Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1759)

Vierailija
141/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Klamydian ja kävimme suhteen alussa testeissä kyllä ja oltiin ”puhtaita” molemmat. Eli kumpikaan ei voinut kantaa jo valloilla olevaa tautia. Kehtasi väittää että minä olen käynyt vieraissa, juu varmasti. Ukko ulos.

Vierailija
142/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin puhelimen, vaikka olin aina ollut (ja olen edelleen) sitä vastaan. Ajattelin, että katson läpi vain, kenen kanssa viestittelee, kunnes löytyi sellainen nimi, jonka viestiketjun aukaisin ja pettäminen selvisi.

Onneksi katsoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu yhteisissä reissuissa: mies "ilman muuta" halusi aikaa yhdessä, mutta ennen lähtöä nostatti riidan, etten lähtisikään. Sitten on joko haettu rakastajatar kyytiin tilalleni tai istuttu kuin sitruunan syöneenä autossa kanssani. Vaikka oli yhdessäoloa muka kaivannut. Ja syyhän oli tavalla tai toisella minun, kun ei ollutkaan kivaa.

Mikä vika sitruunoissa muka on?

Itse olen vegaani, ja käytän tuorepuristettua sitruunamehua salaattien raikastamiseen. Näin flunssakautena sokerimelassilla makeutettu inkivääri-sitruunatee on erinomainen keino tukea kehon puolustusjärjestelmiä -- ja inkivääri myös nopeuttaa aineenvaihduntaa!

Vierailija
144/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu yhteisissä reissuissa: mies "ilman muuta" halusi aikaa yhdessä, mutta ennen lähtöä nostatti riidan, etten lähtisikään. Sitten on joko haettu rakastajatar kyytiin tilalleni tai istuttu kuin sitruunan syöneenä autossa kanssani. Vaikka oli yhdessäoloa muka kaivannut. Ja syyhän oli tavalla tai toisella minun, kun ei ollutkaan kivaa.

Tämäntyyppisiä meillä.

Tätä varmaan tekee monikin. Eli riitauttaa lähtöhetkellä sen yhteisen menon. Ja herra lähtee sitten kakkosensa kanssa ties minne kun vaimo lähtee yksin lasten kanssa siihen yhteiseksi tarkoitettuun kohteeseen. Siinä ei paljoa paina vaikka olisi hintava ulkomaanmatkakin kyseessä, oli miehen/perheen rahatilanne mikä vain. Kakkonen vie voiton.

Vierailija
145/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin reissussa ja palatessani ihmettelin kun mieheni oli siivonnut, pyykännyt, vaihtanut lakanat yms.. oli kuulemma ollut niin ikävä. Myöhemmin illalla löysin korvakoron kodinhoitohuoneen penkinlautojen raosta. Lattia oli kyllä imuroitu ja varmaan mopattukin vaan tuo oli jäänyt. Tulihan se tunnustuskin... ja ero.

Tuo lakanapyykkäys yhtäkkiä todellakin tuntuisi oudolta! Olen ollut mieheni kanssa yksissä 5v ja hän ei ole kertaakaan vaihtanut lakanoita, se on mun hommani ollut aina. Jos yhtäkkiä lakanat olisikin vaihdettu, epäilys olisi kovin suuri. Etenkin kun ne lakanat olisi tarvinnut heti pestä, eikä vain heittää pyykkikoriin odottamaan koneen täyttymistä.

Yllättävän moni tässäkin ketjussa muuten on jäänyt kiinni sen löytyneen korviksen ansiosta. Itse hukkailen korviksiani minne sattuu (en siis harrasta pettämistä vaan ne hukkuu mihin vain), joten olisin varmaan aika suuri riski kakkosnaisena.

Lakanapyykkijuttuun takaisin. Tuossahan on muuten vaimoilla sikäli etulyöntiasema, eli jos nainen pettää ja vaihtaa lakanat ym. sessioiden jälkeen, mies ei epäile mitään koska vaimo aina muutenkin hoitaa liinavaaterumban. 

Vierailija
146/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.

Lainattu side, koti ja mies, joten toivottavasti ukkosi sai lähtöpassit. Uskomatonta tuoda kakkonen puolisoiden yhteiseen kotiin. Ilmeisesti kiima tai ihastuminen on sumentanut pään. Tuskinpa tämä on ainokainen tapaus ?

Vierailija
147/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin reissussa ja palatessani ihmettelin kun mieheni oli siivonnut, pyykännyt, vaihtanut lakanat yms.. oli kuulemma ollut niin ikävä. Myöhemmin illalla löysin korvakoron kodinhoitohuoneen penkinlautojen raosta. Lattia oli kyllä imuroitu ja varmaan mopattukin vaan tuo oli jäänyt. Tulihan se tunnustuskin... ja ero.

Tuo lakanapyykkäys yhtäkkiä todellakin tuntuisi oudolta! Olen ollut mieheni kanssa yksissä 5v ja hän ei ole kertaakaan vaihtanut lakanoita, se on mun hommani ollut aina. Jos yhtäkkiä lakanat olisikin vaihdettu, epäilys olisi kovin suuri. Etenkin kun ne lakanat olisi tarvinnut heti pestä, eikä vain heittää pyykkikoriin odottamaan koneen täyttymistä.

Yllättävän moni tässäkin ketjussa muuten on jäänyt kiinni sen löytyneen korviksen ansiosta. Itse hukkailen korviksiani minne sattuu (en siis harrasta pettämistä vaan ne hukkuu mihin vain), joten olisin varmaan aika suuri riski kakkosnaisena.

Lakanapyykkijuttuun takaisin. Tuossahan on muuten vaimoilla sikäli etulyöntiasema, eli jos nainen pettää ja vaihtaa lakanat ym. sessioiden jälkeen, mies ei epäile mitään koska vaimo aina muutenkin hoitaa liinavaaterumban. 

Osa pudonneista on kyllä tarkoituksellisia. Niin kävi minunkin tapauksessani.

Vierailija
148/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perinteisellä kaavalla meni meilläkin.

Mies alkoi kuin tyhjästä käyttäytyä oudosti; vältteli kosketustani ja seuraani ylipäätään. Alkoi puhua outoja, kuten että ehkä voisimme väliaikaisesti asua erillään ja että hän tarvitsee enemmän omaa tilaa ja aikaa. Alkoi viettämään paljon aikaa "kaverillaan" ja siellä ollessa häneen ei saanut yhteyttä, yleensä kuitenkin kotona oli hän aina naama kiinni puhelimessa... Tuo kaikki oli jo tarpeeksi kertomaan minulle mitä on tekeillä, mutta tarvitsin vielä varman todisteen. Kysyin useasti suoraan, mutta mies ei tunnustanut. Kerran sitten hänen nukkuessaan katsoin läpi hänen viestejään ja sieltä löytyi romanttinen keskustelu hänen ja toisen naisen välillä sekä kuvagalleria täynnä tuon naisen kuvia.

Meni todella vaikeaksi kun kerroin hänelle että tiedän, pyyteli vaisusti anteeksi mutta ei ollut valmis lopettamaan yhteydenpitoa tuohon naiseen. Ei olisi halunnut eroa minustakaan. Pistin pihalle. Pari päivää erosta hän julkisti Facebookissa olevansa parisuhteessa tuon naisen kanssa. ":D"

Vierailija
149/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kakkonen” laittoi viestin minulle ja kertoi tapahtumista. Mies kielsi mitään tapahtuneen. Myönsi vasta kun laitoin saman viestin hänelle kun kakkonen oli laittanut minulle. Uskomattominta oli mikä pettämisketju kaiken takaa paljastui. Naisia oli ollut useita, joidenkin kanssa seurusteltu vuosia. Yhden kanssa oli jopa kihloissa vaikka asui toisen kanssa samaan aikaan :o

Selvisi, että mies on ollut krooninen pettäjä ja patologinen valehtelija jo aikaisemmissa suhteissa. Koskaan ei myöntänyt kuin tämän yhden itsensä ilmiantaneen naisen, vaikka oli mitä todisteita. Minkäänlaista pahoittelua tai anteeksipyyntöä mieheltä ei tullut koskaan. Piti tekojaan lähinnä oikeutena. Kuvottava mätisäkki koko mies.

Jälkeenpäin pettämisen merkit aivan selkeät, kaikki koskettaminen väkinäistä, seksistä tehtiin rumaa ja inhottavaa, suorituskeskeisyyttä korostaen, miksei tehnyt koskaan aloitetta, kertoi, ettei pidä seksistä, joka asiassa aina vika minussa, ihmeellisiä lisääntyneitä työvuoroja, kaikki elämä ja tekeminen vaikeaa ja raskasta, ei suostunut tekemään mitään suunnitelmia, (jotta pääsee omille menoilleen nopeasti), näitähän riittää.

Valehteli minusta pitkään ennen kiinni jäämistään kavereilleen, että olen paskamainen ja inhottava ja tulen valehtelemaan heille hänen pettäneen, jotta säilytti oman sädekehän. Kaverit säälivät miestä varmaan vieläkin. Luonut itselleen oikein kiltin ja hiljaisen ulkokuoren, ilmeetön ja lähes kaikkeen reagoimaton. En ole kenenkään nähnyt valehtelevan vuosia näin kylmästi ja välinpitämättömästi. Oikea narsisti? Vai jopa psykopaatti?

Vierailija
150/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.

Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.

Vierailija
151/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fgvc kirjoitti:

Jälkeenpäin pettämisen merkit aivan selkeät, kaikki koskettaminen väkinäistä, seksistä tehtiin rumaa ja inhottavaa, suorituskeskeisyyttä korostaen, miksei tehnyt koskaan aloitetta, kertoi, ettei pidä seksistä, joka asiassa aina vika minussa, ihmeellisiä lisääntyneitä työvuoroja, kaikki elämä ja tekeminen vaikeaa ja raskasta, ei suostunut tekemään mitään suunnitelmia, (jotta pääsee omille menoilleen nopeasti), näitähän riittää.

---

Valehteli minusta pitkään ennen kiinni jäämistään kavereilleen, että olen paskamainen ja inhottava ja tulen valehtelemaan heille hänen pettäneen, jotta säilytti oman sädekehän. Kaverit säälivät miestä varmaan vieläkin.

Niin tuttua. Seksi oli yhtäkkiä todella ällöttävää, ja kun en sitä halunnut, oli kuulemma minun haluttomuuteni syy ongelmiimme. Mutta ei vain ollut enää mitään myönteistä.

Ja koska olin niin hirveä, hän viihtyi menoillaan. Olisi muka ollut sitten kotona, jos vain olisin ollut toisenlainen.

Pitkään aikaan ei ollut kosketuksia ja kun oli,, tuli heti mieleen, mistä nämä uudet tavat koskettaa on oikein opittu.

Ja kyllä, kavereille piti kertoa, miten kamalaa hänellä on. Kertoipa jopa minun pettäneen häntä, mikä ei ollut totta.

Yök.

Vierailija
152/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni alkoi kinuamaan anaaliseksiä, jota emme olleet harrastaneet, koska asia ei meitä aikaisemmin kiinnostanut. Kyselyjä tuli usein samoin kuin seksiehdotuksiakin ja kun kieltäydyin niin suutuspäissään avokki lipsautti suustaan hivenen liikaa. Kävi lopulta ilmi työpaikkasuhde ja se, että anaalia oli ahkerasti harrastettu. Vaimo lähti ja menin sp testeihin.

Vierailija
153/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.

Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.

Kuinkahan yleisiä nämä puumerkkien jättäjät on? Houkutus on varmasti suuri, etenkin jos tää varattu osapuoli on mumissut mahdollisuudesta että jättäisi alkuperäisen puolison ja vaihtaisi sen tähän kakkoseen?

Entä "vahingossa" tehdyt fritsut varatun puolison kaulaan?

Vierailija
154/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan yleisiä nämä puumerkkien jättäjät on? Houkutus on varmasti suuri, etenkin jos tää varattu osapuoli on mumissut mahdollisuudesta että jättäisi alkuperäisen puolison ja vaihtaisi sen tähän kakkoseen?

Entä "vahingossa" tehdyt fritsut varatun puolison kaulaan?

On yleisempää kuin luullaan. Ja kakkonen sujuvasti esittää korun tipahtaneen vahingossa. Ja pöljät miehet uskovat. Itse ehdin poimia korun ensin ja palautin kakkoselle vinoilujen kera. Yritti kyllä selittää, mutta en uskonut tarinaa.

Vierailija
155/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkin puhelimen, vaikka olin aina ollut (ja olen edelleen) sitä vastaan. Ajattelin, että katson läpi vain, kenen kanssa viestittelee, kunnes löytyi sellainen nimi, jonka viestiketjun aukaisin ja pettäminen selvisi.

Onneksi katsoin.

Sitä vaan ihmettelen kun niin moni jää kiinni näiden puhelinten kautta. Kun toinen menee lukemaan viestit. Puhelimissa on todella kauan ollut jo erilaiset lukitukset jolloin puhelinta ei pääse avaamaan kuin omistaja itse. On numerolukitusta ja sormenjälkitunnistusta. Pitävätkö nämä pettäjät todellakin pitkin olkan pöytiä puhelimiaan avoimina? Jotenkin kuulostaa niin amatöörimäiseltä. Itse en ole petturi mutta aina luurini on koodin takana lukittuna, en tiedä edes saisiko tuohon sellaista asetusta ettei koodia tarvitsisi käyttää? Mutta JOS teoriassa pettäisin miestäni niin satavarmasti olisi koodit kunnossa! Ja hävittäisin viestiketjut aina.

Ihmettelin mm. kun tässä ketjussa joku oli Lapin sikailumatkallaan pettämässä miestään ja joku vieras mies lähetti kikkelikuvan tämän varatun naisen luurista.

Vierailija
156/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.

Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.

Hienosti toimittu, arvostan tuollaista.

Vierailija
157/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi vetäytyä itseensä, ei enää halaillut ja pussaillut ja lopetti hellyttelynimien käytön. Rupesi puhumaan, että harkitsee eroa ja kielsi tulemasta kotiin viikonlopuksi (kävin muualla töissä), koska halusi miettiä asioita. Kertoi lopulta ihastuneensa toiseen naiseen ja oli jo kahdesti ehtinyt naisen tavata ja suudella. No joo, ken uskoo, että muuta ei ollut tapahtunut...

Muutin pois kuukauden sisällä, mutta siihen mennessä oli jo uusi nainen asettunut taloksi ja sängyt ja sohvat yms. jätin sinne, kun kuvotti niin.. Exä on vähän reppana, ei mikään järjen jättiläinen, sosiaalisesti rajoittunut mutta näemmä hyvä manipuloimaan. Sai minut eron jälkeen pyytämään itseltään anteeksi, koska olin niin rumasti hänelle ja hänen uudesta naisestaan sanonut! Voi yök! Olin itse ihan rikki eron jälkeen, mutta loppujen lopuksi muutamassa kuukaudessa tajusin, miten kiero tämä mies oli ja kuinka koko suhteen ajan piti useisiin naisiin vääntöä yllä.

Erosta on kohta aikaa vuosi ja en ole ikinä ollut näin onnellinen! 😊 Tapasin maailman ihanimman miehen noin 2 kuukautta eron jälkeen, yhteenmuutto on edessä ensi kuussa ja yhteinen koira just hankittiin! Ainoa mikä harmittaa on se, että niin kauan jaksoin exää ja sen touhua. Lähinnä säälittää koko ihminen nykyisin.

Mielestäni on outoa että erostasi on alle vuosi aikaa ja olet jo muuttamassa yhteen uuden kumppanin kanssa. No, kukin tyylillään.

Vierailija
158/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo epäillyt jotain. Mutta miehen pettäminen paljastui kun sivumuija marssi puheilleni kertomaan miten asiat ovat. Oli kovasti rakastunut mieheeni ja minä lapsineni olin hänen onnen tiellä. Pakko melkein arvostaa noin suoraa toimintaa. 

Vierailija
159/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tilanne vielä selvityksessä. Avovaimon käytös muuttui muutama kuukausi sitten. Suuttuu jos kyselen mitä viestittelee yhteisen kaverimme kanssa. Vaisto kyllä huutaa, mutta mitään konkreettista ei ole löytynyt. Viestejäkään en edes pysty lukemaan, kun vaihtoi näppäinlukon koodin.

Vierailija
160/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tilanne vielä selvityksessä. Avovaimon käytös muuttui muutama kuukausi sitten. Suuttuu jos kyselen mitä viestittelee yhteisen kaverimme kanssa. Vaisto kyllä huutaa, mutta mitään konkreettista ei ole löytynyt. Viestejäkään en edes pysty lukemaan, kun vaihtoi näppäinlukon koodin.

En siis tiedä pettääkö, mutta kai se ajan kanssa selviää