Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...

Vierailija
15.05.2006 |

Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...

Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...

Ou mai gaad...

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siitä ois ymmärtänyt niin oisin käskeny kysellä pikkasen tarkempaa pojultaan

Vierailija
2/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi anoppien kertoman perusteella ei näitä huoltajuusjuttuja päätetä. Mitä tulee noihin muihin väitteisiin, niin miten olisi jos nyt ihan rauhassa kirjoittaisit anopillesi kirjeen, jossa kertoisit että miten oikein sait tämän sopan selville. Kerro että sen anopin kullanmurun oman poikansa siis vosu soitti sinulle ja sen jälkeen pojan pomokin soitteli. Kerro että kullanmuru on viettänyt enemmän aikaa vosun kuin lastensa kanssa. Kerro myös kuinka vähän aikaa kullanmuru on viettänyt aikaa ylipäänsä lasten kanssa ja kuinka se kullanmuru oli se joka pakkasi vaatteet ja lähti. Että sinä olit nyt se joka jätettiin ja teidän yhteiset lapset. Että mies otti ja lähti ja jätti lapsensa ja sinut jonkun vosun takia. Kerro tämä kaikki ja tietenkin ystävälliseen sävyyn. Sitten toteat lopuksi vielä että tämä kaikki on tietenkin nyt erittäin vaikeaa ja kun lapset ovat vielä niin pieniäkin, että nyt ajattelet ja toivot anopin ajattelevan ensisijaisesti lasten etua. Eli kun nyt heidän isänsä heidät on jättänyt, niin saisivat edes äitinsä läsnäoloon luottaa. Ja toivot tietenkin tukea anopilta näinä vaikeina aikoina.

Vierailija:

Lapsetkin ovat jo kotiutuneet, ja jotenkin on niin vaikea käsitellä asiaa. En voi olla ihan hiljaa enkä olla kertomatta mitään. Mutta mitä kerron se on vaikeaa?

senkin verran tiedän, että ei se mies ole se vosun luona. Koska sain anopiltani puhelun. Hän tukee ehdottomasti sitä päätöstä että lapset jäisi erossa isälleen. Koska olen niin vastuuntunnoton ja omaa parastani huomaamaton, että miten voisin tietää mikä on lapsille parasta? Olen kertakaikkisen herkkänahkainen ja hän on aivan tyrmistynyt, että miten joku nainen voi ihan noin vaan heittää fiksun, hyvä tapaisen, työssä käyvän ja niin jumalaisen miehen ihan noin vaan pellolle...

Tarkemmin ajatellen heitinkö miehen pellolle? Mielestäni en, ihan itse pakkasi romunsa ja lähti sanomatta mitään. Minä en edes kerinnyt sanomaan että " ulos täältä" vaikka tottahan toki olisin sen pihalle heittänyt.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä anna hetkenkään rauhaa, näin ainakin meillä. Ja exä vielä lyö löytyä lisää äidillensä.

Vierailija
4/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänsä tienoilla ja tapasi oman isänsäkin niihin aikoihin ekan kerran. Eli suvussa menee tämä Dallas-Dynastia-linja näköjään.

Myös mun suvussa on paljon tätä kuviota, että ei tiedetä kuka on isä ja silloinhan niitä sisaruksia voi olla. Mun lapseni mummo eli isän isä kuoli tossa vuosi sitten, enää ei ukkiin paljon pidetä yhteyttä, kun asia on hänelle vaikeampi ilmeisesti. Jos vielä ihmettelette, niin minä tosiaan sitten kerroin näille isovanhemmille uudesta lapsenlapsestaan (tunsin heidät muutenkin ja lapsen täti on mun paras kaveri), kun aloin ajatella, että heillä on kuitenkin oikeus tietää. He eivät koskaan ole osanneet ottaa asiaa puheeksi poikansa kanssa (edes kuolinvuoteella), vaikka molemmat tiesivät, että toiset tietävät että he tietävät. No joo, jos tämä nyt ketään kiinnostaa.

Mutta siis elämä ei ole niin yksiselitteistä, kuin joku joskus erehtyy luulemaan. Eikä tämäkään lopulta niin kovin ihmeellistä, olen paljon kummallisempiakin tositarinoita kuullut. Ei ole provo, ei mitenkään ole, mun pitäisi olla lukemassa tenttiin eikä täällä horista teille omia asioitani.

Vierailija
5/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti - hohhoijaa, no ei tämä varmaan ketään kiinnosta muutenkaan.

Ap:lle tsemppiä, ei kai niitä huoltajuusasioita tarvitse heti päättää ja ne asiat kuuluvat vain ja ainoastaan miehellesi ja sulle, anopin- jos yhtään järkeä päässä hänellä on - sietäisi nyt olla ihan hiljaa ja vastata jos kysytään.

Vierailija
6/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempia miehiä on aina olemassa

Vierailija
7/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aikaan, jos kerran pohdit vaan sitä, että kuinka järjestät teidän elämän.. Etkä sitä että miehesi lähti..?

Vierailija
8/205 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette,vaadi yksinhuoltajuutta!!!

Jos anoppi vielä soittaa ym. haukkuakseen sinua,kerro

hänelle totuus miehestä.

Luulisi sen jälkeen olevan hyvin hiljaa.

Vierailija
9/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=black] [size=7]

Hohhoijakkaa!

KEKSI PAREMPI PROVO NIIN SE SAATTAISI MENNÄ LÄPI!

Vierailija
10/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa numerot ja lähetä niitä numero tiedusteluun.

Vierailija
11/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki numerot/viestit syynäämään.

Kyllä sieltä totuus selviää

Vierailija
12/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lempinimi on kyllä sellainen, että jos nyt oikea nimi olisi Veikko niin lempinimi on Ville... Miestä siis kutsutaan nimellä jolla ei ole mitään tekemistä miehen oikealla nimellä. Siksi minä vähän yllätyin, kun tuollainen täti ihminen soittaa ja kysyy... Ehkäpä tälle on joku järjellinen selitys, mutta jotenkin vaan heti heräsi pahimman epäily, etenkin kun tässä parisuhteessa on viime aikoina ollut aika pahoja puutteita...

Vierailija
13/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks eniro piste fi ja sieltä henkilöt. Palveluun rekisteröinti maksaa 20 senttiä suunnilleen ja sen jälkeen numeroiden haku ilmaista.

Vierailija:

Selaa numerot ja lähetä niitä numero tiedusteluun.

Vierailija
14/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saapuneissa eikä lähetetyissä eikä tallennetuissa... puheluitakaan ei ole kun eiliseltä aamulta lähtien...

Ja ne ketkä tätä provoksi sanovat niin olette nyt kyllä pahasti väärässä...

Vierailija
15/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin heidän työkaverinsakin. Olisi hassua, jos kaikki muut puhuisivat (esim. palavereissa) Veikkoa Villeksi - ja minä Veikoksi.

Älä huolehdi ap, minun mielestäni ainakin selitys lempinimen käytölle on ihan luonnollinen. Työelämässä(kin) käytetään lempinimiä.

Vierailija
16/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuri tulee korvaan.

Kyllä ne jotka on oikealla asialla myös kertovat nimensä yms...

Mä ainakin epäilisin heti, mut mun ukko jäikin kiinni salasuhteesta ja tää täti jonka kanssa oli suhde on miestä 13 vuotta vanhempi!!!

Mies siis 31v ja täti on 44

Vierailija
17/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskeilla harvoin palavereita... Mieheni siis ajaa rekkaa...

-ap-

Vierailija
18/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoppa näkeekö siittä logista kuinka monta viestiä on vastaan otettu entäs lähetetty.

Munkaan miehellä ei ollut yhtään viestiä koskaan missään ja silti joka päivä logiin tuli lähetettyjä 3-6 ja vastaan otettuihin 2-9 viestiä. Tää petturimiehen vaimo

Vierailija
19/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittanut, et tapaaminen ei sovi...:)oottele rauhassa viestejä ja puheluita (äänettömällä tietysti) ja kun olet selvittänyt asian se puhelin löytyis vaik pesukoneesta..heh

Vierailija
20/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannutkaan tuota, että lyötiin luuri korvaan tarkemmin tapaamisesta kysyttäessä.

Itse pyrin asiakkaitteni vaimojen kanssa myös hyviin väleihin ja luottamukseen. Mikään ei olisi minulle yhtä kauheata, kuin mustasukkainen nainen, joka ei haluaisi miehensä tekevän yhteistyötä minun kanssani vain sen vuoksi että olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan