Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*#*#*#*#*EX-HAAHUT--VIIKKO 20*#*#*#*#*

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalks..taitaa tulla kylmä yö, kun hämähäkit pyrkii urakalla sisälle lämpöseen..kammoan niitä...

Aapeli: Itselläni oli esikoisesta pre-eklampsia:raskasusmyrkytys. Ja ensimmäisenä sanoisin, että luota intuitioosi!! Siinä ei tarvitse olla kaikkien oireiden aktiivisina, verenpaineen nousu, valkuainen, painon nousu, turvotus, sokerit. itselläni oli mieletön yhtäkkinen turvotus, oli lopussa niin, että jos kumarruin tai kyykistyin, niin melkein phkeet halkesivat. Painoa tuli viikossa yli 2kg. verepaineet ei niin pahat olleet 95/140, voivat mennä 200:kin. Vauvan sydän äänet hidastuvat ja napanuoran virtaus voi heikentyä. Pyydä (vaadi!!), että tarkistavat sinut kunnolla. Kamalinta on kuulla tarinoita joissa äidäillä oli tuo ns. 7:s vaisto eikä häntä otettu todesta. Älä anna sitä itsellesi tapahtua. ( Anteeksi paniikin omainen luentoni)..

Maria: tämän vauvan kanssa tihrutti vk.7+1. ja olin satavarma, että taas on kuollut ja kaavitaan. Minulla oli seuraavana päivänä valmistujaisjuhlani ja shokkisoppa kaikilla mausteilla oli valmis. Painelin yötävasten TAYSsiin ja tietty oli sama lekurikin kuin silloin kuolleen vauvan kanssa. Itkin kokoajan ja hän rauhoitteli..JA SIELÄ NÄKYI SYKE JA VAUVA!!! huoooh.. eli kyllä näkyy syke..jos tosiaan ovis ollut kohallansa..ja ultralaite kunnosa..

Sari: en ole ehtinyt lukea viimeviikon pinoa loppuun, mutta laitahan päiväehdotuksia uuestaan, minulle aikalailla sopii kaikki. Tyttö nukkuu päiksyt n.12-15..mutta voin muokata ja vetää ne autossakin..kuutarko oli kysynyt esikon mukaan ottamismahkuja, kysyisin samaa..onnistuisko?

ON: Esikosta en ole koskaan kokenut liitos/ supistuskipuja. Nyt on ilmeisesti kumpaakin. Ensin oli liitoskipija ja pientä selkäkipua ja eilen nippas masua ensin alamasusta ja kipu nousi navan kohdalla ja jos askeleenkin otti niin sattu tosi kurjasti. Naapuri meinasi, et oli supistuksia. Kesti n. 5 min..IIkkss.. Itkupelkokohtaus tuli ensin, mut sitten aattelin, et jokainen raskaus on omanlaisensa, eikä " päähäläri" eli intuitioni ei hälyyttänyt..

Hb pikkasen huolestuttaa..voisiko tämä minidisperiini/Fragmin touhu ohentaa verta ja vaikuttaa hb:hen? olo on tosi hutera ja saa kokajan olla napsimassa jotain kun " tuvassa tuulee" ;)..

Olen huomannut, että alitajunta alkaa miettiä tuota rv.22. Uskon, että mulla silloin relaa pikkasen tämä stressi ja pelko..

Tarvisi tuon pelkopolin jutut ottaa asiaksi ja kirjoittaa papaerille, että saa sen purettua ja jaettua kunnolla..

Masu on jo iso..mutta annan sen olla, onhan kokoa allakin..koska muuten neuvolasta saa ne äp-pakkauspaperit?

Rauhallista iltaa toivottaa UN rv.19+6 (puoliväli kolkuttaa ovella..:))

Vierailija
22/52 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusinuppu:meillä änkee myös hämähäkit sisään näin keväällä :-/ Ja mä inhoon niitä!!!!Mulla on jo ötökkäverkko valmiina,ei tarttis kun viitsiä laittaa se tarralla kiinni ikkunoihin.

Vaippaesittelystä taas kerran:Pitäisköhän koittaa nyt niin päin,että kaikki listais sopivat päivät ja valkattais niistä sellanen,joka käy mahd.monelle =) ja kysyisin sit käykö myös esittelijälle.Ja ilman muuta saa tosiaan tulla isommat lapset mukaan.PEriaatteessa,jos olis kiva ilma,niin vois olla tuolla meidän kerhohuoneella ja pitää oven auki,siitä näkee suoraan tohon leikkipaikalle (joka tosin on kokolailla surkea...)

