Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1755)

Vierailija
1661/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää huolta omasta haluttavuudestaan ja halukkuudestaan, seksi on kuitenkin tärkein yksittäinen asia suhteissa.

Kyllä, jos farkkujen takataskujen väli alkaa hipoa metriä kannattaa tehdä jotain itselleen.

Pakko mainita, että naisystävieni kanssa vuosien varsilla käytyjen keskustelujen perusteella on vaikea yhtyä tähän että suhteessa on kaikki hyvin kunhan nainen pitää hoikan vartensa. Valtaosa miehistä lakkaa huolehtimasta pitkässä suhteessa edes persuhygieniasta! Partaa ei viitsitä ajaa, parturissa käydä, tai käyttää siistejä fiksuja vaatteita. Pahin on se, kun tullaan sänkyyn seksintoivossa nopeasti sutaisten pestyine hampaineen. Yök yök yök! Pieni asia, pieni toisen huomioon ottamisen teko pestä saakeli edes hampaat kunnolla ennenkuin tulee suuteloimaan, come on! Vähän eri asia tsempata 10 kk joka päivä, että saa raskauskilot pudotettua kuin käyttää 30sek pidempään hampipesulla.

Vierailija
1662/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija lähti taas hoidattamaan itseään hierojalle.

Minä lähdin seuraamaan ja siellähän se hieroja vastaanotollaan

lykki vaimoani takaapäin. Pistin muijan lukaalista pihalle

ja arvon tässä erotako vai eikö erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää huolta omasta haluttavuudestaan ja halukkuudestaan, seksi on kuitenkin tärkein yksittäinen asia suhteissa.

Kyllä, jos farkkujen takataskujen väli alkaa hipoa metriä kannattaa tehdä jotain itselleen.

Pakko mainita, että naisystävieni kanssa vuosien varsilla käytyjen keskustelujen perusteella on vaikea yhtyä tähän että suhteessa on kaikki hyvin kunhan nainen pitää hoikan vartensa. Valtaosa miehistä lakkaa huolehtimasta pitkässä suhteessa edes persuhygieniasta! Partaa ei viitsitä ajaa, parturissa käydä, tai käyttää siistejä fiksuja vaatteita. Pahin on se, kun tullaan sänkyyn seksintoivossa nopeasti sutaisten pestyine hampaineen. Yök yök yök! Pieni asia, pieni toisen huomioon ottamisen teko pestä saakeli edes hampaat kunnolla ennenkuin tulee suuteloimaan, come on! Vähän eri asia tsempata 10 kk joka päivä, että saa raskauskilot pudotettua kuin käyttää 30sek pidempään hampipesulla.

Ihan totta! Meidät vei miehen kanssa yhteen ihan älytön seksuaalinen vetovoima ja suhteen alussa seksiä oli määrällisesti ja ennen kaikkea laadullisesti paljon. Ehkä tärkein suhteemme vakiintumiseen johtanut voimavara. Mieheni oli ja on mielestäni haluttava, seksikäs ja yhä sängyssä huomioon ottava, eli itse seksiin olen suhteessa todella tyytyväinen yhä 8 vuoden jälkeen.

Mutta.. Minun seksihaluihini vaikuttaa negatiivisesti se, ettei mies enää halua kiinnittää ulkoiseen olemukseensa ollenkaan huomiota. Parta on aina suttuinen ylikasvanut sänki, saliharrastus on jäänyt ja miestissit kasvaa, parturiinmenosta käydään joka kerran vääntöä, kaikki siistit vaatteet on kadonneet johonkin ja samat rikkinäiset resut pyörii pesukoneen ja korin väliä. Mies piereskelee estottomasti ja haisee usein takapuolelta. Hampaiden pesu on kolmen sekunnin pyöräytys harjalla ja huono huuhtelu. Ainoastaan kun hän haluaa seksiä, yrittää hieman skarpata. Entäpä kun minä haluaisin? Aloite ei enää koskaan tule puoleltani, joten varmaan hän pian joutuu pettämään kun nainen pihtaa?

Kun mennään vielä syvemmälle, vaikuttaa myös kaikenlainen "heittäytyminen" kunnioitukseen, ja sitä kautta omiin tunteisiini. Hän taas haluaa kovasti säilyttää suhteemme, no ihme: Minä hoidan laskut, taloyhtiön asiat, ruokahuollon, pyykit, siivouksen, kodin tarvikehankinnat, pienet remontit, pihatyöt, vapaa-ajan järjestelyt. Hän "auttaa" pyytäessä ja hoitaa autot sekä polttopuut. Se hänen mielestään riittää. Minua auttaisi kovasti jos hän pyyhkisi leivänmurut jälkeensä, jättäisi kengät telineeseen eikä keskelle lattiaa, keräisi kuivat vaatteet pyykkitelineeltä, ilmoittaisi kun syö viimeisen leipäpalan tai jugurtin, söisi joskus sitäkin leikkelettä joka on menossa päiväysvanhaksi eikä sitä viimeiseksi ostettua jne..

Nyt on vuodatettu, toivottavasti joku oivaltaa tästä jotain.

Vierailija
1664/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri kirjoitti:

Alkaako sun vaimon etunimi K:lla ?

Vierailija
1665/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halusi jättäessään satuttaa mahdollisimman paljon kun kertoi nimi ja lukumäärä tarkasti keiden kaikkien kanssa minua petti

Vierailija
1666/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinmies ei tiennyt minun olevan kotona ja ehti suukottaa miestäni kun tämä avasi oven. Molempien naamataulut olivat näkemisen arvoiset.

Vierailija
1667/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen halusi jättäessään satuttaa mahdollisimman paljon kun kertoi nimi ja lukumäärä tarkasti keiden kaikkien kanssa minua petti

Saattoi valehdellakin. Kaverini teki näin ex-ukolleen. Kaikki valhetta ja ukko uskoi. Kaveri halusi vain kostaa jonkun kokemansa vääryyden tällä tavalla.

Vierailija
1668/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkis kirjoitti:

Mä en ole koskaan pettänyt parisuhteessa- en ole ollut sellaisissa suhteissa, joissa olisi tullut mieli hyppiä muualle. Suhde on sitten vaan päätynyt. Olen siis sinkku tällä hetkellä. Oletteko siis suurin osa sellaisia pelkureita, että ei voi lähteä huonosta suhteesta, kun pelottaa olla yksin ja sitten hypitään vieraissa? Kyllähän nyt kaikki tietää sen, että kun on rakastunut, ei tee mieli olla kenenkään muun kanssa?

Kun elämä olisikin yksinkertaista vaan ei usein ole. On niin paljon erilaisia tilanteita ja syitä toimia kuten toimii, pettää, jättää tai ei tee mitään ja jää suhteeseen vastentahtoiseen selibaattiin. Jokainen elää omien valintojen mukaan ja meillä kaikilla on ovat asiat mitkä vaakakupissa painaa ja joskus toisten valinnat muuttaa sitten oman elämän tahtoi tai ei.

Minä tiedän kyllä tämän oikein hyvin- paremmin kuin ehkä uskotkaan. Sanoin MINÄ en ole pettänyt, mutta onko joku ollut minun kanssa, joka on pettänyt? On. Ja jäänyt sittemmin lasten vuoksi vastentahtoiseen suhteeseen ja selibaattiin, kun vaimo, joka oli kerran jo melkein ex- asumuserossa, kiristää rahalla, suvun avulla ja lapsilla- että ei tarvitse ihmetellä naisten, miksi jotkut miehet pettävät. Kannattaa kiristää mies suhteeseen kanssaan. 

Vierailija
1669/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pettämistä jos käyttää kortsua..

Vierailija
1670/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Petri kirjoitti:

Alkaako sun vaimon etunimi K:lla ?

Joo, ja sukunimi T:llä niiku mullakin.

Mä oon aivan rikki kun K teki mulle sillälailla!

Mä kyllä otan sen eron siitä!

Vierailija
1671/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta! Meidät vei miehen kanssa yhteen ihan älytön seksuaalinen vetovoima ja suhteen alussa seksiä oli määrällisesti ja ennen kaikkea laadullisesti paljon. Ehkä tärkein suhteemme vakiintumiseen johtanut voimavara. Mieheni oli ja on mielestäni haluttava, seksikäs ja yhä sängyssä huomioon ottava, eli itse seksiin olen suhteessa todella tyytyväinen yhä 8 vuoden jälkeen.

Mutta.. Minun seksihaluihini vaikuttaa negatiivisesti se, ettei mies enää halua kiinnittää ulkoiseen olemukseensa ollenkaan huomiota. Parta on aina suttuinen ylikasvanut sänki, saliharrastus on jäänyt ja miestissit kasvaa, parturiinmenosta käydään joka kerran vääntöä, kaikki siistit vaatteet on kadonneet johonkin ja samat rikkinäiset resut pyörii pesukoneen ja korin väliä. Mies piereskelee estottomasti ja haisee usein takapuolelta. Hampaiden pesu on kolmen sekunnin pyöräytys harjalla ja huono huuhtelu. Ainoastaan kun hän haluaa seksiä, yrittää hieman skarpata. Entäpä kun minä haluaisin? Aloite ei enää koskaan tule puoleltani, joten varmaan hän pian joutuu pettämään kun nainen pihtaa?

Kun mennään vielä syvemmälle, vaikuttaa myös kaikenlainen "heittäytyminen" kunnioitukseen, ja sitä kautta omiin tunteisiini. Hän taas haluaa kovasti säilyttää suhteemme, no ihme: Minä hoidan laskut, taloyhtiön asiat, ruokahuollon, pyykit, siivouksen, kodin tarvikehankinnat, pienet remontit, pihatyöt, vapaa-ajan järjestelyt. Hän "auttaa" pyytäessä ja hoitaa autot sekä polttopuut. Se hänen mielestään riittää. Minua auttaisi kovasti jos hän pyyhkisi leivänmurut jälkeensä, jättäisi kengät telineeseen eikä keskelle lattiaa, keräisi kuivat vaatteet pyykkitelineeltä, ilmoittaisi kun syö viimeisen leipäpalan tai jugurtin, söisi joskus sitäkin leikkelettä joka on menossa päiväysvanhaksi eikä sitä viimeiseksi ostettua jne..

Voi voi, kuule, kyllä oivaltaa. Oivaltaapa hyvinkin :) Ihan aluksi; ne stanan leivänmurut!!!!! Aukinainen leipäpussi...

Mulla on mennyt kolmisenkymmentä vuotta, jotta olen saavuttanut sellaisen olotilan, että nuo kotihommat luistaa mieheltäKIN, ja hoitaa kyllä rempat ja autonkin huollattaa jne. Mä teen ruuat aina, kun mies toisi kaupasta aina vain lihiksiä ja pitsaa, ei ei!!! Hoidan toki paljon muutakin.

Oli myös resupekka, mutta sitten kun näki minun salilla käynnit ja lenkkeilyn, niin alkoi pikku hiljaa myös oivaltaa jotain. Hampaista on riidelty myös. Hiuksensa ajattaa/ajelee itse aina kaljuksi, hyvä niin, kun sopii.

Alkoholikin oli aikoinaan paha ongelma, mutta siitäkin on selvitty. Mies on ollut koko elämänsä aikana vain 4kk työttömänä, joten perusasiat kunnossa kuitenkin, oma kämppä jne. Tämä vie aikaa ;D

PS: Minullakin on omat huonot puoleni..

Vierailija
1672/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-) ihana tarina ja tiedätkö että kuulostaa niin tutulta.

Tuohon kun lisää vielä sen viiskymppisenä alkaneen kärttyisyyden, pessimismin ja ainaisen väsymyksestä valittamisen (miesten vaihdevuodet) niin kuulostaa just mun parisuhde-elämältä.

Olen usein toivonut, että voi kun joku tekis gradun siitä miksi miehet eivät viitsi pitää henk koht hygieniasta huolta sillä tavalla kuin naiset. Eikö heitä häiritse pesemättömät hampaat tai hikinen haiseva kroppa tai likaiset vaatteet.

Vierailija
1673/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.kerralla paljastui kun jäi itse teosta kiinni sängyssä.

2.kertaa kertoi itse

Sama jätkä siis.

Näinkin voi käydä, kolmatta mahdollisuutta ei saanut enää,vaikka oli tyrkyllä. Rajansa kaikella, enempää en olisi kestänyt.

Vierailija
1674/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sadisti-narsisti- kombolta. Voinen onnitella sinua, sait mahdollisuuden parempaan elämään ja parisuhteeseen 🌿

Vierailija
1675/1755 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Mä en ole koskaan pettänyt parisuhteessa- en ole ollut sellaisissa suhteissa, joissa olisi tullut mieli hyppiä muualle. Suhde on sitten vaan päätynyt. Olen siis sinkku tällä hetkellä. Oletteko siis suurin osa sellaisia pelkureita, että ei voi lähteä huonosta suhteesta, kun pelottaa olla yksin ja sitten hypitään vieraissa? Kyllähän nyt kaikki tietää sen, että kun on rakastunut, ei tee mieli olla kenenkään muun kanssa?

Samaa mieltä. Mut ehkä kaikki ei ole niin suoraselkäisiä tai fiksuja. Onnekseni mun kusipäätutka on toiminut ekaa nuoruuden kokemusta lukuunottamatta. Ja se kundi lensi heti pellolle kun kavereilta kuulin mitä puuhastellut mun lomamatkan aikana. Mä pääsin eroon kusipäästä jatkamaan hyvää elämän matkaa. Niin mä sen näen.

Vierailija
1676/1755 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kulisseissa-kuohuu-jukka-hildenin-… aika yllättäviä tilanteita monille tulee. Itselle laitto eräs nainen viestin että mies kävi hänen luona. Erosin samantien 🌛

Vierailija
1677/1755 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä haisee nivuset juustolle🤢🤢

Vierailija
1678/1755 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko mainita, että naisystävieni kanssa vuosien varsilla käytyjen keskustelujen perusteella on vaikea yhtyä tähän että suhteessa on kaikki hyvin kunhan nainen pitää hoikan vartensa. Valtaosa miehistä lakkaa huolehtimasta pitkässä suhteessa edes persuhygieniasta! Partaa ei viitsitä ajaa, parturissa käydä, tai käyttää siistejä fiksuja vaatteita. Pahin on se, kun tullaan sänkyyn seksintoivossa nopeasti sutaisten pestyine hampaineen. Yök yök yök! Pieni asia, pieni toisen huomioon ottamisen teko pestä saakeli edes hampaat kunnol

Siinä syitä miksi en enää halua saman katon alle kenenkään kanssa. Hyi . Olen hajuherkkä muutenkin.

Vierailija
1679/1755 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin näkki-nimisiä kondomin kuoria siivotessasi huonetta.

Akka saanu pientä ja oli vaan käyttäny tilaisuuden hyväksi kun

olin muualla koulussa. se suhde olikin sitte siinä.

nykyään sama akka on myynyt itseään ja elää hampaattomana

narkomaanina nenä murtuneen näköisenä kuvissa.

Vierailija
1680/1755 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko mainita, että naisystävieni kanssa vuosien varsilla käytyjen keskustelujen perusteella on vaikea yhtyä tähän että suhteessa on kaikki hyvin kunhan nainen pitää hoikan vartensa. Valtaosa miehistä lakkaa huolehtimasta pitkässä suhteessa edes persuhygieniasta! Partaa ei viitsitä ajaa, parturissa käydä, tai käyttää siistejä fiksuja vaatteita. Pahin on se, kun tullaan sänkyyn seksintoivossa nopeasti sutaisten pestyine hampaineen. Yök yök yök! Pieni asia, pieni toisen huomioo

Eikö yksin se hygienian puute, vaan aloitekyvyn. Mies ja poika ovat syömättä, ellen ala laittamaan ruokaa. No kun aloitan ruoanlaiton ja kysäisen, että tulisikohan telkkarista uutiset, niin ei sohvalla lojuva mies älyä ojentautua nappaamaan kaukosäädintä ja laittamaan uutisia päälle. Pitää erikseen toistamiseen pyytää selväsanaisesti; voitko laittaa maikkarille siellä on uutiset.

Ovikello soi, koira juoksee ovelle haukkumaan, muut ei liikahdakaan.

Takkaa pitäisi hämmentää, ei tapahdu, ellen pyydä tai itse nouse hämmentämään, puut saa rauhassa hiiltyä eikä peltiä saada kiinni.

Roskiksen päälle voi kerätä korkean keon kun se täyttyy. God forbid että ottaisit sen roskiksen ja veisit säiliöön.

Sama tyhjät pullot; jos keräysastia on täynnä, voi pullon laittaa lattialle sen viereen.

Meihille avoin kysymys: ymmärrättekö te että tuollainen vaikuttaa molemminpuoliseen kunnioitukseen ja sitä kautta naisen tunteiden viilenemiseen ja halun häviämiseen? Aivot on tärkein seksuaalinen elin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi