Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1762)

Vierailija
521/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vielä kun ihmiset yleensäkin kirjoitti mitään käsin, luin puolisoni päiväkirjaa hetken kun oli vahingossa jäänyt siihen hollille piilottamatta. Siellä luki että kylläpä tuntui hyvältä saada vierasta vaikka vähän kaduttaa mutta tekis koska vaan uudelleen. No, kadutti varmaan todella kun sai samantien lähtöpassit kodistani jonne siis muutti toisesta kaupungista "kun oli niin rakastunut minuun". Onneksi siitä rotasta pääsi eroon, kaiken lisäksi vei mukanaan puolet omaisuudestani ikään kuin kruunaamaan koko jutun. Sittemmin elelee jossain metsän keskellä ja halailee puita ilman työtä ja asuntoa. 

Vierailija
522/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö pettäjät fraasia: ketään ei voi omistaa ?

Puoliso rupesi yhtäkkiä käyttämään tätä aina tarvittaessa, kun kyselin hänen mielestään liikaa.

Tuo oli vaimon mielilause. Toinen oli jokainen päättää omasta kehostaan.

Ja tähän liittyi nimenomaan pettäminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen paljastui yksinkertaisesti sivulauseesta, se kun ei kuulunut asiayhteyteen. Merkit olivat kyllä nähtävissä, mutta enhän niitä luottavaisena tajunnut.

Vierailija
524/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö pettäjät fraasia: ketään ei voi omistaa ?

Puoliso rupesi yhtäkkiä käyttämään tätä aina tarvittaessa, kun kyselin hänen mielestään liikaa.

Minä taas kuuntelin lausetta: "Ihminen on itse itselleen!"

Vierailija
525/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni innostui kerran lirkuttelemaan kun oli ottanut hieman alkoholia; ja kertoi miten hänellä oli ensimmäisen pitkän avioliittonsa aikana ollut pitkäaikainen suhde sihteeriinsä. Siinä mietin että miksi kertoo? Halusiko jotenkin herättää luottamusta? Oli outo juttu, mutta - in vino veritas.

En hirveästi kommentoinut asiaa, olimmehan niin rakastuneita silloin. Vasta myöhemmin asia palautui mieleeni, kun tiedän sen tosiasian - kerran pettäjä, aina pettäjä. Kyllä se useimmiten on näin. 99%.

Tiedän nyt jälkeenpäin, että muita naisia on ollut useita koko miehen aikuiselämän aikana. Siis oikea pettäjä.

Noh, vuodet vierivät ja kuulin perhetuttavalta miten mieheni käy katsomassa erästä naista kun hän ratsastaa, siis hevosella...xD  Vähän ihmettelin, että mitä ihmettä? Kyllähän siinä sitten ymmärtää että sitten 'ratsastus' jatkuu jossain muualla sen jälkeen. Mies itse ei ollut hevosista ikinä erityisen kiinnostunut.

Ja miten ollakaan, golfkerholta oli kai löytynyt tämä ko hevosnainen, näin sitten 'ratsastus' jatkui myös siellä golfklubilla, kun meillä oli kaikilla talot siellä. Oli kyllä kätevää, kun ex-mies on livahtanut kävelylle tms, ja käynyt kai panemassa hevostätiä. Oli yhtäkkiä golfiin liittyviä kokouksia mihin minua ei kutsuttu, niin tärkeitä että oikein yöksi piti jäädä. Eikä nyt muutenkaan ollut elämäni parasta aikaa.

Kun jälkeenpäin olen ymmärtänyt että mies petti minua pitkään, mietin miten törkeä hän on ollut. Olisimme voineet erota paljon aikaisemmin. Tuntuu myös tosi pahalta, miten epäsolidaarisia naiset ovat toisiaan kohtaan. En ikinä halua kantaa vastuuta siitä, että olen auttanut rikkomaan jonkun avioliiton tms, oli se sitten miten huono tahansa. Minuun on todella sattunut, kun tajusin että minua on petetty monta vuotta.

On todella vaikeata luottaa tuollaisen jälkeen.

Vierailija
526/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä -90 avomieheni tuli kamalassa krapulassa kädet vapisten kotiin sunnuntai aamuna. Aistin adian samassa kun astui ovesta sisään. Sanoi sitten suoraan että on pettänyt minua ja olisi varmaan nyt syytä erota.

En katsonut edes häntä, nousin tuolista ylös ja vedin häntä tur...paan, ihan mitään kysymättä.

Pakkasin kamppeeni ja lähdin. Asiaa ei ole vieläkään selvitetty.

Vierailija
527/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (nykyinen EX) laittoi seurantalaitteen autooni.

Kärähdin.

Vierailija
528/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanin kotoa löytyi lattialta pitkä musta hius. Itse olin tuolloin vaalea ja heidän erostaan oli varmaan vuosi. Tyyppi tietysti väitti että mistä lie lapsen kaverilta tippunut. Myöhemmin löysin kiukaan takaa rintaliivit kun pesin saunaa. Väitti että varmaan aikanaan narulta vaan tippuneet. Selvisi että samainen mies oli p*nnut koko seurustelun ajan eksää. Minuun ei juuri koskenut. Sehän loppui sit siihen se tarina. Palakoon helvetissä tämä tyyppi.

Vierailija
529/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväällä -90 avomieheni tuli kamalassa krapulassa kädet vapisten kotiin sunnuntai aamuna. Aistin adian samassa kun astui ovesta sisään. Sanoi sitten suoraan että on pettänyt minua ja olisi varmaan nyt syytä erota.

En katsonut edes häntä, nousin tuolista ylös ja vedin häntä tur...paan, ihan mitään kysymättä.

Pakkasin kamppeeni ja lähdin. Asiaa ei ole vieläkään selvitetty.

Yläpeukkuja?

Ihannoitte väkivaltaa?

Vierailija
530/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi itse, itki ja oletti ilmeisesti, että alan lohdutella. Kun tuntuu niin pahalta,

että lipsahti ja ei se nyt kännissä mitenkään oma syy ollut.

Kun tämän sankarin nykyisiä kuulumisia kuulee, totean ettei mikään ole muuttunut. En tiedä kuinka mones kierroksessa ja kuinka monennet lapset.

Vierailija
531/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti ihmetyttää, miten te edes uskallatte luottaa miehiin?

Vierailija
532/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.

Mikähän tarve näillä kakkosnaisilla on käräyttää petturimiehet ja noin lapsellisella tavalla. Itse eivät ole syyttömiä tapahtumiin, kuten tässäkin tapauksessa neito on tiennyt puolisosta. Vai olettaako joku, että mies ostaa itselleen pikkuhousunsuojia?

Ei ne välttämättä ne kakkosnaiset aina tiedä olevansa varatun kanssa ennen kun on liian myöhästä peruuttaa jos on esim. yhden illan juttu. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mua petettäis ja mieluummin vaikka tolla tavalla. 

Melko puusilmiä taitavat sitten olla, jos eivät asunnossa naisen merkkejä huomaa ennen panoa.

Ei mulla ainakaan ensimmäisenä mielessä oo kämpän käyminen läpi jos vaikka baarista jonkun mukaan lähden? Ei mun ensimmäinen ajatus oo käydä jokaista kaappia läpi kun jonkun luo meen ihan vaan vaikka päiväseltään kylään. Kaikki pariskunnatkaan ei asu yhdessä ja jos äkkiseltään mietin niin jos vaikka mun mies ihan tarkoituksella pettäis niin kyllä hän sais mun kamat asunnosta piiloon aika vaivattomasti.  Ja muutenkin saattaahan ex-kumppanit jättää vaikka mitä roinaa jälkeensä eron jälkeen ja sitten luonnollisesti niitä siellä asunnossakin näkyisi? Entä jos mun miehellä ja mulla on sen verran samanlainen tyyli sisustushommissa eikä kyllä mun käden jälki hänen asunnossa näy yhtään millään tavalla. Ei ne asiat niin mustavalkoisia ole ja valehtelijat voi olla hyvin taitavia (ei tietenkään kaikki kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi). 

Meillä ei saisi lasten sänkyjä, leluja, valokuvia etc, ellei käytä piilotustoimintaan muutamaa tuntia. Lisäksi jo sisustus kertoo paljon. Tekosyitä kaikki, kyllä nämä naiset hyvin tietävät mitä tekevät.

Voihan tapaamiset olla jossain muualla ja se oma kotikin voi olla "veljen perheen, jotka ovat matkoilla". 

Itsekin nuorena (80-luvulla) olin se 2. nainen. Tapailimme miehen vanhempien kotona, mies oli tuolloin 21-22v ja minä muutaman vuoden nuorempi. Siellä oli vielä huone hänelle vaikka asui avokkinsa & vauvansa kanssa toisaalla.

En tiennyt avokista enkä vauvasta mitään. En olisi todellakaan koskenut ukkomieheen pitkällä tikullakaan.  

Vierailija
533/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskaltaa luottaa kenenkään..???

Vierailija
534/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikybäsenä muijan pimpsa haisi nuollessa aivan kortsulle kun palasi likkojen reissulta.

Perus sultsihan se sieltä tulvahti sieraimiin.

Ei voinut kiistääkkään, niin samana päivänä lähti jo neidin nimi postiluukusta.

Ootko Espoosta? Mä hakeutuisin sinuna hoitoon, jos olet. Ei kai noin sairaita syytöksiä voi monelta mieheltä tulla? Tosin tämä mies on muutenkin sairaaloiden mustasukkainen.

Nim: erään Espoolaisen miehen exä, joka väitti haastavansa minusta kortin nuollessa. Sanomattakin selvää, etten ollut pettänyt!

Vierailija
535/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ystävä kertoi. En aluksi uskonut ja suutuin kaverille, kun mies sai manipuloitua minut kuvittelemaan, että tämä ystäväni olisi muka kiinnostunut miehestä ja haluaa tahallaan rikkoa meidän välit. Jatkettiin pari vuotta yhdessä tämän jälkeen, mutta joku "kuudes aisti" kertoi, ettei kaikki ole kunnossa. En kuunnellut sitä, vaan päätin luottaa. Lopulta sitten ratsasin miehen puhelimen ja pankkitilin. Oli pettänyt koko ajan saman naisen kanssa. Pankkitililtä selvisi, että oli antanut rahaa ko. naiselle, puhelimesta löytyi viestejä sekä intiimejä videoita. Onneksi sain ystäväni takaisin ja miehen ulos talostani.

Vierailija
536/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten uskaltaa luottaa kenenkään..???

Luotan siihen saakka kun on syytä uskoa muuta. Miksi pilaisin päivääkään elämästäni pohtimalla moisia.

Vierailija
537/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää pystykään sen jälkeen kun selvisi miten mieheni oli pettänyt. Olen ollut eron jälkeen vuosia yksin, koska en voi enää luottaa kenenkään.

Vierailija
538/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löysi jokaisesta työpaikasta uuden valloituksen. Oli kolmessa eri työpaikassa yhdessäoloaikamamme. Meni kauan aikaa ennenkuin älysin mistä oli kysymys. Mahtoivat miehen työkaverit naureskella selkäni takana. Oli hyvin noloa kuulla hänen seikkailuista. Erosimme ja kuulemma sama peli jatkui uuden vaimon kanssa. Miksi joku haluaa loukata puolisoaan, kun vois sanoa, että erotaan olen löytänyt uuden rakkauden.

Vierailija
539/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsukääreen osa tyynyn alla.

Samoissa lakanoissa peuhattu siis..?

Nimenomaan. Puoliso ei välittänyt edes vaihtaa lakanoita aktin jälkeen. Tuli jotenkin likainen tunne kun makasin siinä ja vaihdoin ne itse saman tien.

Voi helvetti mitä moukkia voi miehet olla. Puoliso vielä paskaa omaan pesään. Aivan sairas ääliö. Onneksi pääsit eroon ja toivottavasti nopeasti.

Vierailija
540/1762 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni löysi jokaisesta työpaikasta uuden valloituksen. Oli kolmessa eri työpaikassa yhdessäoloaikamamme. Meni kauan aikaa ennenkuin älysin mistä oli kysymys. Mahtoivat miehen työkaverit naureskella selkäni takana. Oli hyvin noloa kuulla hänen seikkailuista. Erosimme ja kuulemma sama peli jatkui uuden vaimon kanssa. Miksi joku haluaa loukata puolisoaan, kun vois sanoa, että erotaan olen löytänyt uuden rakkauden.

Eihän tuo tyyppi mitään rakkaudesta edes ymmärrä. Itsekeskeinen psykopaattinen paskiainen. Nauttii kun on kotirintama varmistettu ja voi jatkaa sikailujaan samalla. Ihmetyttää kyllä aina näissä myös se, että missä piilee naisten solidaarisuus, kun pompitaan varattujen kanssa punkkaan. Oksettavaa touhua molemminpuolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän