Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Sitruunahappo apteekista, teen kasvovettä ja naamioita
Avitcid-reseptilääke, a-vitamiinia
Eri seerumit, päälle tippa Fazerin kauraöwljyä.
Paljastatko sitruunahappo-kasvoveden reseptisi? :)
Kuinka usein käytät?
Minkätyyppinen ihosi on?
Vierailija kirjoitti:
Eri seerumit, päälle tippa Fazerin kauraöwljyä.
Unohdin glyseriinin, sekin apteekista. Muutama tippa seerumin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
wå
Vierailija kirjoitti:
Eri seerumit, päälle tippa Fazerin kauraöwljyä.Paljastatko sitruunahappo-kasvoveden reseptisi? :)
Kuinka usein käytät?
Minkätyyppinen ihosi on?
Ihoni pintakuiva, ikää 47v. Sekoitan hippusen keitetyn veden joukkoon ja laitan kasvoille. Huuhtelen hetken kuluttua pois.
Avene triacneal expert. Nenälle vähintään. Ei tule mustapäitä. Eikä kyllä finnejäkään.
Tää ei vaan taida olla ihan pelkkä kosmetiikkatuote vaan hoito minkä tekee ammattilainen
Titta kirjoitti:
Luin sen lehdistötiedotteen epressin kautta profhilosta ja kiinnostuin ja googlailin ja päädyin tänne. Pakko kiittää kommenteista mitä luin täältä kun löysin hoidon. Oma 40-vuotiaan kasvojen iho vaihtui 30-kymppisen ja ystävät on kommentoineet että iho hehkuu. Turusta olen ja Skinbeautyssa kävin itse
siis tämä tarkoitin edellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wå
Vierailija kirjoitti:
Eri seerumit, päälle tippa Fazerin kauraöwljyä.Paljastatko sitruunahappo-kasvoveden reseptisi? :)
Kuinka usein käytät?
Minkätyyppinen ihosi on?Ihoni pintakuiva, ikää 47v. Sekoitan hippusen keitetyn veden joukkoon ja laitan kasvoille. Huuhtelen hetken kuluttua pois.
Onko hippunen noin teelusikallinen tai vähemmän mitä luulet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa pissikset sitten käyttää eläinkokeettomia tuotteita. Ei ihme ettei eläinkokeet koskaan lopu maailmasta, kun naiset tunkee meikkejä ja muuta roskaa naamaansa, miettimättä yhtään, miten niitä tehdään. Eläimet kärsii vaan siksi jotta te lissut saatte pakkelia naamaan.
Kannattais ehkä sivistää itseään sillä, ettei nykykosmetiikassa ole juuri koskaan ainesosia, joita nykyisin testattaisiin eläimillä.
Kiinassa eläinkokeet ovat pakollisia. Käyttämällä sellaisten yhtiöiden tuotteita, jotka myyvät tuotteitaan myös Kiinassa, tuet eläinkokeita.
Mossa vitamin coctail kasvoöljy ja Mossalta myös päivä- ja yövoide. Huomaa heti ihossa jos vaihdan pois näistä.
Itselläni on herkkä ja kuiva iho.
Profhilo hoitoon olin mäkin tyytyväinen, nimittäin laajat ihohuokoset todella viimeinkin supistui ja kun katson noita silmiä ja juonteita ennen ja jälkeen niin kyllä myös silmäluomet kohosi vaikka sitä ei sinne alueelle ees laitettu??? Kävin itse Espalla, Erjalla EL-salongissa
Tiedotteen löysin mutta hinta ei ole sanottu. Tietääkö muut? Kaulalle olisi toiveissa toi hoito
https://www.epressi.com/tiedotteet/lifestyle/profhilo-on-palkittu-innov…
Halpa ja hyvä, vaatii tosin itsekuria. Jätin alkoholin ja sokeriset herkut/mehut puoleksi vuodeksi. Pyhä jysäys kun naamasta lähti senttejä ja tuli heleä iho näin +30 perheenäidille! Enkä edes ollut mikään jatkuva tissuttelija tai karkkihiiri.
Mun kuivan ja hilseilevän ihon pelasti Atopikin Sensitive kasvovesi. Tätä läträän kasvoihin pesun jälkeen tarvittaessa useamman kerroksen ja perään jotain voidetta tai öljyä. Plussaa vielä kotimaisuudesta 👍
Skinbetter Science Retinol-yövoide!!!
Kävin hoidossa keväällä ja sen jälkeen kaikki kehui ulkonäköä, vaikka en ollut kertonut mitään. Hinta oli jotain 400/per hoitokerta, mutta oli kohtuullinen kyllä koko kasvojen kohotuksesta
Hyaluronihapposeerumi. Vähentänyt juonteita ja iho on terveen värinen.
Medik8 Calmwise-tuotteet, erityisesti vihertävänsävyinen voide ja rauhoittava seerumi. Monesta muusta tuotteesta voisin luopua mutta näistä en.
Reseptejä hyville tee se itse-tuotteille kotiin?