Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1762)

Vierailija
461/1762 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin itse ex-miestäni (ja myös jätin hänet) nykyisen mieheni ja lasteni isän kanssa. Vaikken koskaan kertonut exälleni pettämisestä sai hän siitä huolimatta asian selville, oli oikein palkannut etsivän minun perääni selvittääkseen asian.

Vierailija
462/1762 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen Tinderissä, ja hänellä oli hirveä kiire mennä heti naimisiin. No melko heti paljastui, että mies on kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen. Tuntui ettei pystynyt hengittään, kun mies kyttäsi koko aja tekemisiäni. Meillä oli eri asunnot, vaikka oltiin jo naimisissa. Mies sai ryypätä omalla asunnollaan, kun hänestä tuli riidan haastaja ja aggressiivinen humalassa. Mies alkoi hävitä viikonlopuiksi, ja oli ollut muka tekemässä remonttia naapurilleen jne. Kunnes.... sain puristettua häneltä tiedon, että on jo suhteessa naapurinsa kanssa. Sain yhteyden miehen exään, ja kuulin että mies oli pettänyt häntäkin, ja sitä edeltävää naista. Yksissä tuumin säälittiin uutta uhria, tätä naapuria, jota tämä sarjapettäjä tulee myös pettämään. Hyi yöks mikä tyyppi! Täysi narsisti, omahyväinen kuvotus! Ja tuntee mieltymystä ihan nuoriin tyttöihin. Pitäis olla joku virallinen lehti, missä sais varoiteltua naisia tämmösestä lottovoitosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1762 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen kaverini oli elänyt jo hetken luulossa että olimme jo eronneet, joten kertoi kasuaalisti harrastaneensa toisen kaverimme ja silloisen poikaystäväni kanssa ryhmäseksiä.

Siinä kyllä vedettiin mattoa alta, en tiedä olenko kovin montaa kertaa nähnyt niin punaista.

Vierailija
464/1762 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.

"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."

Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)

Suurin osa pettävistä miehistä pettää kumppaniaan naisen kanssa.

Eli pakko on niitä pettäviä naisiakin olla lähes yhtä paljon.

Onko prostituoitu nainen pettävä nainen? Entä menevä sinkkunainen, joka harrastaa monen kanssa seksiä?

Eikä sinkkunaisen tarvitse edes olla menevä, vaan voi aidosti luulla kyseessä olevan potentiaalinen seurustelukumppani.

Vierailija
465/1762 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi käyttäytyä tosi kummallisesti: oli kylmä, arvosteli minua ja lapsiamme ja samaan aikaan puhui, ettei ansaitse meitä ja että olisi parempi jos kuolisi. Puhelinta kuljetti mukanaan joka paikkaan. Yhden kerran puhelin sitten kuitenkin jäi sohvalle ja katsoin viestit. Siinäpä se.

Vierailija
466/1762 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faebookissa kun toinen nainen ilmoitti seinällään olevansa parisuhteessa mieheni kanssa. Mies oli matkatöissä eikä ollut halunnut pahoittaa mieltäni kertomalla tuommoista pikkujuttua. Oli pahoillaan siitä, että toinen oli julkaissut tiedon, itse olisi halunnut salata :D No ukko soitteli pari vuotta perääni ja yritti päästä elämääni takaisin.

Vierailija
467/1762 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinen kaverini oli elänyt jo hetken luulossa että olimme jo eronneet, joten kertoi kasuaalisti harrastaneensa toisen kaverimme ja silloisen poikaystäväni kanssa ryhmäseksiä.

Siinä kyllä vedettiin mattoa alta, en tiedä olenko kovin montaa kertaa nähnyt niin punaista.

Minulle kertoi silloinen "paras" ystävättäreni harrastaneensa seksiä poikaystäni kanssa. Harmi, että hän ei tiennyt meidän jo eronneen aikapäiviä sitten...

Kehui myös pojan kehuneen häntä maailman kauneimmaksi naiseksi. :D

Tuliko heistä pari? Ei tullut ;)   Näin jälkikäteen ajatellen, ystäväni oli minulle niin pohjattoman kateellinen ja pahansuopa, että vieläkin ihmettelen sitä "ystävyyttä". 

Vierailija
468/1762 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tarua ihmeellisempää mutta kyllä näin jälkeenpäin kun olen asioita miettinyt niin kyllä pettäminen näkyy käytöksessä. Puhelin aina mukana, epämääräisiä menoja ja välttelevä kylmänkiskoinen käytös. Jos yhtään on outo tunne toisesta, niin yleensä tuntemus pitää valitetyavasti paikkansa.

Sehän se varmasti hankaluus onkin kun ei nuo välttämättä liity pettämiseen. Minä olen välttelevä, omaa aikaa haluava ym. työstressin takia. Käännyn sisäänpäin ja tilanne on uusi monen vuoden suhteessa. Ikinä en ole pettänyt vaikka puoliso kuvittelee niin nyt olevan. Puhelimesta kuuntelen musiikkia paljon ja viestittelen kavereille. Ja teen niitä töitä puhelimella ja melko paljon työmatkoja. Välillä olen vain niin väsynyt etten jaksa puhua mitään. Puolisoa on petetty edellisessä suhteessa ja nyt minun käytös on kuulemma ihan samanlaista. Vaikeaa on omaa uskollisuutta todistella. Olen sanonut että voin näyttää puhelimen mutta se ei kuulemma kerro mitään kun viestit saa poistettua.

Toi on piinaava tilanne molemmille. Itse en lähtökohtaisesti luota, kaikista löytyy pettäjä.

"Syyllinen kunnes toisin todistetaan" on kestämätön tilanne, sillä sitä syyttömyyttään ei kukaan koskaan pysty kenellekään aukottomasti todistamaan. Ei kannata edes harkita parisuhdetta, jos asenne on lähtökohtaisesti tuo. Ei nimittäin tule onnistumaan.

Sepä se kun olen pitkässä parisuhteessa, mutta en silti luota. Vaarallisia esimerkkejä kun on nähty vuosien varrella. Miksi se ei osuisi mun kohdalle?

Säälin kumppaniasi. Varmasti on raskas elämä hänellä.

Siinähän säälit. Sääli on sairautta. En tuo epäilyjäni mitenkään esille, mutta kiinnitän huomioni aina kaikkeen normaalista poikkeavaan ja erityisesti yksityiskohtiin. Edellisessä suhteessa nämä tarjoiltiin suoraan silmien eteen enkä silti tajunnut. Hyväuskoisuus on nyt poissa.

Sama tilanne itselläni, eräässä aiemmassa suhteessa näin kyllä ilmiselvät merkit, mutta mies osasi aina selitellä mustan valkoiseksi ja uskoin. Jälkikäteen hävettää ihan kamalasti miettiä omia reaktioitani ja niitä tilanteita, kun nielin miehen selitykset. Kuinka voitokas olo hänellä on ollutkaan. Hän on pitänyt minua ihan idioottina, ja sitä kyllä olinkin.

Myöhemmissä suhteissa tämä on painanut joko siten, että olen epäillyt koko ajan, tai sitten olen valinnut kumppanin, josta olen alusta asti nähnyt, että tämä jossakin vaiheessa varmaan pettää. Sen varman pettäjän kanssa olen kylmettänyt tunteeni ja ajatellut, että en jaksa turhaan vaivata päätäni mustasukkaisuudella, antaa pettää ja antaa mennä. Itsearvostukseni on ollut nollassa, mutta olen ajatellut ansaitsevani sen.

Millaisia ne paljastavat merkit ja yksityiskohdat ovat käytännössä, joita osaa nyt tarkkailla?

T. Sinisilmäinen ja parisuhteissa todella kokematon vaimo

469/1762 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tarua ihmeellisempää mutta kyllä näin jälkeenpäin kun olen asioita miettinyt niin kyllä pettäminen näkyy käytöksessä. Puhelin aina mukana, epämääräisiä menoja ja välttelevä kylmänkiskoinen käytös. Jos yhtään on outo tunne toisesta, niin yleensä tuntemus pitää valitetyavasti paikkansa.

Sehän se varmasti hankaluus onkin kun ei nuo välttämättä liity pettämiseen. Minä olen välttelevä, omaa aikaa haluava ym. työstressin takia. Käännyn sisäänpäin ja tilanne on uusi monen vuoden suhteessa. Ikinä en ole pettänyt vaikka puoliso kuvittelee niin nyt olevan. Puhelimesta kuuntelen musiikkia paljon ja viestittelen kavereille. Ja teen niitä töitä puhelimella ja melko paljon työmatkoja. Välillä olen vain niin väsynyt etten jaksa puhua mitään. Puolisoa on petetty edellisessä suhteessa ja nyt minun käytös on kuulemma ihan samanlaista. Vaikeaa on omaa uskollisuutta todistella. Olen sanonut että voin näyttää puhelimen mutta se ei kuulemma kerro mitään kun viestit saa poistettua.

Toi on piinaava tilanne molemmille. Itse en lähtökohtaisesti luota, kaikista löytyy pettäjä.

"Syyllinen kunnes toisin todistetaan" on kestämätön tilanne, sillä sitä syyttömyyttään ei kukaan koskaan pysty kenellekään aukottomasti todistamaan. Ei kannata edes harkita parisuhdetta, jos asenne on lähtökohtaisesti tuo. Ei nimittäin tule onnistumaan.

Sepä se kun olen pitkässä parisuhteessa, mutta en silti luota. Vaarallisia esimerkkejä kun on nähty vuosien varrella. Miksi se ei osuisi mun kohdalle?

Säälin kumppaniasi. Varmasti on raskas elämä hänellä.

Siinähän säälit. Sääli on sairautta. En tuo epäilyjäni mitenkään esille, mutta kiinnitän huomioni aina kaikkeen normaalista poikkeavaan ja erityisesti yksityiskohtiin. Edellisessä suhteessa nämä tarjoiltiin suoraan silmien eteen enkä silti tajunnut. Hyväuskoisuus on nyt poissa.

Sama tilanne itselläni, eräässä aiemmassa suhteessa näin kyllä ilmiselvät merkit, mutta mies osasi aina selitellä mustan valkoiseksi ja uskoin. Jälkikäteen hävettää ihan kamalasti miettiä omia reaktioitani ja niitä tilanteita, kun nielin miehen selitykset. Kuinka voitokas olo hänellä on ollutkaan. Hän on pitänyt minua ihan idioottina, ja sitä kyllä olinkin.

Myöhemmissä suhteissa tämä on painanut joko siten, että olen epäillyt koko ajan, tai sitten olen valinnut kumppanin, josta olen alusta asti nähnyt, että tämä jossakin vaiheessa varmaan pettää. Sen varman pettäjän kanssa olen kylmettänyt tunteeni ja ajatellut, että en jaksa turhaan vaivata päätäni mustasukkaisuudella, antaa pettää ja antaa mennä. Itsearvostukseni on ollut nollassa, mutta olen ajatellut ansaitsevani sen.

Millaisia ne paljastavat merkit ja yksityiskohdat ovat käytännössä, joita osaa nyt tarkkailla?

T. Sinisilmäinen ja parisuhteissa todella kokematon vaimo

No oudot menot, puhelin yhtäkkiä tärkeä ja kurkkii vähän väliä. Toisen kiinnostus vähenee suhteeseen ja välinpitämättömyys/kylmyys.

Toki onhan niitä ketä osaa leikkiä niin ettei toinen välttämättä huomaa, mutta jos toisen tuntee hyvin niin kyllä sen hyvin pitäis huomata että joku ei oo nyt oikein.

Vierailija
470/1762 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjän uhri kirjoitti:

Tapasin miehen Tinderissä, ja hänellä oli hirveä kiire mennä heti naimisiin. No melko heti paljastui, että mies on kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen. Tuntui ettei pystynyt hengittään, kun mies kyttäsi koko aja tekemisiäni. Meillä oli eri asunnot, vaikka oltiin jo naimisissa. Mies sai ryypätä omalla asunnollaan, kun hänestä tuli riidan haastaja ja aggressiivinen humalassa. Mies alkoi hävitä viikonlopuiksi, ja oli ollut muka tekemässä remonttia naapurilleen jne. Kunnes.... sain puristettua häneltä tiedon, että on jo suhteessa naapurinsa kanssa. Sain yhteyden miehen exään, ja kuulin että mies oli pettänyt häntäkin, ja sitä edeltävää naista. Yksissä tuumin säälittiin uutta uhria, tätä naapuria, jota tämä sarjapettäjä tulee myös pettämään. Hyi yöks mikä tyyppi! Täysi narsisti, omahyväinen kuvotus! Ja tuntee mieltymystä ihan nuoriin tyttöihin. Pitäis olla joku virallinen lehti, missä sais varoiteltua naisia tämmösestä lottovoitosta!

Sellainen lehti täyttyisi aika äkkiä katkerien exien vääristä ilmiannoista :)

Vierailija
471/1762 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi tuli kertomaan jostain sedästä joka menee äidin kanssa navettaan päivällä kun olen töissä.

Myöhemmin kävi ilmi että näin oli tapahtunut jo usein ja monen eri miehen kanssa. Osa oli hyvinkin tuttuja ja sukulaisiakin. Akka meinas ensin että poika puhuu omiaan ja on päästään sekaisin, mutta tiesin asiat varmaksi moneltakin taholta. Vuosikymmeniä kitkutettu yhdessä jotenkin ja välillä hermot pettää. Lääkkeillä menee jotenkin.

No siementäjä, lypsykoneen korjaaja, jalostustarkastaja, EU-tarkastaja, mitä näitä nyt on. Liekö väärät lääkkeet?

Vierailija
472/1762 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon ihmisiä, jotka epäilevät vahvasti puolison pettävän, ja melko selviä merkkejä on mutta ei varmuutta. Miten pystyttekö tässä tilanteessa harrastamaan seksiä puolison kanssa? Minä tuskin pystyisin, oksettaisi ajatuskin hyvin mahdollisesta pettämisestä, että varmaan olisi pakko jo siinä vaiheessa jättää.

Vierailija
473/1762 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihmisiä, jotka epäilevät vahvasti puolison pettävän, ja melko selviä merkkejä on mutta ei varmuutta. Miten pystyttekö tässä tilanteessa harrastamaan seksiä puolison kanssa? Minä tuskin pystyisin, oksettaisi ajatuskin hyvin mahdollisesta pettämisestä, että varmaan olisi pakko jo siinä vaiheessa jättää.

Niin, ei se ole niin helppoa jos toista kuitenkin rakastaa. Itse rakastan vieläkin, vaikka ollaan jo erottu ja julma järjestelmällinen pettämiskuvio tuli yksityiskohtiaan myöten ilmi puoli vuotta sitten.

Vierailija
474/1762 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei se ole niin helppoa jos toista kuitenkin rakastaa. Itse rakastan vieläkin, vaikka ollaan jo erottu ja julma järjestelmällinen pettämiskuvio tuli yksityiskohtiaan myöten ilmi puoli vuotta sitten.

Tietenkään ei ole helppoa, olen itsekin tänne pettämisjutun kertonut omakohtaisesti. Ikävöin välillä exääni, mutta se ei ollut se pointti.  Jos tietäisin varmuudella toisen makaavan toisen kanssa en pystyisi harkitevanikaan harjoittavani tästä tietoisena seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
475/1762 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
476/1762 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ? 

Tätähän ei kukaan petetty ja jätetty halua ajatella, mutta osassa tapauksissa he ovat löytäneet toisistaan ne oikeat ja se on syy miksi lähdetään noin moraalittomaan hommaan vaikka muuten ei pettäisi. 

Antaa vaan tulla sitä alapeukkua, mutta tiedätte että tämä on totta. 

Varmaan on totta, mutta siinä on se idiottimaisuus ettei voida ensin erota siitä ei-oikeasta kunnolla ennekun alkaa sen oikean kanssa vehdata. Jos se on se oikea, niin kyllä hän se sen verran odottaa että toinen osapuoli, tai molemmat, saavat entiset suhteet pois alta kunnialla. Voi ihan rehellisesti erotessa kertoa toiselle että on löytänyt sen oikean eikä enää tahdo jatkaa vanhassa suhteessa. Rehellisyys on aina paras vaihtoehto. Pettäminen ei ole. Vaikka kuinka olis "se oikea" kyseessä. 

No näitä tapauksia on, joissa (petettävä) kumppani on täysin seinähullu tapaus jonka jättäminen ei niin vain käy. Syitähän on tuhansia, eikä kaikki niistä tosiaankaan hyväksyttäviä, mutten mä lähtisi idioottimaisuudeksi kehumaan jos ei voi erota ei-oikeasta ennen vehtaamisen alkamista sen oikean kanssa. Esimerkiks mulla oli ihan vaan se, että parilla oli yhteinen lapsi jota nainen käytti häikäilemättä pelinappulana joka asiassa; myös siinä miksi edelleen olivat edes yhdessä, lisäksi miehellä ei sillä hetkellä ollut mahdollisuutta kantaa rytkyjä ulos kämpästä vaan siihen meni tovi jos toinenkin että se puoli oli kunnossa, senkin jälkeen tämä äiti-ihminen oli sitä mieltä että he ovat yhdessä. Mut toki jos homma taas on vaikuttanut vaan siltä, että mies(/nainen) ei vain tiedä mitä haluaa ja sen takia vehtaa monessa sopassa, niin se on sitten moro ja uutta etsimään.

Nostetaanpas vähän samalla ketjua, mutta voi pyhä jysäys sentään mitä liibalaabaa. Miten tämä muka eroaa näistä pettämiseen oikeuttamista tekosyistä yhtään mitenkään? Puoliso on sekopäää - oikeus pettää. Puoliso on inhottava - oikeus pettää. Puoliso ei huomioi - oikeus pettää jne. Kaikista paras on nyt kyllä ehdottomasti tämä: salapanoni on "se oikea" - oikeus pettää! 

Henikökohtaisesti minä en muuten kauheasti näe eroa siinä, että jättää kumppanin noin vain kylmästi toisen takia, vaikka ei nyt ihan suoranaisesti olisi pettänytkään. Lopputulos on sille jätetyllä kuitenkin aika sama. Just vähän semmoista, kuin salamana tullut ero. En minä nyt tässä sen enenpää tuomitse, koska ihmiset tekevät elämällään omat valintansa, ja joskus se on ero. Mutta fiilaan vaan sitä toista paskemmat kortit saanutta.

Vierailija
477/1762 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin varmuuden, että on harrastanut suojaamatonta seksiä jonkun toisen kanssa, en kyllä haluaisi. Pelkkä epäilys ei sinällään niin okseta...

Vierailija
478/1762 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaraat. Tässä yhdenlainen perspektiivi. Toivottavasti saatte mielenrauhaa osa tästä. Tilanne on niin perseellään niin hankala tässä on itteään toteuttaa jos naaras on yhtään aktiivisempi. 

Vierailija
479/1762 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään vielä jotain mehevää kertomusta piristämään petettyjen arkea??

Vierailija
480/1762 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä