Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1757)

Vierailija
61/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydän laatikossa oli ollut ikuisuus kortsupaketti, jossa toinen puoli tyhjä ja toinen täynnä, me ei niitä käytetty. Olin ollut sukulaisten luona muutaman yön ja sillä välin oli kaks hävinnyt. Mies kielsi kaiken, naureskeli hermostuneena että kuinka olen yhtäkkiä näin vainoharhainen ja lopuksi keksi, että olisin itse ne sieltä käyttänyt ja yritän syyttää häntä (?!). Heitin asunnostani ulos ja sanoin etten voi seurustella valehtelijan kanssa, sen jälkeen tunnusti panneensa yhteistä kaveriamme mun luona. Ajatteli että nyt kun on ollut rehellinen niin otan hänet tietenkin takaisin, NOT.

Vierailija
62/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinku varmaan nykyään kaikki muutkin pettämiset.

Ensin aloin epäillä tyttöystävääni pienten juttujen ja kummallisuuksien vuoksi, puhelimen käyttö kaksinkertaistui, hän alkoi yllättäen pitää itsestään tavallisesta enemmän huolta, menot lisääntyivät, samoin salaperäisyys. Sitten näitä kummallisia pettämisen mahdollistaneita merkkejä ilmaantui lisää ja lopulta riittävästi. Kysyin ja selvitin asioita, Varmuuden sain lopulta hänen lähettämästään teksiviestistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa petin riidan jälkeen. Seksi jäi sormipelin asteelle kun peräännyin. Kaduttaa helvetisti enkä ole ikinä kertonut. Eli ei ole paljastunut vielä.

Vierailija
64/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jo pitkään ollut lyhytpinnainen, riitelyherkkä ja muutenkin outo. Mutta en silti tajunnut. Yhden riidan aikana häneltä petti kontrolli ja totuus lipsahti. Minulla on tapana istua hiljaa, kun toinen päästelee höyryjä, enkä sanonut mitään. Isoääninen palopuhe jatkui niin pitkään, että ehdin yhdistellä mielessäni menneitä outouksia ja tätä uutta faktaa. Istuin yhä vaiti, vakavana miestä katsellen, kun puhetulva loppui. Miehelle oli juuri ehtinyt perille tajuntaan, mitä tuli möläytettyä. Oli ihan mielenkiintoista nähtävää.

Vierailija
65/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jäännyt kiinni. 

Vierailija
66/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.

Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.

Joku saa susta hyvän ja suoraselkäisen miehen. Arvostan. 

Vierailija
67/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella voin sanoa että minun mies ei petä ja minä en ainakaan vielä ole jäänyt kiinni vaikka useamman kuukauden salasuhde on ollut.

Vierailija
68/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 2 vuotta meni hyvin ja ehdittiin siinä jo muuttaa saman katon alle... Sitten yhtäkkiä alkoi erikoiset jätkien reissut, kaverin sohvalla yöpymiset, kun kuulemma kotona ei voi olla, koska nalkutan :D niin otin vain esille asian, että miksi minä yhtäkkiä olen vastuussa kaikesta kodin hoidosta, laskujen maksamisesta, kaupassa käynnistä ym., kun toinen vaan bilettää ties missä...

Sitten baarissa eräs yhteinen tuttu nainen tuli juttelemaan minulle, että miksi katselen tuollaista urpoa ja kun pettämisenkin kuulemma annoin anteeksi... Minkä pettämisen? No, tämä exäni oli jäänyt kiinni toisen naisen paneskelusta näille yhteisille tutuille ja hän oli sönköttänyt, että asia on kotona tiedossa ja minä olen antanut anteeksi, joten asiaa ei tarvitse minulle enää kertoa...

Anteeksi en todellakaan antanut, vaan ero tuli saman tien!

Vierailija
69/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella paikkakunnalla asuvan miesystäväni yleiskieliseen puheeseen alkoi ilmestyä murteellisuuksia. Tunnistin "syyllisen" naisen heti, kun hän avasi suunsa. Muuttivat yhteen hyvin nopeasti, menivät kihloihin ja erosivat vielä samana vuonna. Mies pyrki takaisin minun luokseni, eikä oikein ymmärtänyt, miksen ottanut.

Vierailija
70/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti katsoin vaimoni puhelinta salaa, kaksi eri kumppania löytyi. Oli ehkä lisääkin. Erohan siitä tuli lopuksi.

Vierailija
71/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa petin riidan jälkeen. Seksi jäi sormipelin asteelle kun peräännyin. Kaduttaa helvetisti enkä ole ikinä kertonut. Eli ei ole paljastunut vielä.

Korjaan vielä että useampi kaveri on sanonut ettei tuo ollut edes pettämistä kun ei edennyt seksiin asti. Ja jälkeenpäin ajateltua nainen oli aika päällekäyvä vaikka vastustelin. Siksikään en ole kertonut. Enkä kerro.

Vierailija
72/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin jo erottu (tai minut siis jätetty) kun elättelin vielä että ehkä voitaisiin palata yhteen ja sen takia googlailin erästä asiaa lahjaa vasten. Päädyin itselleni entuudestaan tuntemattomalle keskustelupalstalle jossa ex oli vuosia jutellut minusta halventavia ja jutteli aika selkeästi miten säätö alkanut jonkun toisen kanssa.

Varmistus tuli kun jälkiselvittelyssä erään juridisen asian yhteydessä sain vahingossa tietää exän uuden virallisen osoitteen, oli muuttanut "kurssikaverin" kanssa yhteen.

Oletko A?

Vierailija
73/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettiin aikaa ennen älypuhelimia, mutta GSM-puhelimet olivat jo käytössä. Oltiin autoreissulla jossain perheen kanssa.

Senaikaiset puhelimet saivat autoradion reagoimaan ja soittamaan ränttätänttä-häiriöääntä jos puhelimeen tuli viesti tai oli puhelu tulossa. No näitä häiriöitä tuli matkan aikana ja katsoin omasta puhelimestani, että viestejä ei ollut tullut. Ex-rouva sanoi oman puhelimensa olevan kiinni, mutta pian alkoi valitella pissahätää ja piti päästä huoltsikalle vessaan. Jotain aloin epäilemään, mutta annoin asian olla.

Kerran sitten yhtenä yönä, kun ex-rouva oli jättänyt puhelimensa vahingossa näkyville olohuoneeseen ja itse mennyt nukkumaan, tuli puhelimeen viesti: "Hyvää yötä, kultsu!" Lähettäjä oli "Kampaamo-Jaana"

Tiesin, että tällä ei vielä ketään narauteta, joten otin numeron talteen ja selvitin, että numero kuuluu eräälle Jannelle, joka ei ole parturikampaaja vaan insinööri. En tehnyt asiasta vielä numeroa, ajattelin toimia vasta kun on kunnon faktat kasassa.

Pian ex-rouvalla olikin kahden vuorokauden seminaarimatka Tampereelle. Toisen päivän iltana päätin soittaa ex-rouvalle hyvänyön-toivotuspuhelun. Rouva kertoi olevansa jo nukkumaan menossa ja pyysi, etten enää soittelisi sille illalle.

Olin laittanut toiseen puhelimeeni, työkännykkääni, Jannen numeron valmiiksi ja soitin siihen numeroon samalla kun vielä puhuin exän kanssa. Kuulin, kuinka hotellihuoneessa pärähti soimaan Uutisvuodosta tuttu Säkkijärven Polkka-soittoääni. Janne ilmeisesti lähti huoneesta käytävään ja vastasi siellä toiseen puheluun.

Toivotin myös Jannelle hyviä öitä ja hyviä panoja ja suljin molemmat luurit.

Exä sai lähteä sen jälkeen välittömästi!

Vierailija
74/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alussa huomasin miehen kylpyhuoneen kaapissa sekalaisen valikoiman kondomeja. Selitys oli se, että hänen kaverinsa käyttivät hänen poikamieskämppänsä vierashuonetta naisystäviensä viihdyttämiseen. En minä tätä vanhaa kaverinkortsut-selitystä uskonut, mutta eipä toisaalta minulle kuulunut, miten paljon kortsuja mies oli ennen minun tapaamistani käyttänyt. Ongelmia tuli sitten, kun taas kerran palasin pitkältä työmatkalta ja huomasin, että kondomivaraston yleisväritys oli muuttunut. Purkin sisältö oli vaihtunut tavallisista erikoisvahvoihin ynnä muihin minulle ihan outoihin malleihin. Pienet asiat herättivät epäilykseni siitä, että kyseessä olivat kuin olivatkin kaverien kortsut mutta että niitä oli käyttämässä kaverien lisäksi tämä mies itse kaveriensa kanssa. En saanut asiaan selvyyttä, mutta ei tuo kai niin tarpeellistakaan ole.

Vierailija
75/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin opiskelupaikkakunnaltani poikaystävälleni, ja (lanka)puhelimeen vastasi nainen. Kysyin, kuka hän oli, ja hän uhmakkaasti sanoi, että hän kyllä tiesi, kuka minä olin. Kaksikko oli asunut yhdessä jo viikkokausia, mutta minulle ei vaivauduttu kertomaan mitään. Ensijärkytyksen jälkeen tunsin vain helpotusta.

Vierailija
76/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo löysi työkaverini eli miehensä villapaidan rinnuksista puoli metriä pitkän punaisen hiuksen. Minun hiukseni. Oli ainakin ollut uskovinaan selityksen siitä, että tarttuuhan muiden ihmisten vaatteista koirankarvojakin. Hän oli kuitenkin aivan varmasti nähnyt firman esitteen, josta ainakin (tuolloiset) hiukseni oli helppo tunnistaa. Oli kyllä viimeinen kerta, kun uskoin, että "eroprosessi on meneillään".

Vierailija
77/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillinhajusta. Sitten ratsasin tietokoneen. Paska juttu.

Vierailija
78/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos petätte niin...

- poistakaa viestit heti tai käyttäkää snapchatia (poistuvat automaattisesti)

- älkää muuttako käyttäytymistänne kotona suuntaan tai toiseen

- pitäkää tarinanne uskottavina ja katsokaa, että tapaamisympäristössä ei ole tuttuja

- Ei tunteita mukaan (jos tunteita, niin erotkaa)

-Jos petätte, niin erotkaa ja sen jälkeen pankaa niin monia ja niin usein kuin haluatte ja ehditte.

- älkää ryhtykö parisuhteeseen tai ainakin kerrotte että haluatte panna muitakin

Vierailija
79/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos petätte niin...

- poistakaa viestit heti tai käyttäkää snapchatia (poistuvat automaattisesti)

- älkää muuttako käyttäytymistänne kotona suuntaan tai toiseen

- pitäkää tarinanne uskottavina ja katsokaa, että tapaamisympäristössä ei ole tuttuja

- Ei tunteita mukaan (jos tunteita, niin erotkaa)

-Jos petätte, niin erotkaa ja sen jälkeen pankaa niin monia ja niin usein kuin haluatte ja ehditte.

- älkää ryhtykö parisuhteeseen tai ainakin kerrotte että haluatte panna muitakin

Silloin puuttuu jännitys, ei ole sama juttu enää, eli ei toimi.

Vierailija
80/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elettiin aikaa ennen älypuhelimia, mutta GSM-puhelimet olivat jo käytössä. Oltiin autoreissulla jossain perheen kanssa.

Senaikaiset puhelimet saivat autoradion reagoimaan ja soittamaan ränttätänttä-häiriöääntä jos puhelimeen tuli viesti tai oli puhelu tulossa. No näitä häiriöitä tuli matkan aikana ja katsoin omasta puhelimestani, että viestejä ei ollut tullut. Ex-rouva sanoi oman puhelimensa olevan kiinni, mutta pian alkoi valitella pissahätää ja piti päästä huoltsikalle vessaan. Jotain aloin epäilemään, mutta annoin asian olla.

Kerran sitten yhtenä yönä, kun ex-rouva oli jättänyt puhelimensa vahingossa näkyville olohuoneeseen ja itse mennyt nukkumaan, tuli puhelimeen viesti: "Hyvää yötä, kultsu!" Lähettäjä oli "Kampaamo-Jaana"

Tiesin, että tällä ei vielä ketään narauteta, joten otin numeron talteen ja selvitin, että numero kuuluu eräälle Jannelle, joka ei ole parturikampaaja vaan insinööri. En tehnyt asiasta vielä numeroa, ajattelin toimia vasta kun on kunnon faktat kasassa.

Pian ex-rouvalla olikin kahden vuorokauden seminaarimatka Tampereelle. Toisen päivän iltana päätin soittaa ex-rouvalle hyvänyön-toivotuspuhelun. Rouva kertoi olevansa jo nukkumaan menossa ja pyysi, etten enää soittelisi sille illalle.

Olin laittanut toiseen puhelimeeni, työkännykkääni, Jannen numeron valmiiksi ja soitin siihen numeroon samalla kun vielä puhuin exän kanssa. Kuulin, kuinka hotellihuoneessa pärähti soimaan Uutisvuodosta tuttu Säkkijärven Polkka-soittoääni. Janne ilmeisesti lähti huoneesta käytävään ja vastasi siellä toiseen puheluun.

Toivotin myös Jannelle hyviä öitä ja hyviä panoja ja suljin molemmat luurit.

Exä sai lähteä sen jälkeen välittömästi!

Voi VI**U mikä kyylä! Olisit selvittänyt asian jo ensimmäisessä epäily aiheessa!

Sait, mitä ansaitsit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme