Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
miksi JSS kirjoitti:
Mua häiritsee melko monen antama ohje pettämistapauksessa, siis tämä JSS.
Tai "en katso pettäjää sekunttiakaan". Sitähän he todennäköisesti haluavat ja elämän jatko on suunniteltu jo pitkälle eteenpäin. Jokainen joka pettää tietää mitä on tekemässä ja mitä siitä voi seurata.Mulla tyttöystäväni petti ainakin osittain siksi, että halusi päästä eroon. Oli pettänyt jo pitkään, mutta ei "uskaltanut" tai halunut kertoa. Perusjuttuja ja pieniä vihjeitä antoi kuten ei jaksa tai ei kiinnosta seksi, paljon menoja ja ylityöitä ja vaikka mitä puheluita ja tapaamisia ja ja ja ja ja. Pieniä vinkkejä, mutta ei mitään suoraan.
Tuntui että hän tavallaan halusi että jää kiinni jotta heittäisin hänet pois talosta ja suhteesta. Olisiko omatunto uhrina ollut tällöin puhtaampi. Itse olisin jäänyt täysin tyhjänpäälle.
Täällä sama ja en viddu lähde, katotaan tää keissi loppuun kuinka kauan jaksaa vedättää.
Kumppani lähti alkuillasta hakemaan pizzoja. Tuli myöhemmin kotiin ja oli unohtanut ostaa pizzat.
Läksin seuraavalle pizzareisulle perään ja näin. Seuraavana lauantaina lähti jo päivällä, tyhjensin hänen henkilökohtaiset tavaransa kuomukärryyni ja illalla kun tuli niin toivoton hyvää jatkoa. Nainen lähti itkien viemään tavaransa vanhempiensa luokse ja palautti kärryn. Olin jo anopille ilmoittanut että mahdollisesti tulee.
Kyseessä oli minun oma velaton rivarikämppä.
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkkejä ilmaiseksi
- käytä ammattilaisia, tai maksullisia amatöörejä
- kaikki kommunikointi anonyymin sähköpostin kautta. Älä koskaan soita varsinkaan numerollasi
- älä kerro nimeäsi
- yhdistä tapaamiset työpäivän lomaan, tai varmista alibisi muuten
- älä anna purra tai raapia seksin aikana
- katso ettei vaatteisiisi tartu hajuvedet tai meikit. Riisu alasti ennen kuin vehtaat. Käy suihkussa jälkeen jos pystyt. Älä käytä sen muijan pesuaineita.
- älä suutele, älä harrasta suojaamatonta suuseksiä
- käytä käteistä
- käytä kondomia. Mene vessaan ja huuhdo siitä spermat veks ennen kuin laita roskiin. Ethän halua isäksi?
- älä muuta käytöstäsi. Jos olet murjottaja, jatka murjotusta , vaikka olisit saanut juuri pään räjäyttävää seksiä.
- Älä tunnusta mitään. Jos muija kysyy käytkö huorissa, niin kysy mitä se olisi mieltä jos kävisit? Jos sanoo että se ei haittaisi, älä edelleenkään tunnusta, vaan sano että kysyt sitten luvan jos joskus tekisi mieli. Jos kieltää niin sano, ettet haluaisikaan käydä. Tuntuisi oudolta maksaa seksistä tai jotain muuta soopaa selitykseksi.
- viimeiseksi: jos on jotain mitä kukaan ei tiedä, niin se ei ketään myöskään satuta.
NÄIN KIRJOITTAA SAIRAS NARSISTI! Pettäjä, jolla tunnevammaisen tyhjä elämä.
Käyttääkö pettäjät fraasia: ketään ei voi omistaa ?
Puoliso rupesi yhtäkkiä käyttämään tätä aina tarvittaessa, kun kyselin hänen mielestään liikaa.
Löytyykö juttu kohta jostain lehdestä? Taasko joku laiska toimittaja etsii juttua?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö juttu kohta jostain lehdestä? Taasko joku laiska toimittaja etsii juttua?
Mitä haittaa, hyvä että pettäjäpaskat nostetaan julkisuuteen, ainakin välillisesti!
Vierailija kirjoitti:
Puoliso rupesi yhtäkkiä käyttämään tätä aina tarvittaessa, kun kyselin hänen mielestään liikaa.
Kyllä mies tätä viljelee aina kun alkaa kuumottaa aihe!
Miehen työkaveri sairastui vakavasti. Otti yhteyttä ja kertoi yhteisten työreissujen ajoilta mieheni baarimuijien panoista hotelleissa. Mieheni köytös oli inhottanut ja syyllisyys tiedosta ja kuoleman löheisyys sai työkaverin puhumaan. Työkaveri toivoi, että mieheni ei tule hautajaisiin.
Ihmettelin kuukausia vaimon muuttunutta käytöstä. Kysyin monta kertaa mikä on. Ei kuulemma mikään, työkiireitä vaan ja stressiä. Lopulta sanoin, että nyt on sillä lailla, että kerrot mikä on ja vaimo sitten illalla kertoi. Hänellä oli kuukausien ajan ollut salasuhde. Ei osannut sanoa mitään syytä, miksi oli salasuhteen aloittanut. Meidän avioliitossa ei vaimon mukaan ollut mitään vikaa, niin vain tapahtui. Kuulosti minusta jotenkin naisten mainostamalta miehiseltä selitykseltä miesten pettäessä, että se kikkeli vaan vahingossa lipsahti sinne pimperoon.
Olin kyllä kuin puulla päähän lyöty. Miksi? Miksi piti perheemme rikkoa?
Siihen loppui kymmenvuotinen avioliitto ja perheemme hajosi lasten itkiessä. Kyllä tekee kipeää edelleen näin vuosienkin jälkeen.
Jäin kiinni kun mieheni antoi oraaliseksiä ja orgasmin saadessani rakastajani nesteet tulvahrtivat vulvastani. Luulin siistineeni itseni.
Meninn myöntämään vaikka jälkeenpäin ajattelen, että olisin voinut kieltää.
Jäin kiinni kun mieheni antoi oraaliseksiä ja orgasmin saadessani rakastajani nesteet tulvahrtivat vulvastani. Luulin siistineeni itseni.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehesi ollut liian tyhmä tajutakseen, että mitä sieltä nyt lorahti.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jo pitkään ollut lyhytpinnainen, riitelyherkkä ja muutenkin outo. Mutta en silti tajunnut. Yhden riidan aikana häneltä petti kontrolli ja totuus lipsahti. Minulla on tapana istua hiljaa, kun toinen päästelee höyryjä, enkä sanonut mitään. Isoääninen palopuhe jatkui niin pitkään, että ehdin yhdistellä mielessäni menneitä outouksia ja tätä uutta faktaa. Istuin yhä vaiti, vakavana miestä katsellen, kun puhetulva loppui. Miehelle oli juuri ehtinyt perille tajuntaan, mitä tuli möläytettyä. Oli ihan mielenkiintoista nähtävää.
Meillä oli asialla vaimo. Jokin vaisto varoitti jo muutaman kuukauden ajan, että kaikki ei ole kohdallaan. Välillä oli kuin varmistamaton pommi, välillä taas epänormaalin aktiivinen seksissä.
Kerran sitten yhden sanaharkan yhteydessä tiuskaisi hänellä olevan toinen mies. Näki että olisi halunnut vetää sanomansa välittömästi takaisin, mutta minkäs teet. Sitten yritettiin selittää, että eihän hän sitä tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli vaimon mielilause. Toinen oli jokainen päättää omasta kehostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun nykyiseltä...ainakin whatsapp äänettömällä. On yli 50. Tässä vielä tutkailen asiaa
No niin on mullakin kun muutamassa ryhmässä tulee viestejä yölläkin, mutta miehellä on lupa mennä mun puhelimelle milloin vaan, siellä ei ole mitään salaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vieras yöpuku pyykkikorissa. Olen vain sivuttanut tuon mustan pitsiunelman, mutta olen rikki.
Pitsiunelma. Tiedän tapauksen jossa vaimo löysi miehen taskusta pyykätessään 200 kuitin, juurikin pitsiunelma ostos. Kuitti oli noin pari viikkoa vanha. Tässä kohtaa vaimo oli onnellinen. Josko nyt saisi kivan lahjan, yhdessä oltu 17v ja lahjat olleet surkeita ja arkisia, jos edes muistettu merkkipäivää.
Kului vuosi eikä vaimo saanut ikinä tätä. Synttärit, joulut ja äitienpäivät meni, tuli tyyliin tuikkukuppoa. Joku muu sai pitsiunelman.
Hankala tilanne. Käytännössä kärähti mutta ei kuitenkaan. Olisi pitänyt heti ottaa puheeksi mutta vaimo ei ottanut koska oli varma että hänen lahjasta kyse. Vuoden päästä ei enää voinut ottaa puheeksi tai olisi kuulostanut hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa halutessanne myös mitä tapahtui kinnijäämisen jälkeen.
Tunnustiko pettaneensä?
Ap
Mies saapui työreissulta kotiin kaula purtuna. Ei ollut kuulemma tapahtunut mitään ja rakastaa vai minua. No, avioliittomme päätyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan yllättänyt itse teosta?
Vietimme mieheni kans iltaa kumpikin omien kavereittemme kanssa. Päätin sitten lähteä kotiin hieman aikaisemmin. Kun avasin kotimme oven oli mieheni sängyssämme toisen naisen kans. Silloin petti polvet alta. Vieläkin arpi sydämessä.
Mies pyysi aina työreissuille löhtiessään pikkuhousunsuojia koska peräpukamat saattoi vuotaa. Paljastui, että vuoto oli seurausta telakoitumisesta. Ex nykyään enkä kadu.