Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1757)

Vierailija
81/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä eli eksmieheni jäi kiinni siitä, ettei malttanut pitää suutaan kiinni. Hän jätti kertomatta asioista sen suoremmin, mutta hän kieri ihastumisessaan ja halusi leveillä valloituksillaan minulle suoraan tajuamatta ollenkaan miten läpinäkyvä oli. Erosimme, kun sama ei toiminutkaan toisin päin. 

Vierailija
82/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa huomasin miehen kylpyhuoneen kaapissa sekalaisen valikoiman kondomeja. Selitys oli se, että hänen kaverinsa käyttivät hänen poikamieskämppänsä vierashuonetta naisystäviensä viihdyttämiseen. En minä tätä vanhaa kaverinkortsut-selitystä uskonut, mutta eipä toisaalta minulle kuulunut, miten paljon kortsuja mies oli ennen minun tapaamistani käyttänyt. Ongelmia tuli sitten, kun taas kerran palasin pitkältä työmatkalta ja huomasin, että kondomivaraston yleisväritys oli muuttunut. Purkin sisältö oli vaihtunut tavallisista erikoisvahvoihin ynnä muihin minulle ihan outoihin malleihin. Pienet asiat herättivät epäilykseni siitä, että kyseessä olivat kuin olivatkin kaverien kortsut mutta että niitä oli käyttämässä kaverien lisäksi tämä mies itse kaveriensa kanssa. En saanut asiaan selvyyttä, mutta ei tuo kai niin tarpeellistakaan ole.

Erikoisvahvat kortsut = gayseksiä. Selkee homma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli jo pitkään ollut lyhytpinnainen, riitelyherkkä ja muutenkin outo. Mutta en silti tajunnut. Yhden riidan aikana häneltä petti kontrolli ja totuus lipsahti. Minulla on tapana istua hiljaa, kun toinen päästelee höyryjä, enkä sanonut mitään. Isoääninen palopuhe jatkui niin pitkään, että ehdin yhdistellä mielessäni menneitä outouksia ja tätä uutta faktaa. Istuin yhä vaiti, vakavana miestä katsellen, kun puhetulva loppui. Miehelle oli juuri ehtinyt perille tajuntaan, mitä tuli möläytettyä. Oli ihan mielenkiintoista nähtävää.

Hei, tää kertomus kolahti. Itselläni on ollut vastaavaa meneillään nykyisen aviomiehen kanssa. Voitko kertoa tästä tarkemmin? Omaltani en ole saanut tunnustusta ulos, sen sijaan kaikkea muuta kylläkin mikä epäilyttää raskaasti. 

Vierailija
84/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pettämistarinani liittyy omaan sinisilmäisyyteeni ja typeryyteeni. Vieläkin hävettää! Olin silloin 16-vuotias ja seurustelin samalla luokalla olevan pojan kanssa. Eräänä maanantaina poika tuli kouluun kaula syötynä. Olin poissa tolaltani, mutta poikaystävä selitti minulle, että oli ollut viikonloppuna kavereiden kanssa reissussa autolla, ja hän oli sammunut autoon. Kun hän oli herännyt, niin silloin eräs yhteinen tuttu nainen/tyttö söi hänen kaulaansa. Aivan naurettava selitys, mutta minä tyhmä sinisilmäinen teini uskoin sen. Menimme sitten ystäväni kanssa raivoamaan tälle naiselle asiata. Hän yritti selittää meille jotain, mutta emme kuunnelleet. Sen jälkeen emme olleet enää väleissä tämän naisen kanssa. Kului aikaa ja erosin poikaystävästäni. Vasta vuosia myöhemmin minulle valkeni totuus asiasta ja pyysin anteeksi tältä naiselta, jolle olin silloin raivonnut. Selitin tilanteen. Hän ymmärsi asian ja olemme nykyään hyvissä väleissä. Olemme jopa naureskelleet asialle. Silloin ei kyllä naurattanut. Onneksi se oli vain tuollaista teinisähellystä. :)

Vierailija
85/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa huomasin miehen kylpyhuoneen kaapissa sekalaisen valikoiman kondomeja. Selitys oli se, että hänen kaverinsa käyttivät hänen poikamieskämppänsä vierashuonetta naisystäviensä viihdyttämiseen. En minä tätä vanhaa kaverinkortsut-selitystä uskonut, mutta eipä toisaalta minulle kuulunut, miten paljon kortsuja mies oli ennen minun tapaamistani käyttänyt. Ongelmia tuli sitten, kun taas kerran palasin pitkältä työmatkalta ja huomasin, että kondomivaraston yleisväritys oli muuttunut. Purkin sisältö oli vaihtunut tavallisista erikoisvahvoihin ynnä muihin minulle ihan outoihin malleihin. Pienet asiat herättivät epäilykseni siitä, että kyseessä olivat kuin olivatkin kaverien kortsut mutta että niitä oli käyttämässä kaverien lisäksi tämä mies itse kaveriensa kanssa. En saanut asiaan selvyyttä, mutta ei tuo kai niin tarpeellistakaan ole.

Erikoisvahvat kortsut = gayseksiä. Selkee homma. 

Aivan. Jälkeenpäin kaikenlaista palautui mieleen. Hän ja hänen eräs kaverinsa kerran hihittelivät itsensä melkein kyyneliin asti, kun "jotkut ihmiset jossain" olivat luulleet heitä pariskunnaksi. Eivät kertoneet, missä, kuka ja miten, mutta naurua riitti. Hyvä sentään, että kondomia osasivat käyttää.

Vierailija
86/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vaimon puhelin muuttui yllättäen maailman tarkimmin varjelluksi salaisuudeksi.

-Alkoi jatkuvat viiteen kestävät kapakkareissut. Saattoi mennä viideltä yöllä suihkuun.

-Kerran tuli seuraavana päivänä ja käytti nukahdin kaverin sohvalle selityksen.

-Vietti öitään katsellen dvd elokuvia naiskaverinsa kanssa.

-Ei koskaan vastannut puhelimeen näillä reissuillaan.

-Moni muu asia mitä en jaksa tähän listata

-Päälle vielä ääretön mustasukkaisuus.

Mulle tämä riitti. Tunnustamaan tämä patologinen valehtelija ei tule koskaan.

Vierailija
87/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpöydän laatikossa oli ollut ikuisuus kortsupaketti, jossa toinen puoli tyhjä ja toinen täynnä, me ei niitä käytetty. Olin ollut sukulaisten luona muutaman yön ja sillä välin oli kaks hävinnyt. Mies kielsi kaiken, naureskeli hermostuneena että kuinka olen yhtäkkiä näin vainoharhainen ja lopuksi keksi, että olisin itse ne sieltä käyttänyt ja yritän syyttää häntä (?!). Heitin asunnostani ulos ja sanoin etten voi seurustella valehtelijan kanssa, sen jälkeen tunnusti panneensa yhteistä kaveriamme mun luona. Ajatteli että nyt kun on ollut rehellinen niin otan hänet tietenkin takaisin, NOT.

Nuorempana useakin jätkäkaveri kärähti juuri näistä kun jossain loodassa oli 4 kumia ja yllätyspyllätys, kun tulin seur viikonloppuna hänen luo, oli enää kummasti 2. En yleensä heti ottanut mitään puheeksi vaan tarkkailin tilannetta mutta tulihan sitten aina jatkostooriakin näihin eli satavarmasti oli ollut sutinaa poissaollessani.

Kaverin ex miesystävä kärähti vähän nolosti: olivat kylässä kaverini vanhemmilla. Eteisessä takkeja/käsineitä riisutessa herralta lensi taskusta 3 kpl:n sulttaanirivistö kaverini vanhempien eteisen lattialle. Siihen koirankupin viereen. Tilanteen todistivat kaverini, tämä häntäheikkipoikaystävä sekä kaverin äiti. Pariskunta ei itse näitä välineitä käyttänyt eli kyllä ne oli ihan herran omiin harrastuksiin.

Kaverini alkoi etsimään asuntoa itselleen seuraavana päivänä.

Vierailija
88/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin jo erottu (tai minut siis jätetty) kun elättelin vielä että ehkä voitaisiin palata yhteen ja sen takia googlailin erästä asiaa lahjaa vasten. Päädyin itselleni entuudestaan tuntemattomalle keskustelupalstalle jossa ex oli vuosia jutellut minusta halventavia ja jutteli aika selkeästi miten säätö alkanut jonkun toisen kanssa.

Varmistus tuli kun jälkiselvittelyssä erään juridisen asian yhteydessä sain vahingossa tietää exän uuden virallisen osoitteen, oli muuttanut "kurssikaverin" kanssa yhteen.

Oletko A?

Oon B

Vierailija
89/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies soitti minulle, olin silloin töissä, ja kertoi kuinka häntä vituttaa kun automme on väärin parkkeerattu keskustassa.

Mieheni piti olla työmatkalla muualla, mutta auto oli siis ollut edellisen yön tämän soittajan kerrostalon pihassa väärin parkkeerattuna.

No eipä tarvinnut kauaa pohtia mikä on tilanne.

Mies oli majaillut tämän naisen luona jo useasti, tämä kävi ilmi kun soittaja käytti muotoa ” autonne on TAAS”...

siihen loppui se avioliitto.

Käyttikö mies edes kumia? Oliko se nainen tietoinen tilanteesta, ja oliko hän sinua paljon nuorempi?

Ei tietenkään vakikakkosen kanssa käytetä kumia. Nainen oli täysin tietämätön, ja hänelle oli "luvattu" iso timanttinen kihlasormus, kunhan seuraava työprojekti saadaan päätökseen ja rahaa tulee niin, että riittää yhteisen talon ja uuden autonkin ostoon. Naimisiinkin tietenkin ja lapsia ja ihana pikku koiruli jne. kuukin jopa taivaalta...

JA nainen ei ollut pelkästään nuorempi, vaan totta kai miljoona kertaa kauniimpi ja hoikka kuin ballerina, toisin kuin petetty ap, joka on ihan mahdoton siiderivalas. Piste. ohis 

Vierailija
90/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos petätte niin...

- poistakaa viestit heti tai käyttäkää snapchatia (poistuvat automaattisesti)

- älkää muuttako käyttäytymistänne kotona suuntaan tai toiseen

- pitäkää tarinanne uskottavina ja katsokaa, että tapaamisympäristössä ei ole tuttuja

- Ei tunteita mukaan (jos tunteita, niin erotkaa)

-Jos petätte, niin erotkaa ja sen jälkeen pankaa niin monia ja niin usein kuin haluatte ja ehditte.

- älkää ryhtykö parisuhteeseen tai ainakin kerrotte että haluatte panna muitakin

Silloin puuttuu jännitys, ei ole sama juttu enää, eli ei toimi.

Hanki jännityksesi jollain muulla tavoin kuin kiusaamalla toisia ihmisiä.

Ala harrastamaan vaikka vuorikiipeilyä tai mitä tahansa että saat pakolliset jännityksesi.

Vierailija
91/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pettämistarinani liittyy omaan sinisilmäisyyteeni ja typeryyteeni. Vieläkin hävettää! Olin silloin 16-vuotias ja seurustelin samalla luokalla olevan pojan kanssa. Eräänä maanantaina poika tuli kouluun kaula syötynä. Olin poissa tolaltani, mutta poikaystävä selitti minulle, että oli ollut viikonloppuna kavereiden kanssa reissussa autolla, ja hän oli sammunut autoon. Kun hän oli herännyt, niin silloin eräs yhteinen tuttu nainen/tyttö söi hänen kaulaansa. Aivan naurettava selitys, mutta minä tyhmä sinisilmäinen teini uskoin sen. Menimme sitten ystäväni kanssa raivoamaan tälle naiselle asiata. Hän yritti selittää meille jotain, mutta emme kuunnelleet. Sen jälkeen emme olleet enää väleissä tämän naisen kanssa. Kului aikaa ja erosin poikaystävästäni. Vasta vuosia myöhemmin minulle valkeni totuus asiasta ja pyysin anteeksi tältä naiselta, jolle olin silloin raivonnut. Selitin tilanteen. Hän ymmärsi asian ja olemme nykyään hyvissä väleissä. Olemme jopa naureskelleet asialle. Silloin ei kyllä naurattanut. Onneksi se oli vain tuollaista teinisähellystä. :)

Mikäs se totuus oli? Ja miten se valkeni?

Vierailija
92/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se totuus oli? Ja miten se valkeni?

Kysyin suoraan ex-poikaystävältäni, että mikä oli totuus, kun olimme olleet jo erossa useamman vuoden. Hänellä ei ollut enää silloin mitään syytä salata asiaa, ja koska minä olin vuosien varrella viisastunut, niin tajusin hänen valehdelleen. Totuus oli se, että kyseessä oli ollut joku ihan minulle ventovieras nainen, jonka kanssa hän petti minua sinä iltana. Poikaystäväni vieritti vain syyn jostain kumman syystä tämän yhteisen tuttumme niskaan. Se oli hölmöä häneltä, mutta myös minulta käyttäytyä kuten käyttäydyin. Olen tämän ex-poikaystäväni kanssa edelleen hyvissä väleissä. Se teiniajan seurustelu ei ollut niin vakavaa, että kärsisin enää pettämisestä aiheutuneista traumoista. Silloin teini-iässähän se tuntui maailmanlopulta, enkä kai siksi suostunutkaan uskomaan poikaystävästäni mitään pahaa.

Vierailija
93/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraan ihmisen paskat pöntössä. 

Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön. 

a) mies ei käytä minun vessaani

b) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa! 

Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa. 

Vierailija
94/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin viiden aikaan aamusta. Oli ollut viettämässä iltaa lähikapakassa, siitä jatkoille naapuriin tutulle kaverille. Kaikki askelensa olivat 'jäljitettävissä' mutta vaisto KILJUI ettei kaikki ole kohdallaan. Mitään ei myöntänyt, todisteiden puutteessa jouduin jättämään asoian sikseen.

Erottuamme kuulin tältä kaverilta jonka luona oli jatkoilla että mukana oli ollut myös nainen jota mies oli pannut keskellä lattiaa kaikkien nähden. Kuulemma huuteli alkuun onko kenelläkään kortsua. Ei ollut ollut. Ei estänyt.

Totuus on tarua kamalampaa.

Vierailija
95/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin miehen viestejä joissa hänen kaverinsa oli ihmetellyt, miksi tämä oli baarissa nuollut muun kuin tyttöystävänsä (eli minun) kanssa. Otin kuvan keskustelusta ja kysyin mieheltä, että mitä tämä tarkoittaa. Vastaus oli että ei muista, kaveri varmaan erehtyi henkilöstä. Joopajoo, parhaita kavereita olivat kuitenkin olleet jo useamman vuoden.

Miksi sä luit miehen viestejä?

Varmaan siksi, että pääsee pässistä eroon. Minäkin luin, koska olin 99% varma ettei ole puhtaat jauhot muijalla ja ei ollut. Sain sen prosentin 100, kun lukasin.. Olenko nyt rikollinen, kun luin. Ei paljoa kiinnosta olenko, koska pettäjän kanssa en elä yhtään ylimäärästä sekunttia.

Vierailija
96/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

No mäen yllättänyt paneskelusta livenä, mutta sen verran aivot toimii mullakin, että jos vieras mies istuu mun omistamassa asunnossa mun kylpytakki päällä, mun kalja kädessä partsilla röökillä, niin se tuskin oli ostamassa sitä mun kylpytakkia, vaikka se Pier One onkin helvtin mukava päällä. Rakkaalla avokilla oli mun kalenterin päivämäärät sekasin kuukaudessa. Se ei ollut juuri se päivä, kun mun piti palata vasta huomenna vaan se päivämäärä oli vasta seuraavassa kuussa, kun palaan päivää myöhemmin työmatkalta. Ne ilmeet ne ilmeet ne ilmeet. Voi kunpa olis ollut joku automaattinen kamera kuvaamassa niitä yllättyneitä ja tuskasia ilmeitä.Tiettekö sen, kun toisen tekis mieli vajoo maan läpi tai hyppää partsilta alas. Niin paljon sitä kundia hävetti. Muija ei saanu sanaa suustaan vaan meni vessaan. Sanoin sille jätkälle, että vedä kledjus päälle ja älä tärise siinä. En mä ole sellanen poika, joka pistää sun piikkiin tällasen. Et sä ole syyllinen, mutta pue ja häivy ja jos kiinnostaa niin venaa tätä muijaa, koska se tulee samalla oven avauksella.

Siinä mä taas kiitin isä vainaata elämänohjeista.. Se mikä on sun, niin sä pidät sen itelläs aina. Jos se ei ole yhdessä hoidettu, niin omia osuuksia et anna ikinä vaan sellaset hoidetaan tasavertaisesti pankista.. Kun kämppä oli mun, niin heippa exä.

Joku saa susta hyvän ja suoraselkäisen miehen. Arvostan. 

Se on saanut jo. Kertoo siinä toisessa viestissä mihin oli vastannut toisen kysymykseen, että kuinka menee.

Vierailija
97/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Vaimon puhelin muuttui yllättäen maailman tarkimmin varjelluksi salaisuudeksi.

-Alkoi jatkuvat viiteen kestävät kapakkareissut. Saattoi mennä viideltä yöllä suihkuun.

-Kerran tuli seuraavana päivänä ja käytti nukahdin kaverin sohvalle selityksen.

-Vietti öitään katsellen dvd elokuvia naiskaverinsa kanssa.

-Ei koskaan vastannut puhelimeen näillä reissuillaan.

-Moni muu asia mitä en jaksa tähän listata

-Päälle vielä ääretön mustasukkaisuus.

Mulle tämä riitti. Tunnustamaan tämä patologinen valehtelija ei tule koskaan.

Mulla täysin sama lista. Mimmi ei myöntänyt millää, vaikka jo oikeastaa tiesin jo. Päätin etten jaksa kuunnella enää niitä selityksiä. Se oli ihan yhtä tyhjää. Siinä yks aamu mietin, että en mä jaksa enää. Soitin kaverille, että vuokraatko 2kk sen klitsun jos vien mun pelkät mun kamat sinne hetkeks ja meen systerin kämppään, kun se on 6kk reissussa. Jätin avaimen pöydälle pelkästään. En vaivautunut edes mitään viesitä jättää, kun eipä sekään sanonu mitään. Kyllähän oli kovasti ihmetellyt. Laitoin estot päälle sille kaikkialta. Kun on ite kuspää, niin sit olin takas samanlainen.

Vierailija
98/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin aamulla seksiä, myöhemmin nainen lähti, suihkuun, vessaan, mihinlie, kännykkäänsä tuli kiitosviesti edellisestä yöstä ja utelu mahdollisesta uusinnasta piakkoin.

Vierailija
99/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängystä löytyi pitkiä tummia hiuksia, samoin kylpyhuoneesta ja hiusharjastani. Minulla on vaaleat hiukset. Mies väitti niitä omikseen vaikka sillä oli lyhyet vaaleat hiukset :D

Vierailija
100/1757 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängystä löytyi pitkiä tummia hiuksia, samoin kylpyhuoneesta ja hiusharjastani. Minulla on vaaleat hiukset. Mies väitti niitä omikseen vaikka sillä oli lyhyet vaaleat hiukset :D

Blondit ei ole niitä penaalin terävimpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä