kotityöt ovat näin *tärkeitä*?

Ajatusleikkinä, kummasta mies sinut muistaa, olet hyvä perunankuorija vai lämmin ja spontaani vastaanottamaan ja antamaan hellyyttä?

Ja kumpi ON tärkeämpää parisuhteessa pitemmän päälle?

Aliarvioimatta yhtään hyvin ja nopeasti kuorittuja perunoita. ☺

Vierailija
79/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessa ainakin on kyse siitä, että perunen kuoriminen EI ole tärkeää eikä mielekästä, olo on turhautunut ja haluan hommasta nopeasti eroon. Tästä seuraa, että mielentilani ei ole vastaanottavainen hellyydenosoituksille. 

Sen sijaan rentoutuneessa mielentilassa olen valmis molemminpuolisiin hellyydenosoituksiin. Enkä kertakaikkiaan suostu uskomaan, että olen viallinen ihminen, kun haluan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. 

Vierailija
80/109 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spontaani hellyys on juuri sitä, että se tapahtuu siinä hetkessä eikä joskus myöhemmin.

Eihän se ole silloin spontaania jos mies tulee halaamaan ja sitten se siirtään vaikka 10 minuutin päähän? Silloinhan sen spontaaniuden idea ei enää toimi. Tai fiilis menee ohi tai tuleee joku uusi työ tai...

Ihmetyttää etteikö jotkut osaa ottaa rennosti ja nauttia hellyyttä osoittavasta miehestä.

Onko se perunan kuoriminen tai pyykkien ripustaminen nyt niin tärkeä tai tärkeämpää etteikö sitä voi tai halua keskeyttää halimiseen tai suukotteluun?

Joskus tulee mieleen, että nämä ihmiset saisivatkin kokea sen, että niitä haleja ja hyvänäpitoja ei enää tulekaan vaan elämä on pelkkää perunan kuorimista, näin oikaisten.

Ei uskoisi, että ollaan vuodella 2000 jotain eikä 50-luvulla, jolloin nainen tuntikin usein olevansa velvollinen tekemään kotitöitä eikä kuluttamaan aikaansa turhaan *höpsöilyihin*. Harvemmin sen ikäpolven miehet myöskään tulivat vaimoaan halailemaan.

Nyt on kaikki koneet ja vimpaimet, silloin ei ollut.

Kuinka edelleen kotityöt ovat näin *tärkeitä*?

Ajatusleikkinä, kummasta mies sinut muistaa, olet hyvä perunankuorija vai lämmin ja spontaani vastaanottamaan ja antamaan hellyyttä?

Ja kumpi ON tärkeämpää parisuhteessa pitemmän päälle?

Aliarvioimatta yhtään hyvin ja nopeasti kuorittuja perunoita. ☺

Onneksi myös fiksuja Suomalaisia naisia on olemassa. Arvostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme