Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieraan ihmisen paskat pöntössä.
Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön.
a) mies ei käytä minun vessaanib) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa!
Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa.
Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D
oranssi paska :D
Vierailija kirjoitti:
Katselin miehen ipadilta jotain sarjaa meidän makuuhuoneessa, kun siihen alkoi kilahdella joltain naiselta viestejä. Miehen iphone ja ipad oli samassa wifissä eikä mies tajunnut, että ne imessaget näkyi siinä padillakin sitten. Aika nopeasti menin olohuoneeseen kyselemään tekstailevalta mieheltä, että mitäs helvettiä.
Mun nainen jäi kiinni niin naurettavalla tavalla, että hohhoijjaa. Se oli levillä naisporukalla ja ylläri pylläri petti. Meillä on himas mäkki ja molemmilla iphonet. Duunien takia meillä on noi ei muuten olis. Siinä kun sellanen systeemi, että kun ottaa kuvan vaikka Australiassa, niin se kuva tulee kotiin tietokoneelle varmuuden vuoksi.
Siinä editoin kaverin kanssa yhtä kuvajuttua mun muijan työasiaa siis. Luvattiin jeesaa sitä, kun sen reissu leville oli sovittuna ajat sitten ja tää duuni tuli sen jälkeen ja sillä oli deadline maanantaina tai hommat kusee todella pahasti ja se ei olis selvinnyt ilman meitä. Yhtäkkiä kuulu blubb ja tuli kuva.. Avasin sen, niin vieras mies muna pystyssä ja oli ottanu mun muijan kännykällä itestään kuvan. Sellasen muistokuvan itestään ihanasta yöstä ja kun muija katsoo luuriaan niin se näkyy siinä.. Se oli ottanut sen kuvan vielä sillai, että mun muija näkyy siinä sängyllä nukkumassa vielä. Sillä jätkällä hirvee smaili päällä. Laitoin muijalle sen kuvan palautuksena ja kirjotin viestin. Deletoin muuten sun deadlinet sitten ja hyvää maanantaita sitten vaan, kun morkkiksissa menet duuniin tyhjän tikun kanssa ja samalla sun päässäs pyörii se asia, että olet eronnut nainen vtun typerän hoidon takia. Onnea ylennykselles näin valmiiksi.
Yks meidän frendi päivitti facebookkiaan, että jooohhhh Levillä hieman vttumainen ja itkuinen ja erittäin raivoisa tunnelma, jos vaikka pakkais kamat lähtis kotiin. Tiesin samantien että se on heränny ja nähny mun viestin ja se urpo saanu huutoo siellä kun ottanu sen luurin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli tamponi perseessään.
Ei välttämättä pettåmistä. Jotkut alkoholistit eivät pysty juomaan viinaa enää suun kautta, kun tulee oksennusrefleksi.
Keho kuitenkin vaatii alkoholia. Tuikataan tamponi pirtuun tai vaikka Lasoliin ja tungetaan aunukseen.
Helpottaa heti, kuin kuumeiselle lapselle suppo peppuun. Samanlaiset limakalvot on peppureiässäkin, kuin on suussa, nielussa tai pimpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin miehen ipadilta jotain sarjaa meidän makuuhuoneessa, kun siihen alkoi kilahdella joltain naiselta viestejä. Miehen iphone ja ipad oli samassa wifissä eikä mies tajunnut, että ne imessaget näkyi siinä padillakin sitten. Aika nopeasti menin olohuoneeseen kyselemään tekstailevalta mieheltä, että mitäs helvettiä.
Mun nainen jäi kiinni niin naurettavalla tavalla, että hohhoijjaa. Se oli levillä naisporukalla ja ylläri pylläri petti. Meillä on himas mäkki ja molemmilla iphonet. Duunien takia meillä on noi ei muuten olis. Siinä kun sellanen systeemi, että kun ottaa kuvan vaikka Australiassa, niin se kuva tulee kotiin tietokoneelle varmuuden vuoksi.
Siinä editoin kaverin kanssa yhtä kuvajuttua mun muijan työasiaa siis. Luvattiin jeesaa sitä, kun sen reissu leville oli sovittuna ajat sitten ja tää duuni tuli sen jälkeen ja sillä oli deadline maanantaina tai hommat kusee todella pahasti ja se ei olis selvinnyt ilman meitä. Yhtäkkiä kuulu blubb ja tuli kuva.. Avasin sen, niin vieras mies muna pystyssä ja oli ottanu mun muijan kännykällä itestään kuvan. Sellasen muistokuvan itestään ihanasta yöstä ja kun muija katsoo luuriaan niin se näkyy siinä.. Se oli ottanut sen kuvan vielä sillai, että mun muija näkyy siinä sängyllä nukkumassa vielä. Sillä jätkällä hirvee smaili päällä. Laitoin muijalle sen kuvan palautuksena ja kirjotin viestin. Deletoin muuten sun deadlinet sitten ja hyvää maanantaita sitten vaan, kun morkkiksissa menet duuniin tyhjän tikun kanssa ja samalla sun päässäs pyörii se asia, että olet eronnut nainen vtun typerän hoidon takia. Onnea ylennykselles näin valmiiksi.
Yks meidän frendi päivitti facebookkiaan, että jooohhhh Levillä hieman vttumainen ja itkuinen ja erittäin raivoisa tunnelma, jos vaikka pakkais kamat lähtis kotiin. Tiesin samantien että se on heränny ja nähny mun viestin ja se urpo saanu huutoo siellä kun ottanu sen luurin käyttöön.
Tietyissä piireissä tätä tehdään kostona juurikin niille naisille, joilta ei saada. Levillä pyörivät hekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön.
a) mies ei käytä minun vessaanib) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa!
Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa.
Laihat kasvissyöjät tekevät ohutta oranssia paskaa. Voi kuolema.. Kyllä minua ainakin hävettäisi jos itse olisi unohtanut paskat rakastajan vaimon wc-pyttyyn ja sen takia paljastuisi :D
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo tartutti minuun klamydian ja syytti minun saaneen sen joltain vieraalta hoidolta. Koska en ollut käynyt vieraissa tiesin tasan tarkkaan, että tauti oli tullut exän 'poikaystävän' kautta.
Tulin sitten kerran töistä aikaisemmin kotiin ja kuulin eteisessä miten ex-vaimo huusi puhelimessa hoidolleen ja syytti tätä 'vieraissa' kulkemisesta.
Erohan siitä tuli. Selvisi myöhemmin, että 'poitsuystävä' oli saanut taudin omalta vaimoltaan.
Kuka oli heikoin lenkki? Minä olin ainakin se viimeinen!
:D piiri pieni pyörii...
Olin reissussa ja palatessani ihmettelin kun mieheni oli siivonnut, pyykännyt, vaihtanut lakanat yms.. oli kuulemma ollut niin ikävä. Myöhemmin illalla löysin korvakoron kodinhoitohuoneen penkinlautojen raosta. Lattia oli kyllä imuroitu ja varmaan mopattukin vaan tuo oli jäänyt. Tulihan se tunnustuskin... ja ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tämä uusi teknologia! Me istuttiin miehen kanssa hellissä tunnelmissa sohvalla ja katsottiin videotykiltä mukavaa ohjelmaa. Se tuli miehen iPhonen kautta (piuhalla yhdistetty muihin laitteisiin), ja yhtäkkiä valkokankaalle alkoikin ilmestyä vihjailevia viestejä joltain naiselta. Miehelle tuli kiirus. Ehdin nähdä tarpeeksi ymmärtääkseni, ettei nämä klo 23 aikoihin tulleet viestit olleet mitään perus työkaverin viestittelyjä. Pyysin nähdä koko keskustelun, mies raukkamaisesti poisti salamannopeasti koko ketjun.
Koko homma tuli täysin puun takaa, olin luottanut mieheeni kuin kallioon. Olikin sitten jo yli kuukauden ajan harrastanut nettiseksiä, vaihdellut kuvia ja viestejä entisen työkaverinsa kanssa.
Jouduin käyttämään yhteisen tietokoneemme tiedostohakua, kun halusin löytää tietyn vuosien takaisen kuvan. Ihan oikeiden tulosten joukossa oli kuvia tuntemattomasta naisesta ilkialasti. Poseerasi reva levällään meidän sängyssämme, minun lemppari lakanoideni päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tämä uusi teknologia! Me istuttiin miehen kanssa hellissä tunnelmissa sohvalla ja katsottiin videotykiltä mukavaa ohjelmaa. Se tuli miehen iPhonen kautta (piuhalla yhdistetty muihin laitteisiin), ja yhtäkkiä valkokankaalle alkoikin ilmestyä vihjailevia viestejä joltain naiselta. Miehelle tuli kiirus. Ehdin nähdä tarpeeksi ymmärtääkseni, ettei nämä klo 23 aikoihin tulleet viestit olleet mitään perus työkaverin viestittelyjä. Pyysin nähdä koko keskustelun, mies raukkamaisesti poisti salamannopeasti koko ketjun.
Koko homma tuli täysin puun takaa, olin luottanut mieheeni kuin kallioon. Olikin sitten jo yli kuukauden ajan harrastanut nettiseksiä, vaihdellut kuvia ja viestejä entisen työkaverinsa kanssa.
Oho melkeen sama mulla kuin muillakin! Oltiin joululomalla vanhempieni luona ja nopeasti halusin lainata silloisen miehen iPadia, piti jotain äkkiä tarkistaa. Kysyin lupaa, niin kuin aina tämmösiä lainatessa, joten ei mitenkään erikoinen juttu. Sitten kun siinä nettiä selasin alkoi messengerissä tuleen viestiä naiselta, ja siinä selvis, että nää kaks oli jo varannut yhteisen reissun (!). Olin jo aikaisemmin epäillyt, että oli jotain muutakin heidän välillään meneillään, mutta mies aina kiisti asian ja siitä oli aina jotain riitaa. Tästä suunnitellusta reissusta oli aikaisemmin nopeesti maininnut, mutta tän naisen sijaan sanoi menevänsä vanhan koulukaverin kans. Tosi hyvissä tunnelmissa meni ne lomat :-)
Näin baarissa miespuolisten kaverini...ei oltu nähty pariin vuoteen. Siinä oli naama väärinpäin ja alkoi kertomaan, että pitkäaikainen seurustelukumppani oli hänet jättänyt. Jatkoi vielä jotenkin näin..."olis nyt antanut mun juosta juoksuni" näki kysyvän ilmeeni ja siihen vielä lisäten kertoo pettäneensä naistansa kymmenen eri naisen kanssa. En vaivautunut mitään sanomaan...tyhmä mikä tyhmä. Ajattelin itse et näin elämää jo nähneenä, olisin jättänyt jo ekan naisen jälkeen. Nuorempana tosin ajattelin, että yhden kerran vois antaa anteeksi. Ei enään. Siinä vielä oikeen pohtimalla pohti, tämä mies miksei se hänen elämänsä nainen halunnut häntä enään. Oli vielä lähtenyt jonkun vanhemman miehen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kasvissyöjä 😂
Vierailija kirjoitti:
Exä kävi auttelemassa "mummollaan" kävin jopa kerran hakemassa hänet sieltä. Noh hän lähti taas auttelemaan ja ajattelin yllättää ja mennä tutustumaan tähän mummoon. Oven avasikin minua vuoden kaksi nuorempi nainen. Kovin yllättynyt oli kun kysyin silloista poikaystävääni. Mummot ovat nykypäivänä varsin nuoria. Mies sai hakea omat vaatteensa asuntoni ulko-ovelta. Yritti vielä kehittää stooria aivokasvaimesta. Kiitos ja hei hei.
Avuttomin läppä minkä olen itse henkkoht kuullut omilla korvilla, kun kaveri pyysi mua mukaan käymään yhdessä omakotitalossa missä oli sen vaimo. No lähdin sitten mukaan. Siellä oli takaterassin ovi auki ja valot ja kaikki päällä. Mentiin siitä sisään. Sen muija ja se toinen äijä makoili pimeessä huoneessa ja siinä ne ei tehnyt siis mitään. NE oli joko alottamassa tai oli huilimassa aktin jälkeen. Kaveri laitto valot päälle, niin sen muija pomppas sängystä ylös ja huus kaverin nimen kovaa ja oli hämmästynyt ja nyt tulee se kohokohta.. Se muija huus sille jätkälle, joka makas siinä sängyssä.. Kuka vttu sä olet, ja sit se huus "kauhuissaan" mun kaverille. MÄ LUULIN ET SE ON SINÄ JOKA MAKAA TOSSA. hahahahahahhahahahhahahhahhhahahahhaah
Mä repesin täyteen nauruun siinä ja sanoin etkö tosiaan parempaa keksi tähän tilanteeseen. Sanoin kaverille, että kato nyt tota sun böönaas oikeasti. Se jätkä sano et soittaa poliisit, niin mä sanoin sille jätkälle, no mitäs meinaat herroille sanoa? Tulkaa apuun mun hoidon mies tuli hakee naista kotiin.
Otin kaveria hihasta kiinni ja sanoin, että lähdetään niin ettei tapahdu mitään. Älä rupee mätkii tollasen ihmisen takia. Jos lyöt, niin sä tiedät itekki et se lyöminen loppuu kun henki sammuu. Lähdettiin siitä sitten suoraan baariin nollaamaan tilanne.
Kuulostaa mun nykyiseltä...ainakin whatsapp äänettömällä. On yli 50. Tässä vielä tutkailen asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jo pitkään ollut lyhytpinnainen, riitelyherkkä ja muutenkin outo. Mutta en silti tajunnut. Yhden riidan aikana häneltä petti kontrolli ja totuus lipsahti. Minulla on tapana istua hiljaa, kun toinen päästelee höyryjä, enkä sanonut mitään. Isoääninen palopuhe jatkui niin pitkään, että ehdin yhdistellä mielessäni menneitä outouksia ja tätä uutta faktaa. Istuin yhä vaiti, vakavana miestä katsellen, kun puhetulva loppui. Miehelle oli juuri ehtinyt perille tajuntaan, mitä tuli möläytettyä. Oli ihan mielenkiintoista nähtävää.
Hei, tää kertomus kolahti. Itselläni on ollut vastaavaa meneillään nykyisen aviomiehen kanssa. Voitko kertoa tästä tarkemmin? Omaltani en ole saanut tunnustusta ulos, sen sijaan kaikkea muuta kylläkin mikä epäilyttää raskaasti.
Mies alkoi kohdella minua töykeästi. Ei osallistunut mihinkään yhteiseen tekemiseen ja syyllisti minua milloin mistäkin. Toki tekisimme vaikka mitä, "mutta kun olet tuollainen". Edellytti minulta vaikka mitä, jotta miellyttäisin häntä, ja suhde olisi taas kunnossa. Itse ei tehnyt mitään suhteen eteen, mutta kävi reissuissa "kavereiden kanssa".
Tulevaisuudensuunnitelmistaan hän puhui paljon, en jollain tavalla kokenut kuuluvani niihin. Ymmärsin jälkikäteen, että hän puhui aina muodossa "minä", ei "me".
Yritin toimittaa hänet lääkäriinkin, mielialan aaltoillessa äärestä laitaan. Ulkoisesti hänessä ei muuttunut mikään, joten en epäillyt pettämistä. Arvelin mielenterveysongelmaksi.
Seksiä hän lakkasi haluamasta, tosin käänsi asian nurinpäin. En kuulemma tehnyt tarpeeksi aloitteita. Ja kun tein niitä, hän torjui ne ja kiukutteli sitten, että kun ei ole edes seksielämää. Olin todella kysymysmerkkinä. Kyse oli vain siitä, että joku muu oli haluttava, minä en. Eikä saanut sitä suoraan sanottua, joten piti yrittää saada minut vaikuttamaan syypäältä ongelmiin.
Sama juttu yhteisissä reissuissa: mies "ilman muuta" halusi aikaa yhdessä, mutta ennen lähtöä nostatti riidan, etten lähtisikään. Sitten on joko haettu rakastajatar kyytiin tilalleni tai istuttu kuin sitruunan syöneenä autossa kanssani. Vaikka oli yhdessäoloa muka kaivannut. Ja syyhän oli tavalla tai toisella minun, kun ei ollutkaan kivaa.
Tämäntyyppisiä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mitään fyysistä ei ollut tapahtunut, mutta alastonkuvien vaihtoa ja seksiviestejä.
Tämmöstä oli kans liikkeellä, nappasin kiinni ennekun tapahtu mitään .. tosin ei hajua mitä muuta oli tapahtunut seläntakana 3.5v aikana.
Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.
Tutustuin mieheen samassa harrastusryhmässä, lempi roihahti ja tapailimme toisiamme nelisen kuukautta. Yhtenä päivänä sain puhelun joka kuului näin:
- No Niemisen Terhi tässä moikka. Tota, tää on tosi outoa, tiedän, mut mun oli nyt pakko soittaa sulle, kun oon voinut tän epäilyksen takia niin huonosti, ja kysyä... no, kysyn suoraan, oo kiltti ja puhu totta mulle: onko sulla ja Mikolla salasuhde?
- Oota, kuka sä siis olet?
- Mä oon Mikon avovaimo.
Jassoo. Paljastui että mies oli kolme vuotta ollut yhdessä tämän naisen kanssa ja asui saman katon alla, mutta hänellä oli myös toinen, pieni vuokra-asunto itsellään jossa ei ollut tapailumme ajan vuokralaista ja siellä olin viettänyt aikaa. Facebookissa mies oli laittanut suutelukuvia ja rakastan sinua ikuisesti-päivityksiä avokkinsa kanssa, mutta oli rajoittanut julkaisun näkemistä niin, etten minä voinut niitä tietenkään nähdä. Minulle hän puhui miten olen hänelle se oikea ja miten rakas olen ja blaa blaa blaa.
Helvetin oksettava tapaus.
Riita tilanteessa itse möläytti.