Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Vierailija kirjoitti:
Oma siippa lähetti tyttöystävälle tarkoitetun viestin vahingossa minulle. Se klassinen moka.
Viime äitienpäivänä kukkapuska missä oli kortti kiinni ja jätetty pöydälle, kun herään iloiseen aamuun. Kortissa luki, kiitos viimeisestä Anette, mutta kuten ymmärrät niin minun pitää palata kotiin ettei vaimo epäile. Äijällä menny kukkapuskat sekasin. Anette tais saada hyvää äitienpäivää puskan. Otin kuvan siitä kortista ja kotiavaimesta ja lähetin exälle sen ja kirjoitin viestin. Sen verran annan vihjeen kuvan yhteyteen, että avain ei tarkoita meidän uutta kotia.
Vierailija kirjoitti:
Kun palasin työreissusta kotiin, löytyi vessan roskiksesta musta string mallin pikkuhousunsuoja.. itse en moisia käytä eikä vieraitakaan ollut käynyt.. tai siis sellaisia joista minä olisin tiennyt.
Tarkoituksellista
Olen törmännyt mitä omituisimpiin selityksiin pettämisen ilmitultua. Yksi oli "nuoruus eletään vaan kerran ja sit elämä on jo ohi". Lukekaa toi sellaisella lapsellisella pätemisäänellä, minkä raavas mies saa puserrettua puoliväkisin ulos kun ei ole munaa sanoa että nyt tuli töpättyä ja pahasti.
"Joo, se on vaan sellanen", toinen ex sanoi kun kysyin miksi se antaa jonkun ikälopun harpun roikkua itsessään. Oksetti kun kuulin loputkin yksityiskohdat.
Sitten oli nämä sinkkuesitykset kun olin paikalla. Kauhean nihkeä suhtautuminen, ei voi ottaa kädestä, juu emme me yhdessä ole, ihan vaan kavereita vaikka olen paikalla mutta kauhea tarve tuoda ilmi että saattaisi olla vapaa. Tosiaan, ikä ja itsetunto tehnyt tehtävänsä ja jättäisin tuollaisen pellen heti, mutta silloin en ihan ollut kärryillä ja voinut uskoa todeksi että joku on noin ääliö.
Pusersin tunnustuksen peukaloruuvilla. Epäilykseni osui oikeaan ja mies tunnusti, joskin hieman vastahakoisesti.
-ei puhunut mulle enää mitään
-oli päiviä pois ja puhelin kiinni
-meiltä hävisi dvd elokuvia (muka kaverille vienyt)
-meni heti suihkuun kun astui ovesta sisään
-piilotteli kerran sukuelimiään seksin aikana, ei antanut millään mun katsoa niitä.
Eiköhän ollut aika selvä homma..
Puhui usein, kuinka ex syytti häntä pettämisestä, vaikka eron aiheutti exän petturuus. "Nehän ne yleensä eniten epäilevät, jotka itse pettää", sanoi. Aikaa minulle oli koko ajan vähemmän, vaikka sen piti lisääntyä. Alkoi aktivoitumaan puhelimen käytössään, paitsi minua kohtaan se väheni. Ihme selittelyä ja tekosyitä.
Ylipäätään tuntui olevan usein tarve mainita, kuinka ex kyttäsi ja syytti häntä. Ei savua ilman tulta.
Kräkkäsin miehen puhelimen turvakoodin ja luin viestit. Siellähän sitä oli kaikenlaista.
Ex-vaimo tartutti minuun klamydian ja syytti minun saaneen sen joltain vieraalta hoidolta. Koska en ollut käynyt vieraissa tiesin tasan tarkkaan, että tauti oli tullut exän 'poikaystävän' kautta.
Tulin sitten kerran töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin eteisessä miten ex-vaimo huusi puhelimessa hoidolleen ja syytti tätä 'vieraissa' kulkemisesta.
Erohan siitä tuli. Selvisi myöhemmin, että 'poitsuystävä' oli saanut taudin omalta vaimoltaan.
Kuka oli heikoin lenkki? Minä olin ainakin se viimeinen!
Vierailija kirjoitti:
--- Ajatteli että nyt kun on ollut rehellinen niin otan hänet tietenkin takaisin, NOT.
Mun mies petti ja kertoi heti seuraavana päivänä. Pettäminen loukkasi, tottakai, mutta vielä pahemmin loukkasi se, että hän kuvitteli asian olevan ok, kun hän oli rehellinen ja kertoi asiasta itse. Tunsin miehen pitävän minua kerrassaan halpana ja typeränä, kun hän syyllisti minua siitä, etten voinut vain antaa anteeksi ja jatkaa parisuhteessa. Bonuksena kaiken päälle mies sanoi kysyneensä äidiltään neuvoa asiassa ja äidin sanoneen, ettei vaimolle kannata kertoa ollenkaan, tulee vain pahaa mieltä ja katkeruutta.
Minullakin on kortsuja yöpöydän laatikossa, vaikkei niitä käytetä suhteessani. Niitä jopa tulee ja menee, kun jossain jaetaan ilmaiseksi niin tokihan ne kotiin kulkeutuvat, kun ovat jonkun esitenivaskan välissä. Ja vanhaksi menneitä heitän vastaavasti pois. Onneksi miesystäväni ei pengo laatikoita. Lisäksi käyn jatkuvasti ulkomailla lomailemassa muiden miesten kanssa.
Todella huterin perustein täällä monet tuntuvat uskovan näihin "pettämisiin".
80-luvulla asuin erään miehen kanssa Helsingissä. Sitten tuli työpaikkani kesämyyntikokous ja olin poissa pari yötä. Siihen aikaa ei soiteltu koko ajan toiselle. Sattumoisin sunnuntai-iltana huomasin tyynylläni pitkän punaisen hiuksen. Itse olen tumma ja lyhythiuksinen ja mies oli vaaleanruskeahuksinen kiharapää. Oli siis vieras hius. Sanoin asiasta. Kuulemma miehen kaveri oli ollut yötä (ei kertonut tätä aiempaan) jonkun mimmin kanssa. Miehen ex-vaimolla oli punaiset hiukset. Kyllä se juttu siitä sitten saatiin ohi ja parin vuoden kuluttua itse petin miestä, kun mies lähti mökille keväällä. Vielä pari vuotta ja homma saatiin finaaliin.
Loysin puolison yöpöydän laatikosta patterikäyttöisen DILDON!
Sellaista hän oli salaa käyttänyt ollessani työmatkoilla.
Menin seksikauppaan ja ostin Flashlight-keinovaginan. Laitoin vaginan keittiön pöydälle ja tuikkasin dildon vaginan menoaukosta sisään ja jätin taiteellisen installaation pöydälle odottamaan puolison kotiinpaluuta.
Olisittepa nähneet puolison ilmeen palattuaan kotiin.
Yhdessä veimme puolison kanssa vaginan roskikseen ja naureskelimme yhteen ääneen hölmöyttäni. Me pärjäämme ilman keinovaginaakin!
T: Börje & Lille-Olle
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo tartutti minuun klamydian ja syytti minun saaneen sen joltain vieraalta hoidolta. Koska en ollut käynyt vieraissa tiesin tasan tarkkaan, että tauti oli tullut exän 'poikaystävän' kautta.
Tulin sitten kerran töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin eteisessä miten ex-vaimo huusi puhelimessa hoidolleen ja syytti tätä 'vieraissa' kulkemisesta.
Erohan siitä tuli. Selvisi myöhemmin, että 'poitsuystävä' oli saanut taudin omalta vaimoltaan.
Kuka oli heikoin lenkki? Minä olin ainakin se viimeinen!
LOL, niin kuin nuorisolaiset sanoo!
Kahta lihaa syövää suomalaista heteromiestä viedään kuin litranmittaa!
Parhaimmat naurut tälle illalle!
Kiitos nauruista, Siskot!
Noista kortsuista muuten. Mulla on edelleen laatikossa jotain terkkarilta vuosia sit saatuja kumeja. Munasarjakystan puhkeamisen jälkeen ostin myös kasan erilaisia vaikka suhteessani ei niitä muuten käytetty, lääkäri tais ohjeistaa näin että paikat pysyy puhtaampina ja paranee paremmin.
Oon joskus käyttänyt niitä ihan dildon kanssa ja tylsyyksissäni puhallellu ilmapallojakin. Säilytän niitä alusvaatelaatikossani josta ne on pari kertaa kiireessä lennelly lattialle. Kaikki ei ole aina välttämättä se pahin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
vieraan ihmisen paskat pöntössä.
Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön.
a) mies ei käytä minun vessaanib) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa!
Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa.
Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli tamponi perseessään.
Ohhoh oli vai. Aika paha moka.
Katsottiin kuvia sen kännykästä uudenvuoden juhlista kun halus niitä näyttää,sit vahingossa avas kuvan missä halas vähän liian läheisesti jtn naista. Kun kysyin että tapahtuiko niiden välillä mitään niin vastas että "ei muista oikein". Tarviiko sanoa muuta?
Oma siippa lähetti tyttöystävälle tarkoitetun viestin vahingossa minulle. Se klassinen moka.