Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä -90 avomieheni tuli kamalassa krapulassa kädet vapisten kotiin sunnuntai aamuna. Aistin adian samassa kun astui ovesta sisään. Sanoi sitten suoraan että on pettänyt minua ja olisi varmaan nyt syytä erota.
En katsonut edes häntä, nousin tuolista ylös ja vedin häntä tur...paan, ihan mitään kysymättä.
Pakkasin kamppeeni ja lähdin. Asiaa ei ole vieläkään selvitetty.Yläpeukkuja?
Ihannoitte väkivaltaa?
Ihan oikein vetää tota paskaa pataan. Vitut siinä mistään väkivallan ihannoinnista oo kysymys, vaan pienestä hyvityksestä mulkun tekemästä petoksesta. Että joku viittii lässyttää tollaista. Mä oisin vetäny pataan ja potkassut vielä munille niin, ettei naisi tuo kusiainen kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni kun mieheni antoi oraaliseksiä ja orgasmin saadessani rakastajani nesteet tulvahrtivat vulvastani. Luulin siistineeni itseni.
Meninn myöntämään vaikka jälkeenpäin ajattelen, että olisin voinut kieltää.
Miten voit olla noin sairaasti käyttäytyvä omaa miestäsi kohtaan. Toivottavasti hän heitti sinut ulos elämästään niinkun paskaset naintinesteesi vulvastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa halutessanne myös mitä tapahtui kinnijäämisen jälkeen.
Tunnustiko pettaneensä?
Ap
En kertonut puolisolle mitään mutta aloin tulemaan kotiin yllättäen epämääräisiin aikoihin. Kun en saanut kiinni itse teossa, asensin makuuhuoneeseen kuuntelulaitteet ja sain niillä varmuuden pettämisestä.
Runkkasitko ääniä kuunnelessasi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä -90 avomieheni tuli kamalassa krapulassa kädet vapisten kotiin sunnuntai aamuna. Aistin adian samassa kun astui ovesta sisään. Sanoi sitten suoraan että on pettänyt minua ja olisi varmaan nyt syytä erota.
En katsonut edes häntä, nousin tuolista ylös ja vedin häntä tur...paan, ihan mitään kysymättä.
Ihannoitte väkivaltaa?
Ihan oikein vetää tota paskaa pataan. Vitut siinä mistään väkivallan ihannoinnista oo kysymys, vaan pienestä hyvityksestä mulkun tekemästä petoksesta. Että joku viittii lässyttää tollaista. Mä oisin vetäny pataan ja potkassut vielä munille niin, ettei naisi tuo kusiainen kuukauteen.
olet alkueläimen tasolla älylliseti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti ihmetyttää, miten te edes uskallatte luottaa miehiin?
Miten uskaltaa luottaa kenenkään..???
Luotan siihen saakka kun on syytä uskoa muuta. Miksi pilaisin päivääkään elämästäni pohtimalla moisia.
Parempi pilata se yksi päivä kuin pahimmassa tapauksessa koko elämä tulemalla petetyksi.
Kesäheinämimmi kirjoitti:
Mulla käyny useampi varattu mies. Yhellä on pikkulapsia vaimonsa kanssa kotona. Ei kestä kuulema arkea. Yhdellä on asumusero,ehkä tukien takia asuvat erikseen? Sitten yksi ei myönnä, että on lapsensa äidin kanssa,eivät asu yhdessä,mutta tiedän,että on suhde. Minua ei haittaa. Olen tullut petetyksi aikoinaan. Nyt pysyn vapaana,mutta sekstailen.
Käytöksesi on mulkkumaista vai pitäisikö sanoa vittumaista muita naisia kohtaan. Sinua ei haittaa, mutta ehkä noiden varattujen mulkkujen kumppaneita haittaa! Jos tapaisin sut, vetäisin kyllä turpaan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen tapaus kertoi itse. Toisen tapauksen ulkotakin taskusta löytyi kondomeja, vaikka sellaisia ei ollut käytössä, siis meillä. Käski itse siis noukkia autonavaimet taskustaan ja puolustautui, että oli vasta aikomuksena, eli typeräkin vielä.
Kas kun ei olleet kaverin.
Kortsuja putosi taskusta, sanoi saaneensa joiltain messuilta
ilmaisia näytteitä. Tätä ennen oli alkanut harrastaa pitkiä pyöräretkiä
ja huolehtia kunnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minun mökillä ex muija kävi antamassa pilluaan työkavrilleen
Luitko kysymystä? Miten, ei missä?
Nooh, ei kai niin pilkulleen pidä olla. Ihan siitä itsestään kyse kuitenkin, eli hieman taiteellista vapautta suotakoon :) eri
Siis kuinka se paljastui? Sitä tässä kysellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoitte väkivaltaa?
Ja sinulla ei riitä kapasiteettia lukea ns. rivien välistä. Tuskin kukaan oikeasti ihannoi väkivaltaa, vaan suuttumus ja kiukku (omat kokemukset heräävät eloon) saavat sanomaan kärkkäästi ja alatasoisesti, kun joku tulee kyselemään turhia.
Ymmärrän kyllä jollain lailla toisaalta, että saattaa suuressa raivossa jollain nyrkkikin jopa heilahtaa, vaikka ei tietenkään saisi, jos on saanut pettäjältä vaikka sukupuolitaudin. sivusta
Kertoi itse, väitti kyllä että vahinko oli. Tilanne tuli aivan puskista. Muutamaa päivää aiemmin sovittiin kihlauksesta, katselin pettämisiltana sormuksia ja nainen meni juhlistamaan kihlausta tyttöjen kanssa. Sieltä baariin ja baarista toisen miehen luo.
Yli 3 vuotta oltiin yhdessä. Riitaisa ero tuli. En ole sen jälkeen uskaltanut seurustella, aikaa kulunut 12 vuotta. Vieläkin pohdin että miten toinen kehtaa noin tehdä. Uuden naisen tavatessa mietin tota tapahtumaa ja jotenkin semmoinen innokkuus katosi minusta, jonka takia moni juttu jää yhteen kertaan.
salainentyyppi kirjoitti:
En ole jäänyt kiinni :).
Mulla sama. Vain urpot jäävät kiinni. Ja sitten tietysti ne jotka haluavatkin jäädä kiinni. Se tuntuu olevan yllättävän yleistä, ilmeisesti helpompaa kuin sanoa että haluaa erota.
M43
9v parisuhde. Mies petti 7 kertaa vaihdellen treffipalstoista, baaripanoihin ja maksullisiin naisiin. Joko kertoi itse tai sain selville netin välityksellä sillä mies ei ollut kovin fiksu peittämään jälkiänsä. Eka tapahtui 2v seurustelun aikana, viimeisin viime vuonna. Nuo 7 ovat vaan siis mitä itse tiedän, todellisuus voi olla eri ehkä ei ole kertonut. Ei varsinaisesti salaillut puhelintaan, bongasi ne naiset aina jostai saman illan aikana ja pani eikä edes numeroita kysellyt (yhtä lukuunottamatta) joten ei ollut syytä salata puhelinta. Annoin anteeksi kaikki, olin niin masentunut ja koin että en saisi ketään muutakaan. Mutta ällötti ajatus kun mies pani alle 20 vuotiaita, vaikka itse nyt on jo päälle 30. Elätin miehen kun ei hän töissä voinut käydä, oli alkoholi ongelmia. Humalassa oli sitten agressiivinen ja riehui, katosi joskus päiviksikin teille tietämättömille. En uskaltanut jättää, kun pelkäsin että jotain pahaa tapahtuu.
Tutustuin viime vuonna sitten ihanaan naisporukkaan ja sain omia kavereita kun mies oli kaikki aikasemmat häätänyt käytöksellään. Tämä kaveri porukka pelasti minut. Tajusin pian että olen vain ovimatto miehelle ja elättäjä. Nyt kun oli kavereita kehen tukeutua erosin miehestä vuoden alussa ja asun omillani nyt. Ensimmäistä kertaa ikinä, kun alettiin seurustelemaan kun täytin 18 ja muutin kotoa suoraan miehelle. Onneksi jätin, en kaipaa takaisin.
Oudon tunnepitoisesti täällä jotkut naiset(?) tuntuvat suhtautuvan ihan vain kertaluontoiseenkin pettämiseen. Eihän sen tarvitse mitään merkitä, jos vähän uittaa kikkeliä vieraassa pimpsassa. Parisuhde voi jatkua ihan yhtä hyvänä sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö pettäjät fraasia: ketään ei voi omistaa ?
Puoliso rupesi yhtäkkiä käyttämään tätä aina tarvittaessa, kun kyselin hänen mielestään liikaa.Tuo oli vaimon mielilause. Toinen oli jokainen päättää omasta kehostaan.
Ja tähän liittyi nimenomaan pettäminen?
Nimenomaan. Touhu oli jatkunut puolisen vuotta kunnes kärähti.
Itsellä naisystävä alkoi Facebookissa laittamaan jotain romanttista läppää tagaten toisen miehen. Tämä mies oli siis mun seuraaja, harmi kun nämä suhteet hieman overlappasivat.
Yhdellä tutulla naisella miehen toinen nainen vaati miestä laittamaan Facebookin parisuhdestatukseen "parisuhteessa". Tuttu otti sitten yhteyttä tähän toiseen naiseen ja mieheltä loppui molemmat suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoitte väkivaltaa?
Niin varmaan. Kuolisit ennen kuin ehtisit edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoitte väkivaltaa?
Voisin mä sutkin niitata siitä inisemästä älykääpiö. Sä et tiedä mun älykkyydestä kuule yhtään mitään, niin pidä turpasi säpissä.
Mennyvittuun spede
Vierailija kirjoitti:
salainentyyppi kirjoitti:
En ole jäänyt kiinni :).
Mulla sama. Vain urpot jäävät kiinni. Ja sitten tietysti ne jotka haluavatkin jäädä kiinni. Se tuntuu olevan yllättävän yleistä, ilmeisesti helpompaa kuin sanoa että haluaa erota.
M43
Sitä olen täällä koittanut pidemmän ajan jo tehdä näille mammoille selväksi. Jos mies haluaa pettää, niin sitä on mahdotonta saada selville mikäli mies ei tahallaan halua jäädä siitä kiinni. Tai sitten mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas, ja ero on varmaan pelkkää voittoa sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillä oli about kymmenen naista WhatApissa, joissa keskusteli kaikenmaailman asioista pillun nuolemisesta siihen, kuinka halusi erään rakastamansa naisen "takaisin" (olivat "eronneet", väliaikaisesti koska tyyppi oli sanonut jotain pahasti). Samaan aikaan oli "seurustellut" minun kanssani muutaman vuoden. Selvästi kyseisellä ihmisellä ei ollut mitään rajaa, miten pitkälle mennään toisten ihmisten manipuloinnissa. Hän tuntui käyttävän hyväkseen naisten tarpeita ja luottamusta häikäilemättömästi, minä mukaan lukien. Toinen kaipasi vain kiihkeää seksiä, toinen halusi romanttisen suhteen, kolmas halusi lähinnä seuraa ja vakiseksiä. Ja hän tuntui menevän täysillä niiden kaikkien naisten toiveisiin. Ja kerroin lukeneeni hänen viestinsä, olin tietenkin syyllinen viestisalaisuuden rikkomiseen ja täten suuri moraaliton rikollinen. Mitään ei ollut tapahtunut ja hän rakasti minua syvästi edelleen. Näin jälkeenpäin muistelen heppua huvittuneena ja ymmärrän kyllä, että kyseessä oli persoonallisuushäiriöinen ressukka, joka ei vain ole kykenevä sitoutumaan.
Mun mielestä tämä kertoo paljon nykynaisten tasosta. Mitä luonnevikaisempi mies on, sitä vastustamattomampi ilmeisesti naisille. Koska eihän tämä mies ilman naisten apua ole tähän pystynyt.
Miten niin ei voi ottaa puheeksi? Heti pitää ottaa puheeksi ja mulkero pihteihin. Naiset älkää olko nynnyjä, suoraan hyökkäykseen vaan, koska kyllä sen huomaa käytöksestä mistä kysymys. Ei tarvi oikeussaliin lähteä.