Mä oon tän päivän miettiny kasasiko pinniksen.Se olis niinku käytännöllistä ehkä siinä mielessä,että sais silläkin vaatehuoneeseen lisää tilaa ja sit vois esim äippäpakkauksen säilöä pinnikseen.Vaikka eipä tuo nyt osissa tuolla niiiin isoa tilaa vie...emmä tiiä.Hoitopöytääkin aloin metsästää,jos löytäis jonkun siron ja halvan.Meillä on toi amme/hoitopöytä-yhdistelmä jo ennestään,mutta kun periaatteessa olis kiva jos olis ylä-ja alakerrassa molemmissa sellanen hoitopiste.Ton ammehässäkän vois pitää alakerran pesuhuoneessa ja makariin laittais sit toisen.Onneks on aikaa miettiä ;)

Sari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sartsu: Niin asuttehan TKL:n bussien " ulottuvuusalueella" ? Meinaan kun meillä ei ole autoa.. että päästäis tulemaan helposti..

Kiva kun esikoisen voipi ottaa mukaan, kun nyt on vielä mies töissä, ja sen hoitajan saaminen ei aina niin helppoa ole..

Mulle käy tällä hetkellä kaikki muut päivät PAITSI 23.5 tiistai..

Alkaa olla tukalat oltavat jo täälläkin, ja laskettuun olisi vielä viitisen viikkoa.. huoh. Hengästyttää, heikottaa alhainen verenpaine, illalla olen turpeena, ja nälkä ei enää juuri vaivaa, supistelee kivuttomasti tosin..

Mutta tuttuja juttuja varmaan kaikille tokaa tahi useampaa odottavalle. Niin että mitäs tässä valitan, kun massussa sentään on vauva.. Aivan, anteeksi...

Mutta taas nokka kohti auringon paistetta!!

Hyviä vointeja teille kaikille!!!

Vierailija
24/52 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutar: me asutaan Kämmenniemessä,noi tkl:n siniset ei tuu tänne,mutta linja 90 kulkee ja sillä pääsee ihan samalla hinnalla kuin sinisilläkin,koska olaan kaupungin alueella vielä :) Hiukan harvemminhan tuo kulkee kuin monet sinisten vuorot eikä kaikkiin autoihin pääse rattaiden kanssa.

Omaan napaan ei mitään uutta.Hiukan on Poikanen piristynyt tai sit vaihtanut asentoa :) Joka tapauksessa liikkeitä on taas tuntunut pitkin aamua.Nyt oottelen taas postia ;) Josko täti jotain pakettia edes tänään tois(äp:n lisäks odottelen yhtä vaippatilausta ja huutonet löytöjä jopa kolmin kappalein ;) )

Nyt miettimään mitä tänään syötäis,ikuisuuskysymys...

Sari ja Poikanen 24+6

Vierailija
25/52 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis viimenen neuvola takana. Painoa oli tulla taas 1135 gr viikossa...eli kaiken kaikkiaan sellanen 16 kiloa. Tosin sf-mittakin kasvoi viikossa 3 senttiä! Nyt se oli 36,5. Paineet ok 128/76 ja mun huimat sykkeet 58 kai vaikuttaa siihen, että heebollakin oli semmosta 115 luokkaa.

Suppareita on vieläkin ollu, mutta ei onneksi useasti. Maha on kyllä selvästi laskeutunut jo, neuvolantätikin sen havaitsi. Voi pysy heebo vielä viikko siellä vattassa... Joka päivä se jaksaa ihmetyttää, että niinkin pian se on jo olemassa :)

Olipas siinä omaa napsukkaa kerrakseen...

Nyt pitää mennä kokkaamaan sapuskat meille lomalaisille (ä-lomalaiselle ja saikkulaiselle)!

Mauku ja sen pt-heebo 38+5

Vierailija
26/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oltiin ties kuinka monennella sivulla.

Voi,että kun Maukulla alkaa olla jännää :) Aatella,että teillä on tosiaankin vauva sylissä viikon päästä.

Meidän apinan poikanen päätti eilen illalla häiriköidä sit ihan tosissaan =) Näin siinä aina käy,että kun pari päivää on suht hiljaista masussa,sit otetaan kaikki takas ;) Eilen tämä palleroinen nimittäin potkiskeli ihan koko päivän,kaupungilla kun kävin ja istuin bussissa niin huvitti ihan kun toinen rymisteli elämänsä innolla.Kerrankin meni rattoisasti matka :) Illalla ei sit enää naurattanutkaan kun _yritin_ nukkua ja potkujen kohteeksi joutui virtsarakko :-S Oikeesti tuntu välillä ihan pahalta,vessassakin piti juosta sit koko ajan,kun tuntu,että muuten tulee vahinko.Ja tätä siis jatku varmaan melkein tunnin.Nyt aamun on tuntunut tuolla ihan alhaalla vasemmalla sellasta pientä piiperrystä :) Raukka on kai ihan väsyksissä eilisestä riehumisesta,mutta vähän on pakko kuitenkin kutitella =D

Henkeä ahdistaa taas siihen malliin,ettei uskalla vielä lähteä ulos :( Eli jospa aamupäivän käyttäis hyödyllisesti...pitäis hiukan siivoilla ja laittaa ruoka valmiiks.Sit vois pitkästä aikaa kaivaa ompelukoneen esille ja huolitella parit puklurievut :) kangaskaupasta löytyi parilla eurolla sellanen nalleflanellipala,mistä saa just kolme liinaa :)

Sari (edelleen postia odotellen...) ja häirikkö Poikanen 25+0

Vierailija
27/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tosiaan on nämä kirjoittelut jääneet vähälle, taustalle olen kyllä seurannut teidän kuulumisia. Olin tammikuun alusta lähtien töissä ja nyt sitten olen ollut pari päivää äitiyslomalla.

Nyt taas tulee aktiivisemmin osallistuttua tänne kun esikoinen on tarhassa ja itse en enää ole töissä, tosin kaikenlaista pikkuhommaa olen itselleni kehittänyt....

ON: kuumina päivinä tuli nilkkoihin kivat turvotukset, mutta nyt nekin meni jo onneksi ohi. Kovasti kyllä jo supistelee ja välillä ihan kipeästikin, toivottavasti se enteilee sitä, että ei tarvitse odotella kovin paljon yli lasketun ajan. Vauvantarvikkeet on kaikki vielä katsomatta ja synnytyssairaalaan ei olla vielä käyty tutustumassa. Huomaa kyllä miten tämän toisen kanssa asiat ei tule hoidettu samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla.

Kengu 36+1

Vierailija
28/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu olevan kaikki muut jo niin pitkällä raskauksissaan, että olo on vähän " yksinäinen" . Kivahan se on kyllä lukea muiden hyvin menneistä raskauksista ja jännätä myös ihan lopputaipaleen menijöiden kanssa vauvan syntymää. Toisaalta on kiva huomata miten nopeasti aika on mennyt, monta " juuri" plussannutta on jo menossa pitkälti yli rv 20. EHKÄ sitä sitten omakin massu alkaa kasvaa ja viikkoja tulla lisää ihan huomaamatta...

Eilen mummoni " kiidätti" minut lääkäriin migreenikohtauksen vuoksi. Olin sitten siellä pari tuntia tarkkailussa ja pääsin sitten kotiin huilailemaan. Sairaanhoitaja vaan päätti sitten lähtöä tehdessä möläyttää raskaudesta mummolleni :/. No, menipä yleensä niin suulas mummoni kerrankin hiljaiseksi ;)...

maria80 rv 4+6 (15 päivää ultraan...)

Vierailija
29/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria80: mä yritän sua nyt hieman lohdutella. Ihan ymmärrettävää, että tuntuu yksinäiseltä, jos kukaan ei ole juuri samoilla noin viikoilla, alussa. Mutta usko pois, me kaikki olemme olleet joskus myös alussa, ja ihan varmaan yhtä paniikissa ja huolestuneita kuin sinäkin! Kerro ihmeessä täällä vaan kaikki murheet ja surut, niin se helpottaa edes hiukan!

Voi migreeni kohtaus sentään! Se on kyllä inhottavaa, kun sellainen tulee..! Jokos mummosi on toipunut yllättävistä uutisista..?! =)

Taas veti hieman pilveen, aamupäivä kun olikin niin nätti.

Kaikille hyvää illan jatkoa ja jaksuja!!!

kuutar 35+0

Vierailija
30/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria,silloin ku itse oli plussannut ja tälle puolen kurkki,niin tuntui kanssa et kaikki on yli 20 viikolla tai jotain,ja oli kauhusta kankeana että putoo takas sinne kuumeilu puolelle...mutte ei muutaku tuuletat päätäs täällä ny,musta oli heti vaikeaa haahuissa puhuu peloista kun oli plussannu,vaikka kyllä mä sielkin niistä kirjoitin,mähän oon olut varsinainen paniikki-pirkko tähän puoleen väliin asti.Nyt siis helpottaa,kun keksin,et jos vauva vaikka jo syntyis pian niin sillä olis eloon jäämis mahkutkin olemassa :)

Kuutar,mä voin tarjota kyydin sartsulle jos uskallat tulla kyytiin.Mäkin otan luultavasti 1-2 lasta mukaan ellei ukko satu oleen kotona joten 2 mahtuis kyytiin.

Mä oon taas ihan nakit..oltii 3 ipanan kaa kaupungilla vaivaiset 4 tuntia,kuppasin kangaskaupassa valitsemassa sitä rattaan istuimen kangasta,ja sit löysin kilolaatikosta sellasia ihania paloja esim halinallet,joista saa pussilakanoita ommeltua.ihquja :)

Tällaisin jorinoin

Femmis ja Pikkarainen 22+3

Vierailija
31/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maria et sinä ole ainoa alkumetreillä kulkija, minä olen sinun kanssasi ja jaan pelot ja huolet myös. Harmittaa kovasti kun se lekuri ei halunnu päästää mua sinne alkuraskaudenultraan, ois kiva nähä siel on joku eikä vain pussia ja että se olisi oikeassa paikassa. Yksityisellehän pääsee, mutta en taida raskia sinne mennä, no " vain" vajaa kuukaus ekaan neuvolaan, joskos ne sydänäänet sit kuulis, esikoisestakaan ei kyllä eka kerralla kuulunu sydänääniä ku kuunneltiin.

Nyt ei ole kipuja ollut mahassa, mutta väsymystä on ja etomista. Kahvi ei maistu ollenkaan ja tietty ku joka paikaan menee kylään tarjotaan kahvia, pitää joko hampaat irvessä juua tai keksii jotain tosi mainioita selityksiä miksi juuri nyt en juo sitä kahvia. Vielä kun ei kellekkään haluaisi kertoa raskaudesta, vaikka välillä tuntuu että ei jaksaisi salaillakkaan enää, mutta sen verran suojelee itseään että jos jotain sattuukin niin ei niin tarvitse selittää. Esikoisellekkaan ei ole uskallettu sanoa mitään, kun on juuri siinä iässä että kertoo kaikille kaiken kuulemansa ja muistaa kaiken.

nippula rv6

Vierailija
32/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaippakekkerit on nyt sitten tosiaan 3.6 klo 14->.Osoitetta saapi kysellä sähköpostitse sarihoo@gmail.com,kun en taida viitsiä ihan näin julkisesti kertoa ;) Ajo-ohjetta ja bussiaikatauluneuvontaa saa samasta osoitteesta =)

Sari,ihan katkipoikki väsyneenä

Vierailija
33/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkumetreillä taivaltaville lohduksi:ihan älyttömän nopeesti aika on kulunut niistä alun kauheista peloista huolimatta.Silloin kun ite tälle puolelle kurkin ekoja kertoja,nää nyt synnyttään lähtevät oli silloin jotakuinkin puolivälissä :) Silloin tuntui,että siihen puoliväliinkin on vähintään sata vuotta ;) Np-ultraan asti oli kyllä aika tuskaa (mähän en siis käynyt missään alkuraskauden ultrassa,eikä edes sydänääniä löydetty ennen).Sen jälkeen helpotti kummasti,ja rakenneultran jälkeen oon jopa nauttinut raskaudesta :)

Ihan vapaasti täällä on saanut pelkojaan purkaa,samaa linjaa jatketaan!Täältä löytyy satavarmasti ymmärrystä!Jokainen meistä varmaan on ne samat paniikit ja pelkopeikot joutunut kohtaamaan.

Sari ja Poikanen 25+0

Vierailija
34/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmis: toki uskallan tulla kyytiisi!! =) Voin jopa maksella bensarahoja ettei tule ihan " pummi" olo! Ja kun kyseessä näyttää olevan lauantai ja vielä kesäkuun puolella, saattaapi olla, että pääsen yksin keskittymään näihin vaippa-asioihin, jee! Joten jos haluut ilmoitella itsestäsi sopiaksemme vaikkas kuinka lähdetään jne, niin tässä mun osoite:

mopout@luukku.com , joo joo, omituinen on, mutta se on keksitty tyttönimen kanssa, jota on miljoona, enkä ole sitä jaksanut muutella.. =)

Sartsu: Kovan urakan olet nähnyt, kiitos siitä etukäteen! Voisiko tuoda jotakin sinne esittelyyn?!?

kuutar 35+1

Vierailija
35/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialle: Niin, silloin kun itse plussasin, haahuissa oli oikein plussa-aalto menossa ja meitä oli monta aika samoissa meneviä. Nyt tuntuu, että haahuista on tosi vähän siirtynyt tälle puolelle... Mutta niin kuin muutkin ovat jo mainostaneet, voit ihan huoletta skitsoilla täällä alkuraskauden peloissa. Kaikki varmasti muistaa millaista se oli (ei siitä nyt sentään niin pitkä aika ole :)) Tsemppiä sulle raskauteesi!

Sartsu siinä mainitsi, että hirveän äkkiä on mennyt raskausaika. Juu, mustakin tuntuu siltä. Mutta toisaalta taas tuntuu, että olen ollu raskaana jo vaikka kuinka pitkään :) Ehkä se johtuu jo siitäkin, että viimeistä rv:tä viedään ja olo alkaa jo olla tukalahko. Suppareita on ollut edelleen, mutta en mä oo osannu huolestua vielä niistä. Kyllä mä sitten ehdin ajoissa sairaalaan, kun on niin lyhyt matkakin. Eilen sain selkäni tosi kipeeksi, kun istuin tuon vaippaprojektin kanssa ompelukoneen ääressä. Yhden vielä kun sais valmiiksi tekaistua, niin sitten ei pikkuvaippoja enempää.

Hyvää viikonloppua kaikille!

mauku ja pt-heebo 39+0

Vierailija
36/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa vaihteeksi, mutta silti ulkona on aikas kylmähkö tuuli. Kävin tuossa kaupassa ja enkä sitten ottanut laisinkaan takkia mukaan, pikkusen siinä tuli vilunväreitä t-paitasillaan. =)

Taas on viikko vierähtänyt. Tämä aika menee kyllä niin nopeasti. Vielä kun tämän illan jaksais töissä niin sitten olisi pitkästä aikaa tälläkin rouvalla viikonloppu vapaata. =) Tosin me mennään häihin huomenna, jipii.

Maria: Silloin kun minä plussasin niin eihän täällä ex-haahuissa oikein samoissa viikoissa mennyt kukaan.. Mutta, hyvinpä kuitenkin täällä pääsi juttuihin mukaan. Ja, ennen kaikkea sai hyviä neuvoja muilta, jotka olivat pidemmällä kuin minä. =)

Neronja: Siitä sinun lääkityksestä vielä.. En muista yhtään, että minkä vuoksi sinulle se piikitys määrättiin..? Toisaalta tässä kyllä pikkusen jännittää että mitenkä se piikitys itseensä sitten onnistuu kun sen hetki koittaa.

Oma masu: Päivä päivältä toivon, että meidän pikkasemme antais merkkejä itsestään. =) Kovaa nipistelyä kuitenkin masussa on, ihan kuin joku sisäpuolelta nipistelisi. =)

Olo on jonkin verran kohentunut, enään ei ole sitä kamalaa väsymystä ja päivisin jaksaa jopa tehdä jotain. Olen koittanut siivoilla tätä tulevaa lastenhuonetta, että saisi sitten loppu kesästä tehdä enemmänkin niitä hankintoja pikkasellemme. Yhden kaapin tuossa jo tyhjensin ylimääräisistä tavaroista ja koitin siinä samalla saada ne mahtumaan vaatehuoneeseen.

Jonkin verran ollaan hankittu vaatteita, työmaalta kuulin että Tampereella on yksi kirpputori missä myydään ainoastaan lastenvaatteita ja -tarvikkeita. Ja, sieltä tehtiin kaikenlaisia löytöjä kun poikkesimme miehen kanssa siellä.

Minkäslaisia viikonloppu suunnitelmia teillä muilla on? Me tosiaan mennään huomenna häihin, mutta sitten sunnuntaina ajattelin et jos ottaisi ihan rennosti. Tosin tuo nurmikko jo näyttää siltä, että sitä pitäis jo kovaa vauhtia ajella lyhyemmäksi. =)

Nyt täytyy rientää valmistautuun illaksi töihin, toivotan kaikille oikein mukavaa perjantain jatkoa!!! =)

Kaksonen76 ja Asukki 17+2

Vierailija
37/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen76:

Neronja: Siitä sinun lääkityksestä vielä.. En muista yhtään, että minkä vuoksi sinulle se piikitys määrättiin..? Toisaalta tässä kyllä pikkusen jännittää että mitenkä se piikitys itseensä sitten onnistuu kun sen hetki koittaa.

Mullahan todettiin toistuvien keskenmenojen syyksi tukostaipumus. Tuo tukostaipumus voi tulla siis myöhemmässäkin vaiheessa eli mulla se on tullut joskus neljännen lapsen syntymän jälkeen. Lääkäri sanoi mulle, että älä kysy, mistä/miksi se on sulle tullut, siihen ei kukaan osaa vastata. Eikä tämä ole mitenkään poikkeuksellista eli en ole mikään harvinainen tapaus.

Poika on nälissään, täytyy mennä antamaan sapuskaa...

neronja rv 24+5

Vierailija
38/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olit kaksonen Tiitiäiseen eksyny...se on kyl ihan kiva paikka vaikka vaikee sielt on löytää mitään kun on niin paljon kaikkee.

Mulla on tylsää!Ei viitti siivota ihan koko aikaa,oon jo muutaman huonekalunkin siirtänyt kun koittaa vaan hakee silmälle mieluisampaa vaihtoehtoo,ja viikolla hankittiin pari uutta mattoa.Meilitse valitin äitille että jää pihakukatkin laittamatta kun mä oon evvk-puutarhuri,viherkasveja kyllä pidän kotona mutta pihakukkia en kyl koskaan saa aikaseksi.Kasvaahan tossa penkissä edellisten jäljiltä jotain,niin ja kauheesti rikkaruohoo tietty. Niin ja marisin ettei meil oo pihakalusteitakaan nääs nääs kun vippasin roskiin sellasen lenkuttavan muovipöydän,ja keinuun pitäis saada pehmuste,se kun homehtu viime syksynä vaikke missään suorassa sateessa koskaan ollutkaan ja kuivatin sen sisällä.Kummasti siihen niitä mustia pilkkuja oli tullu ja minä kun inhoon kaikkee epähygieenistä...niin roskiin lensi.Koitin niitä houkutella vkl käymään,kattoos ny tulevatko sieltä matkojen takaa.

Pikkarainen on ollut taas tänään kovin vaisu.Aamulla kun heräsin nukuttuani pommiin(onneks tuo 9vee oli lähteny ajoissa taksiin) niin kuulostelin,ei mitää liikettä masussa.Tönin,ei edelleen mitään.Sit mä ajattelin että okei,nyt se on sit kanttuvei siellä...on ollu taas niin karseeta skabaamista ton äijän kaa että oon väsyttänyt itseni sellasella epäasiallisella riitelyllä ihan.Mietin jo että miltä tuntuu mennä sairaalaan ja tulla pois ilman vauvaa.Eli kyllä ne kauhuskenaariot on ja pysyy,näköjään.Mut onneks hän sitte saatuaan aamukahvia,jaksoi vähän liikahdellakkin.

Ei oo vissiin kellään mitään kremppojakaan ollu,kaikilla menee hyvin???Jokos Peebee kävi rakenteessa?sorry en muista,ja oliks jollakulla se ny ihan edessä?? Mä poikkesin keskiviikkona neuvolassa eikähän siel mitää ihmeitä,olin mun vanhimman pojan(kohta 14v) kanssa siellä.Syke oli 153-168,mitäs tuo perussyke ny ennustaa,tuota 150 luokkaa se on ollutkin.

herranjestas että mä järkytyin kun miehen esikoinen(syksyl 17v poika) on ollu meil nyt taas muutaman päivän ja ukko eilen multa kysyi et " onko meillä kortsuja vielä?" olin vaa että no enpä tiiä...niin ku toi poika tarvis!!!KÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKK-oikeesti!Mä en kuuna kullan valkeena olis kehdannu äiteltä ees moisii kysellä,mutta ilmeisesti se kielii hyvästä suhteesta.Olin mä aika järkkynä,mietin että hemmetti,tähänkö se menee että vanhemmilta kumit pyydetään.No hyvähän se on että huolehtii ehkäisystä.Mutta kyllä se vaan tuntuu..kummalliselle ajatukselle.Onneks toi oma on vasta 14 tulossa,ja toivottavasti ei ala tytöt kauheen äkkiä kiinnostaa.hui.

Meijän nasu meni nukkumaan vaunun koppaan!!!!taidan itsekkin oikaista vähäksi aikaa.

Femmis ja Pikkarainen 23+3

Vierailija
39/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronja: Kiitos vastauksestasi.. Sen veritulpan vuoksi sieltä äitipolilta he meinasivat myös minulle määrätä sen lääkityksen. Aika aikasessa vaiheessa ne antoivat sinulle sen, kun minulle lääkäri sanoi et yleensä se aloitetaan 36rv:llä. Sinullahan se on ollut koko raskauden ajan.. Joudutko muuten piikittämään vielä synnytyksen jälkeenkin? Itse luultavammin tulen piikittämän vielä synnytyksen jälkeenkin ainakin kuusi viikkoa näin sanoi ainakin lääkäri viimeksi.

Femmamma: Juu, Tiitiäiseenhän minä eksyin.. =) Siellä oli kyllä kaikkea mahdollista. Meille tuli iso muovikassillinen vaatteita mukaan ja eikä maksanut älyttömiä. Sillä summalla emme olisi kaupasta saanut kuin ehkä kahdet potkuhousut.

Mutta, nyt tämä rouva menee töihin.. =)

Kaksonen76 ja Asukki 17+2

Vierailija
40/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tuo vaippaesittelijä lupasi ottaa myös kantoliinoja mukaan,kun on joukossa sellasia,jotka niihin tahtois tutustua :) Oi vautsi,mun pitää varmaan leipoo niitä pullia ihan urakalla,että jaksetaan kaikkee kivaa hypistellä ;)

Täälläkin ollaan ihan nakit ja muussi x-/ Aamusta tuli taas se sellanen huippuluokan ärsytys,kun on niin sekasta!!Siis kun oikeesti kaikki rojut on lattialla ja kun muksut kulkee kengillä eestaas niin lattiat on sen mukaiset...Seinissä oli eteisestä veskiin kuravana,kun meidän 3-veen on pakko lääppiä seinää mennessään :-/ Mä siis heitin matot alhaalta pihalle ja imuroin ja sit pesin lattian ja pyyhin ne seinät.Pyykkiäkin on taas pesty urakalla,kun isompi tyttö alkoi tässä yhtenä iltana valittaa,kun kaikki pikkuhousut ja sukat on pesussa :-S Tää viikko kun on mennyt kyllä ihan pelastusarmeijalle...Mutta nytpä taas kelpaa.Inhottavasti vaan alkoi supistella.Tähän saakka oonkin selvinnyt melkein ilman.Ei nytkään tälleen paikallaan tunnu missään,mutta heti jos yritän jotain kumarrella tms,niin heti kiristää.Plääh,tylsää.Mä en ala mitään,jos ne taas alkaa vaivata niikuin noista pikkupojista.Mä kun oon sellanen,että yhtään ei välttämättä tekemättömät työt häiritse,paitsi jos niitä ei SAA tehdä.

Tässä sit iltaa odotellessa,saunaan tekis mieli vaikka heti,mutta ei kai sinne ihan vielä...Sitäpaitsi ukko kulta lupas tuoda mulle nami,kun oon ollu niin ahkera ;) Vaikka mun niin pitikin pitää tiukkaa linjaa sokerien kanssa....Mutta oon mä sentään tiukentanut jo!Rasitukseen saakka saa herkutella välillä =)

Sari ja Poikanen 25+1 (joka tällä hetkellä ihan selvästi yrittää potkia tukivyötä helkuttiin...)