Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis itseä ei koskaan jaksa hämmästyttää se kuinka pettäjämiehet vievät toisen naisen kotiinsa. Ja vetelee paljaalla aviovuoteessa... täysin ilman mitään omantunnontuskia
Ei pidä yleistää. Mun x-vaimo teki noin ja pitkän aikaa.....
Tapailin tuossa taannoin yhtä erittäin mukavan oloista miestä, en olis ikinä voinut uskoa että hän on pettäjä. Meidän tapailusuhde päättyi ja sain kuukautta myöhemmin tietää että miehellä oli ollut siinä minun lisäkseni kaksi muutakin naista. Toinen näistä naisista tiesi kuvion ja kertoi siitä minulle. Kolmas nainen ei ollut tietoinen ja tapaili edelleen tätä miestä. Itse otin mieheen yhteyttä ja kysyin asiaa mutta hän kielsi kaiken. Ensin ajattelin etten enempää sekaannu asiaan, meidän tapailusuhde kun oli jo päättynyt.
Aloin kuitenkin miettimään tätä naista joka edelleen tapailee pettäjää tietämättään. Niimpä laitoin naiselle viestin ja nainen tuli tapaamaan minua kasvotusten. Mies soitti minulle aivan paniikissa että miksi olet mennyt sotkemaan asiat. Sanoin, että ihan itse olet sotkusi aiheuttanut. Tapasimme naisen kanssa ja kerroin kaiken, jälkeenpäin nainen kiitteli että olin ottanut häneen yhteyttä ja kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo erottu (tai minut siis jätetty) kun elättelin vielä että ehkä voitaisiin palata yhteen ja sen takia googlailin erästä asiaa lahjaa vasten. Päädyin itselleni entuudestaan tuntemattomalle keskustelupalstalle jossa ex oli vuosia jutellut minusta halventavia ja jutteli aika selkeästi miten säätö alkanut jonkun toisen kanssa.
Varmistus tuli kun jälkiselvittelyssä erään juridisen asian yhteydessä sain vahingossa tietää exän uuden virallisen osoitteen, oli muuttanut "kurssikaverin" kanssa yhteen.
Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰
Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻
😀
Vierailija kirjoitti:
Loysin puolison yöpöydän laatikosta patterikäyttöisen DILDON!
Sellaista hän oli salaa käyttänyt ollessani työmatkoilla.
Menin seksikauppaan ja ostin Flashlight-keinovaginan. Laitoin vaginan keittiön pöydälle ja tuikkasin dildon vaginan menoaukosta sisään ja jätin taiteellisen installaation pöydälle odottamaan puolison kotiinpaluuta.
Olisittepa nähneet puolison ilmeen palattuaan kotiin.
Yhdessä veimme puolison kanssa vaginan roskikseen ja naureskelimme yhteen ääneen hölmöyttäni. Me pärjäämme ilman keinovaginaakin!
T: Börje & Lille-Olle
En tiijä mitenkä sinä tuon koit. Mutta dildolla leikkiminen ei oo pettämistä! Vaimosi halusi tyydyttää sillä itseään kun olit poissa. Mielummin nuin kuin olisi sinua pettänyt vieraan kanssa. Joten en näe tuossa mitää pahaa..
Kerran pettäjä. Aina pettäjä.
On oppinut taitavasti peittämään jälkensä ja saamaan sinut tuntemaan syyllisyyttä.
Paras kosto on, kun annat toisen naisen pitää pettäjämiehesi.
Saat hyvät yöunesi takaisin.
Pettäminen ei lopu koskaan, pettämisen kohde vaan vaihuu, kun jäävät kiinni.
Tietämättään toinen nainen kirjoitti:
Tapailin tuossa taannoin yhtä erittäin mukavan oloista miestä, en olis ikinä voinut uskoa että hän on pettäjä. Meidän tapailusuhde päättyi ja sain kuukautta myöhemmin tietää että miehellä oli ollut siinä minun lisäkseni kaksi muutakin naista. Toinen näistä naisista tiesi kuvion ja kertoi siitä minulle. Kolmas nainen ei ollut tietoinen ja tapaili edelleen tätä miestä. Itse otin mieheen yhteyttä ja kysyin asiaa mutta hän kielsi kaiken. Ensin ajattelin etten enempää sekaannu asiaan, meidän tapailusuhde kun oli jo päättynyt.
Aloin kuitenkin miettimään tätä naista joka edelleen tapailee pettäjää tietämättään. Niimpä laitoin naiselle viestin ja nainen tuli tapaamaan minua kasvotusten. Mies soitti minulle aivan paniikissa että miksi olet mennyt sotkemaan asiat. Sanoin, että ihan itse olet sotkusi aiheuttanut. Tapasimme naisen kanssa ja kerroin kaiken, jälkeenpäin nainen kiitteli että olin ottanut häneen yhteyttä ja kertonut.
Juuri näin pitäisi toimia.
Itse seurustelin kolmatta vuotta miehen kanssa joka teki ihmeellisiä katoamisia. En juuri ajatellut muuta kuin että no se on kavereiden kanssa juomassa. Eräs yhteinen kaveri meni vahingossa lipsauttamaan että mies oli ollut viikonloppuna erään naisen luona. Kysyin mieheltä ja sanoi että "no saa sitä kaverin luona käydä!". Otin yhteyttä naiseen ja oli ymmällään, mies oli esittänyt kaikille sinkkua ja ehti jo kosiakin tuota naista (kuulemma "läpällä"). Naisen piti käydä mies luokseen viikonlopun viettoon, mutta kävikin mut. Vedettiin perseet, vertailtiin viestejä ja pidettiin hauska ilta. Itse vedätin miestä koko ajan etten tiedä mitään, vihjailin ja kyselin ja seurasin sen kiemurtelua kun oli ihan kauhuissaan kun ei tiennyt kuka tietää ja mitä tietää vai tietääkö sittenkään. Paniikki on juuri oikea sana. Myöhemmin olen saanut tietää että kyllä niitä naisia oli useampi. Mies ilmeisesti eli avoimessa suhteessa, unohti vaan kertoa mulle ja muille siitä.
Pidetään naiset toistemme puolia tuollaisia mulkkuja vastaan eikä aleta sotimaan keskenämme.
Ensimmäinen jäi kiinni kun toi ryyppyreissulta tuliaisiksi sukupuolitaudin. Oli jo pitkän aikaa kuksinut jotain narkkaria maksuksi miedoista huumeista.
Tunnusti itkua vääntäen tekonsa ja seuraavana päivänä keräsin kimpsuni ja kampsuni ja lähdin.
Toinen taas myönsi heti suhteen alkuaikoina että on pannunna muitakin. Onneksi ei ehditty olla yksissä paria kuukautta kauempaa.
Kolmannen käräytti hänen oma vaimonsa! Soitti mulle yösydännä ja kertoi heidän avioliitostaan ja lapsistaan. Äijä esitti sinkkua ja pyöritti useita naisia samaan aikaan ja vaimoke tiesi kaiken, muttei tehny asialle mitään!
Neljännen tyypin kanssa ehdinkin olla yhdessä 7 vuotta ja siitä saman katon alla 5.
Viimeisen vuoden aikana paljastui että mies oli pettänyt koko suhteen ajan sekä miesten että naisten kanssa.
Mulla käyny useampi varattu mies. Yhellä on pikkulapsia vaimonsa kanssa kotona. Ei kestä kuulema arkea. Yhdellä on asumusero,ehkä tukien takia asuvat erikseen? Sitten yksi ei myönnä, että on lapsensa äidin kanssa,eivät asu yhdessä,mutta tiedän,että on suhde. Minua ei haittaa. Olen tullut petetyksi aikoinaan. Nyt pysyn vapaana,mutta sekstailen.
Mies petti nuorempana ja asia puhuttiin ja sovittiin ja jatkoimme yhteiseloa. Naimisiin ja pari lasta. Mies aina ollut jonkun verran mustasukkainen, mutta vaikka olin töissä ja lapsissa kiinni, niin aika ajoin syytti pettämisestä, esitti muka todisteitakin... Kerran lasten kuullen syytti pettämisestä ja sanoin että yleensä se joka syyttää toista pettämisestä pettää itse... Suu napsahti kiinni, nokka nousi ja poistui paikalta...
Sairastui uupumukseen viitisen vuotta sitten, se oli toisaalta seesteistä aikaa, hän keskittyi lepäämiseen ja itseensä, oli todella kiltti ja kiitollinen kumppani.
Pari vuotta sitten alkoi ihmeellisesti huokailla puhelimelleen, huomasin myös, että puhelin värinällä. Ratsain puhelimen, löytyi kk-sovellus ja viestit poistettu, mutta juttelukaverit säästetty. Tein myös kaikin ja otin yhteyttä. Tällä välin hiippailin välillä selän takana ja hänelle lähetettiin herutuskuvia ja - videoita. Mies tarttui kk-syöttiin ja sovimme treffit. Olisitte nähnyt ilmeen... Kehtasi vielä minua syyttää, että vieraiden miesten kanssa sovin treffejä, mutta suu napsahti tiukaksi, kun ilmoitin, että tiesin koko ajan missä mennään. Tämän jälkeen sain Jätkän kiinni kuukauden välein uuden misun kanssa.
Vielä muka yhdessä, mutta mulla kämppä jota kalustan parasta aikaa...
hjoor ei kestä ilman k.rpää pidempääviikonloppua;mutta toisaalta kunei ole mitenkään kysytty ämmää perään jankuttamaan ongelmistaan, niin itkeköön uudelleen ja uudelleen.
HAHHAHHAA,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa petin riidan jälkeen. Seksi jäi sormipelin asteelle kun peräännyin. Kaduttaa helvetisti enkä ole ikinä kertonut. Eli ei ole paljastunut vielä.
Korjaan vielä että useampi kaveri on sanonut ettei tuo ollut edes pettämistä kun ei edennyt seksiin asti. Ja jälkeenpäin ajateltua nainen oli aika päällekäyvä vaikka vastustelin. Siksikään en ole kertonut. Enkä kerro.
Alkaako toinen nimesi S kirjaimella?
t. työkaveri
Vierailija kirjoitti:
Kerran pettäjä. Aina pettäjä.
On oppinut taitavasti peittämään jälkensä ja saamaan sinut tuntemaan syyllisyyttä.
Paras kosto on, kun annat toisen naisen pitää pettäjämiehesi.
Saat hyvät yöunesi takaisin.
Pettäminen ei lopu koskaan, pettämisen kohde vaan vaihuu, kun jäävät kiinni.
tää on niin totta vaikk rakastunut ei sitä halua uskoa
kun katson taaksepäin yli 10 vuotta kaikenlaista selitystä jotka rakastava haluaa uskoa
ei kannata parisuhde
sivu
Vierailija kirjoitti:
Sarjapettäjän uhri kirjoitti:
Tapasin miehen Tinderissä, ja hänellä oli hirveä kiire mennä heti naimisiin. No melko heti paljastui, että mies on kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen. Tuntui ettei pystynyt hengittään, kun mies kyttäsi koko aja tekemisiäni. Meillä oli eri asunnot, vaikka oltiin jo naimisissa. Mies sai ryypätä omalla asunnollaan, kun hänestä tuli riidan haastaja ja aggressiivinen humalassa. Mies alkoi hävitä viikonlopuiksi, ja oli ollut muka tekemässä remonttia naapurilleen jne. Kunnes.... sain puristettua häneltä tiedon, että on jo suhteessa naapurinsa kanssa. Sain yhteyden miehen exään, ja kuulin että mies oli pettänyt häntäkin, ja sitä edeltävää naista. Yksissä tuumin säälittiin uutta uhria, tätä naapuria, jota tämä sarjapettäjä tulee myös pettämään. Hyi yöks mikä tyyppi! Täysi narsisti, omahyväinen kuvotus! Ja tuntee mieltymystä ihan nuoriin tyttöihin. Pitäis olla joku virallinen lehti, missä sais varoiteltua naisia tämmösestä lottovoitosta!
Sellainen lehti täyttyisi aika äkkiä katkerien exien vääristä ilmiannoista :)
höpöhöpö kyllä suurin osa pettää eikä tunne siitä mitään omantunnontuskia kun`` ketään ei voi omistaa`` ja muuta paskaa jolla oma käytös saadaan hyväksytyksi
lukekaa pettäjät näitä ja nähkää itsenne sellaisina kuin todella olette💩
sivu
Mies meni käsi kädessä kahvilaan uuden naisensa kanssa. Paikalle sattunut yhteinen tuttu seurasi sivusta heidän kuherteluaan ja nappasi salaa todisteeksi kuvia ja videon, jotka lähetti mulle. Siinä ei selityksille jäänyt juuri sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa petin riidan jälkeen. Seksi jäi sormipelin asteelle kun peräännyin. Kaduttaa helvetisti enkä ole ikinä kertonut. Eli ei ole paljastunut vielä.
Korjaan vielä että useampi kaveri on sanonut ettei tuo ollut edes pettämistä kun ei edennyt seksiin asti. Ja jälkeenpäin ajateltua nainen oli aika päällekäyvä vaikka vastustelin. Siksikään en ole kertonut. Enkä kerro.
Niinhän ne kaverit sanoo, mutta mitä sanoo sun puoliso?? Silittellee päätä, että kiitos kulta kun olet sormeillut vahingossa vaan🤣 Tyhmä oot, syyllisyy kyllä näkyy sun käytöksessä ja puoliso saa tasan varmasti tietää - ennemmin tai myöhemmin, ellei jo tiedä ja jörjestää sulle elämäsi yllätyksen🤗
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kortsuja yöpöydän laatikossa, vaikkei niitä käytetä suhteessani. Niitä jopa tulee ja menee, kun jossain jaetaan ilmaiseksi niin tokihan ne kotiin kulkeutuvat, kun ovat jonkun esitenivaskan välissä. Ja vanhaksi menneitä heitän vastaavasti pois. Onneksi miesystäväni ei pengo laatikoita. Lisäksi käyn jatkuvasti ulkomailla lomailemassa muiden miesten kanssa.
Todella huterin perustein täällä monet tuntuvat uskovan näihin "pettämisiin".
SELI SELI! Ikinä missään jaeta kortsuja ilmaiseksi jonku esitteen välissä🤣🤣 korkeintaa teineille ilmaiseksi terkkarilta tjn.
Lomailemassa?? Viddu mikä pelle!
Vieras yöpuku pyykkikorissa. Olen vain sivuttanut tuon mustan pitsiunelman, mutta olen rikki.
Mies jäi kiinni, kun nosteli automaatista käteistä ja koskaan ei muuten sitä nykyään enään käytä monen pankkikortin ja puhelinsovelluksen vuoksi. Paljastui sitten sellainen vyyhti, että eropaperit on vireillä ja aikanaan äijän silmien edessä, yllätys!
Joo, siis itseä ei koskaan jaksa hämmästyttää se kuinka pettäjämiehet vievät toisen naisen kotiinsa. Ja vetelee paljaalla aviovuoteessa... täysin ilman mitään omantunnontuskia